آیا دوست دارید در نظر خانم‌ها فردی جذاب و خوش‌تیپ به نظر برسید؟ باید بدانید که خانم‌ها دقت بالایی دارند و به جزئیات و چیزهای زیادی در ظاهر آقایان توجه می‌کنند اما برای این که توجه یک خانم را جلب کنید لازم نیست ظاهر ستارگان سینما و مدل‌ها را داشته باشید یا شبیه یک میلیاردر لباس بپوشید و رفتار کنید، همین که خودتان باشید و اصول اولیه مد و رفتار را بدانید می‌توانید توجه مثبت خانم‌ها را جلب کنید. فراموش نکنید که اولین تاثیر مهم‌ترین و بهترین تاثیر است پس برا این که بتوانید تاثیر بهتری روی خانم‌ها بگذارید باید بدانید که یک خانم به چه چیزهایی در ظاهر آقایان بیشتر توجه می‌کند.  

۱.خانم‌ها به صورت آقایان توجه می‌کنند

هشت مورد مهم در ظاهر آقایان

هیچ تردیدی وجود ندارد که مهم‌ترین و مورد توجه‌ترین بخش در ظاهر آقایان صورت آن‌هاست و خانم‌ها نیز قبل از هرچیزی به صورت شما توجه می‌کنند. شما باید صورت خود را در بهترین حالت ممکن نگه دارید و برای این کار به توجه و مراقبت زیادی نیاز دارید. یکی از مهم‌ترین کارها برای داشتن چهره‌ای مردانه و جذاب توجه به اصلاح مناسب و به موقع است. اگر ریش‌های خود را از ته می‌زنید نباید موهای به جا مانده یا نقاط قرمز ملتهب روی صورتتان دیده شود، البته می‌توانید کمی ته ریش بگذارید و یا ریش خود را تا حد مناسبی بلند کنید، همه چیز به فرم صورت و چیزی که به شما می‌آید بستگی دارد اما حتما باید آراسته و تمیز باشید. توجه به پوست خود را فراموش نکنید، این کار یک کار زنانه نیست. پوست خود را هرروز پاک کنید، از مرطوب کننده، ضدآفتاب و در صورت لزوم از کر‌م‌های ضدپیری هم استفاده کنید تا چهره‌ای شاداب و جذاب داشته باشید.

۲.خانم‌ها به لبخند آقایان دقت می‌کنند

یک لبخند زیبا و گیرا، هرچهره‌ای را زیباتر می‌کند. اگر این لبخند با اعتماد به نفس و ارتباط چشمی هم همراه شود قطعا شما در نظر همه خانم‌ها جذاب خواهید بود. اما لازمه داشتن یک لبخند زیبا داشتن دندان‌های زیباست، اگر دندان‌های زرد و خرابی داشته باشید لبخند شما ممکن است همه را از شما دور کند. حتما به بهداشت دهان و دندان توجه کنید و برای درمان پوسیدگی‌ها و نامرتبی دندان‌ها به دندانپزشک مراجعه کنید. برخی نوشیدنی‌ها مثل قهوه و چای و آبمیوه و از همه مهم‌تر سیگار کشیدن باعث زردی دندان می‌شود. پس حتما سیگار را ترک کنید و هر شش ماه یکبار برای جرم‌گیری به دندانپزشک مراجعه کنید. توجه کنید که استفاده زیاد از فلوراید و خمیردندان حاوی فلوراید هم ممکن است سطح مینای دندان را تیره کند.

۳.خانم‌ها به فرم کلی در ظاهر آقایان توجه می‌کنند

هشت مورد مهم در ظاهر آقایان

فرم کلی یا سیلوئت یعنی خطوط دور لباس‌های شما، یعنی سایه یکدستی که از شما روی دیوار تشکیل می‌شود. خانم‌ها بیشتر به فرم کلی آقایانی جذب می‌شوند که حالتی عضلانی و چهارشانه با سینه ستبر دارند اما با لباس‌ها هم می‌توان این فرم کلی را ساخت. اگر کت شما خوش دوخت و دقیقا اندازه تن شما باشد (مانند تصویر بالا وسط) و تنگ یا گشاد نباشد فرم کلی و سیلوئت شما جذاب‌تر خواهد شد. شلوار جین تنگ را نیز فراموش کنید و شلواری بپوشید که راسته یا کاملا فیت باشد.

