زمستان در راه است و داشتن لباس‌های زمستانی مناسب برای همه در این فصل ضروری است. اما مدل های لباس زمستانی هم مانند لباس‌های دیگر فصل‌ها هر سال تغییر می‌کنند و مدل‌های جدیدتر و به روزتری از آن‌ها وارد بازار می‌شوند. برای خانم های شیک پوش بسیار مهم است که بدانند در زمستان هر سال کدام مدل‌های لباس زمستانی مد روز خواهند بود تا با انتخاب آن مدل‌ها استایلی به روز و شیک داشته باشند. خوشبختانه این مدل‌ها و سبک‌ها قابل پیش بینی هستند و ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز جدیدترین مدل های لباس زمستانی را که در زمستان امسال مد روز و محبوب خواهند بود به شما معرفی خواهیم کرد تا با انتخاب این مدل‌ها استایل زمستانی خود را زیباتر و به روزتر کنید.

طرح‌های پوست حیوانات در مدل های لباس زمستانی

همان طور که در مقالات قبلی مربوط به مدل‌های جدید لباس در مجله قرمز نیز بیان شد طرح‌های پوست حیوانات در حال حاضر از محبوب‌ترین سبک‌ها و ترندهای مدل‌های لباس زنانه است که در پاییز امسال بسیار پرطرفدار بوده و در زمستان نیز همچنان پرطرفدار خواهد بود. در نمایش‌های مد سال‌های اخیر برندهای مختلفی مثل بالنسیاگا، تام فورد، ویکتوریا بکهام و کالوین کلاین به طرح‌های چاپ شده پوست حیوانات روی پارچه‌ها و لباس‌ها روی آوردند و از این رو می‌توان این طرح‌های زیبا مثل پوست پلنگی، پوست ببری، پوست ماری، گورخری و … را در جدیدترین مدل‌های لباس زمستانی برای سال ۹۷ نیز مشاهده کرد.

جدیدترین مدل های لباس زمستانی جدیدترین مدل های لباس زمستانی

طیف‌های خاص قهوه‌ای روی مدل های لباس زمستانی

اگرچه در حال حاضر دهه هشتاد میلادی دهه غالب برای الگوبرداری در مد و فشن است اما تاثیرات دهه هفتاد هنوز به پایان نرسیده است. در دهه هفتاد نوع خاصی از رنگ قهوه‌ای محبوب بود که طیفی بین شکلاتی و بژ دارد و در حال حاضر این نوع رنگ قهوه‌ای در اشکال مختلف مجددا محبوب شده است. برندهای معتبری مثل فندی، کلوئه، سیمون روشا، تادز و … در نمایش‌های مد اخیر خود از این رنگ به کرات استفاده کردند و سبکی جدید آفریدند. این رنگ قهوه‌ای مثل دیگر طیف‌های قهوه‌ای تطبیق پذیری بالایی دارد و شما می‌توانید در انواع لباس‌های زمستانی خود از کت و پالتو گرفته تا بافتنی و … از این رنگ استفاده کنید.

جدیدترین مدل های لباس زمستانی

مدل های لباس زمستانی کوتاه و کوچک

در اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۹۰ لباس‌های کوتاه به شدت محبوب شدند. این لباس‌ها همراه با کفش‌های پاشته بلند مورد استفاده قرار گرفته و پاها را بلند و کشیده نشان می‌دادند. اگرچه در حال حاضر لباس‌های بلند و گشاد همچنان ترند غالب دنیای مد هستند اما این لباس‌های کوتاه و کوچک نیز به عنوان لباس‌های مهمانی دوباره به دنیای مد بازگشته‌اند. برندهایی مثل شانل، الکساندر مک کوئین، ایو سن لوران و بالمن در مجموعه‌های جدید لباس‌های پاییزی و زمستانی خود از این مدل‌ها ایده گرفته و طرح‌هایی زیبا خلق کرده‌اند که می‌توانند بهترین گزینه برای لباس‌های مهمانی شما در فصل زمستان امسال باشند.

