فصل پاییز آغاز شده است و خانم‌های خوش سلیقه به دنبال این هستند که با انتخاب جدیدترین مدل‌های رنگ مو ظاهر خود را تغییر داده و با فصل جدید هماهنگ کنند. اما در حال حاضر برای فصل پاییز و زمستان امسال کدام رنگ‌های مو محبوب و پرطرفدار هستند و با انتخاب کدام مدل‌های رنگ مو می‌توان ظاهری شیک تر و به روزتر داشت؟ خوشبختانه انتخاب‌های پیش روی شما محدود نیستند و شما بر اساس سلیقه و ویژگی‌های ظاهری خود می‌توانید بهترین مدل‌های رنگ مو را برای خود انتخاب کرده و در پاییز و زمستان مورد استفاده قرار دهید. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز هفت نمونه از زیباترین مدل‌های رنگ مو که برای فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب هستند به شما معرفی خواهیم کرد و در ادامه خواهیم گفت که چطور برس موی خود را تمیز کنید.

بر خلاف تصور خیلی‌ها تغییر دادن رنگ مو کار دشواری نیست و نیاز به جسارت زیادی ندارد. حتی هزینه این کار هم چندان زیاد نیست و شما با خرید کیت‌های مناسب و انجام این کار در منزل می‌توانید هزینه‌های خود را تا حد زیادی کاهش دهید. این کار حتی به زمان زیادی هم نیاز ندارد و اگر آن را در منزل انجام دهید حداکثر در یک ساعت نتیجه لازم را خواهید گرفت. البته انجام برخی از کارهای تخصصی با رنگ مو مثل هایلایت و لولایت و … در منزل ممکن نیست (و یا حداقل نتیجه مورد نظر شما را به دست نخواهد داد) پس لازم است که برای اجرای این مدل‌های رنگ مو به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید و از یک آرایشگر متخصص بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

اما قبل از هر کاری حتما تصمیم خود را بگیرید و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید، واگذار کردن تصمیم و انتخاب به آرایشگر، در ۹۰ درصد مواقع نتیجه جالبی ندارد و ممکن است چیزی که روی سرتان می‌بینید با تصور و سلیقه و شخصیت شما زمین تا آسمان متفاوت باشد. پس اگر به دنبال یک مدل رنگ موی جدید هستید تا ظاهر خود را برای فصل‌های جدید تغییر دهید این هفت مورد رنگ مو پیشنهاد ما برای شما هستند که در طیف رنگ‌های طبیعی و غیرفانتزی قرار می‌گیرند و تطبیق پذیری زیادی با انواع رنگ پوست و مو دارند.

قهوه‌ای خیلی تیره از محبوب‌ترین مدل‌های رنگ مو

رنگ قهوه‌ای تیره جزو رنگ‌هایی است که هرگز از مد نمی‌افتد چون نزدیکی زیادی به رنگ طبیعی موها دارد و خانم‌هایی که موهای تیره را ترجیح می‌دهند و یا دوست ندارند از طیف طبیعی رنگ موهای خود فاصله بگیرند همیشه این رنگ را انتخاب می‌کنند. البته قابل انکار نیست که محبوبیت رنگ قهوه‌ای تیره از فصل بهار و با وارد شدن مگان مارکل به خاندان سلطنتی انگلستان بیش از گذشته افزایش یافت. در هر صورت اگر موهای شما کوتاه یا بلند، صاف یا فر و موجدار است یک رنگ قهوه‌ای تیره یکدست می‌تواند ظاهری جذاب و شاداب به آن بدهد.

جدیدترین مدل‌های رنگ مو جدیدترین مدل‌های رنگ مو

قهوه‌ای با هایلایت بلوند از جذاب‌ترین مدل‌های رنگ مو

اگر شما جزو افرادی هستید که رنگ‌های روشن و بلوند را دوست دارند اما جسارت کافی برای روشن کردن موهای خود ندارید این مدل رنگ مو به شما توصیه می‌شود. شما با هایلایت کردن موهای قهوه ای خود می‌توانید در مراحل بعدی سراغ رنگ‌های روشن‌تر هم بروید و حتی تمام موهای خود را بلوند و روشن کنید. البته ناگفته نماند که که این مدل رنگ هم به خودی خود زیبایی و جذابیت زیادی دارد و می‌تواند انتخابی عالی برای فصل پاییز باشد.

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

بلوند عسلی متوسط از خاص‌ترین مدل‌های رنگ مو

اگر هنوز برای وارد شدن به حیطه موهای بلوند و روشن آمادگی کافی ندارید بلوند عسلی متوسط انتخابی عالی است. این رنگ نه چندان روشن است که ظاهری عجیب و غیرقابل قبول به شمار بدهد و نه چندان تیره است که تغییری محسوس در چهره شما ایجاد نکند. رنگ بلوند عسلی متوسط گرمای لازم برای شاداب کردن چهره شما را دارد و همه به خصوص خانم‌هایی که موهای بلند و موجداری دارند می‌توانند از این روش برای به روز کردن رنگ موهای خود استفاده کنند.

