آیا می‌دانید لاک ناخن ماه تولد شما برای سال جدید چه رنگی است؟ لاک زدن نه تنها یکی از روش‌های آرایش دست و ناخن است بلکه یک تفریح هم به شمار می‌رود و شما با لاک زدن می‌توانید تنوعی در زندگی روزمره خود ایجاد کنید. اما اولین قدم برای لاک زدن انتخاب رنگ لاک است. همیشه گفته می‌شود که باید رنگ لاک باید بر اساس رنگ پوست، رنگ لباس و چیزهایی از این دست انتخاب شود اما شما می‌توانید رنگ لاک خود را بر اساس ماه تولدتان هم انتخاب کنید. اما چطور؟ رنگ لاک ناخن ماه تولد شما کدام است؟ ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما رنگ لاک ناخن ماه تولد شما را برای سال ۲۰۱۹ معرفی خواهیم کرد تا امسال آرایش ناخن خود را متناسب با ویژگی‌های ماه تولد خود انتخاب کنید.

با شروع سال جدید میلادی و به دنبال آن شروع سال شمسی و عید نوروز، دنیای مد و زیبایی دستخوش تغییرات و تحولاتی می‌شود، مدل‌های جدید لباس و آرایش معرفی می‌شوند و رنگ سال و چیزهای دیگری که در سال جدید مد روز خواهند بود شناخته می‌شوند. آرایش ناخن هم به عنوان یکی از شاخه‌های مهم آرایش، یک زمینه در حال رشد و تکاپو است و هر سال ما شاهد معرفی مدل‌های جدیدی برای آرایش ناخن هستیم.

لاک ناخن ماه تولد شما برای سال 2019

برخلاف دنیای مد و فشن، رنگ‌هایی که برای آرایش ناخن و مانیکور به کار می‌روند همیشه رنگ‌های ثابتی هستند و نمی‌توان گفت که رنگ خاصی بیشتر از رنگ‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. چون این انتخاب به سلیقه و شرایط افراد بستگی دارد و هر کسی طبق علایق و رنگ پوست و … رنگی را برای لاک زدن برمی‌گزیند. اما گاهی انتخاب به این شکل، کار ساده‌ای نیست و ما نمی‌توانیم در میان گزینه‌های متعدد، چیزی را که واقعا می‌خواهیم پیدا کنیم. در این شرایط ایده‌هایی مثل لاک ناخن ماه تولد می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب ساده‌تری داشته باشید. بهتر است بدانید که سال ۲۰۱۹ سال کنار گذاشتن ترس‌ها، محدودیت‌ها و پذیرفتن نقص‌ها و کاستی‌ها است. پس باید در آرایش ناخن هم این نکات را در نظر داشته باشید و سراغ رنگ‌های جسورانه‌تر و جذاب‌تری بروید.

رنگ لاک ناخن ماه تولد فروردین: آبی تیره

اگر در اولین ماه از سال شمسی به دنیا آمده‌اید فردی تلاشگر و کوشا هستید که همیشه برای پیشرفت کردن و بهبود کیفیت زندگی خود تلاش می‌کند. اما با این همه انرژی و تلاش، شما به استراحت هم نیاز دارید و باید فرصتی برای تجدید قوا هم به خودتان بدهید. بنابراین رنگ‌هایی که آرامش بخش هستند و انرژی اضافی شما را خنثی می‌کنند می‌توانند بهترین گزینه برای متولدین فروردین باشند. رنگ‌هایی مثل آبی تیره که سرد و ملایم هستند چنین اثری را روی شما خواهند داشت.

لاک ناخن ماه تولد شما برای سال 2019

رنگ لاک ناخن ماه تولد اردیبهشت: مرجانی

متولدین اردیبهشت افرادی هستند که از نظر روحی و احساسی همیشه تعادل دارند اما به اعتماد به نفس بیشتری نیاز دارند تا بتوانند ایده‌ها و نظران خود را بیان کنند  به جایگاهی که شایسته آن هستن برسند. بنابراین کمی تغییرات غیرمنتظره در سبک زندگی که شما را به هدفتان نزدیک کند مفید خواهد بود. رنگ‌هایی که نسبتا شاد و در عین حال ملایم و تطبیق پذیر هم هستند مثل این رنگ لاک مرجانی می‌تواند بهترین گزینه برای متولدین اردیبهشت در سال ۲۰۱۹ باشد.

