اکسسوری‌ها نقش مهمی در کامل کردن استایل دارند و استفاده از بهترین اکسسوری می‌تواند یک ترکیب لباس ساده و دم دستی را به استایلی شیک و سطح بالا تبدیل کند که هر چشمی را به خود خیره می‌کند. اما اکسسوری‌ها انواع مختلف دارند و هر کسی با هر سلیقه و نیاز و سبک زندگی خاص باید از اکسسوری‌های خاصی برای کامل کردن استایل خود استفاده کند. ماه تولد هم جزو مواردی است که ارتباط جالبی با شخصیت و سبک زندگی افراد دارد و هر کسی می‌تواند بهترین اکسسوری مورد نیاز خود را بر اساس ماه تولد و استایل شخصی خود انتخاب کند. پس اگر به ماه تولد خود اعتقاد خاصی دارید و همزمان می‌خواهید با خرید یک اکسسوری جدید و خاص به استایل و زندگی خود جذابیت بیشتری بدهید حتما این مقاله را مطالعه کنید چون در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما بهترین اکسسوری را بر اساس استایل شخصی و ماه تولد شما به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین اکسسوری برای متولدین فروردین

متولدین فروردین افرادی فعال، پرشور و موفق در کار و زندگی هستند، این افراد علاقه خاصی به ترندهای فصل هم دارند و ترجیح می‌دهند همیشه لباس‌ها و اکسسوری‌های خود را از جدیدترین مدل‌ها انتخاب کنند. آن‌ها مشکلی  با رنگ‌های شاد و تزئینات خیره کننده هم ندارند و به راحتی می‌توانند چیزهای رنگارنگ و چشمگیر را در استایل خود به کار ببرند. از این رو می‌توان گفت بهترین اکسسوری‌ها برای متولدین فروردین اکسسوری‌های رنگارنگ و مدل جدید است مثل یک جفت گوشواره قرمز منجوقی سایزبزرگ که هر چشمی را به خود خیره می‌کند.

بهترین اکسسوری ها

بهترین اکسسوری برای متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت افرادی خاص هستند و زیبایی را به شکلی خاص و متفاوت نسبت به افراد دیگر درک می‌کنند. آن‌ها همیشه جذب چیزهای ساده، ظریف و سطح بالا می‌شوند و ترجیح می‌دهند چنین لباس‌ها و اکسسوری‌هایی را در استایل خود به کار ببرند. بنابراین بهترین اکسسوری‌ها برای متولدین اردیبهشت اکسسوری‌های ظریف و سطح بالایی هستند که قابلیت ارتقاء دادن یک استایل ساده و معمولی را دارند مثل جواهرات ساده و مینیمال که از فلزات گران قیمت تهیه شده‌اند و روی آن‌ها کار و نگین‌های ریزی هم تعبیه شده تا شیک‌تر به نظر برسند.

 

بهترین اکسسوری برای متولدین خرداد

متولدین خرداد بیشتر به خاطر طبع دوستانه و حالت متغیر شخصیت خود شناخته می‌شوند، آن‌ها شخصیتی چند وجهی دارند و خودشان تشخیص می‌دهند که کدام یک از وجوه شخصیت خود را برای شما به نمایش بگذارند. چنین شخصیت چندگانه‌ای نیاز به چیزی دارد که بتواند پشت آن مخفی شود و اکسسوری‌هایی که این قابلیت را داشته باشند بهترین انتخاب برای متولدین خرداد هستند مثل یک عینک آفتابی تیره که فریم آن دورنگ است و نشانه‌ای از یک شخصیت جذاب و تطبیق پذیر چندگانه است.

بهترین اکسسوری ها

بهترین اکسسوری برای متولدین تیر

متولدین برج سرطان افرادی رمانتیک و احساساتی هستند و دوست دارند همه مردم آن‌ها را به این شکل بشناسند. آن‌ها به نمادهای رمانتیک و احساسی علاقه خاصی دارند و ترجیح می‌دهند از این نمادها در لباس‌ها و اکسسوری‌های روزمره خود نیز استفاده کنند. بنابراین بهترین اکسسوری‌ها برای متولدین تیر اکسسوری‌هایی هستند که این حالت احساسی را در خود داشته باشند مثل یک گردنبند به شکل قلب یا از جنس رزگلد با سنگ‌های رنگی که نشانه‌ای از احساسات و عواطف انسانی است.

بهترین اکسسوری ها

بهترین اکسسوری برای متولدین مرداد

متولدین مرداد افرادی هستند که اعتماد به نفس بالایی دارند و برای این که بتوانند خودشان را به خوبی نشان دهند نیاز به کمک و تایید هیچ کسی ندارند. مردادماهی‌ها لباس‌ها و اکسسوری‌هایی را انتخاب می‌کنند که روحیه بالا و اجتماعی آن‌ها را نشان دهد و مثل خود آن‌ها سطح بالا و شیک باشد. شاید کفش‌ها مهم‌تر از آنی باشند که بتوان آن‌ها را در دسته اکسسوری‌ها قرار داد اما یک جفت کفش پاشنه بلند مجلسی با طرح پلنگی یکی از بهترین اکسسوری‌هایی است که افراد متولد مرداد می‌توانند به کار ببرند.

