با شروع فصل زمستان خانم‌های شیک پوش و خوش لباس  به دنبال این هستند تا جدیدترین مدل‌های بوت زنانه و لباس‌های زمستانی شیک زنانه را بشناسند و استایل این فصل خود را بر اساس آن‌ها شکل دهند. بوت‌ها هم مثل هر نوع کفش دیگری، ترندهای مخصوص به خود را دارند و در هر دوره و هر سال به روز می‌شوند. اگر به دنبال جدیدترین مدل‌های بوت زنانه هستید قبل از هر چیزی باید نمایش‌های مد و تیپ‌های خیابانی ستارگان مد را مشاهده و تحلیل کنید، ما این کار را برای شما انجام داده‌ایم و در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز جدیدترین مدل‌های بوت زنانه را که زمستان سال ۲۰۱۹ محبوب و پرطرفدار خواهند بود به شما معرفی خواهیم کرد.

جدیدترین مدل‌های بوت زنانه برای سال ۲۰۱۹

بوت‌های زنانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل زمستانی هر خانمی هستند که نه تنها از نظر شیک پوشی بلکه از نظر راحتی و کاربردی بودن هم جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند با یک بوت راحت و زیبا شما استایلی جذاب خواهید داشت و سرما و رطوبت زمستان شما را آزار نخواهد داد. خوشبختانه بوت‌های زمستانی تنوع مدل بسیار بالایی دارند، از مدل ساق کوتاه و پاشنه دار گرفته تا مدل‌های ساق بلند یا تخت که هر کدام برای شرایط خاصی مناسب هستند. اما در میان این همه مدل متنوع جدیدترین مدل‌های بوت زنانه برای زمستان امسال کدام مدل‌ها هستند؟ در ادامه در معرفی این مدل‌ها با ما همراه باشید.

بوت‌های مدل کوهنوردی: بوت‌های کوهنوردی در گذشته تنها از نظر کاربردی مطرح بودند و فقط در شرایط خاص آب و هوایی و کوهنوردی (همان طور که از نام آن مشخص است) مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما این روزها روند دنیای مد به سمتی است که چیزهای کاربردی جنبه شیک پوشانه پیدا کرده‌اند و در واقع راحتی به عنوان یکی از اصول شیک پوشی و خوش لباسی مطرح می‌شود. در این شرایط بوت‌های مدل کوهنوردی با بند و سگک و زبانه و کفی استوک‌دار می‌توانند شیک‌ترین انتخاب شما برای زمستان باشند علاوه بر این که راحتی کامل شما را نیز فراهم می‌کنند.

جدیدترین مدل‌های بوت زنانه جدیدترین مدل‌های بوت زنانه

بوت‌های پاشنه فرانسوی: پاشنه فرانسوی به نوع خاصی از پاشنه گفته می‌شود که نسبتا بلند است و در قسمت میانی باریک‌تر از دو قسمت انتهایی آن است. این نوع پاشنه‌ها در کفش‌های قدیمی قرن هفدهم و هجدهم مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند و مفهوم جدیدی در دنیای مد نیستند (اگر به تصاویر کفش‌های تاریخی در موزه‌ها دقت کنید این پاشنه‌ها را خواهید دید). اما این پاشنه‌ها امروز در کفش‌ها و بوت‌های مدرن زنانه استفاده می‌شوند. البته کفش‌هایی که پاشنه فرانسوی دارند نسبت به کفش‌های معمولی گران‌تر هستند اما ساختار کلاسیک و زیبای آن‌ها ارزش هزینه کردن را برای علاقمندان خواهد داشت.

جدیدترین مدل‌های بوت زنانه جدیدترین مدل‌های بوت زنانه

بوت‌های گاوچرانی از جدیدترین مدل‌های بوت زنانه : در مقالات قبلی هم بیان شد که بوت‌های گاوچرانی از هر نوع آن جزو جدیدترین مدل‌های بوت زنانه هستند پس فرقی نمی‌کند اگر قصد خرید یک بوت ساق کوتاه یا نیم بوت یا بوت بلند را داشته باشید چون در هر صورت می‌توانید از بوت‌های گاوچرانی زیبای این فصل استفاده کنید. بوت‌های کابویی یا گاوچرانی مدل جدید با مدل‌ها و سبک‌های مختلف ترکیب شده و مدل‌های متنوع‌تری را به وجود آورده‌اند مثلا ترکیب بوت گاوچرانی با بوت چلسی و یا ترکیب آن با ترند جدیدی مثل طرح پوست ماری.

