جالب و خواندنی


بوتاکس پیشانی در کلینیک دکتر بیوت یکی از رایج ترین درمان ها برای رفع چین و چروک پیشانی و دور چشم است. این درمان بسیار محبوب است زیرا سریع، آسان، موثر و ایمن است. اگر به دلیل افزایش سن یا شرایط نامناسب سبک زندگی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد در ناحیه پیشانی، بین ابروها و اطراف چشم خطوط عمیقی دارید، بوتاکس ممکن است درمان مفیدی برای شما باشد. یکی از فواید بوتاکس موقتی بودن آن است. به این ترتیب اگر بخواهید نوع درمان را تغییر دهید یا تزریق بوتاکس را لغو کنید، پس از ۴ ماه صورت شما به حالت اولیه باز می گردد. در غیر این صورت می توانید با طولانی کردن دوره بوتاکس از شر چین و چروک صورت خود خلاص شوید. در این مقاله به بررسی کامل بوتاکس پیشانی، فواید، عوارض جانبی و مراقبت های بعد از تزریق می پردازیم.

با خیالی راحت و آسوده زیبایی چهره ی خود را به دست دکتر بیوت بسپارید.

بوتاکس پیشانی یک درمان زیبایی تزریقی است که برای صاف کردن و از بین بردن چین و چروک صورت استفاده می شود. بوتاکس با استفاده از ماده فعال سم بوتولینوم نوع A به طور موقت عضلات پیشانی را فلج می کند. تزریق بوتاکس را می توان برای ناحیه پیشانی، بین ابروها و خطوط عمودی اطراف چشم استفاده کرد.

آیا بوتاکس بی خطر است؟

بوتاکس یکی از روش های زیبایی است که چندین دهه مورد تایید و استفاده قرار گرفته است. حتی در مقایسه با پرکننده های پوستی، این روش از نظر پزشکی بی خطر است. بوتاکس پیشانی مستقیماً به ماهیچه تزریق می شود نه در لایه های پوست، به بیماران اطمینان زیادی از ایمنی آن می دهد.

با بوتاکس، احتمال تزریق در لایه نادرست پوست در مقایسه با فیلر های پوستی کاهش می یابد. باید بدانید که بوتاکس زیبایی همیشگی نیست و در نهایت ناپدید خواهد شد. بوتاکس را می توان برای اهداف زیبایی و برای درمان مشکلات زیر استفاده کرد:

  • اسپاسم گردن
  • گردن درد
  • مثانه بیش فعال
  • تنبلی چشم
  • پیشگیری از میگرن

با خیالی راحت و آسوده زیبایی چهره ی خود را به دست دکتر بیوت بسپارید.

عوارض بوتاکس پیشانی

اگر بوتاکس را برای از بین بردن چین و چروک های پوست خود انتخاب کرده اید، ممکن است عوارض جانبی بوتاکس را روی پیشانی خود تجربه کنید. برای جلوگیری از این عوارض احتمالی، توصیه می شود برای تزریق بوتاکس یک پزشک و متخصص واجد شرایط و حرفه ای انتخاب کنید. همچنین در صورت بروز علائم زیر، بهتر است راهکارهایی برای کاهش عوارض بوتاکس در نظر گرفته و انجام دهید.

  • کبودی
  • درد
  • خونریزی
  • ناراحتی معده
  • خشکی دهان

تزریق بوتاکس در پیشانی و ناحیه بین چشم ها ممکن است باعث افتادگی و تحریک پلک شود. اگر پزشک آموزش و تجربه کافی نداشته باشد، ممکن است این مشکلات بد پیش بیاید، زیرا می تواند بوتاکس را در محل نامناسب تزریق کند یا بیش از حد استفاده کند.

اثرات تزریق بوتاکس روی پیشانی چقدر می ماند؟

به طور کلی فاصله بین هر تزریق بوتاکس صورت بین ۳ تا ۴ ماه است اما نتایج اولین درمان شما می تواند به سرعت محو شود. به این ترتیب پس از اولین جلسه در اسرع وقت به درمان دیگری نیاز دارید. پس از آن زمان بهبودی شما طولانی تر خواهد شد. برخی از پزشکان توصیه می کنند قبل از برنامه ریزی برای قرار ملاقات بعدی خود، ۱۴ روز فرصت دهید تا اثرات تزریق بوتاکس را مشاهده کنید.

اگر قصد تزریق بوتاکس پیشانی را دارید، حتما با یک متخصص با تجربه مشورت کنید، و مشاوره های مربوط به این موضوع را دریافت کنید. ما به شما عزیزان دکتر بیوت را پیشنهاد می‌دهیم.