ما هر روز مدل‌ها، هنرپیشه‌ها، چهره‌های مد و افراد مشهور دیگری را در رسانه‌های مختلف می‌بینیم که با زیبایی خیره کننده خود توجه همه را جلب می‌کنند. مسلما راز زیبایی این افراد چیزی فراتر از نوشیدن آب زیاد یا استفاده از لوازم آرایشی خاص و گران قیمت است. هرکدام از این افراد از جنیفر لوپز گرفته تا لورن کنراد، یارا شهیدی و داوتزن کروس در نوع خود زیبایی و جذابیت خاصی دارند و هیچ کس نمی‌تواند دقیقا مانند آن‌ها شود، همه زنان هم در نوع خود زیبا هستند و تنها لازم است به زیبایی خود غنا ببخشند که این کار با دانستن رازهای زیبایی امکان پذیر است، در این مقاله رازهای زیبایی چهره‌های مد را از زبان خودشان بخوانید.

زوئی کراویتز

رازهای زیبایی چهره‌های مد

زویی کراویتز بازیگر مشهور فیلم‌هایی چون مردان ایکس، دایورجنت و … ۲۸ سال دارد و در این مدت فعالیت خود در سینما در دنیای مد هم حرف‌هایی برای گفتن داشته است. او راز زیبایی خود را در آرایش مختصر می‌داند، زویی هر روز پس از بیدار شدن از خواب با کانسیلر نقاط روی پوست خود را می‌پوشاند، ابروها را پر می‌کند و کمی هایلایت به گونه‌های برجسته‌اش اضافه می‌کند.

جنیفر لوپز

رازهای زیبایی چهره‌های مد

کسی نیست که جنیفر لوپز را نشناسد، او که سابقه‌ای طولانی در خوانندگی و بازیگری دارد همیشه جزو اسطوره‌های زیبایی و چهره‌های مد جهان بوده و اکنون هم که ۴۸ سال دارد هنوز زیبا و جوان و شاداب است. او معتقد است جوانی و درخشش پوست او ناشی از مراقبت‌های دقیق او است. او آرایش خود را با مواد سبک و حاوی مرطوب کننده شروع کرده و با مواد منعکس کننده نور به پایان می‌رساند

کیت ماس

رازهای زیبایی چهره‌های مد

مدل سابق بریتانیایی که اکنون ۴۳ سال دارد راز زیبایی خود را استفاده از روغن‌ها و ماساژ صورت با این روغن‌ها می‌داند. او این کار را لیفتینگ طبیعی می‌نامد و معتقد است ماساژ صورت به تخلیه و تقویت عصبی صورت منجر می‌شود.

سولانژ نولز

رازهای زیبایی چهره‌های مد

هرچند سولانژ نولز خواهر مشهورتری دارد (بیانسه) اما خود او نیز علاوه بر حرفه خوانندگی در دنیای مد فعالیت می‌کند. سولانژ موهای فر زیبایی دارد که راز زیبایی آن‌ها را در روش خاص شستن مو می‌داند. او موهایش را بخارشو می‌کند، یعنی حمام را با بخار پر می‌کند و اجازه میردهد موهایش بخار بگیرند سپس به جای شامپو فقط از نرم کننده استفاده می‌کند.

ادوا آبوا

رازهای زیبایی چهره‌های مد

مدل ۲۵ ساله بریتانیایی که تاکنون روی جلد مجلات معتبری بوده است چهره منحصر به فردی دارد و به خاطر لکه‌ها و کک‌و‌مک‌هایش معروف شده است. او برای مراقبت از پوست خود شب‌ها با ماسک می‌خوابد و از سرکه سیب برای درمان جوش‌ها و قرمزی‌های صورتش استفاده می‌کند.

بلیک لیولی

رازهای زیبایی چهره‌های مد

بازیگر شناخته شده و همسر رایان رینولدز که اکنون سی سال دارد یکی از زیباترین چهره‌های هالیوود است و با موها و اندام جذاب خود توجه همه را به خود جلب کرده‌است. او برای مراقبت از موهایش روش خاصی دارد و وقتی موهایش را شامپو می‌زند نوک موها را با مایونز می‌پوشاند تا از خشک شدن و شاخه شاخه شدن موها جلوگیری شود.

جوآن اسمالز

رازهای زیبایی چهره‌های مد

این مدل ۲۹ ساله اهل پورتوریکو از چهره‌های مد جهان است که با قد ۱۸۰ سانتی و چهره جذابش همیشه مورد توجه رسانه‌ها است. راز زیبایی پوست او در این است که در زمستان یک یا دو قطره روغن را با کرم شب خود مخلوط کرده و روی صورت استفاده می‌کند تا نهایت رطوبت را به پوست بدهد.

