رپورتاژ آگهی


تیپ پاییزی و زمستانی مردانه

داشتن استایل پاییزی مردانه جذاب چقدر برایتان مهم است؟ بدون شک هر آقای خوش سلیقه و باکلاسی که ظاهر برایش اهمیت دارد، به داشتن تیپ پاییزی مردانه جذاب فکر می کند و دوست دارد در این فصل همه جا شگفت انگیز و زیبا حاضر شود. در زیر ترفندهایی مربوط به تیپ پاییزی آورده شده است که استایل زمستانی مردانه را هم دربرمی گیرند.

ترفندهای جالب برای استایل پاییزی مردانه و مناسب زمستان

برای داشتن استایل پاییزی مردانه و زیبا باید به سبک لباس و کفشمان توجه کنیم. برای تیپ پاییزی مردانه می توانید تیپ اسپرت داشته باشید، استایلتان خیابانی باشد یا در موقعیت های مختلف شیک و رسمی ظاهر شوید. بعضی از سبک های پیشنهادی برای پاییز می توانند در استایل زمستانی مردانه هم مورد استفاده قرار بگیرند.

اگر دوست دارید پاییز و زمستان پیش رو تیپتان متفاوت تر باشد، نمونه های زیر را خوب بخوانید:

استایل با هودی و سویشرت

استایل با هودی و سویشرت

هودی، دورس و سویشرت عموماً مورد علاقه بیشتر جوان ها هستند. با این لباس های جذاب و زیبای پاییزی، می توانید انواع استایل ها را غیر از تیپ رسمی داشته باشید.

برای مثال اگر دلتان می خواهد به صورت اسپرت از خانه خارج شوید یا با تیپ کژوال و روزمره در جمع دوستان حضور داشته باشید، می توانید از هودی بافت و پلی استر استفاده کنید و آن را با شلوار جین یا اسلش هماهنگ کنید.

علاوه بر این، با هودی مردانه می توان تیپ نیمه رسمی نیز داشت. البته تنها در صورتی که آن را با کاپشن چرم مشکی یا قهوه ای ست کنید. سازگار کردن هودی با کاپشن های پافر و لی شما را منحصر و جذاب نشان می دهد.

بهترین کفش هایی که با هودی ست می شوند، کتانی هایی مانند آدیداس و نیوبالانس هستند؛ چون هم مدل ورزشی دارند هم به دلیل نمای رنگی و طرح دارشان بیشتر با ظاهر هودی و سویشرت جور می شوند.

ناگفته نماند، هودی و سویشرت در سبک های مختلف بلند، زیپ دار، کلاهدار و… طراحی می شوند و لباس هایی هستند که در انتخاب رنگ های شاد و متنوع دستتان را باز می گذارند.

استایل با بافت مردانه

استایل با بافت

بافت مردانه نیز یکی دیگر از گزینه های ایده آل برای فصل پاییز به شمار می آید و در قالب ژاکت، پلیور و یقه اسکی می توان آن را در بازار پیدا کنید.

با فرا رسیدن شش ماه دوم سال، لباس های تابستانی خنک به تدریج جای خود را به لباس های گرم زمستانی می دهند. به اعتقاد بسیاری از مردم و برخی از طراحان مد، البسه زمستانی زیبایی بیشتری نسبت به پوشاک تابستانه دارند. بافت یا پلیور یکی از محبوب ترین تن پوش های گرم است که تأثیر فوق العاده ای بر ساخت استایل های شیک و منحصر به فرد دارد.

خرید بافت مردانه شیک مستلزم شناخت مناسب نسبت به مدل بندی ها و روش های ست کردن آن ها است.

استایل با کاپشن

استایل با کاپشن

می رسیم به گرم ترین لباس برای تیپ پاییزی مردانه.

معمولاً کاپشن در فصل زمستان کاربرد گسترده ای دارد اما گاهی در روزهای پاییزی به خصوص آذرماه که سوز و سرما بیشتر می شوند و بارندگی ها افزایش پیدا می کند، نیاز به کاپشن بیشتر از همیشه احساس می شود. از این رو لازم است معیارهای خرید کاپشن مردانه را یاد بگیریم تا هوشمندانه و اصولی خرید کنیم.

اولین نکته مهم برای تهیه کاپشن توجه به جنس آن است. در حال حاضر کاپشن ها در جنس و سبک های مختلف مانند پارکا، مخمل کبریتی، چرم، ارتشی جین و… ارائه می شوند. بیشترین مواد ساختاری که در تهیه آن ها مورد استفاده قرار می گیرند شامل پارچه های مموری، مخمل، کتان، پشم شیشه و پلی استر است.

اگر دوست دارید استایل زمستانی مردانه و چشم نوازی داشته باشید، بعد از شناخت انواع کاپشن روحیه و تیپ شخصیتی خود را در نظر بگیرید.

معمولاً آقایانی که طرفدار تیپ های رسمی، جدی و باوقار هستند، کاپشن چرم را انتخاب می کنند و رنگ های تیره و دارک مثل مشکی، دودی یا قهوه ای سوخته را در نظر می گیرند. این کاپشن به خوبی با شلوارهای خاکی، چینو و رسمی ست می شود و می توانید از نیم بوت هایی مانند کلارک یا کت کنار آن استفاده کنید.

آقایان جوانی که تمایل دارند شاد در محل کار یا دانشگاه حضور داشته باشند، می توانند در استایل پاییزی مردانه مدل های پافر، جین و خلبانی را امتحان کنند. این لباس ها در ست شدن با کفش و شلوارانعطاف بیشتری نشان می دهند؛ مثلاً می توانید آن ها را به راحتی با شلوار لی و کتانی های نایک یا اسکیچرز ست کنید.

استایل با نیم بوت

از انواع لباس گرم که بگذریم، انواع نیم بوت و کفش ساقدار نیز بخش مهمی را در تیپ پاییزی مردانه تشکیل می دهند.

نیم بوت مردانه طیف گسترده ای از سبک ها را دربرمی گیرد؛ اگر در بازار می توانید انواع نیم بوت را مطابق با همه سلیقه ها پیدا کنید و با آن زیباترین استایل زمستانی مردانه را داشته باشید.

برای مثال نیم بوت های بافت که نمای ورزشی دارند، عموماً با شلوارهای اسلش و کارگو ست می شوند؛ اما نیم بوت های چرم برای تیپ های رسمی در محیط های اداری و آکادمیک مناسب اند و می توانید آن ها را با کاپشن صحرایی یا پارکا بپوشید.

اگر نکات مربوط به ست کردن لباس گرم با شلوار و نیم بوت را رعایت کنید، بدون شک زیباترین استایل پاییزی مردانه را خواهید داشت! می توان گفت تیپ پاییزی مردانه حتی نسبت به استایل های تابستانی از تنوع بیشتری برخوردار است. اگر باسلیقه عمل کنید، می توانید ترفندهای مربوط به پاییز را در استایل زمستانی مردانه نیز به کار ببرید.