رپورتاژ آگهی


همه چیز درباره جراحی بینی استخوانی

اگر به دنبال جراحی بینی خود هستید به احتمال زیاد مسائلی مانند هزینه جراحی، احتمال بازگشت پذیری، انتخاب بهترین جراح فوق تخصص پلاستیک و ده‌ها سوال دیگر ذهن شما را به خود مشغول کرد است؛ اما لازم نیست نگران باشید. در این مطلب به تمامی سوالات شما در زمینه جراحی بینی استخوانی پاسخ داده‌ایم.

با خواندن این مقاله به طور کامل با شرایط و قیمت عمل جراحی بینی استخوانی آشنا می‌شوید. علاوه بر این برای این که عوارض عمل بینی کاهش یاد، یکی از بهترین و بزرگترین مراکز زیبایی در ایران یعنی کلینیک مهزیار را به شما معرفی می‌کنیم.

شرایط جراحی بینی استخوانی

بینی به دلیل قرار گرفتن در مرکز صورت می‌تواند بیشترین تاثیر را در حالت چهره و زیبایی افراد داشته باشد. شاید علت شیوع بالای عمل جراحی بینی نیز همین مسئله باشد. در هنگام جراحی بینی حتما باید حالت بینی خود را بشناسید. از نظر فرم و حالت انواع بینی در سه دسته قرار می‌گیرند:

  • بینی گوشتی
  • بینی غضروفی
  • بینی استخوانی

در بینی‌های استخوانی معمولاً شاهد قوز و برآمدگی خاصی در بالای بینی هستیم. عوامل ارثی و محیطی می‌تواند از دلایل بروز این برآمدگی‌ها باشند. بینی‌های استخوانی معمولاً پوست نازک‌تری نسبت به دیگر انواع بینی دارد، در نتیجه در هنگام جراحی حتما باید به این نکته توجه کرد. از نکات مثبت نازک بودن پوست در ناحیه بینی استخوانی می‌توان به تورم کمتر و همینطور باقی نماندن جای زخم و اسکار پس از عمل اشاره کرد. با این حال نازک بودن بیش از حد پوست بینی نیز می‌تواند کار را برای پزشک معالج سخت کند؛ چرا که کوچک‌ترین عیب و نقص در پوست نازک به راحتی خود را نشان می‌دهد.

انواع جراحی بینی

جراحی بینی استخوانی به دو شکل قابل انجام است:

  • جراحی باز
  • جراحی بسته

در جراحی باز، جراح با برش تیغه و پره‌های می‌تواند با تسلط کامل بر ساختار بینی جراحی را با دقت بالاتری انجام دهد. اما در عمل بینی به روش بسته برشی روی تیغه بینی صورت نمی‌گیرد و برش‌ها در داخل بینی انجام می‌شود. از جمله مزایای این شیوه از جراحی بینی بهبود سریع تر و تورم کمتر است.

در کلینیک مهزیار زیبایی دست یافتنی‌تر از همیشه است. کادر مجرب کلینیک مهزیار با همین شعار در جهت جلب رضایت مراجعه کنندگان، پس از هر عمل جراحی ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات بیمار خواهند بود. تمامی عمل‌های جراحی و خدمات زیبایی در این مجموعه با جلب رضایت کامل بیمار و مطابق با فرم صورت و بدن ایشان انجام می‌پذیرد. بنابراین دیگر لازم نیست نگران باشید. شما می‌توانید برای اطمینان خاطر از کیفیت خدمات در این مرکز به سایت مهزیار مراجعه کنید.

احتمال بازگشت بینی استخوانی به حالت قبلی پس جراحی چقدر است؟

در موارد نادر احتمال بازگشت نتیجه جراحی بینی استخوانی وجود دارد. سوال اصلی این است که چگونه می‌توان این احتمال را به حداقل رساند. عوامل مختلفی مانند ساختار بینی و همچنین مراقبت‌های قبل و بعد از جراحی در این موضوع موثر است. از طرفی انتخاب یک جراح ماهر و فوق تخصص پلاستیک باتجربه می‌تواند بیشترین تاثیر را در دستیابی به نتیجه مطلوب دارد.