جدیدترین مدل‌های بوت زنانه جدیدترین مدل‌های بوت زنانه

بوت‌هایی با گیره زیپ بزرگ: بیشتر بوت‌ها با زیپ بسته می‌شوند، بوت‌هایی که زیپ دارند تطبیق پذیری بیشتری خواهند داشت چون نیازی به بستن بند و کشیدن کش و … برای پوشیدن بوت نیست. در هر صورت زیپ از مهم‌ترین جزئیات در بوت‌های زنانه است که تاکنون طراحان کفش روی آن مانور زیادی نداده بودند. اما امسال بوت‌هایی مد روز هستند که گیره زیپ آن‌ها بزرگ است و جلب توجه می‌کند. این تغییر، فرم و هویت خاصی به بوت شما خواهد داد و بدون آن که از مدل اصلی و معمول دور شود آن را به چیزی خاص و متفاوت تبدیل خواهد کرد.

جدیدترین مدل‌های بوت زنانه جدیدترین مدل‌های بوت زنانه

بوت‌های کمرنگ مایل به سفید: همان طور که می‌دانید بوت‌های سفید چند سالی است که در دنیای کفش‌های زنانه حرف اول را می‌زنند و این ترند همچنان پابرجا است. اما بوت‌هایی در رنگ‌های روشن نزدیک به سفید مثل استخوانی و کرم و … را هم می‌توان دنباله این ترند عنوان کرد که این روزها بسیار پرطرفدار شده‌اند. این رنگ‌ها تطبیق پذیری بسیار خوبی دارند و می‌توان در بیشتر موقعیت‌ها از آن‌ها استفاده کرد. علاوه بر این اگر تمیز نگه داشتن بوت‌های سفید برای شما دشوار است این رنگ‌ها می‌توانند بهترین و ساده ترین انتخاب باشد.

جدیدترین مدل‌های بوت زنانه جدیدترین مدل‌های بوت زنانه

بوت‌های پارچه‌ای: بوت‌ها معمولا از جنس چرم، جیر و مواد مصنوعی مثل چرم و جیر مصنوعی هستند. اما چند سالی است که بوت‌های پارچه‌ای به یکی از ترندهای مهم دنیای مد تبدیل شده‌اند. بوت‌هایی از جنس مخمل، مخمل کبریتی، ساتن و حتی پارچه‌های معمولی را می‌توان این روزها در ویترین بسیاری از مغازه‌ها مشاهده کرد و این سبک و مدل در سال ۲۰۱۹ نیز ادامه خواهد داشت. البته شاید این بوت‌ها برای هوای برفی و بارانی چندان کاربردی نباشند اما زیبایی و راحتی فوق العاده آن‌ها قابل چشمپوشی نیست.

جدیدترین مدل‌های بوت زنانه جدیدترین مدل‌های بوت زنانه

بوت‌های برفی از کاربردی‌ترین مدل‌های بوت زنانه : بوت‌های برفی و زمستانی به بوت‌هایی گفته می‌شود که مخصوص هوای سرد و برفی طراحی شده‌اند و در ساخت این نوع بوت‌ها، هدف اصلی این است که پاهای شما گرم و خشک بماند و راحت‌تر بتوانید روی سطوح لغزنده و برفی راه بروید. بوت‌های برفی تا حد زیادی شبیه به بوت‌های کوهنوردی هستند اما بوت‌های کوهنوردی حالت حرفه‌ای‌تری دارند. در هر صورت این مدل‌ها هم تنوع زیادی دارند و اگر به این مدل علاقه داشته باشید می‌توانید بوت زمستانی امسال خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

