این روزها که هوا بسیار گرم است همه به ضدآفتاب‌های قوی و شلوارهای نخی پناه برده‌ایم تا از موج گرما در امان باشیم. هر فصلی ترندهای مخصوص خود را دارد که با شرایط آب و هوایی آن فصل نیز هماهنگ است اما مدل جدید جواهرات برای تابستان چیست؟ طبیعتا فصل گرما زمان مناسبی برای استفاده از جواهرات بزرگ و سنگین نیست چون تحمل هوای گرم را غیرممکن می‌کند. اما تابستان فصل تعطیلات، تفریح و سفر است و اگر می‌خواهید در این فصل راحت و خنک به این کارها بپردازید بهتر است مدل‌های مناسب این فصل را انتخاب کنید. در این مقاله می‌توانید با جدیدترین مدل‌های جواهرات تابستانی که برای خانم‌های خوش سلیقه مناسب است آشنا شوید.

برای مد روز بودن لازم نیست حتما هر روز را در تعطیلات و سفر باشید. حتی اگر جزو کارمندانی هستید که تعطیلات تابستانی برایشان معنا ندارد این چند مدل جدید جواهرات می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد تا هم شما را شیک و خوش لباس کند و به جذابیت تیپ شما بیفزاید و هم این که راحت باشید بدون آن که گرمای هوا شما را آزار ندهد.

گوشواره‌های متالیک با فرم‌های هندسی ساده

چند مدل جدید جواهرات تابستانی

سبک مینیمال همیشه محبوب خانم‌های شیک‌پوش بوده و خواهد بود و در این میان جواهرات بیشترین استفاده را از این سبک داشته‌اند چون جواهرات سبک مینیمال بسیار شیک و در عین حال ساده هستند و با این که فرآیند ساخت آن‌ها ساده است ظاهری گران‌قیمت دارند. گوشواره‌های بزرگ، براق و درشت اما سبک که فرم‌های ساده و هندسی دارند می‌تواند انتخابی مناسب برای خانم‌های خوش سلیقه باشد. این گوشواره‌ها مدل‌های متنوعی دارند و از انواع فرم‌های هندسی مثل فرم گرد، مستطیل، مثلث و … و در مدل‌های آویز یا کوتاه و چندبخشی و از جنس طلا، نقره، رزگلد و … موجود هستند که بر اساس فرم صورت و سبک شخصی خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

گوشواره‌های منگوله‌ای چند لایه بلند

چند مدل جدید جواهرات تابستانی

تابستان سال گذشته با ترند جالبی در گوشواره‌ها مواجه بودیم، گوشواره‌های منجوق‌دار رنگارنگ که زیبایی خاصی داشتند و با فصل تابستان که فصل سرگرمی و تفریح و رنگ‌های شاد است هماهنگی خوبی به وجود می‌آوردند. اما این مدل‌های گوشواره معمولا چندان سبک نیستند و حمل آن‌ها در تابستان ممکن است خسته کننده باشد. امسال جایگزین جالب‌تری برای این گوشواره‌ها معرفی شده است که به گوشواره‌های منگوله‌ای معروف هستند. این گوشواره‌ها از جنس نخ و پارچه هستند و بلندی آن‌ها معمولا تا شانه است. این گوشواره‌ها در رنگ‌های متنوع و جذابی موجودند که قیمت بالایی هم ندارند و حتی خودتان هم می‌توانید از این گوشواره‌ها برای خودتان بسازید.

گردنبند و چوکر خیلی ریز و ظریف فلزی

در مقالات قبلی هم عنوان شد که مدل جواهرات کوچک و ظریف یک مدل جدید جواهرات است که اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از طرف دیگر با یک ترند دیگر در دنیای جواهرات مواجه هستیم که از دهه ۹۰ میلادی به این دهه آمده است، این ترند همان چوکرهای معروف است که معمولا از جنس پارچه و در رنگ مشکی موجود است. ترکیب این دو ترند، ترند جذاب و جالبی را به وجود آورده است که که کسل کنندگی چوکرهای مشکی را ندارد و ظرافت و زیبایی جواهرات و گردنبندهای ریز و کوچک را دارد که برای هر شرایط و موقعیتی مناسب است.

