اولیویا پالرمو در دنیای مد امروز جایگاه خاصی دارد. او که همیشه یکی از برترین چهره‌های مد و از ستارگان استایل خیابانی بوده است همیشه زیبا به نظر می‌رسد و نوعی بی‌نقصی بصری در چهره و استایل او دیده می‌شود. چهره زیبا شاید یکی از نعمت‌های خدادادی باشد اما استایل اولیویا پالرمو با ذوق و سلیقه شخص او ساخته می‌شود. او بر اساس همین سلیقه خاص و جذابیتش توانسته است به یکی از ستارگان دنیای مد تبدیل شود و در عرصه مدلینگ و طراحی لباس فعال شود. ما در مقالات قبلی مجله قرمز با اولیویا پالرمو و زندگی او تا اندازه‌ای آشنا شدیم اما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز به بررسی استایل اولیویا پالرمو و رمز موفقیت او در شیک پوشی خواهیم پرداخت.

استایل اولیویا پالرمو

رازهای زیبایی استایل اولیویا پالرمو

تشخیص دادن اولیویا پالرمو در تصاویر وبلاگ‌های مد و زیبایی و تیپ‌های شکار شده توسط عکاسان خیابانی مثل دیدن یک اسب تکشاخ در خیابان‌های نیویورک است. چون اون همیشه اولین کسی است که چشم‌ها را به خود جلب می‌کند. پس اولیویا پالرمو را می‌توان اسب تکشاخ دنیای مد به شمار آورد، همان قدر رویایی، همان قدر خاص و همان قدر استثنایی. اما راز این موفقیت او در چیست؟ اگر از چهره جذاب، آرایش به اندازه و پوست و موهای زیبای او بگذریم این استایل جذاب اولیویا است که نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند. او استعدادی خاص در ترکیب کردن چیزهایی دارد که به نظر غیر قابل ترکیب می‌رسند. او همیشه مرتب و آماده به نظر می‌رسد در حالی که گویا از ابتدای خلقت همین طور بوده و هیچ تلاشی برای این زیبایی و کمال خود انجام نداده است.

استایل اولیویا پالرمو

آرایش بی نقص و طبیعی

وقتی به تصاویر اولیویا پالرمو نگاه می‌کنیم او کامل و بدون ایراد به نظر می‌رسد و نوعی درخشش درونی در چهره او قابل مشاهده است و اما به نظر می‌رسد که این زیبایی از درون او نشات گرفته است و به خاطر آرایش نیست که زیبا به نظر می‌رسد. او معمولا همیشه آرایش کاملی دارد اما هرگز بیش از اندازه آرایش نمی‌کند. او در مصاحبه‌ای با مجله ماری کلر انگلستان اعلام کرد که این موفقیت را مدیون مادرش است، او از کودکی به وی آموخته بود که تا زمانی که کاملا آماده نیست حق ندارد از منزل خارج شود، چه از نظر لباس و چه از نظر آرایش و زیبایی ظاهری. شاید فکر کنید اولیویا جزو زنان خوش شانسی است که هرگز دچار مشکلی پوستی و آکنه نمی‌شود اما اون هم گاهی جوش می‌زند و برای درمان این جوش‌ها از ترکیب پودر آسپرین و آب لیمو استفاده می‌کند. اولیویا توصیه می‌کند برای این که پوستی صاف داشته باشید دو عدد قرص آسپرین را خرد کنید و با کمی آب لیمو مخلوط کنید تا حالتی خمیری پیدا کند سپس این خمیر را روی پوست بمالید و پس از چند دقیقه بشویید.

استایل اولیویا پالرمو

اولیویا آرایشگر شخصی ندارد و آرایشش را خودش انجام می‌دهد اما روی این نکته تاکید دارد که مهارت او آرایش در طول سال‌ها تمرین به دست آمده است و هر کسی نباید چنین انتظاری از خود داشته باشد. پایه آرایش اولیویا پالرمو را فونداسیون سبک با پوشش کامل تشکیل می‌دهد و برای زیباتر شدن چهره از کمی هایلایت کننده هم استفاده می‌کند. او توصیه می‌کند حتما رنگ فونداسیون خود را با مشورت با کارشناس آرایش انتخاب کنید و برای فصل‌های مختلف فونداسیون‌هایی با رنگ‌های متفاوت داشته باشید (تیره‌تر برای تابستان و روشن‌تر برای زمستان). اولیویا پالرمو به گفته خود از ۱۴ سالگی تحت نظر یک متخصص پوست است و همه محصولات بهداشتی خود را با مشورت و تجویز او استفاده می‌کند.

