با شروع فصل پاییز خانم‌ها منتظر خنک شدن هوا و بارش باران هستند تا بوت‌های خود را از کمد خارج کنند و بپوشند و یا بوت جدیدی تهیه کنند و در فصل‌های سرد سال بپوشند. برای انتخاب مدل بوت گزینه‌های مختلفی پیش روی شما وجود دارد، می‌توانید سراغ مدل‌های کلاسیک بروید که هرگز از مد نمی‌افتند و به همه می‌آیند مثل بوت چرم مشکی ساق کوتاه و یا پیرو مد باشید و برای ایجاد تنوع و بالا بردن سطح استایل خود مدل‌های جدید بوت را انتخاب کنید. اگر نگاهی به نمایش‌های مد اخیر داشته باشید می‌توانید حدس بزنید که در فصل جاری و فصل آینده کدام مدل بوت مد روز خواهد بود، ما این کار را برای شما انجام داده‌ایم و جدیدترین مدل بوت پاییزی را که امسال محبوب خواهند بود در این مقاله به شما معرفی می کنیم.

دنیای مد دنیای پیچیده‌ای است و اگر بخواهید با وسواس و دفت به آن نگاه کنید خواهید دید که عده‌ای در تلاش هستند شما را به خرید بیشتر و مصرف بیشتر تشویق کنند. البته این مساله حقیقت دارد، این که هر فصل با مدل‌های جدیدی برای کفش‌های آن فصل مواجه می‌شویم که با زیبایی خود درصدد وسوسه کردن ما هستند چیزی جز مصرف گرایی را ترویج نمی‌کند. به همین دلیل است که نباید پیرو بی‌چون و چرای مد بود و همه چیز را بر این اساس انتخاب کرد. قدرت عقل و تشخیص شما بر هرچیزی ارجحیت دارد و شما باید بر این اساس و منطبق با نیازهای خود خرید کنید و پوشاک خود را تامین کنید.

باید بدانید که دنیای مد همیشه چند گام جلوتر حرکت می‌کند مثلا مدل بوت برای پاییز ۲۰۱۷ چیزی است که دو فصل پیش تعیین شده است و از همان زمان در انبار تولیدی‌ها قرار دارد و تنها مرحله تبلیغ و توزیع آن به فصل‌های بعدی موکول شده است. در هر صورت هدف از این مطالب تبلیغ نیست و قصد ما دادن اطلاعات بیشتر به مخاطبان برای آگاهی هنگام خرید و تشخیص چیزهای باارزش نسبت به چیزهای عادی است تا خرید موفق و درستی داشته باشند.

پاشنه‌های بلند اما متفاوت

جدیدترین مدل بوت پاییزی

پاشنه کفش و بوت از نظر کارکردی در آن نقش دارد و با بالا بردن پلتفرم کفش باعث می‌شود قد شما بلندتر دیده شود. اما نقش آن محدود به همین مورد نیست و پاشنه از نظر زیبایی شناسی نیز در کفش‌ها و بوت‌ها مطرح است و این روزها طراحان به نام توجه بیشتری به این جنبه از پاشنه‌ها داشته‌اند و مدل‌هایی از کفش را معرفی کرده‌اند که روی پاشنه آن‌ها جزئیات زیبایی وجود دارد و یا خلاقیت آن را به عنصری خاص و کلیدی در تعریف مدل کفش تبدیل کرده است مانند اشکال متفاوت و جواهر مانند با ساختاری که تاکنون ندیده‌اید. این تکنیک محدود به بوت نیست، به طور مثال برند پرادا در پاشنه کفش‌های مجموعه جدید خود از رنگ طلایی با جزئیات کار شده مختلفی استفاده کرده است و یا مدل کفش‌های مارنی که به جای استوانه عادی از کره برای پاشنه کفش استفاده کرده است.

جدیدترین مدل بوت پاییزی

بوت‌های شل و دولا

جدیدترین مدل بوت پاییزی

در مقالات قبلی این مدل بوت را معرفی کردیم که جزو جدیدترین و جالب‌ترین و شیک‌ترین مدل‌های بوت پاییزی برای سال ۲۰۱۷ می‌باشند. این بوت‌ها حالتی شل و آویزان روی پا ایجاد می‌کنند و می‌توانند بلند یا نیم بوت و حتی ساق کوتاه باشند که در رنگ‌های مختلف و از جنس چرم یا جیر موجود هستند. اگر جزو افرادی هستید که تصور می‌کنند ساق پای چاق یا لاغر دارند می‌توانید این مدل بوت زیبا را امتحان کنید. برند مارک جیکوبز، سن لوران و مایکل کورس بهترین مدل‌های این نوع بوت را تولید کرده اند که می‌توان آن‌ها را با شلوار تنگ یا همراه با دامن مجلسی پوشید.

