کمتر پیش می‌آید که کسی در زندگی خود یک مدل موی کوتاه را تجربه نکرده باشد. حتی کسانی که به موهای بلند علاقه دارند هم گاهی مجبور می‌شوند موهای خود را برای تقویت و یا حذف قسمت‌های رنگ شده کوتاه کنند. اما موی کوتاه هم می‌تواند زیبا باشد به شرط آن که مدلی مناسب و هماهنگ با صورت خود را برای این کار انتخاب کنید. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز چندین مدل موی کوتاه زنانه زیبا را به شما معرفی خواهیم کرد که در میان آن‌ها برای هر سبک و سلیقه ای انتخابی وجود دارد، حتی افرادی که صورت کشیده دارند و تصور می‌کنند مدل موی کوتاه به آن‌ها نمی‌آید می‌توانند مدل مناسب خود را از این مجموعه پیدا کنند.

چندین مدل موی کوتاه زنانه زیبا به انتخاب سلبریتی‌ها

سلبریتی‌ها همیشه الگوی افراد جامعه برای مد، آرایش و زیبایی بوده‌اند و مدل مو هم از این قاعده مستثنی نیست. بسیاری از این سلبریتی‌ها در دوره‌ای از زندگی خود موهای کوتاهی داشته‌اند و یا حتی موی کوتاه را به عنوان ویژگی خاص و هویت خود انتخاب کرده‌اند. در ادامه با زیباترین مدل‌های موی کوتاه از دنیای سلبریتی‌ها آشنا خواهید شد که تنوع بسیاری دارند و برای همه سلیقه‌ها مناسب هستند.

مدل موی کوتاه کارا دلوین: کارا لوین سال گذشته موهای خود را از ته تراشید. حالا امسال با رشد مجدد موها او یک مدل موی کوتاه و زیبا برای خود دست و پا کرده است.

مدل موی کوتاه

امیلیا کلارک: قبل از شروع فیلمبرداری فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت، امیلیا کلارک به دلایل خاصی موهای خود را کوتاه کرد و به رنگ بلوند در آورد.

مدل موی کوتاه

یارا شهیدی: یارا شهیدی بازیگر ایرانی الاصل آمریکایی، موهای فر زیبایی دارد که شاید چندان کوتاه نباشند ولی وقتی آن‌ها را در حالت طبیعی خود حفظ می‌کند، کوتاه و حجیم به نظر می‌رسند.

مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاه هالی بری: هالی بری هم مثل یارا شهیدی موهای فر و طبیعی دارد که با استفاده از هایلایت به آن‌ها رنگ و عمق خاصی بخشیده است و چهره او را جوان‌تر نشان می‌دهد.

مدل موی کوتاه

ایرینا شایک: سوپر مدل معروف و قدیمی با این موهای کوتاه و چتری‌های کوتاه‌تر حالتی متفاوت به چهره خود داده است که با حالت معمول او بسیار متفاوت است.

 

جنا دوان: همسر سابق چنینگ تیتوم در این مدل موی کوتاه و فرق وسط زیبایی خاصی پیدا کرده است. چنین مدل‌هایی برای زمانی که آرایش زیادی روی چهره خود دارد بسیار مناسب هستند.

مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاه دوا لیپا: دوا لیپا خواننده جوان انگلیسی موهای کوتاه و زیبایی دارد که به بهترین شکل به آن‌ها حالت می‌دهد تا روی زیبایی چهره خود بیشتر تاکید کند.

مدل موی کوتاه

کیت هادسن: کیت هادسن این مدل موهای خیلی کوتاه را با تلی به رنگ متفاوت از موها آرایش کرده است و حالتی رمانتیک و جذاب به آن داده است.

مدل موی کوتاه

روث نگا: موهای روث نگا در حالت طبیعی فر است و وقتی آن‌ها را کوتاه نگه می‌دارد حجم ملایم و زیبایی روی سر وی ایجاد می‌کند، انتخابی که می‌تواند برای شما هم مناسب باشد.

مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاه کلر فوی: بازیگر نقش ملکه الیزابت در سریال تاج، به موهای کوتاه علاقه دارد و آن‌ها را به زیباترین و طبیعی‌ترین شکل ممکن حالت می‌دهد.

مدل موی کوتاه

سم رولیسون: سم رولیسون مدل بریتانیایی یک مدل کلاسیک برای موهای کوتاه خود انتخاب کرده است که با فرم صورت مربعی و ظریف او کاملا هماهنگ است.

مدل موی کوتاه

سلنا گومز: سلنا گومز معمولا موهای خود را در حد متوسط و کوتاه نگه می‌دارد و سایر مواقع از اکستنشن استفاده می‌کند اگرچه موهای کوتاه هم به تنهایی به او می‌آید.

مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاه زویی کراویتز: این بازیگر معروف فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی، همیشه مدل‌های خاص و متفاوتی برای موهای خود انتخاب می‌کند از بافت آفریقایی گرفته تا این مدل کوتاه بلوند.

مدل موی کوتاه

کیتی پری: کیتی پری چندین سال است که موهای خود را کوتاه نگه می‌دارد و فقط قسمت وسط آن را بلند کرده و با رنگ‌های فانتزی به آن عمق و حالت می‌دهد.

مدل موی کوتاه

میشل ویلیامز: میشل ویلیامز هم به موهای کوتاه بلوند علاقه دارد چون با چهره گرد او هماهنگی بسیار خوبی دارد و حالت معصومانه‌ای به وی می‌دهد.

مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاه زندیا: زندیا در سال‌های اخیر جزو چهره‌های تاثیرگذار در دنیای زیبایی بوده است که این مدل موی جالب او نیز با واکنش‌های متفاوت و متناقضی روبرو شد.

مدل موی کوتاه

کریستن استوارت: کریستن استوارت به این مدل موی خاص بسیار علاقه دارد و سال‌ها است که تغییر چندانی در آن نداده چون با فرم صورت وی بسیار هماهنگ است.

مدل موی کوتاه

رابی رز: رابی رز در چهره و مدل لباس و شخصیت خود حالت مردانه‌ای دارد و این حالت را در موهای کوتاه او هم می‌توان دید که هر بار به شکل مختلفی آرایش می‌شود.

مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاه رونی مارا: رونی مارا همیشه موهای تیره را ترجیح می‌دهد و به چتری‌های کوتاه بسیار علاقه دارد. او با انتخاب این مدل روی زیبایی چشم و ابروی خود تاکید می‌کند.

مدل موی کوتاه

کوکو روشا: کوکو روشا مدل موفق و مطرح کانادایی چهره‌ای خاص دارد که با یک مدل موی ساده مثل این مدل چتری و یکدست، کامل‌تر و زیباتر می‌شود.

مدل موی کوتاه

نیکول ریچی: نیکول ریچی سراغ مدلی رفته است که در سال‌های اخیر جزو ترندهای غالب در دنیای آرایش مو بوده است، مدل یکدست موج‌ دار به رنگ روشن.

مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاه کیت مارا: کیت مارا هم مثل خواهرش رونی مارا یک مدل کوتاه برای موهای خود انتخاب کرده اما به جای چتری ترجیح داده است فرق خود را به یک طرف باز کند.

مدل موی کوتاه

جسیکا آلبا: جسیکا آلبا همیشه بهترین‌ها را انتخاب می‌کند و در انتخاب مدل مو هم وسواس زیادی دارد. این مدل زیبای هایلایت شده ترکیبی هماهنگ با رنگ پوست و فرم صورت او به وجود آورده است.

مدل موی کوتاه

تیلور سوئیفت: تیلور سوئیفت پس از سال‌ها داشتن موی بلند، یک مدل کوتاه همراه با چتری برای خود انتخاب کرد که ظاهری متفاوت اما زیبا به چهره وی داده است.

مدل موی کوتاه

لوپیتا نیونگو: موهای نژاد آفریقایی بافت متفاوتی دارند و بیشتر مواقع، کوتاه کردن آن‌ها ساده‌ترین و بی‌دردسرترین گزینه است مثل این مدل موی جالب و زیبای لوپیتا.