بوت‌های شل

در حال حاضر مدل‌های مختلفی از بوت‌های زنانه زمستانی مد روز هستند از بوت‌هایی گاوچرانی گرفته تا بوت‌های بلند و بوت‌هایی با طرح پلنگی و پوست ماری. بوت‌های شل چیز جدیدی در دنیای مد نیستند و از سال‌ها پیش در اشکال و مدل‌های مختلف وجود داشته‌اند. اما مدل‌های جدید این بوت‌ها پا را فراتر گذاشته و سبکی جدید به وجود آورده‌اند که تا حدی متاثر از سبک لباس پوشیدن در دهه هفتاد میلادی است. برندهای مختلفی مثل فرتی، ژیوانشی، امیلیو پوچی، تیبی و … به تولید بوت‌هایی با این فرم روی آورده‌اند که این بوت‌ها می‌توانند زیبایی و جذابیت خاصی به استایل زمستانی شما بدهند.

جدیدترین مدل های لباس زمستانی

کریستال روی همه چیز

این که همه چیزها بدرخشند و توی چشم باشند سبکی است که از فصل تابستان آغاز شده اما از محبوبیت آن کاسته نشده و تا فصل زمستان نیز ادامه داشته است. این روزها چیزهایی را که با کریستال تزئین شده‌اند همه جا می‌توان دید از عکس‌های اینستاگرامی اینفلوئنسرهای اسکاندیناویایی گرفته تا نمایش‌های مد بزرگ و مهم مثل گوچی و نینا ریچی و اشلی ویلیامز. به طور مثال در نمایش مد گوچی برخی از مدل‌ها کتانی‌هایی به پا داشتند که با نوارهای کریستال کاری شده پیچیده شده بودند. این سبک خاص در عین این که حالتی دخترانه دارد پانک هم هست و حس و حالی جدید دارد و از کفش و لباس گرفته تا اکسسوری‌های مو قابل پیاده سازی است.

جدیدترین مدل های لباس زمستانی جدیدترین مدل های لباس زمستانی جدیدترین مدل های لباس زمستانی

روش‌های جدید برای روی هم پوشیدن لباس‌ها

گاهی این لباس‌های جدید نیستند که فرم و استایل جدید شما را در فصل زمستان می‌سازند بلکه روش پوشیدن آن‌ها است که این تفاوت و سبک جدید را به وجود می‌آورد. در ادامه پنج نمونه از این روش‌ها و سبک‌ها را برای شما بازگو خواهیم کرد.

  • یقه اسکی زیر لباس‌های زیبا: برند کوچ از این سبک در نمایش مد خود استفاده کرده که ترکیبی راحت و زیبا و گرم به وجود آورده است.
  • کت جین زیر پالتو: برند پاکو روبان با این ترکیب لباس یک استایل گرم و راحت زمستانی به وجود آورده که کاملا تطبیق پذیر است.
  • شال بزرگ زیر کمربند پالتو: اکنی استودیوز در ادامه سبک خاص و بدیع خود با این روش یک استایل متفاوت و خاص به وجود آورده است.
  • مانتو و شلوار و کت و اورکت: برند له مر این ترکیب را در نمایش‌های مد خود به کار برده که یک ترکیب آشنا و کاربردی برای خانم‌های ایرانی است.
  • لباس بنددار روی بافتنی: لویی ویتون در نمایش اخیر خود با این ترکیب، یک استایل زنانه ظریف و در عین حال گرم و راحت را پدید آورده است.

جدیدترین مدل های لباس زمستانی

چهارخانه در مدل های لباس زمستانی

بارها گفته‌ایم که طرح چهارخانه در حال حاضر محبوبیت خاصی در دنیای مد دارد و از پارچه‌های تارتان گرفته تا چهارخانه‌های شیک و کلاسیک، این طرح می‌تواند رقیبی جدی برای طرح پوست حیوانات باشد. برندهای مختلفی مثل ورساچه، امیلیا ویکستد، مایکل کورس و سونیا ریکیل در نمایش‌های مد خود از پارچه‌های رنگارنگ چهارخانه استفاده کرده و طرح‌هایی زیبا و آشنا به وجود آورده‌اند که تطبیق پذیری بسیار بالایی هم دارد. بنابراین شما هم می‌توانید با استفاده از این طرح در جدیدترین مدل‌های لباس زمستانی خود استایلی چشمگیر و مد روز بسازید که در عین حال کلاسیک و رسمی هم هست.