۴.خانم‌ها به ترکیب لبا‌س‌های آقایان توجه می‌کنند

هر لباسی که پوشیده باشید خانم‌ها حتما اطلاعات زیادی از آن درباره شما استخراج خواهند کرد پس اهمیت خوب لباس پوشیدن را به هیچ وجه دست کم نگیرید. شما باید با لباس‌های خود پیام مثبتی را منتقل کنید و درباره سبک زندگی، شخصیت و ویژگی‌های خود اطلاعات صادقانه‌ای بدهید. دقت کنید که خانم‌ها بیشتر جذب آقایانی می‌شوند که قابل تکیه باشند پس حتما سعی کنید که شما را یک مرد بالغ و مستقل نشان دهد.

۵.خانم‌ها به جزئیات در ظاهر آقایان دقت می‌کنند

هشت مورد مهم در ظاهر آقایان

شاید یک کت زیبا به بهبود استایل شما کمک کند اما این کت تنها بخش لباس‌های شما نیست بلکه این کت باید با لباس‌های دیگر یعنی شلوار، پیراهن، کفش و اکسسوری‌ها هم هماهنگ باشد. بیشتر آقایان به این مساله توجه نمی‌کنند اما خانم‌ها دقت زیادی به این اجزا و هماهنگی جزئیات لباس‌ها با کل آن دارند. چهار مورد مدل مو، عینک، ساعت مچی و کفش در ترکیب لباس‌های شما و جذاب‌تر به نظر رسیدن شما نقش مهمی دارند پس در انتخاب آن‌ها بیشتر دقت کنید.

۶.خانم‌ها نحوه برخورد و رفتار آقایان را زیر نظر دارند

تسلط کامل به آداب معاشرت، رفتار و نحوه برخورد صحیح با خانم‌ها تعیین می‌کند که شما مردی بااخلاق شایسته هستید یا خیر. این چند ثانیه اول در برخورد با یک خانم بسیار تعیین کننده است و همین رفتار است که نظر شخص مقابل را در مورد شما شکل می‌دهد. قبل از هرکاری تلفن همراه خود را کنار بگذارید و به اطراف توجه نکنید. توجه کامل خود را به شخص مقابل معطوف کنید تا توجه مثبت خانم‌ها را داشته باشید.

۷.خانم‌ها به دستان آقایان دقت می‌کنند

اگر دستان شما طوری باشد که انگار همین الان از زباله گردی می‌آیید طرف مقابل چه فکری در مورد شما خواهد کرد؟ همیشه به نظافت و تمیز نگه داشتن دستانتان خوب توجه کنید وگرنه ممکن است به نظر برسد که خوب تربیت نشده‌اید! همچنین مراقبت از پوست دست را هم فراموش نکنید. دستان خشک و ترک خورده هیچ جذابیتی ندارند پس لازم است از لوسیون و کرم‌های دست به مقدار لازم استفاد کنید. این نکته را هم فراموش نکنید که هیچ وقت دستانتان را در مقابل یک خانم مشت نکنید چون تاثیر بدی روی او خواهید گذاشت.

۸.خانم‌ها به بوی بدن آقایان توجه دارند

هشت مورد مهم در ظاهر آقایان

اگر همه موارد مطرح شده در این مقاله را هم به دقت رعایت کنید بدون این مورد همه زحمات شما به هدر رفته است. استفاده از دئودورانت و ضد عرق برای جلوگیری از بوی بد بدن کاری ضروری است اما چه بهتر که پا را فراتر بگذارید و به سراغ بوهای خوب بروید. مطالعات نشان داده است که بوی عطر آقایان نقش مهمی در جلب توجه و علاقه خانم‌ها به آنان دارد و شاید اولین فاکتور در این زمینه باشد. پس ارزش این را دارد که جستجو کنید و ادکلن مناسب برای خود را پیدا کنید. این عطر یا ادکلن را به مقدار کم استفاده کنید مگر ان که قصد آزار بقیه را داشته باشید!

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه پوشاک آقایان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Real Men Real Style (ترجمه‌ اختصاصی توسط مجله قرمز)