با نزدیک شدن به فصل زمستان هوا روز به روز سردتر می‌شود و در این شرایط داشتن یک لباس گرم زمستانی برای همه یک ضرورت است. کت و پالتوی زمستانی جزو لباس‌هایی هستند که همه خانم‌ها باید در کمد لباس‌های خود داشته باشند و در روزهای سرد سال مورد استفاده قرار دهند. اما کت و پالتوی زمستانی هم ترندهای خاص خود را دارند و در هر سال مدل‌های جدیدی و متفاوتی از این لباس‌ها ارائه می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید در این فصل هم شیک و به روز باشید باید مدل‌های جدید کت و پالتوی زمستانی را بشناسید. ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز جدیدترین و زیباترین مدل‌های کت و پالتوی زمستانی زنانه را که در سال ۱۳۹۷ مد روز و محبوب خواهند بود به شما معرفی خواهیم کرد تا انتخابی درست و عالی داشته باشید.

جدیدترین و زیباترین مدل‌های کت و پالتوی زمستانی زنانه

پالتوی خاکی رسمی: اگر از پالتوی مشکی رسمی خود خسته شده‌اید و می‌خواهید تنوعی به استایل روزمره خود بدهید یک پالتوی خاکی بلند همان چیزی است که به آن نیاز دارید چون این رنگ هم رسمی است و هم به اندازه مشکی خسته کننده نیست.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی کلاسیک توسی: رنگ توسی  از رنگ‌هایی است که هرگز از مد نمی‌افتد و بهترین انتخاب برای رنگ پالتو است. یک پالتوی توسی ساده، به اندازه کافی کلاسیک است و در هر موقعیتی حتی محیط کار هم قابل استفاده است.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی شتری کشمیر: همان طور که می‌دانید رنگ شتری رنگی شیک است که لباس‌ها را گران نشان می‌دهد حال اگر پالتوی شما از جنس کشمیر و به رنگ شتری باشد زیبایی آن دست نیافتنی خواهد بود.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی چهارخانه پشم: طرح چهارخانه برای کت و پالتوی زمستانی امسال بسیار پرطرفدار است و اگر شما هم به این طرح علاقه دارید می‌توانید یک پالتوی چهارخانه زیبا برای خودتان تهیه کنید. این طرح و رنگ با شلوار جین تیره بسیار زیبا خواهد شد.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی مشکی یقه خز: آستری‌های خز و پشم روی کت و پالتوی زمستانی این روزها بسیار محبوب و مد روز است و شما می‌توانید از مدل‌هایی که این ویژگی را دارند استفاده کنید و استایلی زیبا بسازید.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

کاپشن پفی بلند: کاپشن‌های پفی یا بادی همیشه یادآور سردترین روزهای سال هستند و اگر می‌خواهید هم از سرما در امان بمانید و هم در این فصل شیک پوش باشید به یک کاپشن پفی بلند نیاز خواهید داشت.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی کوتاه چهارخانه خزدار: این مدل کلاسیک و جذاب کت و پالتوی زمستانی یادآور مدل‌های قدیمی لباس زمستانی است، لباس‌هایی که در عین کاربردی بودن بسیار گرم هستند و البته شیک و مد روز هم به شمار می‌روند.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی ارتشی یقه خز: کت و پالتوی زمستانی با استایل ارتشی هرگز از مد نمی‌افتد بلکه هر سال مدل‌های متفاوت و جالب‌تری از آن وارد بازار می‌شود که مدل‌های یقه خز و یقه پشمی مدل مخصوص امسال هستند.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی کلاسیک یقه دوبل: خانم‌هایی که استایل جدی و کلاسیک دارند ترجیح می‌دهند در زمستان هم چنین لباس‌هایی بپوشند، لباس‌هایی مثل یک پالتوی بلند یقه دوبل در رنگ‌های تیره و مدل کلاسیک.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی طرح‌دار یقه دوبل: این مدل خاص و جذاب پالتو از برند بالنسیاگا طراحی متفاوتی دارد که نمونه آن را جای دیگری ندیده‌اید. اگرچه این لباس قیمت بسیار بالایی دارد اما می‌تواند یک خرید برای تمام عمر شما باشد.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی کلاه‌دار پشمی جیب دار: این مدل‌های پالتو حالتی دخترانه و جذاب دارند که سن شما را کمتر نشان می‌دهند. کلاه و جیب روی آن هم کاملا کاربردی است و به زیبایی و راحتی آن افزوده است.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی بلند کلاسیک دورنگ: این پالتو در عین این که کاملا کلاسیک و رسمی است محدودیت و تکراری بودن یک پالتوی مشکی ساده را هم ندارد و به راحتی با یک دکمه روی کمر بسته می ‌شود.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی آبی پشم یقه دوبل: پالتوهای یقه دوبل به طور کلی نسبت به مدل‌های دیگر رسمی‌تر هستند و اگر رنگ مشکی آن‌ها برای شما راضی کننده نیست می‌توانید از رنگ‌های دیگر مثل آبی آسمانی که تطبیق پذیری کاملی دارند استفاده کنید.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی کلاسیک دودکمه کمردار: این مدل پالتو در کنار طرح و بافت متفاوت خود زیبایی و پوشش کاملی به وجود می‌آورد که در عین مد روز بودن کاملا کلاسیک و تطبیق پذیر به شمار می‌رود.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی پاپیونی شیک: این مدل پالتو را می‌توان یکی از شاهکارهای برند گوچی به شمار آورد که جسورانه و جذاب است و در عین حال همه ویژگی‌های یک کت و پالتوی زمستانی سطح بالا را در خود دارد.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی صورتی کمردار: این رنگ صورتی زیبا و چشمگیر، صورتی دیسکو نام دارد و بهترین انتخاب برای خانم‌هایی است که عاشق صورتی هستند و در عین حال می‌خواهند استایلی شیک و چشمگیر داشته باشند.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی خز یقه انگلیسی: پالتوهای خز چند فصلی است که پرطرفدار هستند اما مدل یقه انگلیسی این پالتوها یک بدعت جالب و جذاب به شمار می‌رود و این مدل را در عین نرم و گرم بودن، کلاسیک و تطبیق پذیر کرده است.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی پلنگی جلوباز: طرح پلنگی این روزها از طرح‌های محبوب در لباس‌های زنانه است و کت و پالتوی زمستانی هم از این قاعده مستثنی نبوده‌اند پس اگر می‌خواهید امسال هم به روز باشید یک پالتوی پلنگی همان چیزی است که لازم دارید.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی کشمیر پاستل: رنگ زیبای این پالتو حس خوبی در شما به وجود می‌آورد که هم با حال و هوای زمستان هماهنگ است و هم تطبیق پذیری خوبی با سایر لباس‌های زمستانی شما خواهد داشت.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی بلند کلاسیک قرمز: اگر جسارت کافی برای امتحان رنگ‌های تند را دارید حالا وقت آن رسیده است و می‌توانید با انتخاب یک پالتوی کلاسیک به رنگ قرمز به استایل تکراری زمستانی خود تنوع و زیبایی بیشتری بدهید.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی چندرنگ آستین بافتنی: اگر یک پالتوی ساده و یکدست جوابگوی نیازهای شما نیست می‌توانید جسارت و جرات بیشتری به خرج دهید و از مدل‌های چند رنگ مثل این مدل استفاده کنید که حتی بافت آن هم متنوع و متفاوت از همه چیزهایی است که تاکنون دیده‌اید.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