جدیدترین مدل های لباس زمستانی جدیدترین مدل های لباس زمستانی

آبی پاستل در مدل های لباس زمستانی

اگر رنگ قهوه‌ای رنگ مورد علاقه شما نیست یک جایگزین بسیار روشن‌تر، جذاب‌تر و سردتر برای آن وجود دارد که در زمستان امسال هم مد روز خواهد بود. رنگ‌های آبی پاستل طیف خاصی از آبی هستند که طراحان آن‌ها را طوری طراحی کرده‌اند که برخلاف سایر رنگ‌های پاستل، کاملا زمستانی باشند. رنگ آبی کمرنگ یک رنگ تطبیق پذیر و محبوب است که هر کسی می‌تواند در استایل روزمره خود از آن استفاده کند و برندهای مختلفی مثل دلپوزو، روکساندا و پالمر هم در مجموعه‌های زمستانی و پاییزی خود از این رنگ به کرات استفاده کرده‌اند.

جدیدترین مدل های لباس زمستانی

بافتنی‌های متفاوت و خاص

بافتنی‌ها از اجزای جدایی ناپذیر لباس‌های زمستانی هستند و هر سال می‌توان این لباس‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت و جدیدی مشاهده کرد. اما در حال حاضر برای زمستان سال ۲۰۱۹ طرح‌هایی مد روز هستند که بافت و شکل پیچیده و رنگ‌های متنوع و زیادی در آن‌ها دیده می‌شوند، بافتنی‌هایی در رنگ روشن که با طرح‌های چاپی حروف و اشکال مختلف تزئین شده‌اند و سبکی خاص و جدید به وجود آورده‌اند. برندهایی مثل پرادا، دیور، ساکای و کریستوفر کین در نمایش‌های مد جدید خود چنین طرح‌هایی را به نمایش گذاشته‌اند که می‌توانند الهام بخش شما برای جدیدترین مدل های لباس زمستانی باشند.

جدیدترین مدل های لباس زمستانی

روسری‌های طرح‌دار و رنگارنگ

روسری صرفا یک اکسسوری ساده و روزمره نیست، بلکه این اکسسوری می‌تواند نقشی تعیین کننده در زیباتر شدن و به روز شدن استایل شما داشته باشد. اگر نمایش‌های مد برندهای محبوبی مثل ورساچه، سلین، ریچارد کوئین، فراگامو و حتی برندهای فست فشن و ارزان قیمتی مثل زارا را دنبال کرده باشید حتما با روسری‌های رنگارنگ و طرح‌داری مواجه شده‌اید که زیبایی خاصی دارند و به صورتی چشمگیر در استایل مدل‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این روسری‌ها جدیدترین مدل اکسسوری برای پاییز و زمستان امسال هستند که شما می‌توانید از آن‌ها برای اتقای استایل ساده زمستانی خود استفاده کرده و آن را به روز و زیبا کنید.

جدیدترین مدل های لباس زمستانی جدیدترین مدل های لباس زمستانی

کیف‌های کوچک دستی و دوشی

کری برادشاو یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی در حیطه مد و فشن است چون سبک لباس پوشیدن این فرد خیالی تاثیر زیادی در استایل و فشن دهه ۹۰ داشت و حتی نوع خاصی از کیف‌ها نیز با نام این شخصیت شناخته می‌شوند کیف‌های کوچک دستی موسوم به کیف‌ها کری برادشاو دوباره مد روز شده‌اند و می‌توانند بخشی از استایل زمستانی شما باشند. برندهایی مثل دیور، میو میو، فندی و دولچه گابانا کیف‌‌هایی با این سبک و مدل طراحی کرده‌اند که کیف‌هایی کوچک و سبک هستند و حمل کردن آن‌ها روی دوش یا به صورت دستی بسیار ساده است و می‌توانند کامل کننده استایل شما در زمستان باشند.

جدیدترین مدل های لباس زمستانی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)