مدل‌های جدید عینک طبی کدامند؟ عینک طبی یکی از اکسسوری‌های ضروری برای افرادی است که مشکل بینایی دارند. اما این اکسسوری تنها از جنبه کاربردی مطرح نیست و می‌تواند به نوبه خود به شیک‌تر شدن و ارتقای استایل شما کمک کند. اگر شما از مدل‌های جدید عینک طبی استفاده کنید نه تنها نیاز خود را برای اصلاح دید و تقویت بینایی برطرف کرده‌اید بلکه تیپ خود را نیز ارتقاء داده و استایل شیک‌تری خواهید داشت. اگر هنوز با مدل‌های جدید عینک طبی آشنایی ندارید این مقاله را مطالعه کنید چون ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز مدل‌های جدید عینک طبی را که این روزها پرطرفدار و مد روز هستند به شما معرفی خواهیم کرد.

مدل‌های جدید عینک طبی

شاید در گذشته‌های نه چندان دور استفاده از عینک یک نقطه منفی برای شیک پوشی تلقی می‌شد اما آن روزها مدت‌ها است که سپری شده‌اند. در حال حاضر با تنوع مدل‌های عینک طبی و معرفی مدل‌های زیبا و جذاب، نه تنها چشمان هیچ کس پشت شیشه‌های عینک مخفی نمی‌ماند بلکه زیبایی مدل‌های جدید عینک طبی به زیبایی و جذابیت استایل شما اضافه هم می‌کند. در حال حاضر مدل‌های بسیار متنوعی از عینک‌های آفتابی مد روز هستند و در این مورد محدودیت چندانی وجود ندارد اما به طور کلی می‌توان گفت که مدل‌های غالب در دنیای عینک‌های آفتابی در دنیای عینک‌های طبی هم پرطرفدار هستند مثلا اگر به عینک‌هایی با فریم بزرگ و چندلایه و رنگ‌های شاد و روشن علاقه دارید می‌توانید مدل‌های جدید عینک طبی خود را نیز از این نوع تهیه کنید.

مدل‌های جدید عینک طبی مدل‌های جدید عینک طبی

 در حال حاضر برندهای متعددی که همگی جزو برندهای مطرح و مهم دنیای مد هستند اقدام به تولید عینک‌های طبی می‌کنند که در ادامه تعدادی از مدل‌های جدید عینک طبی از این برندها را به شما معرفی خواهیم کرد. البته واضح است که محصولات این برندها قیمت بالایی دارند و هر کسی قدرت خرید این عینک‌های طبی را ندارد اما آشنایی با این مدل‌ها و سبک‌های جدید عینک طبی می‌تواند دید بهتری به شما بدهد و شما را برای یک انتخاب درست و مطابق با مد روز آماده کند. با مشاهده تصاویر زیر علاوه بر آشنایی با مدل‌های جدید عینک طبی می‌توانید با استایل این عینک‌ها هم آشنا شوید و تیپی زیباتر و شیک‌تر داشته باشید.

مدل‌های جدید عینک طبی

مدل‌های جدید عینک طبی

عینک طبی از برند گری انت Grey Ant

همان طور که گفتیم عینک‌های آفتابی با فریم‌های بزرگ همچنان مد روز هستند چون اگر به خاطر داشته باشید این عینک‌ها در دهه ۸۰ و ۹۰ بسیار محبوب بودند و ما در حال بازگشت به همان دوران هستیم. البته مدل‌های جدید این عینک‌ها مانند این مدل از برند تازه تاسیس و موفق گری انت، مدرن‌تر و به روزتر از مدل‌های قدیمی هستند و استایل شما را بسیار شیک‌تر و به روزتر خواهند کرد.

مدل‌های جدید عینک طبی

عینک طبی از برند جیمی فیرلی Jimmy Fairly

عینک‌های طبی با فریم رنگی سال‌ها پیش محبوب و پرطرفدار بودند و خانم‌ها و آقایان می‌توانستند با انتخاب یک فریم رنگی و زیبا، آن را با رنگ لباس و اکسسوری‌ها و حتی رنگ پوست و مو و آرایش خود نیز ست کنند. در حال حاضر این مدل‌ها مجددا مد روز شده‌اند و برند جیمی فیرلی که یک برند فرانسوی شناخته شده در تولید عینک طبی است چنین فریم‌های زیبا و خوشرنگی را به بازار ارائه کرده است.

مدل‌های جدید عینک طبی

عینک طبی از برند ویکتوریا بکهام Victoria Beckham

در حال حاضر نام ویکتوریا بکهام یک نام شناخته شده و موفق در عرصه مد است که نه تنها در بخش طراحی لباس زنانه بلکه در بخش طراحی اکسسوری به خصوص عینک آفتابی و عینک طبی هم نامی مطرح است. سبک طراحی ویکتوریا بکهام کلاسیک است و این کلاسیک بودن را می‌توان در عینک‌های برند او هم دید، عینک‌هایی که با الهام از سبک‌های قدیمی طراحی شده‌اند اما مدرن و امروزی و تطبیق پذیرند.

مدل‌های جدید عینک طبی

عینک طبی از برند  کلوئه Chloe

عینک‌های الهام گرفته از دهه ۷۰ میلادی هم جزو مدل‌هایی هستند که همچنان پرطرفدار و محبوب به شمار می‌روند و برندهای شناخته شده مثل کلوئه به طراحی با این سبک روی آورده‌اند. اگر از علاقمندان به فشن دهه ۷۰ هستید بهتر است یک مدل عینک با فریم بزرگ و گرد مانند عینک‌های برند کلوئه برای خودتان تهیه کنید.

