رپورتاژ آگهی


سایه چشم‌ها محصولات آرایشی رنگی هستند؛ که بر روی پلک و ناحیه اطراف آن استفاده می‌شوند. رایج‌ترین نوع آن‌ها که مدل‌های پودری فشرده هستند که در بین خانم‌ها محبوبیت بسیاری دارند؛ زیرا این محصولات با برجسته کردن چشم‌ها، جذابیت بیشتری به آن‌ها می‌بخشند و این به نوعی یک ویژگی سایه چشم خوب محسوب می‌شود.

در حالی که خط چشم و ریمل برای زیبایی حالت چشم‌ها به کار می‌روند، سایه چشم می‌تواند این زیبایی را دوچندان کند. اما بهتر است هر خانمی متناسب با رنگ پوست، حالت پلک‌ و سبک آرایش خود، رنگ‌های متفاوتی از این محصولات را امتحان کند. همچنین باید در هنگام خرید سایه چشم، رنگ‌های مکمل رنگ چشم انتخاب شوند.

نکات مهم در خرید سایه چشم

انواع پالت سایه چشم

سایه چشم‌ها هم به شکل پالت‌های چندتایی و هم به صورت سایه‌های تک رنگ تولید و عرضه می‌شود. بنابراین باید اول نیاز خود را شناسایی کرده و سپس یکی از مدل‌ها را برای خرید انتخاب نمایید. همچنین قیمت سایه چشم مارک خوب بسته به تعداد رنگی که دارد، رنج مختلفی را شامل می‌شود.

سایه چشم‌های تک رنگ

خرید سایه‌های تکی برای یک میک‌آپ‌های ساده و روزانه مناسب است. اگر از یک رنگ سایه بیشتر از سایر رنگ‌ها استفاده می‌کنید، به‌جای خرید یک پالت جدید، فقط همان رنگ را به شکل تکی تهیه نمایید. به نیازهای خاص خود نگاه کرده و سپس تصمیم بگیرید که کدام مدل برایتان کارایی بیشتری دارد.

سایه چشم‌های پالتی و چند رنگ

با وجود تنوع زیاد پالت‌های سایه چشم، ممکن است انتخاب از بین آن‌ها سخت باشد. اما با در نظر گرفتن نکات خرید سایه چشم به راحتی می‌توانید محصول مناسب خود را تهیه کنید. نکاتی وجود دارد که بسیاری از خانم‌ها در هنگام خرید سایه چشم آن‌ها را نادیده می‌گیرند. نکاتی مانند اینکه بهتر است پالتی که انتخاب می‌کنید، شامل رنگ‌هایی باشد که در روز و شب امکان استفاده داشته باشد. چرا که:

  • برای آرایش روزانه معمولا رنگ‌های مات مناسب هستند
  • و برای آرایش شب رنگ‌های اکلیلی و براق جلوه زیباتری دارند

همچنین بهتر است سایه چشمی که انتخاب می‌کنید، کیفیت بالایی داشته باشد. چرا که این محصول علاوه بر ایجاد عمق، می‌تواند در بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها نیز نقش داشته باشند.

چه رنگ سایه‌ای برای شما مناسب است؟

همه رنگ‌های موجود در یک پالت سایه، برای همه رنگ‌ پوستی مناسب نیستند و مهم است که در نظر داشته باشید، چه رنگ‌هایی به پوست شما می‌آید و رنگ چشم شما را برجسته می‌کند. برای مثال:

  • تن‌های روشن و خنثی به بهترین شکل مکمل چشم‌های روشن آبی هستند
  • رنگ‌های بنفش و قهوه‌ای کم‌رنگ برای چشم‌های سبز بهترین جلوه را دارند
  • اگر چشم‌های قهوه‌ای دارید، برای برجسته کردن آن‌ها سایه‌های خنثی مانند طلایی و برنز را امتحان کنید

ویژگی سایه چشم خوب

کمتر محصول آرایشی وجود دارد که در بین فروشگاه‌های لوازم آرایشی، زیباتر از پالت سایه چشم به نظر برسد. چرا که این محصولات با بسته‌بندی خاص و مجموعه‌ای از رنگ‌های زیبای مات و درخشان می‌توانند توجه هر فردی را جلب کنند و یک ویژگی سایه چشم خوب نیز شامل همین موارد می‌شود و بهترین پالت‌های سایه چشم دارای بسته‌بندی ظریف و در عین حال محکم هستند.

بسته‌بندی با کیفیت این محصولات باعث می‌شود که با اطمینان سایه چشم را در سفر نیز، همراه خود داشته باشید. همچنین بهترین آن‌ها، مجموعه‌ای از رنگ‌ها را ارائه می‌دهند که کاملا مکمل یکدیگر هستند. یک سایه چشم کاربردی، با رنگ‌های متنوع و مناسب، به شما این امکان را می‌دهد تا آرایشی مناسب روز و شب را امتحان کنید.