جدیدترین مدل بوت پاییزی

مدل بوت براق و اکلیلی

جدیدترین مدل بوت پاییزی

مدل اکلیلی و براق این روزها در همه لباس‌ها حرف اول را می‌زند و بوت و کفش هم از این قاعده مستثنی نبوده‌اند. شما می‌توانید این مدل‌های بوت را همه جا ببینید، مدل‌هایی که در عین متفاوت بودن و زیبایی شیک و سطح بالا هستند و اثری از جلف بودن هم در خود ندارند پس هم می‌توانند کفش‌های مهمانی شما باشند و هم کفش روزمره برای استفاده در روزهای پاییزی. بیشتر مدل‌هایی که از این ترند مشاهده می‌شود نقره‌ای تیره هستند و برندهای مختلفی دست به تولید این بوت‌های براق اکلیلی زده‌اند مانند برند شانل، ایزابل مارانت و لوئه وه. در کنار بوت کفش‌ها و دمپایی‌های براق اکلیلی را نیز فراموش نکنید.

جدیدترین مدل بوت پاییزی

مدل بوت ارتشی و بنددار

جدیدترین مدل بوت پاییزی

بوت‌های زنانه مدل ارتشی چیز جدیدی نیست و این مدل بوت از سال‌ها قبل جزو مدل‌های کاربردی و محبوب میان خانم‌های شیکپوش بوده است. اما به نظر می‌رسد در فصل اخیر این مدل‌ها بازگشتی شکوهمندانه با فرم و استایلی جدید داشته‌اند. اکنون دیگر بند این کفش‌ها تنها چیز خاص و متفاوت آن نیست بلکه این مدل با مدل‌های دیگر مثل بوت رنگی و جورابی و … ترکیب شده است و مدل‌های زیباتر و جدیدتری را به وجود آورده که می‌تواند مورد پسند قشر گسترده‌تری از مخاطبان باشد. این مدل بوت‌ها را می‌تواند در مجموعه‌های برندهای مختلفی از جمله آلتوزارا، والنتینو، دیور و ارمس هم مشاهده کرد.

جدیدترین مدل بوت پاییزی

مدل بوت مجلل مخمل

جدیدترین مدل بوت پاییزی

حال که مخمل جزو محبوب‌ترین ترندهای فصل‌های اخیر بوده است پس مانتوی مخمل پاییزی خود را با کدام کفش و بوت بپوشیم؟ پاسخ واضح است، بوت مخمل. این نوع بوت در صدر پرفروش‌ترین بوت‌های فصل قرار دارد که در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی به بازار عرضه شده است و تنها محدود به بوت هم نیست و کفش‌های کلاسیک و جذاب مخمل زیبایی را می‌توان در بازار مشاهده کرد که مناسب فصل پاییز هم هستند. پس اگر قصد اضافه کردن شکوه و تنوع به استایل پاییزی خود دارید بوت یا کفش مخمل حتی کفش تخت مخمل می‌تواند بهترین گزینه شما باشد.

جدیدترین مدل بوت پاییزی

مدل بوت وسترن جدید

جدیدترین مدل بوت پاییزی

بوت‌های کابویی تاریخچه‌ای به قدمت گاوچرانان آمریکایی دارند و چیز جدیدی نیستند اما ورود آن‌ها به دنیای مد زنانه به چند دهه اخیر بازمی‌گردد. البته در این دوره تغییرات زیادی در این نوع بوت‌ها به وجود آمده است و تنها می‌توان نشانه‌هایی از سبک وسترن را روی آن‌ها مشاهده کرد. این مدل بوت‌ها گزینه مناسبی برای بوت زمستانی هستند که علاوه بر کاربردی بودن حالتی جسورانه و جذاب به بوت می‌دهند و در میان خود چند مدل و گونه مختلف هم دارند مثل بوت چلسی، راک و بوت کابویی ساده. برندهای مختلفی در فصل‌های اخیر این مدل‌ها را در مجموعه‌های خود معرفی کردند مثل بالمن، لویی ویتون و کالوین کلاین.

جدیدترین مدل بوت پاییزی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)