انتخاب رنگ رژ لب کار دشوار و پیچیده‌ای است چون همه ما در مقابل تنوع بی‌شماری از رنگ‌های رژ لب دچار سردرگمی و وسواس می‌شویم و نمی‌توانیم رنگ بهتر و مناسب‌تر را برای خودمان انتخاب کنیم. در چنین شرایطی ترندها می‌توانند به کمک شما بیایند و ایده‌هایی برای انتخاب رنگ‌های رژ لب به شما بدهند. استفاده از رژ لبی که مد روز و جدید باعث باعث افزایش اعتماد به نفس و احساس جذابیت بیشتر در میان دوستانتان خواهد شد اما در حال حاضر کدام رنگ‌ها برای رژ لب محبوب و پرطرفدار هستند؟ در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز جدیدترین رنگ‌های رژ لب را که امسال مد روز هستند به شما معرفی می‌کنیم و در ادامه یک ترفند ساده برای داشتن آرایش لب زیبا و حرفه‌ای را برای شما بیان خواهیم کرد.

البته واضح است که ترندها همیشه نمی‌توانند تنها معیار ما برای انتخاب رنگ رژ لب و سایر محصولات آرایشی باشند بلکه چیزی که در این میان اهمیت بیشتری دارد هماهنگی این رنگ با چهره و رنگ پوست شما است. چون اگر رنگ رژ لب شما با رنگ پوست شما همخوانی نداشته باشد پوست شما رنگ پریده و یا زرد و بد رنگ به نظر خواهد رسید. پس همیشه در مرحله اول دسته رنگ‌های رژ لبی را که مناسب رنگ پوست شما هستند انتخاب کنید و سپس سراغ مراحل بعدی بروید. در مرحله دوم نیز بهتر است کاربرد رژ لب را برای خودتان مشخص کنید چون هر رژ لبی برای هر موقعیتی مناسب نیست و یک رژ لب با رنگ تند و جیغ را تنها می‌توان در مهمانی‌ها استفاده کرد. در مرحله آخر که دامنه انتخاب شما محدود شده است می‌توانید برای انتخاب رنگ رژ لب مناسب خود سراغ ترندها بروید و رنگی را که محبوب و مد روز است انتخاب کنید. خوشبختانه این روزها تنوع ترندها بسیار بیشتر از گذشته است و در میان رنگ‌های جدید برای رژ لب انتخاب‌های متعددی برای همه سلیقه‌های وجود دارد. در ادامه با تعدادی از جدیدترین و زیباترین رنگ‌های رژ لب که تابستان امسال مد روز هستند آشنا خواهید شد.

جدیدترین رنگ‌های رژ لب

رنگ‌های رژ لب مات همرنگ لب

اگر به دنبال جذابیت و زیبایی از نوع طبیعی آن هستید بهتر است از دامنه رنگ‌های طبیعی لب خود فراتر نروید و رنگ‌هایی را برای آرایش لب انتخاب کنید که به رنگ لب شما نزدیک هستند. رنگ‌هایی مثل گوشتی، کالباسی، صورتی مات و … این ویژگی را دارا هستند و با یکدست کردن لب‌های شما زیبایی خاصی به آن می‌دهند بدون آن که آرایش شما چندان مشخص باشد. اگر می‌خواهید آرایش شما با رژ رنگ لب باز هم طبیعی‌تر باشد بهتر است سراغ رنگ‌های مات بروید. چنین آرایشی برای محیط کار، دانشگاه و هر محیط جدی و رسمی دیگری کاملا مناسب خواهد بود.

جدیدترین رنگ‌های رژ لب

رژ لب مایع صورتی کمرنگ

رنگ صورتی جزو رنگ‌های محبوب و پرطرفدار رژ لب است که تقریبا هرگز از محبوبیت آن کاسته نمی‌شود. این رنگ بر خلاف تصور خیلی‌ها مخصوص نوجوانان نیست و شما با هر سنی می‌توانید از یک رنگ صورتی مناسب برای آرایش لب‌های خود استفاده کنید. اما رژهای مایع صورتی با طیف کمرنگ و نیمه شفاف جزو محصولاتی هستند که می‌توانند آرایش روزمره شما را کامل کننده و جلوه‌ای جذاب و جوانانه به چهره شما بدهند.

