در مدتی که از شروع فصل پاییز می‌گذرد خانم‌های شیک پوش مدل‌های جدید لباس پاییزه خود را نتخاب کرده و به کمد لباس‌های خود اضافه کرده‌اند. اما اگر شما از قافله عقب مانده‌اید و هنوز نتوانسته‌اید برای استایل پاییزی خود برنامه ریزی کنید نگران نباشید چون هنوز فرصت کافی برای این کار دارید و می‌توانید بر اساس مدل‌های جدید لباس پاییزه لباس‌های مد روز و زیبایی برای خودتان تهیه کنید و در این فصل هم شیک و به روز باشید. اما امسال کدام لباس‌ها مد روز خواهند بود؟ مدل‌های جدید لباس پاییزه زنانه که در سه ماه آینده پرفروش خواهند بود کدامند؟ در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز به شما خواهیم گفت که مدل‌های جدید لباس پاییزه کدامند و در سه ماه آینده کدام لباس‌ها  اکسسوری‌ها محبوب و مد روز خواهند بود.

قدرت رنگ قرمز

همه کارشناسان روی این مساله توافق دارند که بهترین و مد روزترین رنگ برای پاییز امسال رنگ قرمز است و نگاهی به نمایش‌های مد اخیر و تیپ‌های خیابانی جدید نیز این گفته را تایید می‌کند. اصولا رنگ قرمز رنگی نیست که بتوان برای آن محدودیتی در نظر گرفت و اعلام کرد که این رنگ از مد افتاده یا مد شده است. در هر دوره‌ای استفاده از رنگ قرمز انتخابی شیک و جذاب است اما در حال حاضر این رنگ بسیار محبوب و پرطرفدار شده است و می‌توان آن را همه جا دید. همه طیف‌های رنگ قرمز با فصل پاییز همخوانی دارند و شما می‌توانید در تمام لباس‌ها و اکسسوری‌های خود از کیف و بوت گرفته تا لباس‌های گرم و بافتنی از آن استفاده کنید.

مدل‌های جدید لباس پاییزه

ریش ریش در مدل‌های جدید لباس پاییزه

آویزهای ریش ریش از لباس‌ها و اکسسوری‌ها چند فصلی است که در دنیای مد بسیار پرطرفدار شده است و به نظر می‌رسد در پاییز امسال نیز شاهده ادامه و حتی پررنگ‌تر شدن این ترند باشیم. اگر با تاریخ مد آشنایی داشته باشید احتمالا می‌دانید که مدل‌های ریش ریش در لباس‌ها به دوران غرب وحشی بازمی‌گردد و در این زمان گاوچرانان از لباس‌هایی با این سبک استفاده می‌کرده‌اند که به تدریج وارد لباس‌های روزمره مردم شده و راه خود را به پوشاک زنانه نیز باز کردند. این ریش ریش‌ها اگر ظریف و متالیک باشند حالتی شاد و مهمانی گونه به آن می‌دهند و شما می‌توانید برای لباس‌های مجلسی خودمانی در پاییز از آن استفاده کنید.

مدل‌های جدید لباس پاییزه

کیف‌های کوچک دسته دار در بالا

در حال حاضر مدل‌های مختلفی از کیف زنانه مد روز هستند اما نقطه اشتراک همه این کیف‌ها حالت خانمانه و زنانه آن‌ها است. پس اگر می‌خواهید کیف جدیدی برای فصل پاییز تهیه کنید سراغ مدل‌هایی بروید که فرم و ساختار مشخصی دارند و از خرید مدل‌های شل و بدون فرم اجتناب کنید. علاوه بر این، کیف‌هایی که روی آن‌ها عناصر تزئینی مثل منجوق و گلدوزی و … وجود دارد نیز این روزها بسیار مد روز است. در کنار فرم و ساختار کیف و تزئینات آن، شکل دسته آن نیز اهمیت زیادی دارد، کیف‌هایی که دسته آن‌ها در قسمت بالای کیف قرار گرفته است جدیدترین مدل کیف برای فصل پاییز هستند.

مدل‌های جدید لباس پاییزه

چهارخانه‌های مدل دهه هفتادی

همان طور که در مقالات قبلی مجله قرمز نیز بیان شد لباس‌های طرح دار با طرح چهارخانه در حال حاضر جزو پرطرفدارترین مدل‌های جدید لباس پاییزه هستند و شما می‌توانید در تمامی لباس‌ها و اکسسوری‌های خود از این طرح استفاده کنید. البته منظور از طرح‌های چهارخانه طرح‌های چند رنگ و شلوغی نیستند که سال‌ها پیش مد روز بودند بلکه چهارخانه‌های مدل جدید حالتی ملایم دارند و از رنگ‌های خنث و نزدیک به هم تشکیل شده‌اند که آن‌ها را تطبیق پذیرتر می‌کند. اگر به دنبال لباس چهارخانه مدل جدید مثل مانتو یا کت و … هستید آن‌ها را در فرم‌های اورسایز و گشاد تهیه کنید.