بهترین اکسسوری ها

بهترین اکسسوری برای متولدین شهریور

متولدین شهریور افرادی عقلمند و منطقی و سطح بالا هستند و همه کارهای خود را از روی حساب و کتاب و به بهترین شکل انجام می‌دهند. آن‌ها افرادی منظم و وقت شناس هستند و برای زمان در زندگی خود اهمیت زیادی قائل هستند. نمی‌توان هیچ فرد متولد شهریوری را پیدا کرد که ساعت مچی به دست نداشته باشد چون او می‌خواهد هر لحظه از زمان مطلع باشد بنابراین بهترین و مهم‌ترین اکسسوری برای متولدین شهریور می‌تواند یک ساعت مچی شیک و سطح بالا باشد.

بهترین اکسسوری ها

بهترین اکسسوری برای متولدین مهر

متولدین مهر همیشه به دنبال تعادل و هارمونی در زندگی خود هستند و سعی می‌کنند جنبه‌های مختلف آن را با هم هماهنگ کنند. آن‌ها به آرامش اهمیت زیادی می‌دهند و همیشه سعی دارند با ایجاد آرامش زندگی خود را ساده‌تر کنند. یک مهرماهی علاقه خاصی به یادداشت و برنامه ریزی برای زندگی دارد و با نوت برداری و زمان بندی کارهای مختلف خود سعی می‌کند این هماهنگی و آرامش را از قبل در زندگی خود به وجود آورد. بنابراین بهترین اکسسوری برای افراد متولد مهر یک دفتر یادداشت زیبا و کوچک است.

بهترین اکسسوری ها

بهترین اکسسوری برای متولدین آبان

متولدین آبان افرادی قوی و مستقل هستند، آن‌ها دوست دارند مورد توجه مردم باشند اما از این که مرکز توجه قرار بگیرند خوششان نمی‌آید. آن‌ها لباس‌ها و اکسسوری‌هایی را می‌پسندند که ساده و معمولی باشند و نیاز به نگهداری خاصی نداشته باشند اما استایل آن‌ها را زیبا و کلاسیک و سطح بالا نشان دهد. از این رو می‌توان گفت مناسب‌ترین اکسسوری برای متولدین آبان یک کیف ساده کوچک دوشی است که فرم غیرمعمول مثل دایره دارد و در رنگ‌های خنثی و تیره مثل مشکی تهیه شده است.

بهترین اکسسوری ها

بهترین اکسسوری برای متولدین آذر

برای متولدین آذر افراط و تفریط هیچ معنایی ندارد و آن‌ها می‌توانند حداکثرها را در هر چیزی تجربه کنند. روح آزاد و ماجراجوی آذرماهی‌ها تمایل به تجربه کردن و امتحان چیزهای تازه دارد و چیزهای تکراری و معمولی آن را راضی نمی‌کند. بنابراین می‌توان گفت که اکسسوری‌های چشمگیر و پرزرق و برق بهترین انتخاب برای متولدین آذر است مثل یک تل براق نگین دوزی شده که هم کاربردی است و هم هر چشمی را به خود خیره می‌کند.

بهترین اکسسوری ها

بهترین اکسسوری برای متولدین دی

متولدین دی به معنای واقعی کلمه افرادی شیک و سطح بالا هستند و استایل و شیک پوشی در قاموس آن‌ها معنای خاصی دارد. این افراد به سنت‌ها پایبند هستند اما علاقه خاصی به ترکیب کردن چیزهای مختلف ندارند و به چیزهای ساده و سطح بالا علاقه خاصی دارند. بهترین اکسسوری‌ها برای متولدین دی ماه اکسسوری‌های خاص اما کلاسیک هستند مثل یک عدد قاب گوشی که ظاهری مثل سنگ مرمر دارد و در عین مد روز بودن زیبا و سنتی و طبیعت گرایانه هم به نظر می‌رسد.

بهترین اکسسوری ها

بهترین اکسسوری برای متولدین بهمن

متولدین بهمن افرادی اجتماعی و فعال هستند اما معمولا رفتارهای غیرمنتظره زیادی از آن‌ها سر می‌زند و به شگفت زده کردن دیگران علاقه خاصی دارند. این افراد علاقه چندانی به دنباله روی از قوانین و اصول ندارند و ترجیح می‌دهند سبک زندگی خودشان را داشته باشند. بهترین اکسسوری برای متولدین این ماه یک کیف غیرمنتظره و عجیب است، یک کیف بزرگ دستی و شفاف که محتویات داخل خود را نمایش می‌دهد و هر بیننده‌ای را متعجب کرده و روحیه ماجراجو و شگفت انگیز وی را به نمایش می‌گذارد.

بهترین اکسسوری ها

 

بهترین اکسسوری برای متولدین اسفند

متولدین اسفند افرادی رویاپرداز و با روحیه خلاقانه و هنرمند هستند و معمولا نگران نابسامانی‌های اطراف خود نیستند. آن‌ها ترجیح می‌دهند روحیه بی‌قید و هنرمندانه خود را با استفاده از لباس‌ها و اکسسوری‌های رنگارنگ و جذاب به همه نشان دهند بنابراین بهترین اکسسوری برای متولدین اسفند همان چیزی است که بتواند این روحیه را بیش از هر چیزی دیگری به نمایش بگذارد مثل یک روسری ابریشمی رنگارنگ که جنس سبک و طرح متنوع و خلاقانه‌ای دارد و به روشی متفاوت روی سر یا گردن بسته شده است.

بهترین اکسسوری ها

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Real Simple (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)