در دنیای مد کسی شیک پوش تلقی می‌شود که زودتر از بقیه از مدل‌های جدید کفش زنانه و کیف زنانه و لباس زنانه باخبر شود و آن‌ها را در استایل خود به کار بگیرد. باخبر شدن از مدل‌های جدید لباس و کفش برای فصل‌های بعدی کار چندان دشواری نیست چون طراحان لباس، ترندها را حداقل شش ماه قبل از ورود به بازار سازماندهی و انتخاب می‌کنند و شما با مشاهده نمایش‌های مد و مطالعه تحلیل آن‌ها می‌توانید تشخیص دهید که چه ترندهایی در آستانه ورود به دنیای مد هستند. پس اکنون اگرچه در فصل تابستان به سر می‌بریم اما می‌توانیم تشخیص دهیم که چه مدل‌هایی برای فصل‌های پاییز و زمستان محبوب خواهند بود. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما مدل‌های جدید کفش زنانه را که در پاییز و زمستان سال ۱۳۹۷ مد روز خواهند بود به شما معرفی می‌کنیم تا زودتر از بقیه بتوانید خودتان را برای فصل‌های بعدی آماده کنید و مد روز باشید.

مدل‌های جدید کفش زنانه با پاپیون

پاپیون‌ها این روز در دنیای مد حرف اول و آخر را می‌زنند و به یکی از پرطرفدارترین عناصر مد در لباس‌ها و کفش‌های زنانه تبدیل شده‌اند. این محبوبیت در مدل‌های جدید کفش زنانه بیش از هر بخش دیگری مشاهده می‌شود تا حدی که دمپایی‌های ساتن پاپیون دار برند ماگدا برتریم در هفته مد پاییز و زمستان ۲۰۱۸ به محبوب‌ترین کفش در اینستاگرام تبدیل شد در حالی که هنوز این کفش‌ها وارد بازار نشده‌اند و تنها مدل‌های پاپیون‌دار ارائه شده در هفته مد هم نبودند. پس می‌توان حدس زد که در صورت ورود این کفش‌ها با چه استقبالی مواجه خواهند شد. البته این کفش‌ها تنها مخصوص مهمانی‌های شبانه و عروسی و … نخواهند بود بلکه شما می‌توانید برای گردش‌های روزمره هم از یک کفش پاپیون‌دار مناسب استفاده کنید.

مدل‌های جدید کفش زنانه مدل‌های جدید کفش زنانه

مدل‌های جدید کفش زنانه با پوست حیوانات

یکی از سبک‌هایی که در هفته مد پاییز و زمستان بیش از هر سبک دیگری مشهود بود استفاده از پوست حیوانات در مدل‌های جدید کفش زنانه بود. کفش‌هایی با طرح پوست ماری، پوست سوسماری، پلنگی، گورخری و طرح‌هایی از این دست که تنها روی بدن حیوانات در طبیعت دیده می‌شود در نمایش‌های مد ویکتوریا بکهام، تام فورد و بالنسیاگا مشاهده شد که مدل‌هایی زیبا، خاص و مورد علاقه بیشتر خانم‌ها بودند. اما لازم است بدانید که تقریبا در هیچ یک از این کفش‌ها واقعا از پوست حیوانات استفاده نشده بود چون این روزها در دنیای مد کشتن حیوانات برای استفاده از پوست آن‌ها کاری مذموم شمرده می‌شود و بیشتر برندها این کار را ممنوع اعلام کرده‌اند. در هر صورت این سبک از مدل‌های جدید کفش زنانه است که شما در فصل‌های آینده می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

مدل‌های جدید کفش زنانه مدل‌های جدید کفش زنانه

مدل‌های جدید کفش زنانه به سبک گاوچرانی

سبک گاوچرانی یا کابویی از سبک‌های غربی در طراحی کفش و لباس است که در آن از لباس‌های گاوچرانان امریکایی قرن نوزدهم و بیستم برای طراحی لباس وام گرفته می‌شود. اگر اهل تماشای فیلم‌های وسترس باشید احتمالا می‌دانید که کابوی‌ها لباس‌هایی خاص به تن می‌کردند که از چرم و جیر تهیه شده بود و شباهت‌هایی هم به لباس‌های بومیان امریکای شمالی داشت. اما کفش‌های کابوی‌ها معمولا نوعی بوت بلند یا نیم بوت از جنس چرم بود که با قطعات فلزی تزئین می‌شد و پاشنه کوتاه و فرم‌دار داشت. حال هر کفشی که با این ویژگی‌ها طراحی شود به عنوان کفش و بوت سبک کابویی شناخته می‌شود. در هفته مد پاییز و زمستان ۲۰۱۸ نیز برندهای کالوین کلاین، تیبی و آلتوزارا با معرفی مدل‌های جدیدی از کفش‌های سبک گاوچرانی خبر از محبوب شدن این سبک در آینده نزدیک دادند.

مدل‌های جدید کفش زنانه مدل‌های جدید کفش زنانه

قهوه‌ای به جای مشکی در کفش‌های جدید

اگرچه مشکی بالاترین رنگ است و آن را با هر رنگ لباسی می‌توان پوشید اما شاید در مورد اکسسوری‌ها و کفش‌ها شرایط تا حدی متفاوت باشد. ما در سال ۲۰۱۸ شاهد محبوبیت اکسسوری‌های بژ بوده‌ایم و پیش بینی می‌شود که در فصل‌های سردتر سال طیف‌های تیره‌تر بژ یعنی قهوه‌ای محبوب و پرطرفدار شود. چرم قهوه‌ای یکی از سبک‌های غالب در نمایش‌های مد برندهای مختلف در هفته مد پاییز و زمستان ۲۰۱۸ بود و حتی برند کلوئه تمام مجموعه خود را به رنگ قهوه‌ای ارائه داده بود. برندهای دیگری هم مثل فندی، رنگ قهوه‌ای را به عنوان سبک شاخص مدل‌های جدید کفش زنانه انتخاب کرده بودند. پس شما از همین الان می‌توانید برای خرید یک جفت بوت قهوه‌ای زمستانی برای فصل‌های آینده پس انداز کنید و کفش‌هایی مدل جدید برای خودتان تهیه کنید.