لاک ناخن ماه تولد شما برای سال 2019

رنگ لاک ناخن ماه تولد خرداد: آبی اقیانوسی

متولدین خرداد افرادی اجتماعی هستند و جالب این است که دوست دارند اجتماعی‌تر هم باشند. این افراد در سال ۲۰۱۹ باید روی سلامت روحی و روانی خود تمرکز بیشتری داشته باشند و سعی کنند تفکر مثبت را سرلوحه کار خود قرار دهند. بنابراین هر رنگی که اثر مثبت و آرامش بخش و شاد کننده‌ای داشته باشد می‌تواند بهترین رنگ لاک برای متولدین خرداد باشد. رنگ آبی مرواریدی که یادآور آب اقیانوس است همه این شرایط را به بهترین شکل دارد.

لاک ناخن ماه تولد شما برای سال 2019

رنگ لاک ناخن ماه تولد تیر: زرشکی

طالع بینی متولدین تیرماه نشان می‌دهد که امسال سالی پر از فعالیت کاری و اقتصادی را پیش رو خواهند داشت پس باید در عین این که پرانرژی و و تلاشگر به نظر می‌رسند باید موقر و باشخصیت باشند. در نتیجه به رنگ لاکی نیاز دارند که هم آن‌ها را پرانرژی و مشتاق نشان دهد و هم به حد کافی رسمی و سطح بالا باشد تا در موقعیت‌های جدی، جلف و سبک به نظر نرسید. رنگ زرشکی همه این شرایط را دارا است و می‌تواند گزینه‌ای عالی برا یمتولدین تیر باشد.

لاک ناخن ماه تولد شما برای سال 2019

لاک ناخن ماه تولد مرداد: رزگلد

طالع بینی متولدین مرداد نشان می‌دهد که در سال جدید فرصت‌های بسیاری برای کار و فعالیت خواهند داشت و باید مدیریت زمان خود را تقویت کنند تا بتوانند به همه این فرصت‌ها و موقعیت‌ها دست پیدا کنند. پس باید بدون فراموش کردن سلامت جسم و ذهن، سعی کنند از حواس پرتی‌های وقتگیر و بی‌معنی دوری کنند و با دنیای واقعی ارتباط برقرار کنند. رنگ رزگلد رنگی زیبا، ملایم و چشمگیر است که نظرها را به خود جلب می‌کند بدون آن که جلف به نظر برسد و انتخابی خوب برای متولدین مرداد است.

لاک ناخن ماه تولد شما برای سال 2019

رنگ لاک ناخن ماه تولد شهریور: قرمز اکلیلی

متولدین شهریور بهتر است در این ماه کمی از جدیت خود کم کنند و به رمانتیک بودن خود اضافه کنند. در سال جدید این افراد فرصت‌های بیشتری برای خلاقیت، تفریح و ساختن زندگی دلخواه خود در اختیار خواهند داشت و باید به احساسات و نداها درونی خود گوش فرا دهند. رنگی که این حس شادی و خلاقیت را تقویت کند می‌تواند بهترین گزینه برای متولدین شهریور باشد مثلا رنگ قرمز اکلیلی که شاد و چشمگیر و دوست داشتنی است.

لاک ناخن ماه تولد شما برای سال 2019

رنگ لاک ناخن ماه تولد مهر: آبی تیره

متولدین مهر همیشه به تعادل در زندگی خود علاقمند هستند و سعی می‌کنند همه جنبه‌های زندگی خود را اعم از کار و فعالیت و زندگی شخصی با هم و در یک حد به پیش ببرند. وقتی صحبت از تعادل می‌شود همه به رنگ‌هایی که ملایم و خنثی هستند فکر می‌کنند، رنگ‌هایی که نگاه‌ها را به خود جلب نمی‌کنند اما زیبا و دوست داشتنی هستند. رنگی مثل آبی تیره همه این شرایط را دارا است و می‌تواند بهترنی رنگ لاک برای مهرماهی‌ها باشد.