جدیدترین مدل‌های بوت زنانه جدیدترین مدل‌های بوت زنانه

بوت مدل BB بالنسیاگا: بوت ب‌ب از برند بالنسیاگا یک بوت خاص است که با نوک تیز و یراق فلزی روی پنجه آن شناخته می‌شود. این یراق به شکل حروف ب انگلیسی و به صورت متقارن طراحی شده و هویت بوت را شکل می‌دهد. سبک این بوت تا حدی یادآور دهه ۸۰ است و مچ گشاد آن باعث می‌شود احساس راحتی بیشتری داشته باشید و حتی بتوانید شلوار جین خود را نیز به سادگی داخل آن قرار دهید. این بوت‌ها را می‌توان با کت و شلوار مجلسی و تیپ‌های خاص و شیک زمستانی پوشید. قیمت یک جفت از این بوت بیش از ۱۰۰۰ پوند است.

جدیدترین مدل‌های بوت زنانه جدیدترین مدل‌های بوت زنانه

بوت رایلی از برند کلوئه: امسال دومین فصلی است که بوت مدل رایلی از برند کلوئه در بازار وجود دارد. این بوت توسط سلبریتی‌هایی مثل سیه‌نا میلر و کریسی تیگن مورد استفاده قرار گرفته و شهرت زیادی برای خود دست و پا کرده است. نکته حاص در مورد بوت رایلی، نیمه باز بودن آن است یعنی قسمت‌هایی از میانه این بوت مثل صندل باز است و تمام پا را پوشش نمی‌دهد. واضح است که چنین بوتی نمی‌تواند یک بوت کاربردی برای زمستان باشد و تنها از نظر استایل و شیک پوشی و البته لاکچری بودن مطرح است چون هر جفت از آن هزار پوند ارزش دارد.

جدیدترین مدل‌های بوت زنانه

بوت‌های سندی از برند ایزابل مارانت: برند ایزابل مارانت یکی از برندهای باسابقه و معروف در طراحی و تولید بوت‌های زنانه است. یکی از جدیدترین مدل‌های بوت از این برند، مدل بوت‌های سندی است که در واقع نوعی بوت گاوچرانی ساق بلند به شمار می‌رود و روی آن گلدوزی و جزئیات خاصی هم مشاهده می‌شود. این بوت‌ها را می‌توان با ساپورت و لباس تابستانی چین‌دار پوشید. قیمت این پوند حدود ۷۵۰ پوند است و در نوع خود یک بوت لاکچری و گران قیمت محسوب می‌شود.

جدیدترین مدل‌های بوت زنانه

تکس بوت از برند کالوین کلاین: کالوین کلاین از باسابقه‌ترین و موفق‌ترین برندهای تولید پوشاک و اکسسوری زنانه و مردانه است و جای تعجبی ندارد اگر این برند در تولید بوت‌های زنانه هم موفق باشد. بوت مدل تکس از این برند یک مدل جدید و خاص است که سال گذشته معرفی شد و با قسمت فلزی خاصی که روی پنجه دارد شناخته می‌شود. این بوت یک بوت نسبتا ساده اما زیبا و شکیل است که در دسته بوت‌های گاوچرانی قرار می‌گیرد اما شما می توانید آن‌ها را با هر تیپ و لباسی بپوشید. قیمت این بوت هم حدود ۱۰۰۰ پوند است.

جدیدترین مدل‌های بوت زنانه جدیدترین مدل‌های بوت زنانه

استه بوت از برند بای فار: اگر به استایل مینیمال بیشتر علاقه دارید استه بوت از برند بای فار می‌تواند بهترین بوت برای شما باشد. استه بوت ساختاری یکدست بدون تکه دوزی و جزئیات اضافی دارد و پاشنه متوسط آن راه رفتن را برای شما بسیار ساده خواهد کرد. سادگی این بوت‌ها باعث تطبیق پذیری فوق العاده آن شده و هیچ محدودیتی برای ترکیب لباس با آن نیست، البته واضح است که استایل رسمی و کلاسیک با آن هماهنگی بیشتری خواهد داشت. قیمت این بوت حدود ۴۰۰ پوند است.

جدیدترین مدل‌های بوت زنانه جدیدترین مدل‌های بوت زنانه

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)