مدل‌های جدید کفش زنانه مدل‌های جدید کفش زنانه

کفش‌های کتانی مدل جدید با فرم‌های خاص

کفش کتانی چیزی نیست که در دوره‌ای مد شود و در دوره‌ای دیگر از مد بیفتد بلکه این کفش‌ها همیشه جزو کفش‌های ضروری برای خانم‌ها بوده‌اند چون کفش‌های کتانی کفش‌هایی راحت و کاربردی هستند که ما در موقعیت‌های مختلفی به آن‌ها نیاز داریم. اما چیزی که در مورد این کفش‌ها تغییر می‌کند جزئیات و مدل آن‌ها است و در هر دوره مدل‌های مختلفی از این کفش‌ها محبوب می‌شود. امسال به جای کفش‌های ساده و معمولی کفش‌های کتانی با فرم‌های خاص که تکه دوزی شده‌اند و از رنگ‌های متفاوت در آن‌ها استفاده شده است مد روز هستند. این سبک از کفش‌های کتانی در نمایش مد اخیر برندهای استلا مک کارتنی و لویی ویتون کاملا مشهود بود.

مدل‌های جدید کفش زنانه مدل‌های جدید کفش زنانه

مدل‌های جدید کفش زنانه با پنجه مربعی

پنجه‌های مربعی در کفش‌ها از گذشته چندان محبوب نبودند و بیشتر افراد ترجیح می‌دادند از کفش‌های پنجه گرد استفاده کنند. البته این تفاوت در فرم پنجه‌ها به تاریخچه ساخت کفش و تحولات آن برمی‌گردد که می‌توانید مطالب بیشتری را در این باره در مجله قرمز مطالعه کنید. اما کفش‌های پنجه مربعی در حال بازگشت به دنیای مد هستند و نمونه‌های آن را می‌توان در مدل‌های جدید کفش زنانه از برندهای مختلف مثل الکساندر مک کوئین، ویکتوریا بکهام و لوئه وه مشاهده کرد. پس اگر می‌خواهید پاییز و زمستان امسال از کفش‌های مدل جدید و متفاوت استفاده کنید سراغ صندل و کفش تخت با پنجه مربعی بروید.

مدل‌های جدید کفش زنانه مدل‌های جدید کفش زنانه

لباس‌ها و کفش‌های مدل جدید به سبک تنیس

این روزها پوشیدن لباس‌های ورزشی در هر موقعیت و هر فصلی مجاز است و با تنوع مدل و معرفی سبک‌های جدید از لباس‌های ورزشی که استایلی سطح بالا دارند شما هیچ بهانه‌ای برای کنار گذاشتن لباس‌های ورزشی خود ندارید. سبک Athleisure که بارها به آن پرداخته‌ایم یک سبک و زیرمجموعه جدید از لباس‌های ورزشی است که راحتی و شیک پوشی را در کنار هم برای شما به ارمغان می‌آورد و شما با پوشیدن این لباس‌ها می‌توانید استایلی سطح بالا و در عین حال راحت و ورزشکاری داشته باشید. اما یکی از ترندهای جدید و جالب برای تابستان امسال “فشن تنیس” است که ریشه در ورزش محبوب و باکلاس تنیس دارد. فشن تنیس راحت، ورزشکارانه و جوانانه است و برندهای متعددی مثل کیت اسپید و توری اسپورت محصولاتی با این سبک تولید کرده‌اند.

مدل‌های جدید کفش زنانه

این لباس‌ها بر خلاف لباس‌های ورزشکاری امروزی، حالت تکنولوژیکی و آینده گرا ندارند بلکه نگاهی به گذشته دارند و به سبک لباس‌های تنیس دهه‌های قبل تولید شده‌اند. لباس‌های سبک تنیس نمونه‌های مختلفی دارند که از آن جمله می‌توان به لباس زنانه پولو اشاره کرد که یک لباس زنانه کلاسیک آستین کوتاه و کشباف است و شما می‌توانید آن را نه فقط برای تنیس بلکه برای موقعیت‌های دیگر هم مورد استفاده قرار دهید. البته این لباس‌های تنیس مدل‌های مختلف دیگری هم دارند و به شکل آستین حلقه‌ای، آستین بلند و بلوز و دامن مجزای تنیس تهیه می‌شوند.

مدل‌های جدید کفش زنانه

مورد دیگر کفش‌های ورزشی سبک تنیس هستند که حتما همه شما با آن‌ها آشنایی دارید. این کفش‌های کتانی بسیار راحت و شیک هستند و برای پیاده روی و هر مناسبت دیگری کاملا مناسب و قابل استفاده هستند. نمونه دیگر از لباس‌های فشن تنیس، بلوزهای پولو به سبک تنیس است که کاملا راحت و شیک هستند و برای استفاده در منزل و به خصوص در فصل تابستان انتخابی ایده آل می باشند. اگر اهل استفاده از کلاه کاسکت هم باشید می‌توانید از کلاه‌های تنیس به عنوان بخشی از استال ورزشکاری خود استفاده کنید، این کلاه‌ها نه تنها چشمان شما را از آفتاب حفظ می‌کنند بلکه استایلی شیک و سطح بالا هم دارند.

مدل‌های جدید کفش زنانه مدل‌های جدید کفش زنانه

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)