روش‌های مختلفی برای آرایش وجود دارد که انتخاب آن‌ها به سلیقه، موقعیت و ویژگی‌های ظاهری خود شما بستگی دارد اما مدل‌های جدید آرایش هم روش‌هایی را معرفی می‌کنند که در حال حاضر محبوبیت زیادی دارند و شما با استفاده کردن از این روش‌ها می‌توانید آرایشی مد روز و جذاب داشته باشید. این مدل‌های جدید آرایش بر اساس فصل انتخاب می‌شوند و در هر فصل و هر دوره مدل‌های جدیدی از آرایش را می‌توان در نمایش های مد و بر چهره مدل‌ها و سلبریتی‌ها مشاهده کرد. اما در حال حاضر مدل‌های جدید آرایش کدامند و کدام سبک‌ها و روش‌های آرایشی، مد روز و جدید محسوب می‌شوند؟ در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز مدل‌های جدید آرایش را که در پاییز و زمستان امسال مد روز خواهند بود به شما معرفی خواهیم کرد.

گونه‌های سرخ اما طبیعی

وقتی گونه‌های شما بر اثر حرارت یا خجالت و … به طور طبیعی سرخ و برافروخته می‌شوند چه رنگی به خود می‌گیرند؟ این همان رنگی است که شما باید برای آرایش گونه سراغ آن بروید، مثل رنگ زیبایی که بلیک لایولی با آن گونه‌های خود را آرایش کرده و ظاهری جذاب و جوان اما طبیعی به چهره خود داده استت. رژگونه‌هایی که رنگ طبیعی دارند و با رنگ پوست شما هماهنگی عالی دارند بهترین انتخاب برای فصل پاییز و زمستان امسال به شمار می‌روند. یک ترفند ساده برای تشخیص رنگ طبیعی رژگونه این است که قسمت داخلی لب‌های خود را در آینه چک کنید، این رنگ همان رنگی است که برای داشتن گونه‌های سرخ اما طبیعی به آن نیاز دارید.

مدل‌های جدید آرایش و زیبایی

سایه چشم زمردی از مدل‌های جدید آرایش

در مقالات قبلی مجله قرمز نیز عنوان شد که رنگ سبز زمردی برای سایه جزو مدل‌های جدید آرایش به شمار می‌رود و این روزها طرفداران زیادی دارد. پس اگر از آرایش دودی و قهوه‌ای خسته شده‌اید و می‌خواهید رنگی جدید را امتحان کنید اکنون وقت آن رسیده است. شما هم می‌توانید مثل لوسی هیل بازیگر محبوب و زیبای سینما و تلویزیون، سراغ رنگ زمردی برای سایه بروید. فرقی نمی‌کند رنگ چشمان شما قهوه‌ای یا عسلی یا سبز باشد، در هر صورت این رنگ زیبایی خاصی به چشمان شما خواهد داد. برای این کار سایه سبز را روی پلک بالا و پایین بمالید و به سمت اطراف محو کنید تا حالتی ملایم‌تر و طبیعی‌تر پیدا کند.

مدل‌های جدید آرایش و زیبایی

رژ لب قرمز نشانه قدرت و جسارت

مسلما رژ لب قرمز چیز جدیدی نیست و دهه‌ها است که جزو رنگ‌های محبوب رژ لب میان خانم‌ها به شمار می‌رود اما بیشتر خانم‌ها جسارت و جرات کافی برای استفاده از این رنگ در آرایش روزمره خود ندارند. اگر می‌خواهید جسور و قوی به نظر برسید و در عین حال جذابیت‌ها و زیبایی‌های زنانه خود را نیز داشته باشید رنگ قرمز بهترین انتخاب است. این رنگ رژ لب به هر پوستی می‌آید و همه می‌توانند از طیف‌های مختلف آن استفاده کنند. البته مشکل اصلی بیشتر خانم‌ها با رژ لب قرمز، پاک شدن آن است که ظاهری نامناسب به چهره می‌دهد. اما نوع مات آن ماندگاری بالایی دارد و به سادگی پاک نمی‌شود.

مدل‌های جدید آرایش و زیبایی

سایه چشم صورتی روشن

به نظر می‌رسد پاییز امسال شاهد ظهور انواع طیف های رنگ‌های شاد و روشن در حوزه سایه چشم باشیم. علاوه بر رنگ زمردی که در بخش‌های قبلی معرفی شد رنگ سایه صورتی روشن نیز بارها در نمایش‌های مد بر چهره مدل‌ها مشاهده شد که تا حد زیادی غیرمنتظره به نظر می‌رسید. شما هم می‌توانید بر حسب سلیقه خود در آرایش مجلسی و حتی روزمره نیز از این رنگ سایه استفاده کنید. برای آرایش روزمره با سایه صورتی، خط چشم را کنار بگذارید اما اگر می‌خواهید آرایش مجلسی کامل و زیبایی داشته باشید با یک مداد مشکی داخل پلک‌ها را تیره کنید تا تضاد رنگی بین این دو بیشتر به چشم آید.

