این روزها اگر به تصاویر اینستاگرامی سلبریتی‌ها، مدل‌ها و اینفلوئنسرها نگاهی بیندازید خواهید دید که تعدادی اکسسوری و کلیپس مو در استایل آن‌ها خودنمایی می‌کند. اکسسوری‌های مو جزو مواردی هستند که معمولا چندان جدی گرفته نمی‌شوند اما آن‌ها به عنوان اکسسوری، نقش مهمی در جذابیت استایل شما بازی می‌کنند و تنها محدود به استایل مجلسی هم نیستند. شما می‌توانید در تیپ‌های روزمره، استایل خیابانی و حتی استایل رسمی هم به اشکال مختلف از کلیپس مو و اکسسوری مو استفاده کنید. اما خانم‌های شیکپوش همیشه به دنبال بهترین‌ها و جدیدترین‌ها هستند و ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز جدیدترین مدل‌های اکسسوری مو و کلیپس مو را که در حال حاضر مد روز و پرطرفدار هستند به شما معرفی خواهیم کرد تا با استفاده کردن از این اکسسوری‌ها، جلوه و جذابیت تازه‌ای به استایل خود بدهید.

همان طور که بارها گفته‌ایم اکسسوری‌ها هم مثل لباس‌های اصلی ترندهای خاص خود را دارند و اکسسوری‌های مو هم از این قاعده مستثنی نیستند. در حال حاضر ماکسیمالیسم را می‌توان سبک و ترند رایج در دنیای مد برشمرد. در این سبک چیزهای رنگارنگ و پرزرق و برق و درخشان، زیبا شمرده می‌شوند و حتی در لباس‌های اصلی هم به کار می‌روند. به همین دلیل است که این روزها می‌توان لباس‌های پولکی و براق و نگین دوزی شده را همه جا مشاهده کرد. پس جای تعجبی ندارد اگر اکسسوری‌های این سبک هم محبوبیت داشته باشند، البته این به معنای از مد افتادن اکسسوری‌ها و لباس‌های مینیمال نیست چون آن‌ها جایگاه ثابت خود را در دنیای مد حفظ کرده‌اند و حتی در اکسسوری‌های مو هم همچنان پرطرفدار به شمار می‌روند.

مدل‌های جدید اکسسوری و کلیپس مو

در هر صورت اگر از دنبال کنندگان نمایش‌های مد اخیر بوده باشید احتمالا دیده اید که برندهای مختلفی مثل گوچی، سیمون روشا و … در نمایش‌های مد از اکسسوری‌های مو و کلیپس مو و شانه مو و … به شکل پرزرق و برق و جذابی استفاده کرده‌اند و حالا این سبک به یک سبک غالب و پرطرفار تبدیل شده است. پس اگر شما هم از علاقمندان به این سبک و این اکسسوری‌ها هستید وقت آن رسیده است که با این چیزهای کوچک اما اثرگذار، تغییری چشمگیر در استایل مجلسی، روزمره و رسمی خود ایجاد کنید.

شانه موی نگین دار و مرواریدی

شانه مو جزو اکسسوری‌های قدیمی و نوستالژیک است که احتمالا شما و مادرانتان از آن خاطره دارید. حالا این اکسسوری‌های نوستالژیک مجددا مد روز شده‌اند و به عنوان یک اکسسوری زیبا برای تزئین موها به کار می‌روند. البته شانه‌های امروزی مدرن‌تر و جذاب‌تر از مدل‌های قدیمی هستند و شما می‌توانید آن‌ها را در انواع نگین‌دار، منجوقی و مرواریدی مشاهده کنید و طبق سلیقه و استایل خود از آن‌ها بهره ببرید. این شانه‌ها به اندازه کافی سبک هستند و می‌توان آن‌ها را داخل شینیون و حتی موهای ساده هم استفاده کرد و جلوه و جذابیت خاصی به مدل مو بخشید.

مدل‌های جدید اکسسوری و کلیپس مو مدل‌های جدید اکسسوری و کلیپس مو مدل‌های جدید اکسسوری و کلیپس مو

کلیپس مو از نوع فلزی مینیمال

همان طور که گفتیم در کنار سبک ماکسیمال برای اکسسوری مو، سبک مینیمال هم همچنان پرطرفدار است و برای خانم‌هایی که به زرق و برق و چیزهای درخشان علاقه‌ای ندارند یک کلیپس مو یا سنجاق و گیره مینیمال اما شیک و کلاسیک می‌تواند بهترین انتخاب باشد. شما می‌توانید این اکسسوری‌ها را در رنگ‌های مختلف مثل فلزی، طلایی یا رزگلد و … تهیه کنید و روی موهای خود استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که طبق اصول استایل مینیمال، این اکسسوری‌ها باید ساده باشند و فاقد طرح و رنگ و تزئین باشند. این اکسسوری‌ها کلاسیک و تطبیق پذیر هستند و محدودیتی در استفاده از آن‌ها کنار لباس‌ها و اکسسوری‌های دیگر وجود ندارد.