دستبندهای میخی یک مدل جدید جواهرات

چند مدل جدید جواهرات تابستانی

اشتباه نکنید، جواهرات رنگارنگ و شاد تابستانی به اندازه کافی زیبا و جذاب هستند و ظرافت و زنانگی خاصی دارند که برای خانم‌های خوش سلیقه مناسب است اما ترکیب کردن این جواهرات رنگی مثل منگوله و … با لباس‌های گلدار و زیبای تابستانی شاید کمی زیاده روی باشد و مناسب سلیقه خانم‌های شیک پوش نباشد. نگران نباشید، دنیای مد انتخاب‌های نامحدودی دارد که همه سلیقه‌ها را دربرمی‌گیرد. پس اگر مردد هستید که لباس گلدا تابستانی خود را چطور با اکسسوری و جواهرات تزئین کنید به شما توصیه می‌کنیم از مدل‌های النگو و دستبند میخی از از مدل‌های جدید تابستانی هستند استفاده کنید تا استایل متعادل‌تری داشته باشید.

ساعت‌های مچی صفحه بزرگ

چند مدل جدید جواهرات تابستانی

بله، ساعت مچی هم جزو جواهرات شما دسته بندی می‌شود که اهمیتی به مراتب بیشتر از جواهرات معمولی دارد. یک ساعت مچی شیک و مناسب می‌تواند نماد و نشانه استایل شما باشد و موقعیت اجتماعی شما را به رخ بکشد. اما مانند هر وسیله مد دیگری این ساعت‌ها هم ترندهای خاص خود را دارند و امسال پس از چند سال دوباره مدل‌های صفحه بزرگ ساعت مچی با شماره‌های بزرگ اما بندهای نازک فلزی یا چرمی مد روز شده‌اند و مدل‌های ظریف و نازک جای خود  را به آن‌ها داده‌اند. پس اگر از جواهرات ظریف و دخترانه خسته شده‌اید می‌توانید شیک پوشی و خوش سلیقگی خود را با استفاده از این ساعت‌ها به رخ بکشید.

حلقه و انگشتر ناهماهنگ

چند مدل جدید جواهرات تابستانی

شاید هماهنگی یکی از اصول مد به نظر برسد اما گاهی این ناهماهنگی است که زیبایی را به وجود می‌آورد. دنیای جواهرات با گستردگی خاصی که دارد فرصت‌های زیادی را برای ریسک و جسارت به وجود می‌آورد و بهتر است شما هم این فرصت را در فصل تابستان غنیمت بشمارید و این مدل جدید جواهرات را در انگشترهای خود به کار ببرید به این شکل که به جای استفاده از حلقه‌های ظریف طلا از چندین انگشتر در اشکال مختلف و متنوع استفاده کنید و دستان خود را زیباتر نشان دهید. مثلا حلقه طلای ساده را با انگشتر نگین‌دار درشت یا چیزهای متفاوت دیگر مانند آن‌چه که در تصویر می‌بینید ترکیب کنید.

گردنبند و آویز چند لایه و متنوع

همان اصلی که درباره حلقه و انگشتر گفته شد در مورد گردنبند‌ها هم صدق می‌کند و لازم نیست حتما از گردنبندهای هماهنگ استفاده کنید. ترند جدید در دنیای جواهرات این است که چیزهای متنوع و متفاوت را در کنار هم استفاده کنید پس می‌توانید یک چوکر ساده را با گردنبند بلند، مدال و آویز و زنجیر همزمان استفاده کنید تا بر زیبایی‌های خود تاکید کنید به خصوص اگر لباس یقه هفت مناسبی پوشیده‌اید این ترکیب می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد. فراموش نکنید که هیچ محدودیتی در ترکیب رنگ و جنس و فرم این گردنبندها وجود ندارد و می‌توانید هرچیزی را در کنار هم استفاده کنید. اگر اصل نقطه کانونی جواهرات را رعایت کرده باشید تیپ شما هماهنگ و مرتب به نظر خواهد رسید.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)