لباس‌های رویی یکی از بخش‌های اصلی و ضروری لباس‌های زنانه را برای بیرون از منزل تشکیل می‌دهند. این لباس‌ها به عنوان لایه آخر لباس‌های شما، نقش مهمی در پوشش کامل بدن و هم زیبایی استایل شما ایفا می‌کنند. لباس‌های رویی انواع مختلف دارند و انتخاب از میان آن‌ها کار ساده‌ای نیست و شما باید بر اساس شرایط آب و هوایی فصل و استایل شخصی خود یک لباس مناسب را به عنوان لایه آخر لباس‌های خود انتخاب کنید. به هر حال فصل بهار فصل پوشیدن لباس های رویی زیبا و رنگارنگ است و در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز با لباس‌های رویی ضروری که باید در کمد لباس‌های خود داشته باشید آشنا می‌شوید. در انتها نیز ده روش جالب برای پوشیدن ژاکت بافتنی را خواهید آموخت.

کت کوتاه جین

کت کوتاه جین یکی از لباس‌های کلاسیک و زیبای زنانه است که هرگز از مد نخواهد افتاد و شما می‌توانید این لباس را در هر فصل و زمانی به خصوص فصل بهار بپوشید و استایل خود را جذاب‌تر کنید. این لباس بهترین گزینه برای پوشیدن روی مانتو در هوای بارانی و نامتعادل بهاری است و وجود آن در کمد لباس همه خانم‌های شیکپوش و سطح بالا بسیار ضروری است.

لباس‌های رویی ضروری زنانه

بارانی کتان

بارانی کتان هم از لباس‌های کلاسیک زنانه است که نشانه‌ای از استایل سطح بالای فرانسوی را هم در خود دارد. خوشبختانه این بارانی‌ها و مانتوهای ضخیم جیب‌های بزرگی هم دارند و شما با پوشیدن این لباس نیازی به حمل کیف‌های کوچک خود نیز نخواهید داشت. همه خانم‌ها در هر فرم اندام و جثه‌ای می‌توانند بارانی کلاسیک بپوشند و استایل جذاب و زیبایی برای خودشان بسازند و هم برای آب و هوای بارانی و نامتعادل بهاری آماده باشند.

لباس‌های رویی ضروری زنانه

کاپشن نازک به عنوان یکی از بهترین لباس‌های رویی زنانه

شما همیشه به کاپشن ضخیم زمستانی نیاز ندارید و گاهی یک کاپشن نازک ضدآب می‌تواند نیاز شما را به لباس رویی مناسب به خصوص در فصل بهار و پاییز تامین کند. چنین کاپشنی نه آنقدر ضخیم است که باعث گرم شدن و عرق کردن بدن شما ‌شود و نه آنقدر نازک است که باعث احساس سرما شود. این نوع کاپشن نقش مانتو را هم برای شما ایفا می‌کند و بهتر است در این نوع کاپشن سراغ مدل‌هایی بروید که کمر آن قابلیت جمع شدن داشته باشد و فرم اندام شما بهتر نمایش داده شود.

لباس‌های رویی ضروری زنانه

کاپشن بادی زیپ دار

وقتی هوا از حد مشخصی خنک‌تر می‌شود بارانی یا کت یا کاپشن نازک نمی‌تواند نیاز شما را به عنوان یک لباس رویی مناسب برطرف کند و شما به یک پوشش ضخیم‌تر نیاز خواهید داشت. کاپشن بادی زیپ دار کوتاه می‌تواند بهترین گزینه برای پوشیدن روی مانتو و دیگر لباس‌های اصلی باشد. بهتر است این نوع کاپشن‌ها را هم از نوع آستردار و ضدآب انتخاب کنید تا هم گرم بمانید و هم نگران بارش باران و برف و خیس شدن خودتان نباشید.

لباس‌های رویی ضروری زنانه

کت مخمل زنانه یکی از بهترین لباس‌های رویی

اگر می‌خواهید استایل خود را سطح بالا و گران قیمت نشان دهید نیاز به لباس‌های خاص با قیمت‌های نجومی ندارید. گاهی یک لباس رویی زیبا و سطح بالا هم می‌تواند پوشش مناسبی برای شما به وجود آورد و هم شما را در حد نیاز گرم نگه دارد. یک کت مخمل زنانه زیبا همه این شرایط را دارد و روی همراه با یک بلوز و شلوار مناسب می‌تواند استایلی سطح بالا و مجلسی برای شما بسازد. این کت اگر به اندازه کافی ضخیم باشد می‌تواند در مجموعه لباس‌های زمستانی شما هم قرار بگیرد در غیر این صورت بیشتر برای استایل مجلسی و بهاری مناسب خواهد بود.

کت مخمل زنانه یکی از بهترین لباس‌های رویی

پالتوی زمستانی

کمتر کسی را می‌توان یافت که یک پالتوی زنانه در کمد لباس‌های خود نداشته باشد. پالتو مزایای زیادی برای استایل شما دارد، هم پوشش و گرمای کافی دارد و هم سبک آن زنانه و ظریف است و برای خانم‌هایی که می‌خواهند استایل خانمانه‌ای داشته باشند بهترین انتخاب است. اگر به دنبال خرید یک پالتوی خاص هستید سراغ مدل‌هایی بروید که جزئیات رنگی و جذابی داشته باشند و تیپ شما را از حالت یکنواخت درآورند. این پالتو را با شلوار جین تنگ و بوت‌های هماهنگ بپوشید و از استایل زیبای خود لذت ببرید.

