شلوارهای جین مدل‌های متنوعی دارند که بر اساس میزان تنگی و گشادی به چند دسته کلی تقسیم می‌شوند. شلوار جین تنگ زنانه یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار شلوار جین است که تقریبا هر کسی با هر اندامی می‌تواند آن را بپوشد و زیبایی اندام خود را به نمایش بگذارد. اما هنگام پوشیدن این نوع شلوارها، این سوال برای خانم‌ها پیش می‌آید که کدام مدل کفش برای پوشیدن با شلوار جین تنگ زنانه مناسب‌تر است؟ در این مورد نمی‌توان محدودیت خاصی را در نظر گرفت اما به طور کلی ترکیب برخی مدل‌های کفش با شلوار جین تنگ زنانه زیباتر است. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز به شما خواهیم گفت که کدام مدل‌های کفش برای پوشیدن با شلوار جین تنگ زنانه مناسب هستند، در ادامه نیز با چند مدل از جدیدترین و زیباترین شلوارهای جین تنگ زنانه آشنا خواهید شد.

کفش‌های راحتی بدون بند

کفش‌های کتانی بدون بند یکی از راحت‌ترین انواع کفش زنانه هستند چون آن‌ها را به راحتی می‌توان پوشید و از پا خارج کرد. بنابراین انتظار نداشته باشید که این مدل کفش به این زودی‌ها از مد بیفتد یا از محبوبیتش کاسته شود. علاوه بر این، این مدل کفش‌ها می‌توانند تخت و یا لژدار باشند و شما را به قد دلخواهتان برساند. همه این مزیت‌ها کفش کتانی بدون بند را به یک انتخاب عالی برای پوشیدن با شلوار جین تنگ زنانه تبدیل می‌کند.

 

شلوار جین تنگ زنانه

شلوار جین تنگ زنانه

کفش کالج

اگر می‌خواهید برای یک گردش در شهر و یا خرید و پیاده روی شلوار جین تنگ خود را بپوشید بهتر است همراه با آن از یک جفت کفش کالج زیبا استفاده کنید. کفش‌های کالج تنوع مدل بالایی دارند و در رنگ‌های مختلف و مدل‌های مختلف یافت می‌شوند. این کفش‌ها ترکیبی عالی با شلوار جین تنگ به وجود می‌آورند حتی اگر کهنه و رنگ و رو رفته باشند، مخصوصا اگر قصد پوشیدن جوراب همراه با آن‌ها را نداشته باشید.

شلوار جین تنگ زنانه شلوار جین تنگ زنانه

کتانی‌های کلاسیک

شلوار جین تنگ زنانه و کفش کتانی کلاسیک مثل نان و کره هستند چون ترکیبی عالی، جذاب و جدایی ناپذیر به وجود می‌آورند که برای گردش روزانه، پیاده روی و حتی موقعیت‌های نسبتا جدی مثل محیط کار و دانشگاه هم مناسب است. پس اگر در انتخاب کفش برای شلوار جین خود تردید دارید بهتر است هر چه سریع‌تر سراغ کفش‌های کتانی کلاسیک خود بروید و آن‌ها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

شلوار جین تنگ زنانه شلوار جین تنگ زنانه

کفش تخت پنجه باریک

اگر به دنبال کفش تختی هستید که سطح استایل شما را بالاتر ببرد کفش تخت پنجه باریک بهترین گزینه است، سال‌ها پیش آدری هیپورن این ترکیب موفق را معرفی کرد و اکنون نیز دلیلی وجود ندارد که نتوانید با آن شیکپوش شوید چون این کفش با وجود این که تخت است اما با خطای دید باعث می‌شود پاهای شما بلندتر به نظر برسد. بنابراین اگر می‌خواهید همراه با شلوار جین تنگ خود یک جفت کفش تخت بپوشید کفش تخت پنجه باریک را انتخاب کنید.