کندیس سوانپول

رازهای زیبایی چهره‌های مد

مدل ۲۸ ساله اهل آفریقای جنوبی با زیبایی خیره کننده خود از چهره‌های مد شناخته شده جهان است. او راز زیبایی خود را در استفاده از آب خیلی سرد می‌داند، او هر روز پیش از بیدار شدن از خواب به صورتش آب خیلی سرد می‌پاش تا انرژی بگیرد و پف اطراف چشمش بخوابد.

یارا شهیدی از چهره‌های مد ایرانی-امریکایی

رازهای زیبایی چهره‌های مد

بازیگر ۱۷ ساله ایرانی-امریکایی برای آماده کردن پوست خود برای فیلمبرداری یک راز ساده دارد و آن توجه به تغذیه است. او برای پاکسازی بدن و سیستم گوارش مخلوط آبمیوه و زنجبیل می‌نوشد و همچنین مرتبا پوست خود را لایه برداری و تمیز می‌کند.

ارین هیترتون

معروف‌ترین چهره‌های مد

این مدل ۲۸ ساله امریکایی پوست حساسی دارد و به همین دلیل سعی می‌کند تا حد ممکن کمتر از محصولات مختلف روی پوستش استفاده کند و تنها یک بار در روز صورتش را با آب ولرم ساده می‌شوید تا تمیز شود.

داوتزن کروس

رازهای زیبایی چهره‌های مد

داوتزن کروس مدل و بازیگر هلندی که در تعدادی فیلم هم ایفای نقش کرده است زیبایی خاصی دارد و با داشتن قد بلند و موهای جذاب همیشه مورد توجه رسانه‌ها است. داوتزن راز زیبایی موهایش را از استفاده از روغن نارگیل و قرار دادن آن روی موها به مدت یک روز تمام می‌داند. او می‌گوید هرچند آن روز موهای زیبایی ندارم اما روز بعد پس از شستن موها، آن‌ها مانند ابریشم نرم و حالت دار می‌شوند.

ایمان همام

رازهای زیبایی چهره‌های مد

این مدل بیست ساله هلندی با رگه مراکشی از چهره‌های مد شناخته شده است که چهره زیبا و موهای جذابش توجه همه را به خود جلب می‌کند. او  از مادرش آموخته که از سفید تخم مرغ برای خود ماسک صورت بسازد و پنج دقیقه روی صورت نگه دارد تا پوستی صاف داشته باشد.

جیمی کینگ

رازهای زیبایی چهره‌های مد

جیمی کینگ مدل و بازیگر ۳۸ ساله امریکایی است که به خاطر ایفای نقش در چند فیلم و سلیقه خاصش در لباس پوشیدن شهرت دارد. او که پوست بسیار روشنی دارد و نمی‌تواند از برنزه کننده استفاده کند با سایه‌های هلویی و صورتی روشن و اکلیلی برنزه کننده هماهنگ با پوست خود می‌سازد و استفاده می‌کند.

اولیویا کالپو

معروف‌ترین چهره‌های مد

مدل ۲۵ ساله امریکایی که چند سال پیش عنوان دختر شایسته جهان را ازآن خود کرد گیاهخوار است و زیبایی خود را مدیون گیاهخواری می‌داند. او حتی شکر و لبنیات را هم از برنامه غذایی خود حذف کرده و معتقد است این کار به درمان کیست‌های بدن وی منجر شده است.

تایرا بنکز

رازهای زیبایی چهره‌های مد

مدل سابقه ۴۳ ساله امریکایی علاقه‌ای به آرایش‌های غلیظ و زمانبر ندارد. روتین آرایش او هر روز تنها شش دقیقه زمان می‌برد و تنها کارهای ضروری را شامل می‌شود که به آن‌ها نیاز دارد و در آن‌ها مهارت کامل دارد مثل آرایش چشم و لب‌ها.

لورن کنراد یکی از چهره‌های مد معروف

رازهای زیبایی چهره‌های مد

هنرپیشه سابق ۳۱ ساله امریکایی اکنون از چهره‌های مد شناخته شده در جهان است که در مجلات مختلفی مشغول به کار است. او معتقد است باید به سلامت موها توجه شود و مدل مو طوری تنظیم شود که نیازی که فرکردن و صاف کردن‌های متعدد و پشت سر هم نداشته باشید.

 

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه ترفندهای آرایشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)