کیف لپ تاپ نوعی کیف چند منظوره است که هم برای حمل لپ تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم می‌توان از آن برای حمل لوازم ضروری و روزمره استفاده کرد. با افزایش قیمت لپ تاپ و باارزش‌تر شدن این وسیله مهم و کاربردی، محافظت کردن از آن نیز اهمیت بیشتری پیدا کرده است و اگر تاکنون یک کیف لپ تاپ مناسب نداشته‌اید لازم است که حتما برای خرید آن اقدام کنید. خانم‌های شیک پوش به کیف لپ تاپی نیاز دارند که هم از نظر کاربردی به خوبی طراحی شده باشد و هم استایل و مدل زیبایی داشته باشد. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز جدیدترین مدل‌های کیف لپ تاپ زنانه را که برای خانم‌های شیک پوش و سخت کوش طراحی شده‌اند به شما معرفی خواهیم کرد.

کیف لپ تاپ و ترندهای آن

شاید کمتر کسی به این فکر کند که کیف لپ تاپ هم ترندهای خاص خود را دارد. از نظر بیشتر مردم کیف لپ تاپ یک وسیله کاربردی و کسل کننده  است که برای حمل لپ تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد و زیبایی و استایل در آن چندان مهم نیست. اما کیف لپ تاپ هم در واقع یک کیف است و کیف برای همه افراد شیک پوش به خصوص خانم‌ها یک اکسسوری مهم است که در شیک پوشی نقش مهمی را ایفا می‌کند. ترند کیف‌های لپ تاپ تا حد زیادی دنباله روی کیف‌های رسمی و نیمه رسمی زنانه است و معمولا همان مدل‌هایی که برای کیف‌های اداری و کاربردی زنانه محبوب هستند در طراحی کیف‌های لپ تاپ هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جالب است که برخی افراد رقم‌های چندین میلیونی برای خرید لپ تاپ هزینه می‌کنند و کیف‌های دستی و روزمره آن‌ها هم با قیمت گزافی تهیه شده است اما وقتی نوبت به خرید کیف لپ تاپ می‌رسد به دنبال یک کیف نه چندان گران و با کیفیت متوسط هستند. واقعیت این است که لپ تاپ گران قیمت شما (که هر روز هم به قیمت و ارزش آن اضافه می‌شود) نیاز به نگهداری دارد و اگر در حمل آن دقت کافی نداشته باشید آسیب خواهد دید و هزینه‌های گزافی را به شما تحمیل خواهد کرد. درست است که کیف‌های لپ تاپ از نظر کاربردی بیشتر اهمیت دارند اما این به معنای آن نیست که شما نباید به زیبایی و مد روز بودن کیف حمل لپ تاپ خود اهمیت بدهید. سعی کنید کیف لپ تاپی را انتخاب کنید که شیک، بادوام و مد روز باشد و مدت طولانی بتوان از آن استفاده کرد. اگر نمی‌دانید که شیک‌ترین و جدیدترین مدل‌های کیف لپ تاپ کدامند ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

مدل کیف لپ تاپ دستی بزرگ

هنگام خرید کیف‌های لپ تاپ به دنبال کیف‌هایی باشید که چند منظوره هستند و فقط برای حمل لپ تاپ ساخته نشده‌اند. چون شما هر روز قرا نیست لپ تاپتان را با خودتان حمل کنید و با انتخاب چنین کیفی در واقع با یک تیر دو نشان زده‌اید و می‌توانید در روزهای عادی از آن به عنوان یک کیف معمولی جادار و رسمی استفاده کنید. یکی از مدل‌های جدید و پرطرفدار کیف لپ تاپ زنانه کیف‌های دستی لپ تاپ هستند که فضای بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهند و در کنار لپ تاپ می‌توانید لوازم روزمره مثل کتاب و جزوه و وسایل کاری خود را نیز قرار دهید. البته این کیف‌ها برای لپ تاپ‌های نسبتا سبک و کوچک (معمولا زیر ۱۴ اینچ) مناسب هستند چون شما این کیف‌ها را با یک دست خود حمل می‌کنید و اگر لپ تاپ و وسایل شما از حد شخصی سنگین‌تر باشد به مرور زمان دچار درد در شانه و بازو خواهید شد. سعی کنید مدل این کیف‌ها را ساده و کلاسیک انتخاب کنید تا با استایل روزمره شما هماهنگی داشته باشد، رنگ کیفتان را نیز در رنگ‌های خنثی و تطبیق پذیر انتخاب کنید تا در هماهنگ کردن آن با بقیه لباس‌های خود دچار مشکل نشوید.

