رپورتاژ آگهی


جدیدترین خدمات زیبایی

جدیدترین خدمات زیبایی در کلینیک های زیبایی برای زیباجویان ارائه می شود. در پی مدرن تر شدن زندگی انسان ها ، نیازهای جدیدی نیز برای افراد به وجود آمده است ، به طوری که امروزه شاهد افزایش روزافزون کلینیک های زیبایی در سطح شهرها هستیم. برای بسیاری از افراد این سوال به وجود می آید که در کلینیک های زیبایی چه کارهایی انجام می شود ؛ در پاسخ باید بگوییم که در کلینیک های زیبایی خدمات متفاوتی در زمینه زیبایی پوست ، زیبایی اندام ، زیبایی مو و … ارائه می شود. این خدمات محدود به بانوان نیست و آقایان نیز می توانند از خدمات کاشت مو ، بوتاکس ، لیزر موهای زائد بدن در مرکز لیزر کرج و کلینیک های زیبایی تمام شهرها بهره مند شوند. در ادامه همراه ما باشید تا با جدیدترین خدمات زیبایی ارائه شده در کلینیک های زیبایی آشنا شویم.

در کلینیک زیبایی چه کارهایی انجام می شود ؟

در کلینیک های زیبایی خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می شود ؛ خدمات در حوزه زیبایی با گذشت زمان و پیشرفت علم تحت تاثیر قرار می گیرند، به طوری که روزانه بر تعداد آن ها اضافه می شود. معمولا کلینیک های زیبایی با حضور یک متخصص پوست و مو تاسیس می شوند و با افزودن به تعداد کادر ، خدمات ارائه شده خود را گسترش می دهند.

خدمات کلینیک های زیبایی گسترده است که از مهم ترین آن ها می توان به تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و فیلر ، میکرودرم ابریژن ، میکرونیدلینگ ، پی آر پی ، مزوتراپی ، لایه برداری شیمیایی ، کاشت و یا ترمیم ناخن ، لیزر موهای زائد ، پاکسازی و آبرسانی پوست ، اصلاح فرم بینی ، لاغری های موضعی و … اشاره کرد. در ادامه توضیحات تکمیلی را پیرامون پرطرفدارترین و جدیدترین خدمات زیبایی آورده ایم.

۱. تزریق ژل یا فیلر

جدیدترین خدمات زیبایی

از ژل ها و فیلرها برای پر کردن چین و چروک ها و گودی های ایجاد شده بر روی پوست استفاده می شود تا پوست ظاهری صاف و یکدست داشته باشد همچنین تزریق ژل به لب ها و گونه ها و زاویه سازی صورت از پرطرفدارترین امور زیبایی با فیلرهای هستند ، اغلب فیلرها بر پایه اسید هیالورونیک هستند و از خاصیت ذخیره سازی رطوبت برخوردار می باشند.

لازم به ذکر است که در کلینیک های زیبایی و مراکز تزریق ژل لب در کرج ، برای پر کردن صورت و یا دیگر قسمت ها از تزریق چربی نیز استفاده می شود به طوری که چربی ها از بخش هایی از بدن شامل شکم و یا ران برداشته می شوند و برای حجم دادن به قسمت های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

۲. تزریق بوتاکس به صورت

از روش های موثر و البته کوتاه مدت برای از بین بردن چین و چروک های پوست صورت ، بوتاکس می باشد. طی این روش که در میان زیباجویان نیز بسیار پرطرفدار است ، مواد بوتاکس که در واقع همان سم بوتولونیوم است به عضلات قسمت های مورد نظر از صورت تزریق می شود که منجر به بی حسی موقتی و فلج شدن عضلات می گردد.

زمانی که عضلات ناحیه تحت درمان فلج شده و از کار بیفتد ، شاهد محو شدن تدریجی چین و چروک های ضعیف در اطراف چشم ها ، خط اخم ، خط های افقی بر روی پیشانی ، چروک های گردن و … می شود. ماندگاری بوتاکس بین ۴ الی ۶ ماه است و پس از آن اثرات بوتاکس به طور کامل از بین می روند.

۳. لیزر موهای زائد بدن

در روش لیزر موهای زائد بدن از پرتو نوری برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می شود. لیزر بر روی سطحی از پوست که دارای موهای زائد است ، تابانده می شود ؛ نتیجه اینکار این است که رنگدانه های ملانین موجود در موها ، انرژی لیزر را جذب می کنند که منجر به تخریب این سلول ها و توقف رشد موها می شود . از آنجا که نوع دستگاه لیزر و تکنولوژی بکار رفته در آن در میزان اثر بخشی لیزر موهای زائد موثر است حتما پیشنهاد میشود که به معتبرترین مرکز لیزر کرج یا شهر محل سکونت خود مراجعه کرده و از انجام لیزر موهای زائد در مراکز نامعتبر و آرایشگاه های کوچک خودداری کنید .