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

بلوند روشن از شیک‌ترین مدل‌های رنگ مو

حال به روشن‌ترین رنگ مو که در پاییز و زمستان امسال مد روز خواهد بود می‌رسیم. رنگ بلوند روشن از رنگ‌های کلاسیک و شیکی است که اگرچه انتخاب آن به جسارت زیادی نیاز دارد اما بسیاری از خانم‌ها حتی خانم‌هایی که پوست تیره دارند هم می‌توانند آن را انتخاب کنند. رنگ بلوند روشن برای همه فصل‌ها مناسب است و شما در فصل پاییز و زمستان هم می‌توانید آن را به کار ببرید و ظاهری جدید برای خودتان داشته باشید.

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

طیف‌های تیره قرمز از مدل‌های جذاب رنگ مو

رنگ قرمز هم جزو رنگ‌هایی است که طرفداران زیادی دارد و بسیاری از خانم‌ها حتی خانم‌هایی که طیف طبیعی موهای آن‌ها قرمز نیست هم دوست دارند موهای خود را به رنگ قرمز درآورند. طیف‌های تیره قرمز از بهترین و تطبیق پذیرترین رنگ‌های قرمز هستند که نه تنها برای فصل پاییز انتخاب مناسبی هستند بلکه با بیشتر طیف‌های رنگ پوست به خصوص طیف‌های متوسط و روشن نیز هماهنگی خوبی به وجود می‌آورند و ظاهری متفاوت و جذاب به چهره شما می‌دهند به شرطی که آرایش و رنگ لباس مناسبی برای هماهنگی با آن انتخاب کنید.

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

رنگ مسی روشن یک مدل جذاب برای رنگ مو

شاید فکر کنید انتخاب رنگ قرمز به عنوان رنگ مو انتخاب جسورانه‌ای است اما اگر طیف مناسب قرمز را برای این کار انتخاب کنید از نتیجه شگفت زده خواهید شد. طیف مسی یکی از جذاب‌ترین طیف‌های رنگ قرمز است که ظاهری طبیعی‌تر نسبت به طیف‌های دیگر قرمز دارد و حالتی شاداب و درخشان به چهره می‌دهد و به خصوص برای پوست‌های روشن انتخابی عالی است.

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

زیباترین مدل‌های لولایت روی موهای قهوه‌ای برای فصل پاییز

اگر به هایلایت کردن موهای خود علاقه‌ای ندارید اما می‌خواهید حجم و زیبایی خاصی در آن‌ها به وجود آورید و ظاهر خود را برای فصل جدید تغییر دهید لولایت بهترین انتخاب برای شما است. طیف‌های مختلف رنگ‌های متوسط و تیره را می‌توان به عنوان لولایت روی موهای قهوه‌ای به کار برد که در ادامه می‌توانید تعدادی از آن‌ها را مشاهده کنید و یکی از آن‌ها را برای آرایش موهای خود در فصل پاییز و زمستان امسال انتخاب کنید.

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

جدیدترین مدل‌های رنگ مو جدیدترین مدل‌های رنگ مو

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

روش تمیز کردن برس مو

آیا واقعا برس موی شما به تمیز کردن نیاز دارد؟ پاسخ صد در صد مثبت است. برس مو در تماس مستقیم با موها و کف سر شما است و وقتی موهای شما چرب و کثیف هستند این کثیفی به همراه شوره و سلول‌های پوسته سر، موهای جدا شده و گرد و غبار و چیزهای دیگر روی آن می‌نشیند و محلی مناسب برای رشد میکروب‌ها فراهم می‌کند. پس از آن هر بار که موهای خود را با این برس، شانه کنید این کثیفی به آن‌ها منتقل شده و بهداشت شخصی شما در معرض خطر قرار می‌گیرد. کارشناسان معتقدند یک برس مو باید هر ماه حداقل یک بار شسته شود. اما چطور باید این کار را انجام داد؟

جدیدترین مدل‌های رنگ مو

برای شستن برس شما به یک قیچی، یک کاسه آب گرم، یک شامپوی ملایم، یک مسواک استفاده شده و برس کثیفتان نیاز دارید. برای شروع کار ابتدا همه موهایی را که روی برس گیر کرده است با دست یا با قیچی از روی برس جدا کنید (این کار را هر هفته انجام دهید و فقط به نوبت شستن برس موکول نکنید) سپس دسته برس را با دست نگه دارید و در حالی که سر برس را در آب گرم قرار داده‌اید آن را در آب بچرخانید و هم بزنید. یک قطره از شامپوی ملایم را روی مسواک کهنه بریزید و به آرامی دندانه‌های برس و پایه آن را با مسواک بسابید تا همه کثیفی‌ها از آن زدوده شود. سپس برس را در آب گرم آبکشی کنید و روی یک حوله تمیز قرار دهید تا خشک شود. دقت کنید که شما نباید تمام برس را در آب فرو ببرید چون آب می‌تواند بالشتک و قسمت‌های چوبی برس را خراب کند.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه مراقبت و زیبایی مو مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)