مدل‌های جدید اکسسوری و کلیپس مو مدل‌های جدید اکسسوری و کلیپس مو

اکسسوری‌های مخملی برای مو

در مقالات قبلی مجله قرمز نیز بیان شد که اکسسوری‌های پارچه‌ای به خصوص نوع مخملی جزو مدل‌های پرطرفدار کلیپس مو و کش، تل و گیره هستند و اگر شما جزو علاقمندان به این جنس و طرح باشید می‌توانید در در فصل جدید از این اکسسوری‌ها استفاده کنید. اکسسوری‌ها پارچه‌ای و مخملی زیبایی خاصی دارند، تطبیق پذیری آن‌ها بالا است و احساس راحتی با آن‌ها بیشتر است. البته اکسسوری‌های پارچه‌ای برای مو می‌توانند تنوع رنگ و طرح زیادی داشته باشند اما اگر می‌خواهید ظاهری شبیه به دختربچه‌ها پیدا نکنید توصیه می‌کنیم از رنگ‌های کلاسیک و ملایم و ترجیحا نوع ساده آن‌ها استفاده کنید.

مدل‌های جدید اکسسوری و کلیپس مو

سنجاق موی مرواریدی و نگینی

سنجاق یکی از پرکاربردترین اکسسوری‌های مو در میان خانم‌ها است اما این اکسسوری تنها جنبه کاربردی ندارد. سنجاق و گیره مو اگر به اندازه کافی زیبا باشد می‌تواند جنبه تزئینی هم پیدا کند و شما دیگر مجبور نخواهید بود در آرایش موی خود سنجاق‌ها را مخفی نگه دارید. سنجاق‌های تزئینی مثل مدل‌هایی که با نگین و مروارید و … پوشیده شده‌اند زیبایی چشمگیری دارند و نه تنها برای استفاده در مهمانی‌ها مناسب هستند بلکه شما می‌توانید در استایل روزمره خود نیز از آن‌ها استفاده کنید به شرطی که این سنجاق‌ها هماهنگی کاملی با سایر اکسسوری‌ها و لباس‌های شما داشته باشند.

مدل‌های جدید اکسسوری و کلیپس مو مدل‌های جدید اکسسوری و کلیپس مو مدل‌های جدید اکسسوری و کلیپس مو

طرح‌های ستاره‌ای و نوشته روی اکسسوری‌های مو

این روزها اکسسوری‌های موی شما هرچقدر جذاب‌تر و پرزرق‌ و برق‌تر باشند شما استایل جالب‌تر و جذاب‌تری خواهید داشت. به طور ثال طرح ستاره از طرح‌های محبوب این روزها است که حتی به فرم ساده آن هم اکتفا نمی‌شود و با نگین و … پوشیده می‌شود تا جلوه بیشتری داشته باشد. اما مهم‌ترین ترند اکسسوری‌های مو را می‌توان در “نوشته‌ها” خلاصه کرد، سنجاق‌ها، گیره‌ها و کلیپس‌هایی که روی آن‌ها نوشته‌های مختلف وجود دارد، از نام برندها گرفته تا عباراتی که مفهومی مثبت و خوب دارند می‌توانند زینت بخش موهای شما باشند و جلوه‌ای متفاوت و جذاب به آن‌ها بدهند.

مدل‌های جدید اکسسوری و کلیپس مو مدل‌های جدید اکسسوری و کلیپس مو

یک نکته برای استایل لباس‌ها با اکسسوری و کلیپس مو

اگر لباس زیبایی به تن دارید که می‌خواهید زیباتر به نظر برسد استفاده از یک اکسسوری و کلیپس مو که زیبا و چشمگیر باشد بهترین و ساده‌ترین راه است. اگر لباس‌های ساده و معمولی دارید استفاده از این اکسسوری‌ها به زیبایی و جذابیت استایل شما اضافه خواهد کرد.  یکی دیگر از مزایای اکسسوری‌های پرزرق و برق این است که شما می‌توانید آن‌ها را روی موهای ساده و باز هم استفاده کنید و همچنان زیبا به نظر برسید. اگر قصد شینیون کردن و … را داشته باشید باز هم می‌توانید از سنجاق‌های تزئینی و کلیپس برای زیبا کردن مدل موی خود استفاده کنید اما یک مدل موی ساده مثل موهای الکسا چانگ هم می‌تواند با تعدادی سنجاق موی زیبا، جذاب‌تر شود.

مدل‌های جدید اکسسوری و کلیپس مو

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)