شلوار جین تنگ زنانه شلوار جین تنگ زنانه

پاشنه بلند کلاسیک پنجه باریک

کفش‌های پاشنه بلند همیشه بهترین و کلاسیک‌ترین انتخاب برای پوشیدن با شلوار تنگ جین هستند. این ترکیب یک ترکیب خانمانه و جذاب است که همیشه مد روز است و لازم نیست نگران قدیمی شدن آن باشید. البته باید در نظر داشته باشید که کفش پاشنه بلند را نباید برای پیاده روی‌های طولانی و خرید و … بپوشید چون راه رفتن و حتی ایستادن طولانی با چنین کفشی دردناک است و باعث آسیب به عضلات پاها می‌شود.

شلوار جین تنگ زنانه

بوت ساق کوتاه

شلوارهای جین تنگ یک مزیت مهم دارند و آن چسبان بودن آن‌ها است. این شلوارها در قسمت مچ پا پارچه اضافی ندارند و همین ویژگی باعث می‌شود که به راحتی بتوانید آن‌ها را با بوت بپوشید. در میان انواع بوت، بوت ساق کوتاه بهترین گزینه است چون تطبیق پذیری بالایی دارد و محدودیتی از نظر پوشش ایجاد نمی‌کند. یک بوت جیر همرنگ کت یا کیف شما بهترین گزینه برای پوشیدن با شلوار جین تنگ محبوب شما است و استایلی بسیار زیبا با آن می‌سازد.

شلوار جین تنگ زنانه شلوار جین تنگ زنانه

صندل پاشنه بلند

صندل‌های پاشنه بلند با کمترین تعداد بند (یک بند در مچ و یک بند روی پنجه پا) از مدل‌های مینیمال کفش مجلسی هستند که تطبیق پذیری بالایی دارند و وقتی چنین کفشی را می پوشید تقریبا چیزی روی پاهای شما دیده نمی‌شود در حالی که مقدار زیادی به قد شما اضافه شده است. حال اگر این کفش را با شلوار جین تنگ بپوشید زیبایی استایل شما چندین برابر خواهد شد و پاهای شما کشیده و بلند به نظر خواهد رسید. البته همان طور که گفتیم پاشنه‌های بلند این صندل برای پیاده روی‌های طولانی چندان مناسب نیست.

شلوار جین تنگ زنانه شلوار جین تنگ زنانه

صندل تخت

اگر صندل کفش مورد علاقه شما است و دوست دارید آن را برای پیاده روی در شهر و خرید و … بپوشید بهتر است سراغ مدل‌های تخت صندل بروید. بر خلاف تصور عموم، پوشیدن صندل با شلوار جین تنگ ممکن است چون اگر این طور نبود کیت ماس (به عنوان یکی از چهره‌هایی که باعث محبوبیت شلوار جین تنگ شد) از این ترکیب استفاده نمی‌کرد. البته سعی کنید بین مچ پا و بند روی مچ کفش فاصله قابل قبولی وجود داشته باشد.

شلوار جین تنگ زنانه شلوار جین تنگ زنانه

بوت جورابی

همان طور که گفتیم شلوار جین تنگ را می‌توان با انواع بوت پوشید و بوت جورابی به عنوان یکی از مدل‌های جدید بوت زنانه از این قاعده مستثنی نیست. این بوت‌ها حالت چسبان و نرمی دارند که قرار دادن شلوار زیر بوت را کمی دشوارتر می‌کند و برای راحتی بیشتر توصیه می‌شود بلندی بوت را طوری انتخاب کنید تا دقیقا تا لبه شلوار شما برسد و حالت جمع شدگی در بالای کفش ایجاد نشود.

شلوار جین تنگ زنانه شلوار جین تنگ زنانه

چند مدل شلوار جین تنگ زنانه زیبا و جدید

حال که دانستید باید شلوار جین تنگ زنانه را با چه کفش‌هایی بپوشید، بهتر است با چند مدل جدید و زیبای شلوار جین تنگ زنانه هم آشنا شوید. این مدل‌ها تنوع بالایی دارند و شما با هر سلیقه و نیازی می‌توانید مدل مناسبی را از میان آن‌ها برای خودتان انتخاب کنید.

