بسیاری از خانم‌ها به آرایش و به خصوص لاک زدن به چشم یک تفریح نگاه می‌کنند و این کار را صرفا برای تنوع و شاد کردن روحیه خود انجام می‌دهند. اما تنها با رنگ‌های شاد لاک است که می‌توان یک مانیکور و آرایش ناخن شاد داشت و شما نمی‌توانید با رنگ‌های تیره و کدر انتظار بالا بردن روحیه خود را داشته باشید. به طور کلی می‌توان گفت انتخاب رنگ برای مانیکور مهم‌ترین مرحله از آرایش ناخن است و پس از آن انتخاب طرح و روش استفاده از لاک است که مانیکور شما را شکل خواهد داد. پس اگر در شرایطی هستید که نیاز به شاد شدن و روحیه گرفتن دارید باید سراغ رنگ‌های شاد لاک بروید. رنگ‌های شاد لاک شاید به نظر برخی‌ها جلف و سبک به نظر برسند اما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز رنگ‌های شاد لاک را که بلافاصله باعث شادی و روحیه بخشی می‌شوند و جلف و سبک هم نیستند به شما معرفی خواهیم کرد.

رنگ‌های شاد لاک که روحیه شما را تقویت می‌کنند

انتخاب رنگ لاک به فاکتورهای متعددی بستگی دارد مثل رنگ پوست، رنگ لباسی که قرار است همراه با آن لاک بپوشید، سلیقه و سبک شما و رنگی که شخصا به آن علاقه دارید. اما گاهی می‌توان رنگ لاک را بر اساس روحیه و احساسات درونی هم انتخاب کرد و از آن به عنوان یک عامل بیانگر استفاده کرد. به طور مثال وقتی که می‌خواهید روحیه شاد و بالایی داشته باشید می‌توانید از رنگ‌های شاد لاک برای آرایش ناخن‌های خود استفاده کنید. در ادامه ۱۴ مورد از این رنگ‌های شاد و زیبا را به شما معرفی خواهیم کرد.

لاک اکلیلی نقره‌ای: اکلیل همیشه زیبا است و از آن می‌توان در آرایش صورت و ناخن هم استفاده کرد. آرایش اکلیلی برای صورت شاید همیشه مد نباشد اما برای ناخن همیشه مد روز است. لاک‌های اکلیلی در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی و … نور را به طور کامل منعکس می‌کنند و با درخشش زیبایی که به وجود می‌آورند باعث شاد شدن و مثبت شدن احساسات شما می‌شوند. اگر به رنگ‌های تند و روشن علاقه ندارید اما می‌خواهید لاکی شاد و زیبا داشته باشید لاک اکلیلی با اکلیل‌های ریز و درشت بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

رنگ‌های شاد لاک

قرمز از رنگ‌های شاد لاک : وقتی صحبت از رنگ شاد می‌شود همه به رنگ قرمز فکر می‌کنند. رنگ قرمز یک رنگ انرژی بخش است و برای کسانی که از افسردگی‌های خفیف رنج می‌برند می‌تواند بهترین درمان باشد. در ضمن اگر از دردسرهای پاک کردن لاک اکلیلی خوشتان نمی‌آید می‌توانید با یک لاک براق قرمز ساده ناخن‌های خود را آرایش کنید بدون آن که نیازی به تزئینات اضافی روی ناخن‌های خود داشته باشید. لازم به ذکر نیست که رنگ قرمز یک رنگ محبوب و مد روز است و به همه می‌آید.

رنگ‌های شاد لاک

لاک بادمجانی: رنگ بنفش از رنگ‌های مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها است اما این رنگ طیف‌های مختلفی دارد و از بنفش یاسی گرفته تا بنفش جیغ و … را شامل می‌شود. یکی از طیف‌های بسیار زیبای بنفش رنگ بادمجانی است که هم برای خانم‌های علاقمند به بنفش و هم برای خانم‌هایی که به رنگ تیره علاقه دارند بهترین انتخاب است. پس اگر رنگ‌های تیره را دوست دارید اما می‌خواهید یک رنگ لاک شاد داشته باشید بنفش بادمجانی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این رنگ به همه می‌آید و باعث افزایش اعتماد به نفس در شما می‌شود.