نکات مهم در خرید سایه چشم

بهترین پالت‌های سایه چشم دارای رنگ‌های باکیفیتی هستند که هر کدام علاوه بر داشتن قابلیت ترکیب با رنگ‌های دیگر، ساعت‌ها بدون ایجاد چروک یا لکه، با ماندگاری بالا باقی می‌مانند.

انواع مختلفی از سایه چشم وجود دارد و هر کدام دارای بافت، فرمول، پوشش و جلوه متفاوتی هستند و انتخاب مناسب آن‌ها به سلیقه و سبک آرایش شما بستگی دارد. به طور کلی بهترین لوازم آرایش چشم محصولاتی هستند که رنگدانه‌های زیادی دارند. این نکته در مورد انواع سایه‌ها نیز صدق می‌کند که اصطلاحا می‌گویند سایه چشم دارای پیگمنت بالایی است. به این معنی که با مقدار کمی از آن می‌تواند کل سطح پلک را پوشش دهید.

سایه چشم‌های ارزان قیمت همیشه کیفیت قابل قبولی را ارائه نمی‌دهند. بنابراین هنگام تهیه این محصول بهتر است برندهای معتبر را انتخاب نمایید؛ چرا که محصولات اصل رنگدانه‌هایی با کیفیت بهتر داشته و اصولا این سایه‌ها بادوام‌تر و ماندگارتر هستند. از آنجایی که لوازم آرایش چشم باید با حساسیت بیشتری انتخاب شوند، شما می‌توانید سایه چشم ایرانی خوب و اصل را از فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی تهیه نمایید.

انواع سایه چشم ایرانی خوب

سایه چشم‌ها فرمولاسیون متنوعی دارند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. از نکات خرید سایه چشم این است که باید با توجه به این ویژگی‌ها نوع مناسب خود را انتخاب نمایید. علاوه بر این سایه‌های چشم نوع‌های مختلفی نیز دارند؛ برخی از آن‌ها دارای بافت مایع هستند که قوام آن مانند ژل است. اما باید در مقداری که می‌خواهید استفاده کنید، دقت زیادی داشته باشید.

سایه چشم‌های مات

سایه چشم مات بدون درخشندگی زیاد در بافت خود، تولید شده‌اند. رنگدانه‌های سایه‌های مات از کم‌رنگ تا پررنگ متغیر است. سایه‌های مات برای ترکیب رنگ‌های مختلف، ایجاد پایه مناسب بر روی پلک و جلوه صاف و یکپارچه بر روی پلک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سایه چشم‌های براق یا شاین‌دار

سایه‌های براق بافت درخشانی دارند. اغلب با قلم مو یا انگشت مرطوب برای حداکثر بازده رنگ از این مدل سایه استفاده می‌شود. این مدل بیشتر در میک‌آپ‌های مجلسی و شب کاربرد دارد.

سایه چشم‌های نیمه براق

سایه چشم نیمه براق بافتی بین سایه‌های براق و مات دارد؛ می‌توان گفت این مدل دارای رنگ مات است که براقیت کمی را ارائه می‌دهد.

نکات مهم در خرید سایه چشم

سایه چشم‌ها مایع

سایه چشم ایرانی خوب که بافت مایع دارد، از رنگدانه زیادی برخوردار است، بنابراین مقدار کمی از آن برای کل پلک‌ها کافی است.

سایه‌های چشم پودری

سایه چشم‌های پودری رایج‌ترین نوع این محصول هستند و به شکل فشرده، تولید شده‌اند. آن‌ها محبوب‌ترین نوع سایه چشم در بین خانم‌ها محسوب می‌شوند، زیرا استفاده از این سایه‌ها بسیار آسان است؛ چرا که می‌توان با استفاده از برس یا اسفنج آن‌ها را بر روی پلک اعمال کرد. همچنین سایه‌های پودری به راحتی ترکیب شده و پوشش‌دهی خوبی دارند.

سایه چشم‌های کرمی

سایه‌های کرمی بافت بسیار غلیظی دارند. این نوع سایه‌های چشم به دلیل فرمولاسیون سنگینی، معمولا پوشش ماندگاری را ارائه می‌دهند. سایه‌های کرمی را می‌توان با انگشت، اسفنج یا برس اپلیکاتور استفاده کرد. معمولا آن‌ها از نظر رنگ‌ یکدست‌تر از سایه‌های پودری معمولی هستند.

سایه چشم‌های مدادی

سایه‌های مدادی، دقیقا مانند خط چشم‌های مدادی معمولی هستند. تنها تفاوت آن‌ها این است که سایه‌های مدادی نوک‌های ضخیم‌تری دارند. از ویژگی‌های خوب سایه‌های مدادی این است که قابل حمل هستند. همچنین می‌توانید از این سایه‌ها برای کشیدن خط چشم نیز استفاده کنید.

برای تهیه هر یک از این سایه‌ها، می‌توانید به سراغ فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی https://elanza.com/ رفته و محصول اصل با بهترین قیمت و کیفیت را خریداری کنید.