رپورتاژ آگهی


خرید رپورتاژ آگهی یکی از ابزارهای اساسی برای رشد هر سایت و فروشگاه اینترنتی است. اما انتخاب مناسب بین پلتفرم های مختلف اهمیت زیادی دارد. در ایران، پنج پلتفرم برجسته به نام پینگادو، تریبون، تسمینو، آذین بلاگ و نشونت برای خرید رپورتاژ آگهی به شما پیشنهاد می شوند. خرید رپورتاژ آگهی پینگادو که یکی از پلتفرم های مناسب در ایران است، به شما امکان می دهد تا به راحتی رپورتاژ خود را در سایتهای پربازدید و قدرتمند انتشار دهید.

تریبون نیز یکی دیگر از پلتفرم های معتبر است که در زمینه خرید رپورتاژ آگهی به فعالیت می پردازد. این پلتفرم با توجه به شهرت و شناخته شدگی خود، می تواند به شما کمک کند تا دسترسی بیشتری به مخاطبین پیدا کنید. همچنین، تسمینو، نشونت و آذین بلاگ نیز به عنوان پلتفرم هایی معتبر و قابل اعتماد در بازار ایران شناخته می شوند که خدمات متنوعی از جمله رپورتاژ آگهی را ارائه می دهند.

معرفی ۵ پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی

  • پینگادو
  • تریبون
  • تسمینو
  • آذین بلاگ
  • نشونت

ما در این مطلب از مجله قرمز به معرفی جامع ۳+۲ پلتفرم خرید رپورتاژ خواهیم پرداخت. با این حال، برای انتخاب بهترین پلتفرم باید به عواملی همچون نیازهای شما، قابلیت های هر پلتفرم، قیمتها و بازدهی های گذشته توجه کنید. همچنین، ممکن است لازم باشد تحقیقاتی در مورد نظرات و تجربیات دیگران در استفاده از این پلتفرم ها انجام دهید تا تصمیم بهتری بگیرید.

خرید رپورتاژ آگهی پینگادو

داشتن سایت های قدرتمند و پربازدید از ویژگی های مثبت پینگادو است.

  • قدمت: ۲ سال
  • تعداد سایت: ۱۰
  • تعداد بازدید سایت‌ها: بالای ۱ میلیون بازدید
  • اتوریتی: ۴۵
  • اسپم: ۰ درصد

نقاط قوت:

  • قیمت مناسب
  • داشتن سایتهای قوی

نقاط ضعف:

  • قدمت و سابقه کم

خرید رپورتاژ آگهی از تریبون

داشتن سایت های زیاد و تخفیف های ماهانه از ویژگی های بارز تریبون است.

  • قدمت: ۵ سال
  • تعداد سایت: بیش از ۱۰۰۰
  • اتوریتی: ۲۳
  • اسپم: ۱ درصد

نقاط قوت:

  • داشتن سایت های زیاد
  • تخفیف های عالی

نقاط ضعف:

  • داشتن بعضی از سایت های ضعیف در لیست

خرید رپورتاژ از تسمینو

از ویژگی های تسمینو داشتن لیست کاملی از رسانه ها همراه با جزئیات کامل از قیمت و شرایط انتشار است.

  • قدمت: ۶ سال
  • تعداد سایت: بیش از ۱۰۰۰
  • اتوریتی: ۶۴
  • اسپم: ۱ درصد

نقاط قوت:

  • امکان تولید محتوا رپورتاژ
  • قیمت و تخفیفات مناسب
  • داشتن رسانه فارسی و انگلیسی

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی، تبلیغاتی است که در قالبی ارائه می شود که شبیه محتوای تحریریه قانونی و اصلی است. تبلیغ کننده یا بازاریاب برای انتشار آگهی خود به ناشر پول می پردازد. برخلاف تبلیغات سنتی، آگهی ها مانند محتوای سرمقاله معمولی به نظر می رسند و حتی به گونه ای نوشته می شوند که اطلاعاتی در مورد یک محصول یا خدمات ارائه دهند و نه صرفاً آن را بفروشند. رپورتاژ آگهی را می توان به گونه ای نوشت که گویی بازاریاب یک متخصص صنعت است و جزئیاتی در مورد روندهای صنعت یا اینکه چگونه محصول آنها بهتر از رقبای خود است را ارائه می دهد.

ویژگی های رپورتاژ آگهی

هیچ قالب یا پروتکل استانداردی برای خرید رپورتاژ آگهی وجود ندارد. ممکن است یک نشریه با دیگری متفاوت باشد، و حتی یک تبلیغ کننده می تواند تبلیغات متفاوتی با تبلیغ کننده دیگر داشته باشد. اما برخی از ویژگی های کلی وجود دارد که اکثر آگهی دهندگان عبارتند از:

  • محتوای حمایت شده: رپورتاژ آگهی یک تبلیغ پولی است، نه یک سرمقاله مستقل
  • ماهیت تبلیغاتی: تبلیغ کننده فقط اطلاعاتی را برای کمک به فروش محصول یا خدمات یا ایجاد آگاهی از برند ارائه می دهد
  • ماهیت آموزنده: اگرچه هدف اصلی تبلیغ ارائه اطلاعات برای ساخت یک نام تجاری است، اما حاوی اطلاعات مفید و جالب مرتبط با خواننده است
  • عدم فروش سخت: برخلاف تبلیغات سنتی، آگهی های تبلیغاتی شامل تماس مستقیمی مانند اکنون تماس بگیرید یا از فروشگاه ما بازدید کنید ندارند. به خواننده نمی گوید که پس از دیدن رپورتاژ آگهی دقیقاً چه کاری باید انجام دهد.
  • ظاهر مبدل: بیشتر آگهی ها شبیه محتوای سرمقاله معمولی هستند، به طوری که اغلب خوانندگان حتی متوجه نمی شوند که این یک تبلیغ است
  • سلب مسئولیت: اکثر نشریات چاپی و دیجیتالی یک سلب مسئولیت را در جایی در رپورتاژ آگهی درج می کنند تا برای خوانندگان روشن شود که در حال خواندن یک آگهی هستند و نه محتوای معمولی

انواع تبلیغات

بر اساس آنچه که بازاریاب می خواهد با تبلیغات انجام دهد، تبلیغات می توانند اشکال مختلفی داشته باشند. بسته به نتیجه مورد نیاز، معمولاً انواع مختلفی از آگهی ها انتخاب می شوند.