لاک ناخن ماه تولد شما برای سال 2019

رنگ لاک ناخن ماه تولد آبان: صورتی

اگر متولد آبان هستید بهتر است بدانید که در سال جدید قرار است تحولات بزرگی را در زندگی خود تجربه کنید، تحولاتی که می‌توانند مثبت باشند به شرطی که بر عدم تعادل‌های احساسی خود غلبه کنید و استراتژی‌های هوشمندانه‌ای را برای پیشرفت به کار گیرید. رنگ‌های ملایم و شیکی که شاد اما تطبیق پذیر هستند می‌توانند به شما در غلبه بر این عدم تعادل‌ها کمک کنند، بنابراین رنگ‌هایی مثل صورتی متالیک یا ساده می‌توانند رنگ لاک شما در سال جدید باشند.

لاک ناخن ماه تولد شما برای سال 2019

رنگ لاک ناخن ماه تولد آذر: بنفش

اگر متولد آذر هستید و با مسئولیت‌های زیادی در زندگی روبرو شده‌اید فراموش نکنید که زندگی شما همچنان پایدار و دپذیر است به شرط آن که احساس شادی و رضایت درونی را فراموش نکنید. شاید فکر کنید وقار و متانت همیشه بهترین گزینه است اما نباید شادی خود را قربانی این وقار کنید. پس سراغ رنگ‌هایی بروید که زیباتر و چشمگیرتر هستند و باعث می‌شوند و انرژی و جذابیت شما بیشتر شود، رنگ‌هایی مثل بنفش این ویژگی را به بهترین شکل در خود دارند.

لاک ناخن ماه تولد شما برای سال 2019

رنگ لاک ناخن ماه تولد دی: رنگ‌های تیره

اگر در ماه دی به دنیا آمده‌اید وقت آن رسیده است که چیزهای قدیمی و از مد افتاده را کنار بگذارید و چیزهایی را انتخاب کنید که با آن‌ها احساس آزادی و رضایت بیشتری دارید. اگر به دنبال یک رنگ لاک جدید برای خودتان هستید توصیه می‌کنیم از لاک‌های تیره استفاده کنید، رنگ‌هایی که به مشکی نزدیک هستند و حتی خود مشکی می‌توانند انتخابی مناسب برای متولدین دی ماه باشند، اگر می‌خواهید لاک تیره شما کمی هیجان انگیزتر هم باشد از انواعی استفاده کنید که داخل خود اکلیل‌های زیر و درخشانی دارند.

لاک ناخن ماه تولد شما برای سال 2019

رنگ لاک ناخن ماه تولد بهمن: رنگ‌های خنثی

به عنوان یک بهمن ماهی، ذهن شما با چیزهای معمولی آرام نمی‌شود و همیشه به دنبال هیجان است. هدف شما در زندگی این است که از نظر جسمی، ذهنی و احساسی سالم و شاداب باشید و وقت بیشتری را به خودتان اختصاص دهید. رنگ‌های خنثی می‌توانند شما را به این هدف نزدیک‌تر کنند و ذهن و جسم شما را به آرامش برسانند. رنگ‌هایی مثل خاکستری خالص، خاکستری گرم و … برای هر کسی با هر سلیقه‌ای مناسب است و در هر موقعیتی هم قابل استفاده خواهد بود.

لاک ناخن ماه تولد شما برای سال 2019

رنگ لاک ناخن ماه تولد اسفند: رنگ‌های نئونی

شما به دنبال این هستید که اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و در سال جدید با قدرت بیشتری به تلاش و موفقیت ادامه دهید. زندگی اجتماعی شما به کمی اصلاح نیاز دارد و تغییر در ظاهر، می‌تواند به بهبود آن کمک کند. شما باید بیش از گذشته از نظر روحی و جسمی مراقب خودتان باشید و این به معنای شناخت و پذیرش خود واقعیتان است. رنگ‌های نئونی و روشن مثل قرمز نئونی می‌تواند حالت زنده و شادابی به ناخن‌های شما بدهد و بهترین انتخاب برای متولدین اسفند در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

لاک ناخن ماه تولد شما برای سال 2019

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)