کت پشمی زیپ دار: گاهی یک پالتوی بلند بیش از حد دست و پا گیر است و جمع و جور کردن و بسته دکمه‌های آن وقت شما را هدر می‌دهد. در این شرایط یک کت پشمی که با زیپ بسته می‌شود می‌تواند نیاز شما را به لباس گرم به خوبی تامین کند.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی چهارخانه بلند: اگر می‌خواهید استایل رسمی و محیط کار شما چیزی فراتر از لباس‌های مشکی و ساده باشد می‌توانید سراغ طرح چهارخانه بروید و رنگ‌های متفاوتی مثل قهوه‌ای و … را برای آن برگزینید.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

کاپشن لحافی پشمی: این مدل کاپشن را می‌توان چیزی بین پالتو و کاپشن در نظر گرفت که به اندازه یک لحاف گرم و نرم و راحت است و در عین حال، زیبایی و رسمی بودن یک پالتوی کلاسیک را هم در خود دارد.

کت و پالتوی زمستانی

پالتوی پشم طرح‌دار کمردار: کت و پالتوی زمستانی شما لزوما نباید ساده باشد، گاهی طرح‌های گرافیکی و رنگارنگ می‌تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید یعنی یک انتخاب شاد و عالی و متفاوت.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی چهارخانه بلند سه دکمه: یک مدل پالتوی چهارخانه شیک و زیبای دیگر که رنگبندی جذابی دارد و می‌تواند بهترین انتخاب برای استایل زمستانی شما باشد به خصوص اگر با شلوار سرمه‌ای پارچه‌ای یا جین همراه شود.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

کاپشن کوتاه یقه ایستاده پفی: کاپشن‌های کوتاه این روزها بسیار پرطرفدار هستند و به خصوص مدل‌هایی که یقه ایستاده هم دارند می‌توانند یک کاپشن راحت و گرم برای روزهای سرد و برفی در فصل زمستان باشند.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی یقه ایستاده پشم: اگر به سبک مینیمال علاقه دارید و دوست دارید لباس‌های کلاسیک و ساده و در عین حال کاربردی و شیک بپوشید این پالتوی یقه ایستاده پشم که از جنس کشمیر است بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی ساده بی‌دکمه: این پالتوی ساده و کلاسیک یقه انگلیسی مدل کلاسیکی دارد و کاملا کاربردی است. استفاده از این مدل پالتو استایل شما را در فصل زمستان ارتقاء خواهد داد و به زیبایی آن خواهد افزود.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

کاپشن بلند کاربردی: اگر جنبه کاربردی کت و پالتوی زمستانی برای شما بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد این مدل کاپشن کاربردی همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این کاپشن در عین راحتی بسیار شیک و مد روز است و تطبیق پذیری خوبی هم دارد.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

پالتوی بلند طرح‌دار: طرح روی پالتو لزوما نباید چهارخانه و هندسی باشد بلکه طرح‌های ظریف و زنانه دیگر مثل گل و بوته و چیزهایی از این دست هم می‌توانند زیبایی پالتوی زمستانی شما را تضمین کنند.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

اورکت پشم کلاسیک: اگر به پالتوهای بلند علاقه ندارید یا معتقد هستید مدل بلند به شما نمی‌آید یک اورکت کوتاه همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این مدل یک گزینه کلاسیک و تطبیق پذیر است که روی هر لباسی قابل استفاده است.

مدل‌های کت و پالتوی زمستانی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)