فصل تابستان نزدیک است و روزهای سفر و تفریح و گردش پیش روی ماست. در این شرایط چیزی که اهمیت زیادی دارد بستن چمدان سفر و قرار دادن وسایل ضروری در آن است. اما چمدان یک وسیله بزرگ و سنگین و جاگیر است و برای سفرهای کوتاه چندان کاربردی نیست. گاهی یک کیف مناسب همان چیزی است که شما برای سفر نیاز دارید. اما بهترین کیف برای سفر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد و بهترین نمونه‌های این کیف‌ها از برندهای مهم و معتبر کدامند؟ در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما به شما خواهیم گفت که بهترین کیف برای سفر چه ویژگی‌هایی دارد و در ادامه هم با هشت نمونه از بهترین مدل‌های کیف که می‌توانید در سفر از آن‌ها استفاده کنید آشنا خواهید شد.

بهترین کیف برای سفر و ویژگی‌های آن

همیشه لازم نیست برای رفتن به سفر چمدان ببندید و بار خود را سنگین کنید، گاهی یک کیف مناسب می‌تواند بهترین گزینه برای سفر باشد به خصوص اگر قصد یک سفر طولانی را ندارید. بهترین کیف برای سفر کیفی است که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

بهترین کیف برای سفر

به اندازه کافی بزرگ جادار باشد: حجم داخل کیف سفری شما باید به حدی باشد که بتوانید همه وسایل ضروری خود را درون آن جا دهید بدون آن که نیاز به چمدان و یک کیف اضافی دیگر داشته باشید. این حجم به مدت زمان سفر شما و وسایلی که عادت دارید با خودتان به سف ببرید بستگی دارد و بر این اساس می‌تواند حجم متوسط یا بزرگی داشته باشد.

بهترین کیف برای سفر

شاخص باشد: اشتباه شدن کیف‌ها در سفرها یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری افراد را دچار دردسر می‌کند. به همین دلیل بهتر است کیفی انتخاب کنید که پیدا کردن آن میان تعداد زیادی کیف ساده باشد و ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا بتوانید آن را از کیف بقیه متمایز کنید. آویزان کردن یک جاکلیدی یا برچسب لزوما نمی‌تواند این مشکل را حل کند چون این جاکلیدی‌ها  و برچسب‌ها ممکن است در طول حمل و نقل جدا شوند و باعث شوند کیف شما با کیف‌های دیگر اشتباه شود.

بهترین کیف برای سفر

حمل کردن آن ساده باشد: مهم‌ترین ویژگی بهترین کیف برای سفر ارگونومیک بودن آن است. کیف شما باید دسته یا بند مناسبی داشته باشد تا بتوانید به راحتی آن را حمل کنید و دچار درد بازو و شانه نشوید. کیفیت این دسته و بند هم باید طوری باشد که امکان جدا شدن و پاره شدن آن‌ها وجود نداشته باشد. به خاطر داشته باشید که آسیب دیدن و پاره شدن کیف می‌تواند سفر شما را به یک کابوس تبدیل کند. پس همیشه یک کیف باکیفیت و امتحان شده را با خود به سفر ببرید تا اتفاق ناخوشایندی برای شما رخ ندهد. کیف‌های که زیپ ندارند هم گزینه مناسبی برای نگه داشتن مطمئن وسایل سفر شما نیستند.

بهترین کیف برای سفر

سبک باشد: اگرچه شما قرار است وسایل زیادی را در کیف سفر خود قرار دهید اما وزن خود کیف هم اهمیت زیادی دارد و کیف خالی شما باید به حد کافی سبک باشد تا یک بار اضافه روی دوش شما نباشد. پس ترجیحا از انتخاب کیف‌هایی که از مواد سنگین و چندلایه تهیه شده‌اند اجتناب کنید و یک کیف سبک و راحت را با خودتان به سفر ببرید.

بهترین کیف برای سفر

چند زیپ و جای اضافی داشته باشد: شما در طول سفر به وسایل کوچک زیادی نیاز خواهید داشت مثل گوشی تلفن همراه، بلیط سفر، پاسپورت و … که می‌توانید همه آن‌ها را در یک کیف کوچک‌تر حمل کنید اما این احتمال وجود دارد که در کیف دوم شما جای کافی برای این وسایل وجود نداشته باشد و مهم‌تر از همه پیدا کردن این وسایلی که در هم ریخته شده‌اند ممکن است برای شما دشوار و زمان بر باشد. در این شرایط داشتن یک کیف بزرگ با چند جیب و زیپ اضافی می‌تواند مشکل شما را حل کند و به این ترتیب همه وسایل شما در دسترس خواهند بود.

بهترین کیف برای سفر

کیف دستی بزرگ به رنگ روشن

این کیف دستی بزرگ که توسط برند راجر ویویه تولید شده است رنگ زرد زیبایی دارد و همین رنگ زیبا می‌تواند آن را به یک کیف شاخص تبدیل کند که فقط مخصوص خود شما است و با هیچ کیف دیگری اشتباه گرفته نمی‌شود. سیه نا میلر ستاره دنیای مد و سینما با انتخاب این کیف به همراه یک تیشرت سفید و دامن شلواری مشکی با عینک آفتابی ریبن استایلی خاص و راحت برای سفر خود ساخته است.

