رپورتاژ آگهی


9 نکته برای انتخاب اکسسوری های شیک که استایل شما را کامل خواهد کرد

تنوع اکسسوری امروزه به قدری گسترده است که گزینه های  شما برای استایل کردن یک لباس نامحدود است. زیبایی آن در همین است. با وجود تنوع بالایی که در اکسسوری ها دارید می­توانید تکراری بودن را فراموش کنید و هر بار استایل تازه ای خلق کنید. به این ترتیب استایل خود را منحصر به فرد می‌سازید، زیرا احتمال این وجود دارد که هیچ‌کس دقیقاً همان ترکیب اکسسوری را استفاده نکند. به نوعی اکسسوری ها استایل شما را نجات خواهند داد. در انتخاب اکسسوری ها برای هر استایل نکاتی هست که باید بدانید.

تاثیر اکسسوری­ها

استفاده از اکسسوری‌های شیک و متناسب هر فصل برای تکمیل لباس و ارتقای استایل خود، راهی مقرون‌به‌صرفه و در عین حال شیک برای خاص کردن هر استایلی است. یک جواهر، یک روسری یا یک گیره مو می­تواند فوراً لباس را از کسل کننده بودن خارج کند و استایل را به کلی تغییر دهد. یک پیراهن سفید ساده و آستین­دار را در کنار یک شلوار جین آبی راسته در نظر بگیرید. استایل مینیمال و ساده­ای است. چیزی که این استایل را از سادگی خارج می­کند، اکسسوری مناسب است.

کیف دوشی چرم و کفش کالج چرم به رنگ عسلی یا قهو­ای خاکی را به این ترکیب اضافه کنید. شما آماده هستید. رنگ­های ملایم را در کنار هم به کار برده­اید و سادگی استایل را تغییر نداده­اید اما انگار این ترکیب کامل شده است. تاثیر اکسسوری­ها در استایل بسیار چشمگیر است. چرم درسا با تولید محصولات چرمی باکیفیت نیاز شما برای خرید محصولات چرم را برطرف خواهد کرد. می­توانید محصولات این برند را از نمایندگی­های آن سفارش دهید.

ساعت

9 نکته برای انتخاب اکسسوری های شیک که استایل شما را کامل خواهد کرد

این اکسسوری با هر استایلی زیباست. ساعت ها مدل های مختلف و متنوعی دارند و شما می­توانید برای استایل های مختلف ساعت های مختلفی داشته باشید. ساعت های کلاسیک و دسته فلزی برای استایل های الگانت و پر زرق و برق جذاب هستند و ساعت های کامپیوتری برای استایل های استریت. بعضی ساعت ها که امکان تعویض دسته در آنها وجود دارد مانند ساعت های هوشمند سامسونگ، شیائومی و هواوی برای هر استایلی مناسبت دارند. شما می­توانید دسته ساعت هوشمند خود را به بند فلزی تغییر دهید و برای استایل­های رسمی خود از آن استفاده کنید. رنگ­های مختلف بند این ساعت را می­توانید با لباس­های خود ست کنید.

یک اکسسوری کوچک دیگر که خانم­ها می­توانند به همراه ساعت از آن استفاده کنند آویز­های ساعت هستند. این اکسسوری  زیبا و جذاب است.

روسری­های کوتاه

BABY ASCARF یا روسری­های کوتاه از جدیدترین ترندهای ۲۰۲۲ است. این ترن جذاب اکنون بیش از شال و روسری ها طرفدار دارد. استایل های مختلفی با این روسری ها مطابقت دارد. چیزی که در گذشته دیده می­شد، خانم های سفیر و توریست هایی بودند که به دلیل نداشتن روسری های عریض از روسری های کوتاه استفاده می­کردند. از دید بسیاری این مدل روسری ها در ابتدا چندان جالب نبود و ذهن بیننده درگیر ایرادات این پوشش بود، اما اکنون این مدل از روسری ها جذابیتی بیش از سایر پوشش های سر دارد. این اکسسوری جذاب به همراه دستکش های ست آن زیبایی دوچندانی خواهد داشت. اگر به دنبال یک استایل خاص هستید این سبک مختص شماست.