در کلینیک مهزیار می‌توانید عمل جراحی بینی خود را با خیال راحت به مجرب‌ترین کادر پزشکی بسپارید. یکی از مزیت های جراحی در مهزیار این است که می‌توانید نتایج جراحی بیماران قبلی را به صورت حضوری مشاهده کنید و از میزان رضایتمندی آنان اطلاع یابید و ضمن دریافت مشاوره تخصصی بهترین تصمیم گیری را انجام دهید.

در ادامه مطلب به برخی نکات که قبل و بعد از جراحی بینی باید به آن توجه کنید اشاره کرده‌ایم.

همه چیز درباره جراحی بینی استخوانی

مراقبت های بعد جراحی بینی

حتماً تا به حال افرادی را در اطراف خود دیده‌اید که جراحی بینی انجام داده‌اند و نمی‌توانند سر خود را پایین بگیرند و یا نمی‌توانند از عینک استفاده کنند. این موارد تنها بخشی از مراقبت‌های بعد از جراحی بینی استخوانی است. پس از جراحی بینی حتما موارد زیر را رعایت کنید.

  • از انجام ورزش‌های سنگین خودداری کنید، چرا که تورم بینی را افزایش می‌دهد.
  • هرگز به پهلو نخوابید زیرا ضمن ایجاد تورم و کبودی، ممکن است باعث تغییر در فرم و حالت بینی بشود.
  • در هنگام استفاده از کمپرس سرد به منظور کاهش تورم، هرگز آن را مستقیماً روی بینی خود نگذارید.
  • در صورت استفاده از دخانیات، قبل و بعد از جراحی بینی آن را متوقف کنید تا اختلالی در روند بهبود شما ایجاد نشود. علاوه بر این این مسئله را حتماً با پزشک درمانگر خود در میان بگذارید.
  • قبل از عمل جراحی به مدت دو هفته از داروی آسپرین استفاده نکنید.
  • هر گونه سابقه مصرف دارو و بیماری خاص خود را با پزشک در میان بگذارید.
  • قبل از عمل انجام عمل جراحی بینی از خوردن و آشامیدن هر چیزی خودداری کنید.
  • مصرف نیکوتین را متوقف کنید و ۴۸ ساعت قبل از انجام عمل به میزان کافی آب بخورید.

در کلینیک مهزیار تمامی این موارد در هنگام مشاوره به بیماران توضیح داده خواهد شد. بنابراین بیمار نگرانی از جهت مراقبت‌های لازم نخواهد داشت.

هزینه جراحی بینی استخوانی

عوامل مختلفی بر تعیین هزینه و قیمت جراحی بینی تاثیر می گذارند. یکی از این عوامل که تأثیر به سزایی دارد منطقه جغرافیایی است. برای مثال هزینه جراحی بینی در شهرستان ها نسبت به تهران کمتر ارزیابی می‌شود.

 علاوه بر این تجربه و مهارت پزشک معالج نیز در تعیین قیمت‌ها تأثیرگذار است. طبعاً پزشکی که تجربه و مهارت بالاتری دارد و با چالش‌های یک جراحی آشناست هزینه بیشتری دریافت می‌کند. با توجه به نوع بینی و نوع عمل نیز ممکن است قیمت‌ها متغیر باشد. معمولاً هزینه جراحی بینی استخوانی در مقایسه با دیگر انواع بینی کمتر است.

همه چیز درباره جراحی بینی استخوانی

جمع بندی

با توجه به نوع بینی خود، حتما قبل از عمل با پزشک متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم ممکن را برای جراحی بگیرید. همانطور که متوجه شدید شرایط جراحی بینی استخوانی با دیگر انواع بینی متفاوت است. از طرف دیگر از آنجا که عمل بینی در تغییر چهره بسیار موثر است، انتخاب پزشکی خوب و ماهر  مهم تلقی می‌شود.

در کلینیک مهزیار شما می‌توانید خدمات جراحی زیبایی بینی را با بهترین قیمت‌ها و زیر نظر مجرب‌ترین کادر درمانی و پزشکی تجربه کنید. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان مرکز زیبایی مهزیار در تماس باشید. برای این کار به سایت مهزیار مراجعه کنید تا ضمن اطمینان از کیفیت خدمات در مجموعه زیبایی مهزیار با کادر پزشکان فوق تخصص پلاستیک مجرب در این مجموعه نیز آشنا شوید.