بررسی مقایسه ای تبلیغات

یکی از رایج‌ترین انواع، آگهی بازبینی مقایسه ای است که در آن تبلیغ کننده یا بازاریاب محصول یا خدمات خود را همراه با محصول یا خدمات رقیب خود منتشر می کند. این نوع تبلیغات برای مصرف کنندگان مفید است زیرا آنها می توانند دو یا چند محصول را در کنار یکدیگر مقایسه کنند و تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک را ترجیح می دهند آسان می کند. تبلیغات بررسی مقایسه ای برای تازه واردان در بازار که آگاهی کمی از برند دارند عالی هستند. بازاریابان از این نوع تبلیغات برای ایجاد علاقه به محصول خود با هزینه کمتر استفاده می کنند.

آگهی های روزنامه

یکی دیگر از انواع رایج آگهی تبلیغاتی، آگهی روزنامه است که شبیه محتوای نشریه معمولی است. این به عنوان یک مقاله خبری با تیتر و متنی جذاب نوشته شده است که دقیقاً مانند سرمقاله معمولی به نظر می رسد.

آگهی های راهنمای مصرف کننده

آگهی های راهنمای مصرف کننده محتوایی هستند که با هدف هدایت خواننده در مسیر درست نوشته می شوند. به عنوان مثال، مقاله ای در مورد چگونگی پیدا کردن یک لوله کش قابل اعتماد ممکن است به سایت برند پیوند داده شود تا افراد به راحتی با آنها تماس بگیرند. هدف اصلی این نوع تبلیغات این است که خواننده را هدایت کند تا بدون اینکه خیلی تبلیغاتی به نظر برسد، اقدام کند.

اجزای یک رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی ترکیبی از آگهی و محتوای سرمقاله است. در چاپ، درست مانند یک ستون سرمقاله معمولی به نظر می رسد. در نشریات دیجیتال، آنها را بین مقالات معمولی خواهید یافت، جایی که تبلیغ کننده نمی خواهد محتوای آنها بیش از حد تبلیغاتی به نظر برسد. تبلیغاتی ها از سبکی مشابه با نوشته های روزنامه نگاری استفاده می کنند. رپورتاژ آگهی این ویژگی ها را دارد:

  • تیتر جذاب: عناوین رپورتاژ آگهی ها معمولاً با همان سبک تیترهای روزنامه نگاران نوشته می شوند، جذاب و جلب توجه به آنچه در مورد موضوع جذاب است.
  • مقدمه رپورتاژ آگهی: این بخش به دنبال جذب خواننده از طریق علاقه مند کردن آنها به موضوع است. معمولاً شامل یک پاراگراف کوتاه است که به طور خلاصه آنچه را که باید از متن مقاله انتظار داشت، بیان می کند.
  • بدنه: آگهی ها بدنه ای مانند مقالات معمولی دارند. آنها معمولاً جزئیات بیشتری از یک آگهی دارند، اما بسته به موضوع آگهی می توانند کوتاهتر یا طولانی تر باشند. بدنه به طور کلی توسط هدف تبلیغ هدایت می شود و خیلی از آن دور نمی شود.
  • نتیجه گیری: تبلیغات اغلب از فراخوانی برای اقدام استفاده می کند، زیرا هدف اصلی آنها است، اما سایر آگهی دهندگان نیازی به این ندارند زیرا هدف آنها ایجاد فروش نیست. اگر فراخوانی برای اقدام در تبلیغات وجود دارد، ممکن است مشترک شدن در لیست ایمیل یا خواندن مقاله دیگری در وبسایت باشد.

رپورتاژ آگهی را می توان برای افزایش فروش مورد استفاده قرار داد، اما هدف آنها ایجاد تصویر برند از طریق ارتباط مثبت با محصول است. اگرچه تبلیغ کنندگان از خوانندگان می خواهند که با خرید محصولاتشان اقدامی انجام دهند، اما این در مقابل هدف اصلی آنها که ایجاد یک تصور مطلوب از برندشان به طور کلی است، ثانویه است.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی ۱۴۰۳

در این مقاله از سایت مجله قرمز، شما می توانید بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی ایران در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ را مشاهده نمایید. انتخاب سایت برای خرید رپورتاژ آگهی و رپورتاژ ارزان آسان نیست، اما سعی کردیم تا بهترین لیست و اطلاعات را در اختیار شما بگذاریم.

  • سایت تسمینو
  • سایت پینگادو
  • سایت تریبون
  • سایت رایا مارکتینگ
  • سایت آذین بلاگ
  • سایت نوین
  • سایت پابلیکا
  • سایت نشونت

منابع و مآخذ:

https://en.wikipedia.org/wiki/Advertorial

خرید رپورتاژ آگهی، راهنمای خرید رپورتاژ در سال ۱۴۰۳