پالتو

کت کوتاه چرم زنانه

کت چرم هرچند در گذشته لباسی مردانه به شمار می‌رفت اما اکنون این لباس به یکی از لباس‌های کلاسیک در استایل زنانه تبدیل شده است و همه خانم‌ها به یک عدد از آن در کمد لباس‌های خود نیاز دارند. در شرایطی که استایل شما چندان راحت و غیررسمی نیست می‌توانید به جای کت کوتاه جین از کت چرم استفاده کنید و سطح استایل خود را ارتقاء دهید. چنین کتی را می‌توانید در رنگ دلخواه تهیه کرده و با هر مدل لباسی، حتی لباس‌های سبک خانمانه بپوشید و ترکیبی عالی و جذاب بسازید.

کت کوتاه

ژاکت بافتنی و چند روش برای پوشیدن آن

ژاکت بافتنی هم یکی از لباس‌های رویی پرکاربرد زنانه است که سادگی و تطبیق پذیری آن را به یک لباس ضروری و محبوب تبدیل کرده است اما راه‌های مختلفی برای پوشیدن این لباس وجود دارد:

با دامن راسته: چه قصد رفتن به مهمانی دوستانه را داشته باشید و چه به یک شام خانوادگی دعوت باشید می‌توانید ژاکت بافتنی خود را با دامن راسته بپوشید. این دامن راسته می‌تواند از  جنس کتان، یا چرم و حتی فاستونی باشد.

لباس‌های رویی ضروری زنانه

با شال بافتنی: ژاکت بافتنی یک لباس بافتنی است و لباس بافتنی بهتر است با اکسسوری بافتنی همراه شود. اما اگر می‌خواهید ژاکت بافتنی را با شال بافتنی استفاده کنید بهتر است رنگ آن را روشن‌تر و متضاد با ژاکت خود انتخاب کنید.

لباس‌های رویی ضروری زنانه

با شلوار همرنگ: استایل سرتاپا یکرنگ طرفداران زیادی دارد و ژاکت بافتنی هم می‌تواند بخشی از این استایل باشد. مثلا می‌توانید یک ژاکت بافتنی مشکی را با شلوار همرنگ آن که از نظر تنگی و گشاد متضاد هستند بپوشید.

لباس‌های رویی ضروری زنانه

با گردنبند: ژاکت بافتنی یک لباس ساده است که معمولا تزئیناتی روی خود ندارد اما شما می‌توانید با اکسسوری‌های مناسب مثل گردنبند بزرگ و رنگارنگ جذابیت بیشتری به استایل ساده و معمولی خود بدهید.

ژاکت بافتنی

با شلوار چرم: انتخاب شلوار مناسب برای پوشیدن با ژاکت بافتنی اهمیت زیادی دارد و این شلوار باید هماهنگی و تضاد مناسبی با ژاکت داشته باشد و از این جهت شلوار چرم چسبان بهترین انتخاب برای پوشیدن با ژاکت بافتنی اورسایز است.

لباس‌های رویی ضروری زنانه

با دامن پیلی متالیک: اگر به دنبال یک ترکیب دخترانه و ظریف برای ژاکت بافتنی خود هستید می‌توانید آن را با یک دامن میدی متالیک پیلی‌دار بپوشید. اگر رنگ لباس‌ها را هم هماهنگ انتخاب کنید استایل شما جذاب‌تر و چشمگیرتر خواهد شد.

لباس‌های رویی ضروری زنانه

روی یک پیراهن چهارخانه: لباسی که زیر ژاکت بافتنی می‌پوشید نیز اهمیت دارد و می‌تواند به زیبایی آن اضافه کند. برای داشتن استایلی خاص و متفاوت، زیر ژاکت بافتنی یقه گرد خود، یک پیراهن چهارخانه با استایل مردانه بپوشید. البته به ترکیب رنگ این دو لباس هم توجه ویژه داشته باشید.

 

با شلوار جین و کفش کتانی: ترکیب ژاکت بافتنی با شلوار جین و کفش کتانی ترکیبی خاص و مناسب خانم‌های شیکپوش و راحت است که می‌تواند برای فصل بهار و پاییز هم بسیار مناسب باشد. می‌توانید از شلوار جین راسته یا نسبتا گشاد استفاده کنید و تیپی جذاب و راحت برای خودتان انتخاب کنید.

لباس‌های رویی ضروری زنانه

با دستمال گردن: یکی دیگر از اکسسوری‌های زیبا که می‌تواند باعث جذاب‌تر شدن استایل شما با ژاکت بافتنی شود دستمال گردن است. این دستمال گردن را می‌توانید در رنگ مورد علاقه و همرنگ با دیگر اکسسوری‌های خود در نظر بگیرید و دور گردن ببندید.

لباس‌های رویی ضروری زنانه

با گوشواره‌های بزرگ: گوشواره‌های بزرگ آویزان هم اگر در رنگی درست انتخاب شوند می‌توانند سادگی استایل شما را با ژاکت بافتنی پوشش داده و متعادل کنند.

لباس‌های رویی ضروری زنانه

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: The Every Girl (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)