استایل اولیویا پالرمو

جذابیت بصری در استایل اولیویا پالرمو

وقتی به ترکیب لباس‌های اولیویا نگاه می‌کنیم این سوال پیش می‌آید که آیا یک انسان معمولی می‌تواند به چنین تیپی دست پیدا کند؟ خوشبختانه پاسخ مثبت است و استایل اولیویا پالرمو هم رازهای خاص خود را دارد و او از برملا کردن آن‌ها ابایی ندارد. در نگاه اول شاید به نظر برسد که همه لباس‌های اولیویا از برندهای مطرح و مخصوص او طراحی شده‌اند اما همیشه چنین نیست. همان طور که گفتیم راز استایل اولیویا پالرمو در ترکیب لباس‌های معمولی و برندهای خاص است طوری که منشاء لباس‌ها بی اهمیت می‌شود و چیزی که مهم می‌شود نوع به کار بردن آن‌ها است. چیزی که استایل اولیویا پالرمو را از بقیه اینفلوئنسرها و چهره‌های مد متمایز می‌کند در همین قدرت کاربرد است که باعث نوعی جذابیت بصری می‌شود و همه چیز سر جای خود و طبیعی به نظر می‌رسد. البته تصور نکنید که او به طور اتفاقی و بدون فکر به این ایده‌ها می‌رسد، سال گذشته او در مصاحبه با مجله Elle پاریس عنوان کرد که علاقه خاصی به پینترست دارد و بسیاری از ایده‌های خود را از تصاویر جالب سایت‌های مختلف می‌گیرد و آن‌ها را در پین‌های خود ذخیره می‌کند. او حتی با این سایت همکاری هم داشته و در سال ۲۰۱۴ با انتشار تصاویر نمایش‌های مد و ایده گرفتن از آن‌ها سعی کرده است رازهای موفقیت خود را با مردم به اشتراک بگذارد.

استایل اولیویا پالرمو

البته در کنار این تلاش‌ها و فعالیت‌ها، اولیویا پالرمو رازها و حقه‌هایی هم برای شیک پوشی خود دارد و با همین حقه‌ها است که توانسته است استایل خود را مرتب و شیک نگه دارد. او در ماه‌های سرد سال برای بلندتر نشان دادن خود از یک پالتوی بلند و یا مانتویی که تقریبا روی زمین کشیده می‌شود استفاده می‌کند تا به این ترتیب اندام او بلندتر به نظر برسد (ناگفته نماند که قد او ۱۶۵ سانتی‌متر است و شاید از خیلی از شما کوتاه‌تر باشد اما این کوتاهی هرگز به چشم نمی‌آید) او همچنین طرفدار استایل کلاسیک است و علاقه خاصی به کفش‌های پنجه باریک دارد چون معتقد است این کفش‌ها پاها را کشیده‌تر نشان می‌‌دهند.

استایل اولیویا پالرمو

او برای لاغرتر نشان دادن پایین تنه توصیه می‌کند از شلوارهایی استفاده کنید که پاچه گشادی دارند تا بین بالاتنه و پایین تنه تعادل کافی به وجود آید. همچنین اگر می‌خواهید کمر باریک‌تری داشته باشید از لباس‌های چپ راستی کوتاهی که تا روی باسن می‌رسند استفاده کنید تا روی کمر شما تاکید شود و باریک‌تر به نظر برسد. در کنار این، استفاده از کمربند یک ترفند مناسب برای تاکید روی کمر است و این اکسسوری از ویژگی‌های خاص استایل اولیویا پالرمو هم به شمار می‌رود. با داشتن کمربند می‌توانید لباس‌های حجیم هم بپوشید و نگران چاق به نظر رسیدن در فصل‌های سرد نباشید. واضح است که اولیویا پالرمو رازهای دیگری هم برای استایل جذاب خود دارد اما مطالب و نکاتی که در این مقاله بیان شد می‌تواند یک نقطه شروع برای شیک پوشی به سبک اولیویا پالرمو باشد.

استایل اولیویا پالرمو

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه اصول شیک پوشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: YouQueen (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)