شلوار جین تنگ زنانه زاپ دار آبی: شلوارهای تنگ می‌توانند زاپ دار هم باشند اما این مدل‌ها برای هر موقعیتی مناسب نیستند مثلا شما نمی‌توانید برای محیط کار و دانشگاه چنین شلواری بپوشید اما برای یک گردش روزانه و دورهمی دوستانه یک شلوار تنگ زاپ دار آبی روشن انتخابی عالی است.

شلوار جین تنگ زنانه

شلوار جین تنگ زنانه ساده کلاسیک: مدل‌های کلاسیک همیشه مد روز هستند و هرگز قدیمی نمی‌شوند و از مد نمی‌افتند. بنابراین اگر به دنبال یک مدل شلوار جین تنگ زنانه هستید که همیشه بتوانید بپوشید مدل آبی ساده کلاسیک را به شما توصیه می‌کنیم.

شلوار جین تنگ زنانه

شلوار جین تنگ زنانه آبی تیره کلاسیک: اگر به دنبال شلواری هستید که بتوانید برای محیط کار و موقعیت‌های جدی‌تر هم بپوشید بهتر است از رنگ آبی روشن چشمپوشی کنید و مدل‌های کلاسیک ساده را در رنگ‌های آبی تیره انتخاب کنید تا مشکلی در هماهنگی رنگی آن با لباس‌های خود هم نداشته باشید.

شلوار جین تنگ زنانه

شلوار جین تنگ زنانه خاکستری تیره: خاکستری و توسی هم جزو رنگ‌هایی است که در شلوارهای جین بسیار طرفدار دارد چون رنگ خاکستری به عنوان یک رنگ خنثی قابلیت تطبیق پذیری بالایی دارد و شما می‌توانید آن را با هر رنگ لباسی بپوشید و استایل زیبایی برای خودتان بسازید.

شلوار جین تنگ زنانه

شلوار جین تنگ زنانه آبی لبه خام: اگر به دنبال مدل‌های جدید شلوار جین تنگ زنانه هستید  مدل‌های لبه خام را به شما توصیه می‌کنیم. این مدل‌ها دوخت متفاوتی دارند و لبه آن‌ها برخلاف مدل‌های معمول دوخته نمی‌شود و خام باقی می‌ماند. این مدل نه تنها مد روز است بلکه ظاهری جذاب و خاص به استایل شما می‌دهد.

شلوار جین تنگ زنانه

شلوار جین تنگ زنانه مشکی کلاسیک: این گفته که بالاتر از مشکی رنگی نیست در شلوارهای جین هم صادق است و اگر شما به دنبال شلواری هستید که بتوانید آن را با هر رنگ لباسی و در هر موقعیتی بپوشید شلوار جین تنگ مشکی کلاسیک را به شما توصیه می‌کنیم.

شلوار جین تنگ زنانه

شلوار جین خیلی تنگ کلاسیک آبی تیره: حتی شلوارهای جین تنگ نیز از نظر تنگی و گشادی با هم تفاوت دارند و برخی مدل‌ها نسبت به مدل‌های دیگر تنگ‌تر هستند. مدل‌های خیلی تنگ خاصیت کشسانی بالایی دارند و حتی در قسمت مچ نیز کاملا به پا می‌چسبند و شبیه به پوست دوم شما هستند.

شلوار جین تنگ زنانه

شلوار جین تنگ زنانه مشکی چاکدار: طراحان لباس برای ابداع مدل‌های جدید شلوار سعی می‌کنند تغییراتی جزئی اما جالب توجه در آن‌ها به وجود آورند که ایجاد چاک در قسمت جلوی مچ شلوار نیز یکی از این ابدعات است که می‌تواند ظاهری خاص به شلوار بدهد و احساس راحتی را در شلوارهای تنگ بیشتر کند.

شلوار جین تنگ زنانه

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)