مدل‌های جدید عینک طبی

عینک طبی از برند گرت لی Garrett Leight

اگرچه هنوز هم مدل‌های عینک‌های طبی به دو دسته زنانه و مردانه تقسیم می‌شوند اما این تقسیم بندی‌ها در حال کمرنگ شدن هستند و این مساله را در مدل‌های لباس و اکسسوری مشترک بین خانم‌ها و آقایان که هر روز معرفی و وارد بازار می‌شوند می‌توان مشاهده کرد. یکی از نمونه‌های موفق در این بخش، این عینک کلاسیک از برند گرت لی است که زیبایی خاصی دارد.

مدل‌های جدید عینک طبی

عینک طبی از برند فینلی Finlay & Co

یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین طرح‌های مورد استفاده در دنیای اکسسوری‌ها، طرح موسوم به لاک پشتی است که حالتی چند رنگ دارد و تا حدی شبیه به طرح پلنگی است. این طرح از رنگ‌های خنثی و گرم تشکیل شده است و اگر شما به این طرح علاقه دارید و می‌خواهید اکسسوری‌های خود را از آن انتخاب کنید این عینک طبی زیبا از برند فینلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مدل‌های جدید عینک طبی

عینک طبی از برند کوای استرالیا Quay Australia

عینک‌هایی که فریم گربه‌ای دارند به همه می‌آیند و هر کسی با هر فرم صورت می‌تواند این عینک‌ها را استفاده کند. به خصوص اگر شما صورت ظریفی دارید و می‌خواهید ظرافت و زیبایی چهره شما بیشتر مشخص باشد بهتر است از عینک‌های فریم گربه‌ای به عنوان عینک طبی استفاده کنید مثل این عینک ظریف و زیبا از برند کوای استرالیا.

مدل‌های جدید عینک طبی

عینک طبی از برند اولیور پیپلز Oliver Peoples

یک نمونه دیگر از عینک‌های طبی با طرح لاک پشتی، این عینک از برند اولیور پیپلز است که طرح و مدلی کلاسیک دارد و در عین حال مد روز هم محسوب می‌شود. بنابراین اگر به دنبال عینکی هستید که مد روز باشد اما بتوان چندین سال هم از آن استفاده کرد این مدل زیبا و شیک را به شما توصیه می‌کنیم.

مدل‌های جدید عینک طبی

عینک طبی از برند زارا Zara

همه برند زارا را به عنوان یک برند فست فشن می‌شناسند که لباس‌های مد روزو ارزان قیمت تولید می‌کند اما اخیرا این برند اقدام به تولید عینک‌های طبی هم کرده است و اگر می‌خواهید عینکی مد روز با قیمت مناسب داشته باشید می‌توانید از محصولات این برند مثل این عینک سیمی ساده و زیبا استفاده کنید.

مدل‌های جدید عینک طبی

عینک طبی از برند گوچی Gucci

وقتی نام برند گوچی و طراح بلندپرواز آن را می‌شنویم به یاد طرح‌های عجیب و شلوغ و رنگ‌های شاد جذاب می‌افتیم. این عینک از برند گوچی هم مانند بقیه محصولات آن پر زرق و برق و رنگارنگ است و فرمی فانتزی و غیرمعمول دارد. اگر شما به این مدل‌های خاص علاقه دارید و می‌خواهید با بقیه متفاوت باشید می‌توانید عینک طبی خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

مدل‌های جدید عینک طبی

عینک طبی از برند سلین Celine

فرم عینک تاثیر زیادی در تصور مردم از شخصیت شما دارد پس اگر دوست دارید باهوش و روشنفکر و خاص به نظر برسید باید مدل عینک مناسبی انتخاب کنید. این مدل عینک طبی از برند سلین با فریم ضخیم لاک پشتی و زاویه دار خود می‌تواند شما را باهوش‌تر، عمیق‌تر و متفکرتر از چیزی که هستید نشان دهد.

مدل‌های جدید عینک طبی

عینک طبی از برند زان زان Zanzan

همان طور که گفتیم فریم‌های زاویه دار و بزرگ این روزها پرطرفدار هستند و اگر شما هم می‌خواهید مد روز باشید می‌توانید از این مدل‌ها استفاده کنید. عینک‌های بزرگ مثل این مدل از برند زان زان یک ویژگی مهم دارند و آن این است که همه چشم را پوشش می‌دهند بنابراین مشکل شما در اصلاح دید و بینایی بهتر به خوبی برطرف خواهد شد.

مدل‌های جدید عینک طبی

عینک طبی از برند دیور Dior

عینک‌های آفتابی مدل خلبانی با پل روی ابرو در فصل‌های گذشته بسیار پرطرفدار بوده‌اند و راه خود را به دنیای عینک‌های طبی هم باز کرده‌اند. یک نمونه از زیباترین مدل‌های این عینک‌ها، این عینک از برند دیور است که رنگبندی زیبا و استایلی شیک و امروزی دارد و می‌تواند بهترین انتخاب برای خانم‌های شیک پوش باشد.

مدل‌های جدید عینک طبی

عینک طبی از برند برشکا Bershka

برند برشکا هم مانند برند دیور از برندهای فست فشن اسپانیایی است که در زمینه تولید لباس‌های زنانه و اکسسوری فعالیت می‌کند و عینک‌های طبی ساده و زیبای آن با قیمت مناسب می‌تواند انتخاب شما برای داشتن استایلی شیک و مد روز باشد.

مدل‌های جدید عینک طبی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)