سلنا گومز بدون تردید یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین چهره‌های دنیای مد، سینما، موسیقی و فرهنگ پاپ است. این خواننده و بازیگر ۲۶ ساله زندگی سخت و پرفرازو نشیبی را از سر گذرانده و با یک بیماری دشوار نیز دست به گریبان است اما توانسته است به موفقیت و درخشش خود ادامه دهد. او همیشه آرایش‌هایی زیبا و متفاوت برای خود انتخاب می‌کند که روی چهره معصومانه و دلنشین او جلوه زیبایی پیدا می‌کند. ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز بیوگرافی سلنا گومز را برای شما آماده کرده‌ایم و در ادامه تعدادی از خاص‌ترین و زیباترین آرایش‌های این چهره معروف و محبوب را با هم خواهیم دید.

آشنایی با سلنا گومز

سلنا گومز در ژوئن ۱۹۹۲ در ایابت تگزاس آمریکا به دنیا آمده است. پدر او اصالت مکزیکی و مادرش اصالت ایتالیایی دارد. پدر سلنا نام او را از روی خواننده محبوب دهه ۹۰ انتخاب کرد که مدتی پیش از تولد سلنا گومز به قتل رسیده بود. سلنا دوران کودکی سختی داشت و در فقر بزرگ شد اما در هفت سالگی جلوی دوربین تلویزیون رفت و پس از مدتی در شبکه دیزنی به عنوان بازیگر مشغول به کار شد. سلنا در چندین فیلم سینمایی حضور داشته است از جمله “یک داستان سیندرلایی دیگر”، “رامونا و بیزوس”، “جادوگران محله”، “برنامه حفاظت از شاهزاده” و “تعطیلات بهاری”. البته او حرفه موسیقی را فعالیت اصلی خود می‌داند و چندین آلبوم موفق را روانه بازار کرده است.

زندگی سلنا گومز همواره با حاشیه‌های فراوانی همراه بوده است، او مدتی پیش اعلام کرد که به بیماری لوپوس مبتلا شده و تحت درمان قرار دارد. سلنا بارها به دلیل مشکلات روحی و روانی بستری شده و تحت روان درمانی قرار گرفته است. او سال گذشته بر اثر عوارض بیماری لوپوس، نیازمند پیوند کلیه شد و یکی از دوستانش کلیه خود را به وی اهدا کرد. سلنا گومز در سال‌های اخیر با چندین نفر از چهره‌های معروف از جمله جاستین بیبر رابطه داشته است که هیچ یک به سرانجام نرسیده است. او تا همین چند روز پیش عنوان بالاترین تعداد دنبال کننده را در اینستاگرام در اختیار داشت اما آریانا گرانده توانست این عنوان را از وی تصاحب کند و ملکه اینستاگرام شود. او اخیرا در تهیه یک سریال به نام “سیزده دلیل برای اینکه” مشارکت داشت که این سریال جزو موفق‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی سال ۲۰۱۷ انتخاب شد.

با وجود این فراز و نشیب‌ها، سلنا گومز همیشه به عنوان یک چهره محبوب و پرطرفدار شناخته می‌شود و تاثیر وی بر دنیای مد انکار نشدنی است. اگرچه برخی افراد به ظاهر و اندام وی انتقاد می‌کنند و حتی استفانو گابانا طراح برند D&G او را زشنت نامیده بود اما او به این انتقادها توجهی ندارد و با چندین برند مد و زیبایی از جمله برند سلین و کلوئی همکاری داشته است. سلنا گومز چهره‌های کودکانه و دوست داشتنی دارد و به عنوان یکی از آیکن‌های زیبایی و آرایش نیز مطرح می‌شود. او همیشه با آرایش‌های متنوع و جالبی در مراسم فرش قرمز و … ظاهر می‌شود که هرگز خسته کننده و تکراری نیستند. در ادامه چند نمونه از این آرایش‌ها را با هم خواهیم دید.

آرایش‌ به سبک سلنا گومز

هانگ ونگو Hung Vanngo آرایشگر سلنا گومز است و تمام تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید اثر این هنرمند آرایشگر است. او همیشه زیباترین و متنوع‌ترین ترکیب‌های آرایشی را برای محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مشتری خود انتخاب می‌کند.

آرایشگر سلنا همیشه تاکید زیادی روی چشم‌های او دارد و سعی می‌کند با خط چشم ملایم، ریمل و مژه آن‌ها را زیباتر و جذاب‌تر نشان دهد. در این تصویر او یکی از زیباترین خط چشم‌ها را برای سلنا ترسیم کرده است، یک خط چشم گربه‌ای کامل و دوست داشتنی که هر چهره‌ای را جذاب و دلربا می‌کند.

آرایش به سبک سلنا گومز

این تصویر هم یکی از آرایش‌های به ظاهر ساده اما جذاب و دوست داشتنی سلنا است که از یک آرایش چشم دودی ملایم و یک رژ لب ملایم‌تر ترکیب شده و حالتی دراماتیک اما ساده و معصومانه به چهره وی داده است، مدلی که همه می‌توانند برای آرایش روزمره به کار ببرند.

آرایش به سبک سلنا گومز

این تصویر مربوط به مراسم فرش قرمز سریال “۱۳ دلیل برای اینکه” است و در این مراسم سلنا یکی از زیباترین لباس‌ها را به تن داشت، یک لباس درخشان نارنجی رنگ که آرایش و اکسسوری‌های او نیز هماهنگ با این لباس انتخاب شده بود. سایه و رژگونه او نیز همرنگ با لباس انتخاب شده و درخشش و جلوه خاصی به وی داده است.