مدل موی کوتاه

اما واتسون: سال‌ها پیش بازیگر محبوب مجموعه هری پاتر موهای خود را خیلی کوتاه کرد. این مدل اگرچه با استقبال هواداران مواجه نشد اما با صورت کوچک و ظریف او هماهنگی خوبی داشت.

مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاه ریانا: گفته می‌شود در میان سلبریتی‌ها، ریانا بیشترین هزینه را برای موهای خود صرف می‌کند اما این هم مانع از آن نشده است تا او یک مدل کوتاه و ساده برای موهای خود انتخاب کند.

مدل موی کوتاه

جردن دان: موهای کوتاه با حالت موج‌دار زیبایی خاصی پیدا می‌کنند و به چهره شما فرم جذابی می‌دهد. جردن دان مدل انگلیسی هم به خوبی به این نکته واقف است.

موی کوتاه

شارلیز ترون: شارلیز ترون جزو افرادی است که همه چیز به او می‌آید. هرچند که در این مدل کوتاه بلوند و حالت دار زیبایی او چندین برابر هم شده است.

مدل موی کوتاه

کایلی جنر: کایلی جنر هم مثل بقیه اعضای خانواده کارداشیان، تکرار را در موهای خود نمی‌پسندد و هر بار با مدلی جدید طرفداران خود را غافلگیر می‌کند.

مدل موی کوتاه

مایلی سایروس: مایلی چند سال است که خود را وقف موهای کوتاه کرده است و با این مدل ساده و زیبا، جذابیت چهره خود را افزایش می‌دهد.

مدل موی کوتاه

وایولا دیویس: وایولا دیویس بازیگر برنده اسکار، موهایی آفریقایی خود را به شکل طبیعی و دست نخورده اما زیبا و هماهنگ با چهره خود آرایش می‌دهد.

مدل موی کوتاه

ادی کمپل: این مدل بریتانیایی علاقه خاصی به موهای کوتاه دارد و همیشه با اضافه کردن چتری و دادن حالت طبیعی، آن‌ها را زیبا نگه می‌دارد.

مدل موی کوتاه

جنیفر لارنس: جنیفر لارنس هم مثل خیلی از بازیگران و چهره‌های مطرح، چند سال پیش به موهای کوتاه روی آورد. این مدل با صورت گرد و پر او بسیار هماهنگ است.

مدل موی کوتاه

کری مولیگان: کری مولیگان بازیگر انگلیسی هم چهره‌ای گرد و پر دارد که با موهای کوتاه و بلوند وی، ترکیبی زیبا به وجود می‌آورد.

مدل موی کوتاه

اسکارلت یوهانسن: اسکارلت یوهانسن ستاره محبوب سینما هم سال‌هاست که موهای خود را بلند نکرده و به اشکال مختلف به آن‌ها حالت می‌دهد.

مدل موی کوتاه

سیه نا میلر: این چهره محبوب دنیای مد، مدتی پیش موهای خود را کوتاه کرد و با حالتی خاص و متفاوت آن‌ها را آرایش کرد که در تصویر می‌بینید.

مدل موی کوتاه

هلن میرن: بسیاری از خانم‌های مسن با افزایش سن به موهای کوتاه رو می‌آورند اما هلن میرن ثابت کرده که این موهای کوتاه لزوما نباید تکراری و خسته کننده باشند.

مدل موی کوتاه

لیلی کالینز: لیلی کالینز برای نقش آفرینی در یکی از سریال‌های اخیر موهای خود را کوتاه کرد و مدتی به همین شکل باقی ماند. موهای او در این مجموعه به سبک دهه ۱۹۳۰ آرایش شده بود.

مدل موی کوتاه

نینا دبروف: ستاره مجموعه خاطرات خون‌آشام مدتی پیش یک مدل کوتاه برای آرایش موهای خود انتخاب کرد که با چهره ظریف او هماهنگی بسیار خوبی دارد.

مدل موی کوتاه

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه مراقبت و زیبایی مو مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)