تبدیل سلفی به استیکر از مواردی است که طرفداران بسیاری دارد. گوگل نیز ویژگی جدیدی به اپلیکیشن گوگل الو (Google Allo) افزوده است که سبب تبدیل سلفی به استیکرهای کارتونی می‌شود. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد ویژگی جدید تبدیل سلفی به استیکر توسط گوگل، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

محبوبیت روزافزون تبدیل سلفی به استیکر

استفاده از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام رسان، امروزه بسیار گسترده شده است و سبب ایجاد بازاری رقابتی میان تولید کنندگان شده تا سعی در بهبود روزانه‌ی سرویس‌های خود برای کاربران داشته باشند و از این طریق، نسبت به رقیبان، برتری یابند. شاید یکی از دلایل وجود ایموجی‌ها و پس از آن، استیکرها نیز همین موضوع باشد. با این حال، تمام این‌ها به هدف بهتر کردن تجربه‌ی کاربری است و تاکنون هم موفق بوده. امروزه  ایموجی‌ و استیکرها، به صورت روزافزونی در حال گسترش هستند و تبدیل به بخشی از ارتباطات روزانه‌ی ما شده‌اند. بنابراین پیشرفت در تولید آن‌ها نیز، مزیتی محسوب می‌شود تا بتوان گوی رقابت را در این بازار، از حریفان ربود. تبدیل سلفی به استیکر نیز یکی از این پیشرفت‌ها است که محبوبیت بسیاری دارد.

تبدیل سلفی به استیکر توسط گوگل الو

تولید آواتار ایموجی در گوگل الو، تنها یک ابزار قابل سفارشی سازی همانند میس (Miis) متعلق به Nintendo و یا بیتموجی (Bitmoji) ساخت اسنپ چت نیست. ویژگی تبدیل سلفی به استیکر در گوگل الو، شبکه‌های عصبی و فراگیری ماشین را برای ترسیم ویژگی‌های صورت شما به نسخه‌ی انیمیشنی پیاده سازی می‌کند. این انیمیشن‌ها توسط هنرمندی به نام لامار آبرامز (Lamar Abrams) طراحی شده است و می‌توانند بعداً، سفارشی سازی هم بشوند. حاصل نهایی این فرایند، تعدادی استیکر مختلف است که دوقلوی کارتونی شما را به تصویر می‌کشد و می‌توانید در چت‌هایی که در گوگل الو انجام می‌دهید، استفاده کنید.

تبدیل سلفی به استیکر توسط گوگل الو

با بررسی بلاگ تحقیقاتی گوگل (Google)، متدولوژی جالبی پشت این ادغام به ظاهر ساده را مشاهده خواهید کرد زیرا تلاش‌های انجام شده برای به تصویر کشیدن شما توسط این شرکت شرح داده می‌شود تا هر فردی، فارغ از نژاد، جنسیت و سن، در سرتاسر این استیکرها به خوبی به تصویر کشیده شوند. ابزار تبدیل سلفی به استیکر هم برای گوگل الو در اندروید ارائه خواهد شد و هم iOS.

  • نظر شما درمورد ویژگی تبدیل سلفی به استیکر در Google Allo چیست؟ دیدگاه‌های خود را با بخش فناوری مجله قرمز به اشتراک بگذارید.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Chaim Gartenberg

منبع: theverge