جدیدترین رنگ‌های رژ لب

رژ لب مایع مات در رنگ‌های طیف صورتی

رژ لب مایع مات جزو ترندهای جدید و محبوب رژ لب است که توسط برندهای متعددی تولید شده است. این رژها ماندگاری بسیار بالایی دارند و حالتی یکدست و جذاب روی لب‌ها ایجاد می‌کنند که برای مهمانی‌ها و مجالس کاملا مناسب و عالی است. اما مساله مهم در مورد این نوع رژ لب رنگ آن است چون رنگ در رژهای مات جلوه بیشتر و پررنگ‌تری دارد، اگر می‌خواهید آرایش شما کاملا به روز و جدید باشد توصیه می‌کنیم از رژ لب مایع مات با طیف‌های مختلف صورتی استفاده کنید و آرایش خود را کامل کنید.

جدیدترین رنگ‌های رژ لب

رژ لب مایع قرمز یکی از بهترین رنگ‌های رژ لب

اگرچه صورتی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های رژ لب برای امسال است اما تنها انتخاب پیش روی شما نیست. اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید از طیف‌های صورتی برای آرایش لب خود استفاده کنید توصیه می‌کنیم سراغ رنگ قرمز  بروید. رنگ قرمز خالص جزو رنگ‌هایی است که به همه می‌آید و بهترین گزینه برای مهمانی‌ها و مجالس است. به همین دلیل یک رژ لب مایع قرمز رنگ می‌تواند بهترین رنگ رژ لب برای خانم‌های مشکل پسند و خوش سلیقه باشد.

جدیدترین رنگ‌های رژ لب

برق لب صورتی از محبوب‌ترین رنگ‌های رژ لب

برق لب را همه به عنوان یک وسیله آرایشی دخترانه می‌شناسند که در دهه ۹۰ و ۲۰۰۰ محبوب بود اما در حال حاضر برق لب به خصوص نوع رنگی آن طرفداران زیادی دارد و بهترین وسیله برای آرایش لب‌ها در کنار مرطوب نگه داشتن آن‌ها است. اگر به دنبال یک برق لب جدید و خوشرنگ برای استفاده به صورت مجزا و یا به عنوان برق روی رژ لب جامد هستید توصیه می‌کنیم از نوع نیمه شفاف رنگی آن در طیف‌های صورتی استفاده کنید.

جدیدترین رنگ‌های رژ لب

یک ترفند ساده برای آرایش لب زیبا و حرفه‌ای

حتما برای شما هم پیش آمده است که موقع تست کردن رنگ‌های رژ لب روی مچ دست خود در فروشگاه‌ها تجربه متفاوتی نسبت به زمانی داشته‌اید که آن‌ها را روی لب‌ها استفاده می‌کنید. این تجربه به رنگ زمینه‌ای که رژ لب روی آن استفاده شده بستگی دارد، رنگ پوست شما کاملا با رنگ لب شما متفاوت است چون رنگ پوست یک رنگ نسبتا خنثی است در حالی که رنگ لب مایل به صورتی و قرمز است و این تفاوت باعث می‌شود که رنگ‌های رژ لب جلوه متفاوتی روی لب داشته باشند. پس لازم است که هنگام تست کردن رژ لب در فروشگاه آن را روی لب‌های خود امتحان کنید و نه پوست دست، تا نتیجه درست و دقیقی بگیرید.

جدیدترین رنگ‌های رژ لب

 

اما اگر رژ لبی دارید که می‌خواهید رنگ واقعی آن روی لب‌های شما جلوه داشته باشد می‌توانید از یک ترفند ساده کمک بگیرید، شما باید رنگ لب‌های خود را خنثی کنید و این کار را می‌توانید به سادگی با یک کانسیلر انجام دهید. از همان کانسیلری که برای پوشش دادن تیرگی زیر چشم استفاده می‌کنید کمک بگیرید و لب‌ها را با آن بپوشانید. این کانسیلر مانند یک پرایمر عمل می‌کند و نه تنها رنگ واقعی رژ لب شما را نشان می‌دهد بلکه ماندگاری آن را افزایش داده و به یک آرایش کامل برای مهمانی‌ها تبدیل می‌کند. پس از پوشش دادن لب با کانسیلر و محو کردن لبه‌های داخلی آن رژ لب خود را روی لب‌ها بزنید سپس با یک قلموی آرایشی ظریف که با کانسیلر آغشته شده است دور لب خود را تمیز کنید. به این ترتیب آرایش لب شما کاملا حرفه‌ای و سطح بالا خواهد شد و رژ لب شما رنگ واقعی خود را نشان خواهد داد.

جدیدترین رنگ‌های رژ لبجدیدترین رنگ‌های رژ لب

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه ترفندهای آرایشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)