چیزی به شروع فصل پاییز نمانده است و خانم‌های شیک پوش به دنبال این هستند که جدیدترین مدل‌های لباس و کیف زنانه برای پاییز و زمستان را تهیه و به مجموعه لباس‌ها و اکسسوری‌های خود اضافه کنند. اما جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان امسال کدام مدل‌ها هستند؟ برای پاسخ به این سوال باید قبل از هر کاری به نمایش‌های مد سال گذشته بازگردیم، نمایش‌های مد پاییز و زمستان سال ۲۰۱۸/۲۰۱۹ که ماه مارس گذشته برگزار شد و جدیدترین مدل‌های فصل‌های آینده توسط طراحان برتر جهان در آن معرفی شدند. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما با بررسی این نمایش‌های مد شش مورد از جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان را که امسال مد روز خواهند بود به شما معرفی خواهیم کرد.

طرح پوست ماری روی کیف زنانه برای پاییز

لیزا آیکن در گزارش فصلی خود به مجموعه Net-a-Porter اعلام کرد که طرح و بافت پوست ماری و پوست کروکودیلی برای پاییز امسال مد روز خواهد بود چون برندهای متعددی از جمله تریدمارک، نانوشکا و رجینا پیو در نمایش‌های مد اخیر خود کیف‌هایی با این طرح و بافت ارائه کرده‌اند. البته لازم به ذکر نیست که این کیف‌های پوست ماری و پوست کروکودیلی واقعا از جنس پوست حیوانات نیستند بلکه تنها طرح آن روی چرم مصنوعی (معمولا براق) شبیه سازی شده است. علت این مساله نیز مخالفت شدیدی است که در حال حاضر در صنعت فشن با کشتار حیوانات و استفاده از پوست آن‌ها وجود دارد و بیشتر برندهای معتبر حتی استفاده از چرم گاو و گوسفند را نیز از دستور کار خود خارج کرده‌اند. این روزها این کیف‌ها را می‌توان در تصاویر اینستاگرامی ستارگان مد و ویترین فروشگاه‌های معتبر در جهان مشاهده کرد.  این کیف‌های پوست ماری و کروکودیلی زیبا، خاص و پرطرفدار هستند و بافت طبیعی روی آن‌ها حسی  از گران بودن و لاکچری بودن را به شما می‌دهد بدون آن که حیوانی برای ساخت آن سلاخی شده باشد.

مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان

رنگ آبی آسمانی کیف زنانه برای پاییز

رنگ آبی همیشه از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین رنگ‌ها بوده است و هیچ زمانی نبوده است که این رنگ از مد افتاده و  فراموش نشده تلقی شود. طبق نظرسنجی‌ها رنگ آبی محبوب‌ترین رنگ در میان مردم آمریکا است و می‌توان گفت که این آمار در سایر نقاط جهان نیز صادق است. پس جای تعجبی ندارد اگر کیف به رنگ آبی همیشه محبوب و پرطرفدار باشد. اما طیف کمرنگ آبی یا همان آبی آسمانی یا آبی پاستل که به آن آبی پودری هم می‌گویند در حال حاضر جزو رنگ‌های محبوب لباس‌های پاییز به خصوص کیف زنانه برای پاییز است و اگر شما به دنبال یک رنگ خاص و زیبا برای کیف جدید پاییزی خود هستید رنگ آبی آسمانی را به شما توصیه می‌کنیم. در هفته مد پاییز و زمستان ۲۰۱۸ کیف‌های آبی آسمانی در نمایش‌های مد برندهای متعددی از جمله جاکموس مشاهده شد و این برندها کیف‌های آبی را در ابعاد و اشکال مختلف و در طیف‌های متنوع آبی آسمانی به نمایش درآورند.

مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان

کیف‌های بزرگ رسمی و کاربردی

ترندهای کیف زنانه در فصل‌های اخیر فراز و نشیب‌های متعددی داشته است و ما شاهد مد شدن کیف‌هایی بوده‌ایم که روز به روز در حال کوچک شدن بوده‌اند گاهی آن قدر کوچک که تنها یک گوشی همراه و یک کار اعتباری و یک سوئیچ را می‌توان در آن‌ها جا داد. اما همزمان با این کیف‌های کوچک شونده موسوم به مینی و میکرو، کیف‌هایی هم روانه بازار شده‌اند که کاربردی بودن و عملکرد در آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. کیف‌هایی با کیفیت بالا و سایز مناسب که می‌توان همه لوازم ضروری را در آن جا داد و آن را به راحتی حمل کرد و برای محیط کار و … از آن استفاده کرد. برندهای معتبری مثل جاکموس و لوئه وه این سبک و مدل از کیف‌های زنانه را محبوب کردند و با به کار بردن سبک مینیمالیسم باعث محبوبیت و تطبیق پذیری بیشتر آن‌ها با زندگی روزمره خانم‌ها شده‌اند.  اگرچه کیف‌های مینی و میکرو عمری طولانی داشته‌اند و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها فراموش شوند اما کیف‌های بزرگ رسمی و کاربردی هم به دلیل سهولت در استفاده، سادگی و تطبیق پذیری به این زودی‌ها از مد نخواهند افتاد.

مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان

مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان

 

طرح پوست حیوانات روی کیف زنانه برای پاییز

کسانی که نمایش‌های مد پاییز و زمستان ۲۰۱۸ را در سال گذشته دنبال کردند می‌دانند که این نمایش‌ها شباهت زیادی به مستندهای راز بقا و حیات وحش داشتند چون لباس‌هایی که در آن‌ها به نمایش درآمدند به شدت تاثیر گرفته از طبیعت بودند و طرح پوست حیوانات در آن‌ها به کرات به کار رفته بود از طرح پوست ماری و کروکودیل گرفته تا پوست پلنگ و ببر و گورخر و زرافه! با این اوصاف به نظر می‌رسد که طرح پوست حیوانات روی کیف زنانه برای پاییز امسال همچنان محبوب و پرطرفدار باشد چون حتی برندها و طراحانی مثل ویکتوریا بکهام هم که در طراحی لباس‌ها و اکسسوری‌های ساده به سبک مینیمالیسم شهرت دارند از این طرح‌های ماکسیمالیستی پوست حیوانات در محصولات خود استفاده کرده بودند. حتی برند بالنسیاگا روی کیف‌های خود از سگ و گربه هم بهره گرفته بود و با این طرح‌ها و نقش‌های طبیعت گرایانه به روش خود سعی کرده بود زیبایی و جذابیت خاصی به محصولات خود اضافه کند.

مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان

کیف‌های چرم زینی مدل جدید کیف زنانه برای پاییز

مدت کمی از معرفی و محبوبیت کیف‌های مدل زینی نمی‌گذرد و این کیف‌های کوچک دوشی از چندین فصل پیش وارد دنیای کیف‌های زنانه شده‌اند تا حدی که احتمالا بسیاری از شما در منزل یک عدد کیف زینی چرم زیبا دارید که گاهی از آن استفاده می‌کنید. اما نگاهی به نمایش‌های مد پاییز و زمستان ۲۰۱۸ ثابت می‌کند که نه تنها در این مدت از محبوبیت کیف‌های زینی کاسته نشده است بلکه برندهای بیشتری به طراحی و تولید این مدل‌ها روی آورده‌اند و به نظر می‌رسد که این مدل در حال تبدیل شدن به یک مدل کلاسیک است. فصل گذشته برند معروف دیور تبلیغات گسترده‌ای در مورد مدل جدید کیف زینی خود ارائه کرد و برند کلوئه هم که ید طولایی در طراحی و تولید کیف‌های چرم پرطرفدار دارد مدل جدید فصل خود را موسوم به مدل تس معرفی کرد. این مدل‌های جدید کیف زینی نسبت به گذشته تغییرات کوچک و محدودی داشته‌اند مثلا کیف زینی دیور فرمی نامتقارن و ناآشنا دارد که به زیبایی آن افزوده است و این مدل در طرح‌های و رنگ‌های متنوعی وارد بازار شده است که برای همه سلیقه‌ها مناسب است.

مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان

کیف‌های کوچک دستی به سبک کری برادشاو

کری برادشاو یکی از شخصیت‌های تخیلی سریال‌های تلویزیونی است که در دهه ۹۰ میلادی بسیار محبوب بود و با نفش آفرینی سارا جسیکا پارکر تاثیر فوق العاده‌ای بر مد و فشن این دوره گذاشت. ظاهرا به نظر می‌رسد که این تاثیر هنوز تمام نشده است و لباس‌های و اکسسوری‌هایی که این شخصیت تخیلی از آن استفاده می‌کرد مجددا در حال محبوب شدن هستند و از این طریق فشن دهه ۹۰ را مجددا زنده و احیا می‌کنند. در این راستا نه تنها صندل‌های بنددار کری برادشاو برای بهار و تابستان امسال محبوب و مد روز شد بلکه نگاهی به مجموعه‌های پاییز و زمستان ۲۰۱۸ برندهای معروف نشان می‌دهد که کیف‌های کوچک دستی او نیز در حال بازگشت به دنیای مد هستند، کیف‌های پر زرق و برق و تزئین شده که کمتر جنبه کاربردی دارند و بیشتر به عنوان کیف مجلسی به کار می‌روند. برندهای مختلفی مثل دیور، فندی و به خصوص میو میو کیف‌هایی را با این سبک و مدل طراحی و روانه بازار کرده‌اند که طبق پیش بینی‌ها در فصل آینده محبوب و پرطرفدار خواهند شد.

مدل‌های کیف زنانه مدل‌های کیف زنانه مدل‌های کیف زنانه برای پاییز و زمستان

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)