رنگ‌های شاد لاک

صورتی کمرنگ: رنگ صورتی محبوب‌ترین رنگ برای لاک ناخن است و تقریبا همه خانم‌ها رنگ صورتی را انتخابی مناسب برای لاک ناخن‌های خود می‌دانند. البته صورتی هم طیف‌های مختلفی دارد و صورتی کمرنگ در این میان تطبیق پذیری بالایی دارد. صورتی کمرنگ با بیشتر رنگ‌های پوست سازگاری دارد و طیفی شاد و زیبا و ملایم دارد. پس اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال رنگ‌های شاد لاک هستید اما لاک‌های کمرنگ و ملایم را برای ناخن‌های خود ترجیح می‌دهید بهتر است رنگ صورتی کمرنگ را انتخاب کنید.

رنگ‌های شاد لاک

زرد ملایم: وقتی صحبت از رنگ‌های شاد و انرژی بخش می‌شود رنگ زرد جزو رنگ‌هایی است که در ذهن تداعی می‌شوند. رنگ زرد یک رنگ زیبا و گرم است که باعث بالا رفتن سطح انرژی و روحیه می‌شود. اما رنگ زرد روشن و تند جزو رنگ‌هایی است که شاید هر کسی نتواند آن را به عنوان رنگ لاک بپذیرد چون تطبیق پذیری آن دشوار است و با هر رنگ پوستی سازگار نیست. اما زرد آلاله‌ای رنگی است که هر کسی را به خود جذب می‌کند و می‌تواند بهترین انتخاب برای لاک شاد ناخن باشد.

رنگ‌های شاد لاک

ارغوانی از رنگ‌های شاد لاک : خانم‌هایی که اهل ریسک کردن هستند به رنگ‌های تند و شاد هم علاقه دارند و دوست دارند رنگ‌هایی خاص و چشمگیر برای آرایش ناخن‌های خود انتخاب کنند. رنگ ارغوانی یکی از این رنگ‌ها است که بسیار شاد و زیبا و جذب کننده است، همه خانم‌ها با  هر رنگ پوستی می‌توانند انرغوانی را به عنوان لاک ناخن خود انتخاب کنند و با این کار انرژی و شادی بیشتری را به زندگی روزمره خود اضافه کنند. این رنگ را در همه فصل‌ها می‌توان استفاده کرد.

رنگ‌های شاد لاک

لاک سبز نعنایی: خبر خوب برای طرفداران رنگ‌های طیف سبز و خانم‌هایی که به رنگ‌های ملایم و خنثی علاقمند هستند. سبز نعنایی یک طیف خنثی و ملایم از سبز است که بیشتر مایل به خاکستری است و با وجود ملایم بودن و خنثی بودن باعث افزایش سطح انرژی و شادابی در شما خواهد شد. البته این رنگ بیشتر یک رنگ تابستانی به شمار می‌رود اما با استایل مناسب می‌توانید در فصل‌های دیگر هم از لاک سبز نعنایی استفاده کنید.

رنگ‌های شاد لاک

پیازی از رنگ‌های شاد لاک : رنگ پیازی رنگی در طیف صورتی و بنفش است که بسیاری از خانم‌ها به آن علاقه دارند. این رنگ اگرچه در دسته رنگ‌های سرد دسته بندی می‌شود اما انرژی بخش و شاد است و در هر موقعیتی می‌توان از آن استفاده کرد. رنگ پیازی یک رنگ کلاسیک برای لاک ناخن به شمار می‌رود و با تطبیق پذیری بالایی که دارد محدودیتی از نظر هماهنگی با رنگ پوست و رنگ لباس‌ها به وجود نخواهد آورد.