۴.فیشیال صورت از جدیدترین خدمات زیبایی

پوست صورت انسان به صورت دوره ای نیازمند پاکسازی است ؛ فیشیال پوست صورت از جدیدترین خدمات زیبایی است که به منظور پاکسازی عمیق پوست صورت انجام می شود و نتیجه آن پوست صورتی سالم ، درخشان و شفاف است. طی این روش پوست در مراحل مختلفی پاکسازی می شود و تمامی جوش های سرسیاه ، کومودون های پوستی و … در اثر آن از بین می روند.

از مزایای فیشیال پوست صورت می توان به جمع شدن منافذ باز پوست های چرب ، از بین رفتن خشکی پوست و حالت پوسته پوسته شدن ، جلوگیری از پیری و افتادگی پوست صورت ، شفاف سازی و رفع کدری پوست صورت ، از بین رفتن ترک خوردگی های پوست ، محو شدن آثار جوش صورت و … اشاره کرد. مراکز زیبایی بسیاری خدمات فیشیال پوست صورت را ارائه می دهند اما با مراجعه به بهترین مرکز فیشیال پوست تهران می توانید پوستی زیبا و شاداب را تجربه کنید.

۵.مزوتراپی پوست و مو از جدیدترین خدمات زیبایی

مزوتراپی یکی از خدماتی است که در کلینیک های زیبایی ارائه می شود که طی آن برخی مواد که از قابلیت درمان پوست برخوردار هستند ، به قسمت های مورد نظر تزریق می شوند. مواد تزریق شده برای جوانسازی پوست و مو و درمان آن شامل داروهای گیاهی ، آنزیم ها ، ویتامین ها ، هورمون ها و دیگر مواد موثره دارویی هستند.

جدیدترین خدمات زیبایی

وقتی سوزن تزریق مواد مغذی برای پوست و مو ، وارد پوست ناحیه مورد نظر می شود ، موجب تحریک سلول های پوست می گردد که همین موضوع روند ترمیم پوست را به واسطه ساخت کلاژن و فاکتورهای رشد در پی دارد. مزوتراپی مو منجر به بهبود خونرسانی و تنظیم ترشح غدد چربی پوستی ، بهبود بافت پوست و افزایش سلامت موها ، رفع کچلی و طاسی برای موهای در معرض ریزش و … می شود.

مزوتراپی دارای دوره نقاهت نیست و پس از انجام آن می توان به فعالیت های روزمره پرداخت ؛ اما لازم است که برای دریافت نتیجه ایده آل حتما به سراغ بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران بروید تا در نهایت به نتایج مطلوب نیز دست پیدا کنید.

۶.میکرودرم ابریژن

طی این روش با به کار گیری متدهای مختلفی، لایه برداری پوست صورت انجام می شود که ضمن شاداب تر شدن و سالم تر شدن پوست ، طی آن اثرات پیری نیز کم رنگ تر می گردد. در روش میکرودرم ابریژن که از جدیدترین خدمات زیبایی است ، تمامی سلول های مرده و آسیب دیده پوست از بین می روند که پس از آن شاهد کاهش و کم رنگ شدن لکه های باقی مانده از جوش و آکنه نیز خواهید بود.

۷.میکرونیدلینگ از جدیدترین خدمات زیبایی

میکرونیدلینگ به منظور تحریک کلاژن سازی در پوست صورت انجام می شود که نتیجه آن افزایش حجم پوست ، سفت شدن بافت آن و همینطور محو شدن چین و چروک های صورت می باشد و در نهایت پوست محکم تر می گردد. برای انجام میکرونیدلینگ از غلطک هایی که دارای سوزن های ریز زیادی هستند ، استفاده می شود.

۸.لیزر درمانی

لیزر تراپی با لیز درمانی نیز از جدیدترین خدمات زیبایی است که به منظور بهبود و درمان پوست کارایی دارد و منجر به تحریک سلول های پوست و شروع روند طبیعی بهبود آن می شود. این روش موجب کاهش التهاب در ناحیه تحت درمان و افزایش جریان خون در منطقه لیزر شده می شود.

۹.پی آر پی

پلاسما درمانی از روش های طبیعی برای جوانسازی و ترمیم بافت های آسیب دیده بدن مورد استفاده قرار می گیرد. طی این روش از بدن بیمار به میزان لازم و کم خون گرفته می شود و سپس پلاکت آن جدا و غنی شده و به محل مورد نظر تزریق می گردد. بنابراین در روش پی آر پی ، پلاکت تغلیظ شده به بدن تزریق می شود و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ، چین و چروک ها رفع شده ، ریزش موی ابرو و موی صورت برطرف می شود و همینطور تیرگی های دور چشم و پف آن نیز از بین می روند و شادابی پوست بیشتر می شود.