مدل‌های جدید لباس پاییزه

بوت سفید برای پاییز

رنگ سفید مدت‌هاست که جزو رنگ‌های پرطرفدار در کفش‌های زنانه به شمار می‌رود و شما احتمالا تعدادی کفش در مدل‌های مختلف با رنگ سفید در کمد لباس‌های خود دارید. اگر در مجموعه شما جای بوت سفید هنوز خالی است بهتر است پاییز امسال دست به کار شوید و یک جفت بوت سفید ساق کوتاه زیبا برای خودتان تهیه کنید چون این مدل‌های بوت بسیار محبوب هستند و می‌توانند جایگزینی عالی برای بوت های مشکی باشند بدون آن که شما را از استایل کلاسیک و مدرن دور کنند. این بوت‌ها را می‌توانید با پاشنه کوتاه، بلند یا هر مدلی که دوست دارید تهیه کرده و با لباس‌های پاییزی خود به سادگی هماهنگ کنید.

مدل‌های جدید لباس پاییزه

گوشواره‌های خاص و بزرگ

گوشواره‌ها به عنوان اکسسوری‌هایی که همیشه توی چشم هستند جایگاه خاصی در استایل زنانه دارند و در هر دوره نوع خاصی از آن‌ها مد روز می‌شود. لازم است بدانید که دوران گوشواره‌های ظریف و کوچک میخی به سر آمده است و در حال حاضر گوشواره‌های بزرگ مد روز هستند، گوشواره‌هایی که می‌توانند نشانه و نماد استایل شما باشند و به نقطه کانونی آن تبدیل شوند. در انتخاب مدل گوشواره حتما فرم صورت، فرم یقه و مدل موی خود را در نظر بگیرید و هماهنگ‌ترین مدل را برای خودتان انتخاب کنید تا این گوشواره به یک نقطه مثبت در استایل شما تبدیل شود نه این که هماهنگی آن را از بین ببرد.

مدل‌های جدید لباس پاییزه

دامن میدی از مدل‌های جدید لباس پاییزه

همان طور که می‌دانید دامن‌های زنانه می‌توانند بلندی‌های متفاوتی داشته باشند از دامن‌های خیلی کوتاه گرفته تا ماکسی‌هایی که روی زمین کشیده می‌شوند هر یک از این مدل‌ها برای افراد خاصی مناسب هستند مثلا مدل‌های کوتاه برای افراد قد کوتاه و مدل‌های بلند برای افراد متوسط و بلند مناسب هستند. اما دامن میدی که بلندی آن تا میانه ساق پا می‌رسد به همه می‌آید و شما با هر تیپ و قد و اندامی می‌توانید یک دامن میدی مناسب برای خودتان داشته باشید. دامن‌های میدی تطبیق پذیری بسیار ساده‌ای دارند و می‌توان آن‌ها را با هر لباسی چه لباس‌های رسمی و شیک و چه لباس‌های ساده راحت و روزمره هماهنگ کرد و استایلی زیبا به وجود آورد.

مدل‌های جدید لباس پاییزه

کمربند عریض از اکسسوری‌های پاییزی

یک خانم شیک پوش به خوبی از اهمیت و ارزش کمربند در استایل خود آگاه است و می‌داند که یک کمربند زیبا می‌تواند با مشخ کردن خط کمر و باریک کردن اندام تفاوت چشمگیری در استایل او پدید آورد. اما کدام مدل‌های کمربند در حال حاضر برای فصل پاییز مد روز هستند؟ کارشناسان مد و لباس توصیه می‌کنند برای شیک پوشی در پاییز کمربندهای باریک را کنار بگذارید و به جای آن‌ها از کمربندهای عریض‌تر استفاده کنید. این کمربندها با هر فرم اندامی هماهنگی دارند و روی همه لباس‌های پاییزی اعم از کت و ژاکت و … می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

مدل‌های جدید لباس پاییزه

سایه چشم سبز مدل آرایش پاییزی

این مورد از جدیدترین مدل‌ها برای فصل پاییز به لباس‌ها و اکسسوری‌ها مربوط نمی‌شود و مختص آرایش و زیبایی است. سایه سبز زمردی یکی از زیباترین رنگ‌های سایه است که شاید خانم‌ها جسارت کافی برای استفاده از آن را نداشته باشند اما این رنگ می‌تواند زیبایی چهره شما را چندین برابر کرده و آرایشی مناسب مهمانی برای شما فراهم کند. حتی لوسی هیل که خود چشمان سبز رنگی دارد با استفاده از این رنگ سبز زمردی برای آرایش چشمانش زیبایی خاص و چشمگیری به آن‌ها داده است که مناسب مهمانی‌ها و مجالس پاییزی است و شما می‌توانید لباس مجلسی خود را با این نوع آرایش هماهنگ کنید.

مدل‌های جدید لباس پاییزه

طرح‌های پوست حیوانات در مدل‌های جدید لباس پاییزه

اگر ترندهای جدید برای فصل پاییز را دنبال کرده باشید حتما با حضور چشمگیر طرح‌های پوست حیوانات در لباس‌ها مواجه شده‌اید از طرح پلنگی گرفته تا پوست ماری و گورخری و ببری و هر چیزی که در دنیای حیات وحش روی بدن حیوانات نقش بسته است. این مورد می‌تواند خبر خوشی برای خانم‌هایی باشد که طرفدار طرح‌های پوست حیوانات مثل پلنگی هستند و دوست دارند در لباس‌های خود از آن‌ها استفاده کنند چون می‌توانند سراغ لباس‌های کلاسیک و قدیمی طرح پلنگی و کفش‌های پوست ماری خود بروند و در فصل پاییز استایل جدید خود را با آن‌ها بسازند.

مدل‌های جدید لباس پاییزه

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)