رنگ‌های شاد لاک

لاک قرمز تیره: همان طور که گفتیم قرمز یکی از انرژی بخش‌ترین رنگ‌ها است و با توجه به تحقیقات دانشمندان این رنگ به همه می‌آید به شرطی که طیف مناسب آن را انتخاب کنید. قرمز تیره هم یکی از طیف‌های رنگ قرمز است که مقدار کمی مشکی در خود دارد اما از زرشکی روشن‌تر است. چنین رنگی حالت کلاسیک و زیبایی دارد که برای مهمانی‌ها بهترین انتخاب است و در کنار این کلاسیک بودن و وقار و زیبایی، شاد و شاداب کننده هم خواهد بود.

رنگ‌های شاد لاک

لاک آبی لاجوردی: شاید بیشتر افراد تصور کنند رنگ آبی به دلیل سرد بودن نمی‌تواند در دسته رنگ‌های شاد لاک قرار بگیرد. اما آبی طیف‌های مختلفی دارد و آبی لاجوردی هم یکی از آن‌ها است. آبی لاجوردی مقدار خیلی کمی قرمز در خود دارد و این قرمز، درخشش خاصی به لاجوردی می‌دهد و آن را در دسته رنگ‌های شاد و انرژی بخش قرار می‌دهد. به همین دلیل است که رنگ آبی لاجوردی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رنگ لاک است.

رنگ‌های شاد لاک

لاک آجری: اگر رنگ‌های مد روز را برای پاییز و زمستان امسال دنبال کرده باشید احتمالا می‌دانید که  رنگ آجری یا نارنجی سوخته در حال حاضر بسیار محبوب و پرطرفدار است. این رنگ اگرچه در دسته رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد اما خنثی هم هست و در نتیجه برای کسانی که به یک رنگ خنثی اما شاد و پرانرژی نیاز دارند بهترین انتخاب خواهد بود. رنگ آجری با هر رنگ پوستی سازگار است و در هر فصلی می‌توان از آن استفاده کرد.

رنگ‌های شاد لاک

توسی کمرنگ: اگر از رنگ‌های تند و روشن برای لاک زدن خسته شده‌اید و به دنبال یک  رنگ ملایم اما شاد و زیبا هستید ما رنگ توسی کمرنگ را به شما توصیه می‌کنیم. توسی خیلی ملایم با ته رنگ آبی یکی از زیباترین رنگ‌ها برای آرایش ناخن است و با حالتی که روی ناخن‌ها به وجود می‌آورد کمک می‌کند رنگ پوست دست شما جلوه زیباتری داشته باشد. این رنگ با وجود سردی و ملایم بودن یک رنگ شاد است و انرژی و شادابی شما را افزایش می‌دهد.

رنگ‌های شاد لاک

لاک قرمز یاقوتی: این که یک رنگ دیگر هم از خانواده قرمز در این لیست قرار بگیرد جای تعجبی ندارد چون رنگ قرمز یکی از پرانرژی‌ترین رنگ‌ها است. تفاوت رنگ قرمز یاقوتی با قرمز خالص در این است که یاقوتی مقدار کمی سفید در خود دارد و روشن‌تر و درخشان‌تر است. در نتیجه وقتی این رنگ را روی ناخن‌های خود استفاده می‌کنید احساس می‌کنید نور و درخشش بیشتری در دستان شما شکل گرفته است. این رنگ از نظر فصل و رنگ پوست محدودیتی ندارد و هر زمان که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید.

رنگ‌های شاد لاک

لاک متالیک هفت رنگ: لاک‌های متالیک همیشه محبوب بوده‌اند اما جایگاه لاک هولوگرامی یا هفت رنگ از لاک‌های متالیک معمولی بالاتر است. وقتی لاک هولوگرامی را روی ناخن‌های خود می‌زنید و درخششی چندرنگ را روی آن مشاهده می‌کنید بلافاصله احساس شادی و نشاط بیشتری در خود حس خواهید کرد. لازم به ذکر نیست که این رنگ لاک هیچ محدودیتی از نظر فصل و رنگ پوست ندارد و همیشه قابل استفاده است.

رنگ‌های شاد لاک

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه  دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)