جدیدترین مدل‌های کیف لپ تاپ زنانه جدیدترین مدل‌های کیف لپ تاپ زنانه جدیدترین مدل‌های کیف لپ تاپ زنانه جدیدترین مدل‌های کیف لپ تاپ زنانه

مدل کوله لپ تاپ

کیف دستی شاید گزینه مناسبی برای همه خانم‌ها نباشد چون برخی از خانم‌ها استایل راحتی و اسپورتی را بیشتر ترجیح می‌دهند و یک کول لپ تاپ شیک و زیبا با لباس‌های غیررسمی و کفش‌های کتانی آن‌ها هماهنگی بیشتری دارد. سعی کنید کوله لپ تاپی تهیه کنید که چندین جیب و زیپ داشته باشد تا در قرار دادن وسایل مختلف خود در آن دچار مشکل نشوید. اگرچه برخی از مدل‌های طرح‌دار و رنگارنگ وسوسه برانگیز هستند اما فراموش نکنید که این مد‌ل‌ها به زودی فراموش خواهند شد و شما چند سال دیگر مجبور خواهید شد که یک کیف مدل جدید برای خودتان تهیه کنید. پس بهتر است سراغ مدل‌های ساده‌تر و کلاسیک‌تر که تطبیق پذیری بیشتری دارند و همیشه مد روز هستند بروید. برای لپ تاپ‌هایی که کمی بزرگ‌تر و سنگین‌تر هستند کیف‌های کوله گزینه مناسب‌تری است چون کوله روی دو شانه شما قرار می‌گیرد و وزن آن تقسیم می‌شود در نتیجه شما فشار کمتری را تحمل می‌کنید و از همه مهم‌تر دستان شما برای فعالیت‌های دیگر آزاد خواهد بود.

جدیدترین مدل‌های کیف لپ تاپ زنانه

مدل کیف لپ تاپ دوشی

کیف‌های دوشی از مدل‌های کلاسیک کیف مردانه و زنانه هستند که از دهه‌ها پیش مد روز بوده‌اند و امروزه کیف‌های لپ تاپ نیز با این مدل و سبک ساخته می‌شوند. یک کیف دوشی به سادگی قابل حمل است و چندان دست و پاگیر نیست و دسترسی به ان بسیار ساده‌تر از کوله پشتی است مثلا فرض کنید شما کیف پولتان را در کیف لپ تاپ خود قرار داده‌اید و هنگام سوار شدن به مترو به آن نیاز پیدا می‌کنید، در این شرایط داشتن یک کیف دوشی بسیار ساده‌تر و کم دردسرتر از کوله پشتی است. البته فراموش نکنید که کیف‌های دوشی لپ تاپ برای حمل لپ تاپ‌های کوچک و جمع و جور مناسب‌تر هستند چون اگر لپ تاپ شما از حد مشخصی بزرگ‌تر باشد نه تنها کیف شما سنگین خواهد شد بلکه ممکن است به اشیا و افراد کنار شما هم برخورد کند و باعث آسیب به لپ تاپ شود. هنگام خرید کیف‌های دوشی لپ تاپ حتما از محکم بودن بند دوشی کیف و اتصالات آن مطمئن شوید و ترجیحا کیفی تهیه کنید که امکان حمل دستی هم داشته باشد.

جدیدترین مدل‌های کیف لپ تاپ زنانه جدیدترین مدل‌های کیف لپ تاپ زنانه

مدل کیف لپ تاپ رسمی

خانم‌های شاغل در ادارات، اساتید دانشگاه و خانم‌هایی که در موقعیت‌های کاملا رسمی مشغول به کار هستند به کیف‌های لپ تاپی نیاز دارند که کاملا رسمی باشند چون حمل کوله پشتی یا کیف دوشی یا حتی دستی زنانه برای این قشر از جامعه چندان خوشایند و رضایت بخش نیست. در این شرایط خانم‌ها به کیف‌هایی نیاز خواهند داشت که همه ویژگی‌های یک کیف  رسمی را داشته باشد اما مردانه نباشد مثلا از جنس چرم کامل ساخته شده باشد. قابلیت حمل دوشی و دستی را داشته باشد، رنگ و طرح آن کاملا کلاسیک و ساده باشد، بدون قرار دادن لپ تاپ هم بتوان به عنوان یک کیف رسمی از آن استفاده کرد و مهم‌تر از همه  فضاهای متنوع و زیادی درون آن تعبیه شده باشد تا بتوان همه لوازم ضروری را درون آن قرار داد از جمله لوازم جانبی لپ تاپ، پرونده‌ها و کاغذهای اداری، لوازم تحریر و لوازم شخصی.

جدیدترین مدل‌های کیف لپ تاپ زنانه جدیدترین مدل‌های کیف لپ تاپ زنانه

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)