از اکسسوری های برند استفاده کنید

اکسسوری هایی که ارزان قیمت هستند هم می­توانند جالب باشند و استایل شما را تغییر دهند اما جواهرات زیبا و با اصالت به نظر می­رسند. استایلی که با اکسسوری های اصل ست می­کنید بسیار چشمگیرتر از استایلی است که با استفاده از جواهرات غیر اصل ست کرده­اید. گردنبندهای رولباسی و گردنبندهای کوتاه در کنار هم جذاب هستند. برای مهمانی های مجلل از آنها استفاده کنید. زمانی که از جواهرات بدون سنگ و طلایی رنگ استفاده می­کنید رنگ های نود و خنثی را ترجیح دهید. اجازه دهید جواهرات شما درخشش بیشتری داشته باشند. با این روش استایل شما خاص خواهد بود.

برای استفاده روزمره می­توانید یک گردنبند به سایز متوسط را همیشه به گردن داشته باشید تا آراسته و زیبا به نظر برسید.

اکسسوری های خود را با هم ست کنید

مهم است اکسسوری های شما با هم مطابقت داشته باشند. به عنوان مثال استفاده از دستبند و گردنبند زمرد به همراه گوشواره مروارید چندان مناسب نخواهد بود. اکسسوری های خود را به گونه ای انتخاب کنید که تناسب زیادی با هم داشته باشند. توجه داشته باشید که نباید تناسب اکسسوری ها با لباسی که می­پوشید را فراموش کنید.

پیراهن های شب با یقه هایی باز و بدون آستین را با گرنبندهای بلند ست کنید و برای پیراهن های یقه بسته یا یقه گرد از زنجیرهای ظریف تری استفاده کنید.

پابند

با نزدیک شدن فصل گرم تابستان دوباره پابندهای جذاب و پرطرفدار را در ویترین جواهر فروشی ها می­بینیم. این اکسسوری های زیبا با شلوار کوتاه و رنگ های روشن مناسب هستند. رنگ لباس خود را در تابستان از میان رنگ های روشن و درخشان انتخاب کنید و رنگ سفید یا شیری را فراموش نکنید. استایل­پ های مینیمال به همراه پابند­های نگین دار عالی هستند.

گیره مو

گیره موی سر با تنوع بالایی در بازار موجود است. می­توانید این اکسسوری های کوچک را هم با جواهرات خود ست کنید. به عنوان مثال گیره های مرواریدی را با ست مروارید خود هماهنگ کنید.

عینک آفتابی

9 نکته برای انتخاب اکسسوری های شیک که استایل شما را کامل خواهد کرد

این اکسسوری ضروری است. آفتاب داغ تابستان باعث می­شود اخم کنید. این کار در طولانی مدت به پوست شما آسیب خواهد رساند. در انتخاب عینک آفتابی زمان بیشتری بگذارید. عینک هایی که استاندارد لازم را ندارند می­توانند برای چشم شما مضر باشند. اگر چشم های شما ضعیف است به هیچ عنوان عینک های ارزان قیمت را استفاده نکنید. عینک های غیر اصل باعث سرگیجه و چشم درد شما خواهند شد.

دستبندهای مهره دار

مهره های رنگارنگ برای تابستان مناسب و کاربردی هستند. ارزش قیمتی بالایی ندارند و به راحتی با استایل های مختلف هماهنگ می­شوند. شما می­توانید این دستبند­ها را به راحتی در خانه بسازید و تنوع بالایی برای خودتان داشته باشید. از سایت های مختلف ایده بگیرید و مدل های مختلف را برای لباس های مختلف خود آماده کنید.

در انتخاب اکسسوری پیش از هر چیز به پوشش خود توجه کنید. رنگ­ بندی ها را رعایت کنید و از استفاده بیش از اندازه از اکسسوری خودداری کنید.

نویسنده: سارااقبالی