مدل‌های جدید آرایش و زیبایی

مژه‌های بلند از مدل‌های جدید آرایش

همه دوست دارند مژه‌های بلند، حالت‌دار، تیره و پرپشتی داشته باشند اما این مدل، جزو مدل‌های جدید آرایش برای فصل پاییز هم هست و اگر می‌خواهید آرایش مد روز و جذابی داشته باشید بهتر است بیشتر روی مژه‌های خود تاکید کنید. برای داشتن چنین مژه‌هایی استفاده از فرمژه و ریمل ضروری است اما اگر به طور طبیعی مژه‌های شما کوتاه است می‌توانید از مژه مصنوعی هم کمک بگیرید. پس از این که مژه‌ها را حالت دادید و فر کردید، روی آن‌ها پرایمر بزنید سپس سراغ ریمل حجم دهند بروید و در مرحله آخر با یک ریمل بلند کننده آرایش مژه‌های خود را کامل کنید.

مدل‌های جدید آرایش و زیبایی

آرایش لب به سبک دهه ۹۰ میلادی

در حال حاضر بیشتر ترندهای دنیای مد و زیبایی از دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته شده‌اند و این دهه‌ای است که همه ما خاطرات خوبی از آن داریم که یادآوری آن‌ها می‌تواند برای ما حس نوستالژیک داشته باشد. یکی از ترندهای آرایشی محبوب آن دوران، استفاده از رژ لب نارنجی سوخته و قهوه‌ای است که در حال حاضر نیز محبوب شده است و رنگ و طیف خاص آن برای پاییز بسیار مناسب به شمار می‌رود. اگر شما هم از علاقمندان به این رنگ رژ لب هستید می‌توانید از آن‌ها برای آرایش خود استفاده کنید، برای زیبایی بیشتر هم می‌توانید سراغ یک خط لب مشخص و تیره بروید و نوستالژی را کامل کنید.

مدل‌های جدید آرایش و زیبایی

خط چشم آبی یک روش جذاب برای آرایش

اکثریت جمعیت کره زمین چشمان قهوه‌ای دارند و آرایش این رنگ چشم هم روش خاص خود را دارد که ممکن است با رنگ‌های دیگر متفاوت باشد. استفاده از خط چشم آبی یکی از این روش‌ها است. اگر از استفاده از خط چشم مشکی خسته شده‌اید و می‌خواهید آرایش شما جلوه زیباتری داشته باشد و بیشتر به چشم بیاید رنگ آبی را امتحان کنید. این رنگ جزو ترندهای جدید آرایش برای پاییز است با مشخص کردن ته رنگ طلایی موجود در چشمان قهوه‌ای، به شکلی کاملا طبیعی چشم‌های شما را روشن و درخشان می‌کند و زیبایی آن هر چهره‌ای را شاداب‌تر و جذاب‌تر نشان خواهد داد.

مدل‌های جدید آرایش و زیبایی

 

ابروهای پرپشت و کشیده

چند سالی است که ابروهای پهن، پرپشت و کشیده که خطوط و کادر مشخصی ندارند مد روز شده‌اند و حتی چاپ تصویری از ریانا با ابروهای نخ روی جلد مجلات مد هم نتوانست تاثیری در کاهش محبوبیت این ترند داشته باشد. اما بسیاری از خانم‌ها به طور طبیعی یا به دلیل اشتباه در برداشتن بیش از حد ابروها، حجم موی زیادی روی ابروهای خود ندارند و شاید تصور کنند این ترند برای آن‌ها نیست. اما فقط کافی است چند هفته موچین را کنار بگذارید و با ژل ابرو و مداد و … ابروهای خود را پرپشت  و تیره نشان دهید. استفاده از روش‌های مختلف برای تقویت ابرو هم می‌تواند نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.

مدل‌های جدید آرایش و زیبایی

پلک‌های اکلیلی از مدل‌های جدید آرایش

احتمالا شما در دوران نوجوانی آرایش اکلیلی روی پلک‌ها را امتحان کرده‌اید اما باید بدانید که این ترند دوباره به دنیای مد بازگشته است و سایه چشم اکلیلی پوشیده از اکلیل‌های درشت جزو مدل‌های جدید آرایش برای فصل پاییز به شمار می رود. این سبک آرایش می‌تواند انتخابی عالی برای مهمانی‌ها باشد اما برای این که اکلیل‌های سایه داخل چشم شما نریزید به این روش اقدام کنید، ابتدا سطح پلک را با لاک سایه بپوشانید و اکلیل‌های سبک را روی پلک قرار دهید. اگر این کار به نظر شما زیاده روی است می‌توانید با کمی سایه اکلیلی براق وسط پلک‌ها را پوشش دهید تا نور را به خوبی منعکس کرده و جلوه خاصی به چشمان شما بدهد.

مدل‌های جدید آرایش و زیبایی

آرایش دودی چشم به سبک پانک

خبر خوب برای طرفداران چشم دودی، پاییز امسال این روش آرایش مد روز و محبوب خواهد بود اما به روشی متفاوت که شاید از دهه‌های قبل به خاطر آورید. برای آرایش چشم‌ها به این روش، شما به یک مداد مشکی چشم نیاز دارید. با مداد اطراف چشم را به طور کامل پوشش دهید و محو کنید تا هیچ خط و مرز مشخصی از آن به جا نماند. اما به خاطر داشته باشید که قبل از این کار حتما اطراف چشم را با پرایمر سایه بپوشانید تا از چروک شدن خط چشم و ریختن آن زیر پلک‌ها جلوگیری شود.

مدل‌های جدید آرایش و زیبایی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه ترفندهای آرایشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)