تنوع در آرایش مزایای زیادی دارد، از تکراری شدن برنامه‌های روزمره جلوگیری می‌کند، باعث می‌شود چیزهای تازه را امتحان کنید و بتوانید خودتان را با فصل و موقعیت تطبیق دهید. آرایش ناخن هم باید تنوع داشته باشد و توصیه می‌شود که رنگ‌های لاک ناخن خود را چند وقت یک بار تغییر دهید تا از مزایای گفته شده بهره‌مند شوید. تغییر فصل بهترین زمان برای انجام این کار است و عوض کردن روتین آرایش ناخن بر اساس فصل باعث می‌شود مانیکوری متناسب با شرایط فصل داشته باشید. اما کدام رنگ‌های لاک ناخن برای فصل پاییز مناسب و مد روز هستند؟ سلبریتی‌ها چه رنگ‌هایی را توصیه می‌کنند؟ پاسخ این سوالات را در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز بخوانید.

مهم نیست مشتری ثابت سالن‌های زیبایی باشید یا این که خودتان مانیکور روزمره خودتان را انجام دهید، در هر صورت انتخاب رنگ لاک چیزی است که به عهده خود شماست و شما باید بر اساس سلیقه، شرایط فیزیکی مثل رنگ پوست و مو و لباس و شرایط فصلی رنگ لاک خود را انتخاب کنید. رنگ‌های لاک ناخن را می‌توان بر اساس فصل هم دسته بندی کرد و بر این اساس برخی از رنگ‌ها مخصوص فصل پاییز و برخی هم مخصوص فصل تابستان و … هستند اما نمی‌توان مرزبندی دقیقی در این مورد تعیین کرد و برخی از رنگ‌ها را همیشه می‌توان استفاده کرد و یا چیزی که مخصوص تابستان است  می‌تواند در پاییز هم زیبا باشد. در هر صورت رنگ‌های پیشنهادی ما برای لاک ناخن در فصل پاییز را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد که همه سلیقه‌ها را دربرمی‌گیرد.

سبز تیره رنگی متفاوت برای ناخن‌های پاییزی

زیباترین رنگ‌های لاک ناخن را برای فصل پاییز

رنگ سبز تیره خنثی از رنگ‌های محبوب لاک برای پاییز ۲۰۱۷ است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این رنگ خنثی اما گرم هماهنگی بسیار خوبی با رنگ‌های پاییزی مثل سبز ارتشی، قهوه‌ای و اخرایی دارد و اگر پوست روشنی داشته باشید این رنگ زیبا به خوبی روی دستان شما خواهد درخشید و هماهنگی بسیار خوبی به وجود خواهد آورد. برای تنوع بیشتر می‌توان این رنگ را در کنار رنگ‌های دیگری هم استفاده کرد مثلا زرد و کرم و یا قرمز متالیک ترکیبی شیک و جذاب با این رنگ لاک به وجود می‌آورد.

آجری یکی از زیباترین رنگ‌های لاک ناخن

زیباترین رنگ‌های لاک ناخن را برای فصل پاییز

رنگ آجری یا نارنجی سوخته یک رنگ زیبا و گرم پاییزی است که می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رنگ لاک ناخن شما در فصل پاییز باشد. این رنگ ممکن است در بطری لاک تیره‌تر و مایل به قهوه‌ای به نظر برسد اما اگر آن را روی ناخن‌های خود استفاده کنید تن نارنجی زیبای آن را مشاهده خواهید کرد که تا حدودی غافلگیرکننده اما زیبا و هماهنگ است و با بیشتر تن‌های پوست به خصوص تن تیره هماهنگی دارد.

بژ شنی یک رنگ خنثی و زیبا

زیباترین رنگ‌های لاک ناخن را برای فصل پاییز

این رنگ نه کاملا همرنگ ناخن است و نه مایل به قهوه‌ای است بلکه حالتی بین این دو را دارد و اگر به دنبال رنگی خنثی برای موقعیت‌های جدی مثل محیط کار و … هستید که ناخن‌هایی یکدست داشته باشید اما جلب توجه نکنند این رنگ زیبا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رنگ بژ روشن نه گرم است و نه سرد و هر کسی با هر رنگ پوستی می‌تواند از آن استفاده کند بدون آن که نگران رنگ پریده شدن ناخن‌هایش باشد. رنگ بژ شنی می‌تواند لاک روزمره شما برای پاییز باشد و با رنگ‌های دیگر مثل متالیک و رنگ‌های تند نیز قابل استفاده است.

