رپورتاژ آگهی


8 نکته کلیدی برای ست کردن کفش ورزشی با شلوار جین

دو وسیله هیچ وقت از کمد لباس ما حذف نمی‌شوند؛ کفش ورزشی یا کتانی و شلوار لی! قشنگ‌ترین استایل‌ها را می‌توان با کفش کتانی و شلوار جین داشت؛ به خصوص اگر از برندهای باکلاسی مثل کفش ورزشی جردن استفاده کنید. مسئله اینجاست که چطور می‌توان این لباس‌ها را باهم ست کرد که هم متعادل به نظر برسیم و هم تیپ جذابی داشته باشیم؟ در این مقاله بهترین ترفندها را برای استایل کتانی‌های شیک مثل کفش ورزشی نایک با شلوار لی آورده‌ایم؛ با ما همراه باشید.

نکات کلیدی استایل کفش ورزشی نایک و جردن با شلوار جین

اگر دوست دارید بهترین استایل را با گزینه‌هایی مثل کفش جردن داشته باشید نکات زیر را مطالعه کنید:

انتخاب رنگ مناسب

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید برای استایل شلوار جین و کفش ورزشی در نظر بگیرید رنگ است. بهتر است شلوار لی و کفش ورزشی در کنار هم دو رنگ متفاوت داشته باشند؛ مثلاً اگر شلوار را تیره انتخاب می‌کنید برای کفش کتانی رنگ‌های خنثی مانند مشکی، خاکستری، برنز و… در نظر بگیرید. هرچه رنگ شلوار تیره‌تر باشد استایل به سمت رسمی شدن گرایش پیدا می‌کند.

استایل کفش نایک و شلوار لی اسلیم‌فیت

با کفش نایک می‌توانید شلوار اسلیم‌فیت یا تنگ بپوشید. این پیشنهاد برای افرادی مناسب است که دوست دارند ظاهر کژوال یا روزمره داشته باشند. در همه جا می‌توانید از این استایل استفاده کنید؛ مثل قرار با دوستان در پارک، کنسرت موسیقی و تفریحات شبانه.

استایل کفش ورزشی چرم و شلوار جین

8 نکته کلیدی برای ست کردن کفش ورزشی با شلوار جین

کفش کتانی معمولاً از پنبه یا مواد پلی‌استری ساخته می‌شود. اما گزینه‌هایی هم وجود دارد که از چرم و مشتقات آن درست شده اما بادوام‌تر و باکیفیت‌تر است و هزینه بیشتری دارد. اگر با محصولات چرمی رابطه خوبی دارید پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های تیره برای استایل کفش ورزشی و شلوار لی استفاده کنید؛ مشکی و رنگ‌های خنثی مثل سفید یا دودی برای این تیپ مناسب هستند.

استایل کفش جردن و شلوار جین راسته

استایل لباس با کفش‌های ورزشی بلند و ساقدار متفاوت است. اگر طرفدار کفش جردن باشید حتماً می‌دانید این کفش در قسمت ساق پا ارتفاع دارد؛ بنابراین باید متد ویژه‌ای را برای ست لباس با آن در نظر بگیرید. توصیه می‌کنیم از شلوار لی معمولی و راسته در کنار کفش جردن استفاده کنید؛ زیرا موقع راه رفتن اذیتتان نمی‌کند و قسمت پایین شلوار از فضای کافی برخوردار است و به راحتی روی کفش قرار می‌گیرد.

8 نکته کلیدی برای ست کردن کفش ورزشی با شلوار جین

استایل رسمی با کفش نایک

کمی دور از ذهن به نظر می‎رسد اما تقریباً با خیلی از مدل‌های کفش کتانی و شلوار لی می‎توان استایل را رسمی کرد؛ ولی اگر به‌طور جدی دنبال استایل رسمی هستید باید به بخش بالاتنه هم دقت کنید. می‌توانید «کفش ورزشی نایک» بپوشید و در کنار آن شلوار لی، پیراهن دکمه‌دار و یک کت به تن داشته باشید. نکته مهم در این استایل انتخاب رنگ است؛ دو رنگ روشن و تیره را باهم همراه کنید تا ظاهرتان فوق‌العاده شود.

8 نکته کلیدی برای ست کردن کفش ورزشی با شلوار جین

استایل تک‌رنگ با کفش نایک

این پیشنهاد برای افرادی مناسب است که دوست دارند استایل جسورانه داشته باشند. برای خاص بودن می‌توانید شلوار لی و کفش کتانی خود را همرنگ کنید؛ مثلاً هردو خاکستری باشند. البته کار دیگری که می‌توانید انجام دهید استفاده از سایه‌های مختلف است؛ برای مثال پوشیدن شلوار لی خاکستری تیره با کفش نایک مشکی پیشنهاد جالبی برای افراد علاقه‌مند محسوب می‌شود. اما در صورتی که دوست دارید بیشتر جلب توجه کنید و از تیپ متداول دور شوید از شلوار لی و کفش کتانی رنگی استفاده کنید؛ آیا تا این حد جرئت دارید؟

استایل رترو با کفش جردن

استایل رترو یا بوهو یعنی ست کردن شلوار لی گشاد یا بگ به همراه کفش کتانی برزنتی و کلاسیک! این استایل عموماً در خانم‌ها دیده می‌شود و یکی از بهترین پیشنهادات برای افرادی است که دوست دارند ظاهرشان به چشم بیاید. برای زیباتر شدن توصیه می‌کنیم در کنار استایل خود تیشرت گرافیکی یا تاپ ساده بپوشید.

8 نکته کلیدی برای ست کردن کفش ورزشی با شلوار جین

جوراب مناسب

تا حالا به مدل جورابی که باید کنار کفش و شلوار بپوشید دقت کرده‌اید؟ شاید عجیب به نظر برسد ولی برای داشتن ظاهر آراسته لازم است یا از جوراب بلند استفاده کنید یا کوتاه. بستگی به مدل کفش و شلوار دارد که چه جورابی بپوشید؛ ولی خیلی از افراد ترجیح می‌دهند جوراب کوتاه بپوشند تا در بیرون کفش نمایش داده نشود.

‌سایت دایان‌ شاپ یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی و تجارت الکترونیک در ایران است که هرچه از پوشاک بخواهید مانند شلوار لی، انواع کفش ورزشی و… را می‌توانید در آن پیدا کنید. اگر دنبال خرید باکیفیت و ارزان هستید توصیه می‌کنیم از پنل‌های پوشاک در سایت دایان بازدید کنید؛ به شما اطمینان می‌دهیم با دایان می‌توانید خرید رویایی و رضایتبخشی را تجربه کنید.

ست کردن شلوار جین و کفش کتانی خیلی هم کار سختی نیست؛ به خصوص اگر از گزینه‌هایی مانند کفش ورزشی نایک استفاده کنید. استایل با بعضی از کفش‌ها کمی سخت است؛ مثلاً کفش ورزشی جردن چون مرتفع و ساقدار است انتخاب شلوار را کمی مشکل می‌کند. اگر هدفتان تیپ رسمی است سعی کنید کتانی‌های کوتاه‌تر را در نظر بگیرید و حتماً پیراهن و کت را با استایل خود همراه کنید!