آرایش به سبک سلنا گومز

در این تصویر سلنا یکی از ساده‌ترین اما دلرباترین آرایش‌ها خود را بر چهره دارد. او از یک سایه براق شامپاینی برای آرایش چشم‌ها استفاده کرده است و آن را با یک خط چشم و ریمل تیره هماهنگ کرده است. رژ لبی هم که او برای کامل کردن آرایش خود انتخاب کرده با سایه چشمانش هماهنگی بسیار خوبی دارد.

آرایش به سبک سلنا گومز

کمتر پیش می‌آید که سلنا آرایش غلیظی روی چشم‌های خود داشته باشد اما وقتی این کار را انجام می‌دهد ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی پیدا می‌کند. او در این آرایش در حال آماده شدن برای کنسرت ویکند (خواننده‌ای که در آن زمان با وی رابطه داشت) بوده است و فقط کشیدن خط چشم او ۱۵ دقیقه به طول انجامیده است.

آرایش به سبک سلنا گومز

سلنا بارها در آرایش‌های مختلف خود روی لب‌هایش تاکید کرده است و این آرایش‌ها همیشه در صدر زیباترین آرایش‌های وی قرار داشته اند. در این تصویر شما سلنا را با یک رژ لب قرمز روشن می‌بینید که ته رنگ صورتی و نارنجی دارد و ترکیب آن با موهای باب براقی که برای خود انتخاب کرده بسیار زیبا و درخشان شده است.

آرایش به سبک سلنا گومز

او در این تصویر در حال آماده شدن برای حضور در مراسم فشن گالا ۵۰۰ است و یکی از زیباترین آرایش‌های خود را برای آن انتخاب کرده است. این آرایش از یک رژ لب  تیره تشکیل شده است که با رنگ پوست وی بسیار همخوانی دارد. او آرایش چشم و ابروی خود را نیز ملایم و دخترانه انتخاب کرده تا تعادل کاملی در چهره اش برقرار شود.

آرایش به سبک سلنا گومز

 اولین چیزی که در این آرایش سلنا جلب توجه می‌کند مژه‌های بلند و حالت دار او است. این آرایش ما را به یاد آرایش‌های زیبای دهه ۶۰ میلادی و مدل معروف آن زمان یعنی توئیگی می‌اندازد. این چشمان زیبا با یک آرایش ملایم و رژ لب کمرنگ همراه شده و چهره‌های معصوم اما زیبا و جذاب به سلنا داده است.

آرایش به سبک سلنا گومز

همه چیزهایی که در این تصویر از سلنا می‌بینید زیبا و بی‌نقص است و می‌توان آن را یکی از زیباترین آرایش‌های او انتخاب کرد. رنگ قرمزی که او برای آرایش لب‌هایش انتخاب کرده است بسیار عالی و بی‌نقص است. این رژ زیبا با یک آرایش نسبتا ملایم برای چشم‌ها همراه شده است یعنی یک خط چشم گربه‌ای کوتاه و زیبا.

آرایش به سبک سلنا گومز

در این آرایش سلنا از یک سایه ملایم به رنگ بنفش اکلیلی استفاده کرده است که درخشش خاصی به چشمان وی داده است. او اصل تعادل را در این آرایش رعایت کرده و با داشتن آرایش غلیظ برای چشم‌ها از یک رژ لب ملایم و تقریبا همرنگ لب برای آرایش لب‌های خود استفاده کرده که حجم خوبی هم به لب‌های وی داده است.

آرایش به سبک سلنا گومز

این آرایش متفاوت سلنا گومز به یکی از مهمانی‌های هالووین در سال‌های گذشته مربوط می‌شود. همان طور که می‌دانید هالووین زمان جسارت به خرج دادن است و سلنا هم در این آرایش از سایه مشکی غلیظ  برای آرایش چشمانش استفاده کرده و آن را با یک رژ لب قرمز تیره همراه کرده است که ظاهری خاص و جالب به چهره وی داده است.

آرایش به سبک سلنا گومز

در این زمان سلنا موهای خود را به رنگ بلوند پلاتینی در آورده بود که با پوست برنزه وی هماهنگی بسیار خوبی داشت. در این مدل آرایش او این رنگ مو را با یک سایه دودی براق همراه کرده است که چشمان او را بزرگ‌تر و جذاب‌تر کرده و یک رژ لب ملایم نیز این آرایش را کامل و متعادل ساخته است.

آرایش به سبک سلنا گومز

این آرایش سلنا گومز یک آرایش روزمره و زیبا است که می‌تواند الگویی مناسب برای آرایش ملایم و روزمره برای دختران جوان باشد. این آرایش از یک رژ لب مرجانی زیبا تشکیل شده و کمی سایه دودی محو شده با پوست درخشان و شاداب نیز آن را کامل کرده است.

آرایش به سبک سلنا گومز

سلنا به طور ذاتی و طبیعی زیبا است و به همین دلیل آرایش خود را طوری انتخاب می‌کند که روی این زیبایی تاکید داشته باشد نه این که چیزی غیرمعمول به آن اضافه کند. در این آرایش او از یک رژ لب هلویی ملایم استفاده کرده است و آرایش چشمان خود را نیز در حد ملایم و سبک نگه داشته است.

آرایش به سبک سلنا گومز

این آرایش سلنا برای مراسم مت گالا در سال ۲۰۱۷ انجام شده بود که یکی از خاص‌ترین و جالب‌ترین آرایش‌های وی محسوب می‌شود. او در این آرایش از یک سایه صورتی خیلی روشن استفاده کرده است که حالتی سایه روشن و سه بعدی دارد. این سایه نه تنها غیرعادی به نظر نمی‌رسد بلکه حالتی زنده و درخشان به چهره وی داده است.

آرایش به سبک سلنا گومز

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه ترفندهای آرایشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)