قرمز یاقوتی رنگی شاد و شیک برای پاییز

زیباترین رنگ‌های لاک ناخن را برای فصل پاییز

اگر رنگ‌های خنثی یا تیره و مرده شما را راضی نمی‌کنند یک رنگ قرمز تیره پیشنهاد ما به شما است. در واقع همه خانم‌ها باید این رنگ لاک را در کمد خود داشته باشند چون جزو زیباترین و قابل استفاده‌ترین رنگ‌ها است و با آن ناخن‌های شما مانند یاقوت‌هایی زیبا خواهند درخشید. از طرف دیگر این رنگ، روشن نیست و از هر نظر مناسب فصل پاییز است. جذابیت این رنگ لاک در آن است که روی پوست‌های روشن و تیره جلوه متفاوتی به وجود می‌آورد و تقریبا همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

رزگلد از زیباترین رنگ‌های لاک ناخن

زیباترین رنگ‌های لاک ناخن را برای فصل پاییز

رنگ رزگلد از رنگ‌های محبوب در فصل‌های اخیر بوده است که جای خود را در لباس‌ها و اکسسوری‌ها و حتی لوازم الکترونیکی هم باز کرده است و طبیعی است که جزو رنگ‌های مورد علاقه در آرایش و لاک ناخن هم باشد. اگر قصد دارید در پاییز امسال ناخن‌های زیبای خود را به رخ بکشید این رنگ درخشان، متالیک، موقر و خانمانه را به شما توصیه می‌کنیم. رنگ رزگلد در حقیقت یک رنگ خنثی اما درخشان و متالیک است که سلیقه تعداد زیادی از افراد را می‌تواند برآورده کند.

رنگ یاسی یک رنگ محبوب و زیبا

زیباترین رنگ‌های لاک ناخن را برای فصل پاییز

کمتر کسی است که رنگ زیبای یاسی را دوست نداشته باشد. تن‌های روشن و درخشان این رنگ بیشتر برای فصل بهار مناسب است اما نوعی از این رنگ که برای فصل پاییز توصیه می‌شود کمی تیره‌تر و کدرتر است که تن خنثی‌تری دارد و نوعی پیچیدگی زیبا روی ناخن‌های شما به وجود می‌آورد. پس اگر طرفدار رنگ‌های  روشن و ملایم هستید و می‌خواهید رنگ لاک خود را برای فصل پاییز به روز کنید این رنگ لاک زیبا را به شما توصیه می‌کنیم.

رنگ محبوب جسیکا آلبا برای لاک ناخن

زیباترین رنگ‌های لاک ناخن را برای فصل پاییز

جسیکا آلبا از ستارگان محبوب دنیای مد و سینما است که رازهای زیبایی خود را مخفی نگه نمی‌دارد و همیشه ترفندهای آرایشی و محصولاتی را که به صورت روزمره به کار می‌برد برای طرفدارانش معرفی و توصیه می‌کند. جسیکا آلبا علاقه خاصی به محصولات دوستدار طبیعت دارد و در همه آرایش خود از این نوع محصولات استفاده می‌کند حتی لاک ناخن. برند Butter محصول لندن که یک برند دوستدار طبیعت است برند محبوب جسیکا آلبا است و استفاده از آن را به طرفدارانش توصیه می‌کند. او به عنوان مانیکور روزمره خود از لاک رنگ شنی این برند استفاده می‌کند چون معتقد است این رنگ با همه رنگ‌های دیگر همخوانی دارد. اما برای موقعیت‌های خاص او از  رنگ آبی نفتی تیره برای لاک زدن استفاده می‌کند که رنگ محبوب او است و با رنگ پوستش نیز هماهنگی دارد و چندان جلف و توی چشم نیست. البته او اذعان می‌کند که به عنوان یک مادر شاغل وقت زیادی برای رسیدگی به ناخن‌هایش ندارد و تنها همین لاک زدن را به عنوان آرایش ناخن خود در نظر می‌گیرد.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Real Simple (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)