بهترین کیف برای سفر

کیف‌ لوگودار بزرگ گوچی

کندال جنر به عنوان یک مدل بین المللی زمان زیادی را در سفر می‌گذراند از حضور در نمایش‌های مد گرفته تا سفر به نقاط تفریحی برای گذراندن تعطیلات. او برای چنین سفرهای متعددی نیاز به یک کیف بزرگ و جادار و زیبا دارد که هم با استایل شیک او همخوانی داشته باشد و هم بتواند همه وسایل خود را در آن حمل کند. در این تصویر او از یک کیف گوچی کلاسیک لوگودار استفاده کرده است که با رنگ قرمز لباس‌های راحتی او کاملا همخوانی دارد.

بهترین کیف برای سفر

کیف دستی اورسایز ژیوانشی

بلا حدید هم به عنوان یک مدل جهانی شرایط مشابهی با کندال جنر دارد و همیشه در سفر است. او به عنوان سفیر برند ژیوانشی به استفاده از محصولات این برند لوکس متعهد است و به همین دلیل از یک کیف دستی اورسایز به رنگ مشکی از این برند موسوم به آنتیگونا استفاده می‌کند که جزو کیف‌های کلاسیک و ماندگار این برند به شمار می‌رود و بهترین کیف سفر از نوع لاکچری آن است.

بهترین کیف برای سفر

کیف متوسط پازلی رنگی از برند لوئه وه

برخلاف کندال جنر و جیجی حدید، کیت بوسورث علاقه‌ای به استفاده از کیف‌های بزرگ ندارد و معمولا با کیف‌های متوسط و کوچک سفر می‌کند. کیف مدل پازلی از مدل‌های جدید و پرفروش برند لوئه وه است که سبکی خاص و زیبا دارد و در رنگ‌های متنوعی در بازار موجود است. این کیف با وجود کوچک بودن کاملا جادار است و شما می‌توانید وسایل متعددی را داخل آن قرار دهید و مانند کیت بوسورث شیک و زیبا سفر کنید.

بهترین کیف برای سفر

کیف دستی متوسط بهترین کیف از برند کوچ برای سفرهای سبک

اگر قصد سفرهای طولانی را ندارید می‌توانید مانند سلنا گومز یک کیف متوسط را برای خودتان انتخاب کنید. سلنا گومز که سفیر برند کوچ هم هست همیشه از کیف‌های این برند استفاده می‌کند اما انتخاب یک کیف متوسط اما جادار که خیلی بزرگ نباشد باعث می‌شود که شما در برداشتن وسایل سفر، گزیده‌تر عمل کنید و تنها لوازم ضروری را با خودتان ببرید به این ترتیب بار شما بسیار سبک‌تر و حمل آن راحت‌تر خواهد شد.

بهترین کیف برای سفر

کیف‌های سطلی بزرگ

کیف‌های سطلی جزو مدل‌های جدید و محبوب کیف زنانه به شمار می‌روند که این روزها فروش بسیار بالایی دارند. مزیت اصلی این کیف‌ها علاوه بر استال مینیمال، جادار بودن آن‌ها است که این کیف‌ها را به بهترین کیف برای سفر تبدیل کرده است. از طرف دیگر کیف‌های سطلی سایزبندی متنوعی هم دارند و سایز بزرگ آن‌ها برای سفر کاملا مناسب است، مثل میشل ویلیامز که این کیف زیبا از برند کونولی را برای سفر انتخاب کرده است.

بهترین کیف برای سفر

کیف کلاسیک رسمی از برند سن لوران

استایل رزی هانتیگتون ویتلی در سفرها همیشه مورد توجه رسانه‌ها بوده و او جزو شیک پوش‌ترین ستاره‌های مد در سفر به شمار می‌رود. او به خصوص در انتخاب کیف وسواس خاصی دارد و همیشه زیباترین کیف‌ها را انتخاب می‌کند مثل این مدل زیبا و کلاسیک از برند سن لوران که علاوه بر جادار بودن و بزرگ بودن، استایلی رسمی دارد و برای سفرهای رسمی و سطح بالا بسیار مناسب است.

بهترین کیف برای سفر

کیف بزرگ جیر از برند گوچی

داکوتا جانسون از سفیران برند ایتالیایی گوچی است و همیشه از محصولات این برند شیک استفاده می‌کند که یک نمونه آن این کیف بزرگ جیر با طرح خاص برند گوچی است. این کیف بزرگ دسته دار بهترین کیف برای سفر است چون علاوه بر بزرگ بودن و جادار بودن، کیفیتی عالی دارد و استایل روزمره اما شیک آن بهترین ترکیب را با لباس‌های ساده و راحت سفر به وجود می‌آورند.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)