۱۰.کربوکسی تراپی از جدیدترین خدمات زیبایی

در روش کربوکسی تراپی ، مقداری از گاز کربن دی اکسید به داخل پوست منتقل می شود و وارد بافت های بدن می گردد و در قسمت مورد نظر منتشر می شود. واکنش بدن به کربن دی اکسید وارد شده به بدن ، منجر به بهبود خونرسانی و تغذیه سلول های زیر پوست می گردد. این روش میزان کلاژن سازی پوست را نیز تحریک می کند.

۱۱.آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال که امواج رادیوفرکانسی نیز نام دارد ، از جدیدترین خدمات زیبایی است که طی آن انرژی از طریق سوزن های ریزی به لایه های زیرین پوست منتقل می گردد و نتیجه آن از بین رفتن آکنه ، زخم های قدیمی ، منافذ باز پوست ، ترک های به وجود آمده بر روی پوست و … است.

۱۲.لیفت صورت از جدیدترین خدمات زیبایی

لیفت صورت نیز به منظور جوانسازی پوست و رفع شلی و افتادگی آن انجام می شود و شامل مواردی از جمله بالا کشیدن ابروها ، رفع افتادگی پلک ها ، زاویه دار کردن فک ، مشخص شدن خط فک ، رفع افتادگی غبغب و افتادگی صورت می باشد.

۱۳. هایفوتراپی

جدیدترین خدمات زیبایی

پیری پوست صورت با گذشت زمان اجتناب ناپذیر می باشد ؛ از همین رو افراد با گذشت زمان شاهد از بین رفت طراوات و شادابی پوست صورت خود هستند. یکی از روش های جوانسازی پوست صورت ، هایفوتراپی است که از روش های غیرتهاجمی می باشد و بدون هیچ گونه برش ، جای بخیه و یا زخم انجام می گردد. در این روش از امواج فراصوت استفاده می شود ، به طوری که دستگاه هایفو مستقیما بر روی پوست فرد متقاضی قرار می گیرد و امواج به لایه های خاصی از بدن او به صورت متمرکز ارسال می شوند.

امواج فراصوت به دلیل افزایش دما در لایه ها ، منجر به آسیب سلولی و در نهایت تحریک کلاژن سازی می شود. افزایش میزان کلاژن در پوست منجر به سفت شدن و صاف شدن بافت پوست می شود و طی روشی ایمن ، چین و چروک های صورت را کم تر می کند.

ویژگی های یک کلینیک ارائه دهنده جدیدترین خدمات زیبایی

برای اینکه به نتایج مثبتی از دریافت خدمات در کلینیک های زیبایی برسید ، حتما باید از پیشرفته ترین و جدیدتری دستگاه های روز دنیا استفاده کنید و همینطور با نحوه کار آن ها به خوبی آشنا باشید. در ادامه به ویژگی های بهترین کلینیک های زیبایی اشاره کرده ایم :

  • استفاده از بهترین و جدیدترین روش ها و متدهای زیبایی
  • ارائه خدمات با بهره گیری از دانش بهترین متخصصان
  • ارائه خدمات با استفاده از بهترین کیفیت و قیمت مناسب
  • ارائه خدمات مشاوره ای پیش از عمل توسط مشاوران فعال در کلینیک های زیبایی
  • داشتن تعهد کاری بالا
  • اهمیت به خواسته و نظر مشتری
  • مجهز به دستگاه های پیشرفته
  • رعایت کامل بهداشت
  • ارائه خدمات با بهترین قیمت
  • و …

سخن آخر

برخورداری از سلامت و زیبایی برای همه خانم ها و آقایان اهمیت بسیاری دارد ؛ به همین دلیل لازم است افراد در کنار مراقبت های لازم و انجام روتین های روزانه ، برای جلوگیری از پیری پوست و همینطور رفع چین و چروک های ایجاد شده ، به پزشک و متخصص نیز مراجعه کنند تا از جدیدترین خدمات زیبایی بهره مند شوند شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وبسایت پاسخ تو بعنوان معرف بهترین مراکز خدمات زیبایی و درمانی علاوه بر پیدا کردن بهترین گزینه ها برای سلامتی و زیبایی خود از مقالات تخصصی و رایگان سایت نیز استفاده کرده و با خیال راحت و اطلاعات کافی اقدام به استفاده از خدمات زیبایی و سلامتی نمایید.