اگر در حال آماده شدن برای فصل جدید هستید و می‌خواهید در پاییز هم شیک و به روز لباس بپوشید احتمالا به دنبال مدل‌های جدید کیف زنانه هم هستید. کیف‌ها به عنوان مهم‌ترین اکسسوری‌های زنانه نقش مهمی در شیک پوشی شما ایفا می‌کنند و از این ظر نباید آن‌ها را دست کم بگیرید. از طرف دیگر، کیف یک وسیله کاربری مهم است که وسایل شما را در خود جای می‌دهد و همه به آن نیاز دارند. اما برای خانم‌هایی که می‌خواهند شیک و مد روز باشند آشنایی با مدل‌های جدید کیف برای هر فصل اهمیت زیادی دارد و همین اکسسوری ساده و کاربردی می‌تواند استایل شما را به روز و زیبا کند. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز مدل‌های جدید کیف زنانه را که در پاییز و زمستان امسال مد روز و محبوب خواهند بود به شما معرفی خواهیم کرد.

کیف دوشی کوچک از مدل‌های جدید کیف

کیف‌های دوشی کوچک در سال‌های اخیر جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کیف‌های زنانه بوده‌اند و علت این محبوبیت را می‌توان در تطبیق پذیری بالا و سبک بودن و سادگی حمل و نقل آن‌ها یافت. کیف‌های دوشی کوچک اگرچه بزرگ نیستند اما فضای کافی برای حمل لوازم روزمره را دارند. از طرف دیگر کوچک بودن و سبک بودن این کیف‌ها باعث شده که دست و پا گیر نباشند و حمل و نقل آن‌ها بسیار آسان باشد. به همین دلیل است که کیف‌های دوشی کوچک به این زودی‌ها از مد نخواهند افتاد و شما می‌توانید در هر فصل مدل‌های جدید و جذابی را از این کیف‌ها تهیه کنید.

مدل‌های جدید کیف زنانه

مدل‌های جدید کیف زنانه

کیف زینی از مدل‌های محبوب کیف زنانه

کیف مدل زینی از کیف‌هایی است که چند سال پیش محبوب و پرطرفدار شد و در واقع جزو مدل‌های جدید کیف زنانه به شمار نمی‌رود چون ممکن است همین الان هم شما یک مدل کیف زینی در مجموعه کیف‌های خود داشته باشید. این کیف‌های در دسته کیف‌های دوشی کوچک قرار می‌گیرند اما به دلیل فرم خاصشان که به فرم زینی موسوم شده است در یک کلاس مجزا دسته بندی می‌شوند. کیف‌های زینی معمولا از جنس چرم بوده و رنگبندی و فرم ساده‌ای دارند و با یک قفل فلزی یا دکمه بسته می‌شوند. در حال حاضر برندهای مختلفی از جمله برند کلوئی مدل‌های مختلفی از کیف‌های زینی را تولید کرده‌اند که جزو مدل‌های پرفروش این برندها به شمار می‌روند.

مدل‌های جدید کیف زنانه مدل‌های جدید کیف زنانه

کیف دستی کوچک از مدل‌های جدید کیف

داشتن یک کیف کوچک مزایای زیادی دارد چون خانم‌ها به جز زمانی که وسایل زیادی همراه دارند می‌توانند نیاز خود را با یک کیف کوچک هم برطرف کنند. شما برای حمل کیف پول، تلفن همراه، سوئیچ و عینک آفتابی به یک کیف بزرگ نیاز ندارید و یک کیف دستی کوچک و زیبا هم می‌تواند این وسایل را در خود جای دهد. به همین دلیل است که کیف‌های دستی کوچک از مدل‌های پرطرفدار و همیشه پرفروش کیف‌های زنانه هستند. این کیف‌ها رنگبندی و طرح‌های متنوعی هم دارند که در استایل شما شلوغ به نظر نخواهند رسید، البته بیشتر کیف‌های دستی کوچک، بند دوشی قابل تعویض هم دارند که می‌تواند آن را به یک کیف دوشی کوچک هم تبدیل کند.

مدل‌های جدید کیف زنانه مدل‌های جدید کیف زنانه

کیف دستی بزرگ از مدل‌های پرطرفدار

اگرچه کیف‌های کوچک در بیشتر مواقع کار ما را راه می‌اندازند اما همیشه نمی‌توان به آن‌ها وابسته بود. گاهی شرایطی پیش می‌آید که شما به وسایل زیادی نیاز پیدا می‌کنید و باید همه آن‌ها را همراه داشته باشید و در این شرایط یک کیف کوچک جوابگوی نیاز شما نیست. پس همه خانم‌ها باید حداقل یک کیف بزرگ در مجموعه کیف‌های خود داشته باشند تا در موقعیت‌های مختلف مثل خرید، محیط کار، آموزش و … بتوانند از آن استفاده کنند. کیف‌های دستی بزرگ به اندازه کافی جادار هستند و شما می‌توانید علاوه بر لوازم روزمره چیزهای دیگری مثل کتاب، غذا، لپ تاپ و … را هم در آن جا دهید. البته کیف را بیش از حد سنگین نکنید چون حمل یک کیف بزرگ و سنگین فشار زیادی به عضلات بدن وارد می‌کند.

مدل‌های جدید کیف زنانه مدل‌های جدید کیف زنانه

کیف دوشی بزرگ از مدل‌های جدید کیف

همان طور که گفتیم داشتن یک کیف بزرگ یک نیاز ضروری برای همه خانم‌ها است و همه باید یک کیف با ابعاد مناسب در مجموعه کیف‌های خود داشته باشند تا بتوانند همه لوازم مورد نیاز خود را با خود حمل کنند. اما کیف‌های بزرگ می‌توانند سنگین هم باشند و همین سنگین بودن گاهی آن ها را غیرقابل حمل می‌کند. در این شرایط اگر کیف شما بند مناسبی داشته باشد وزن آن روی قسمت‌های مختلف بدن تقسیم شده و حمل کردن آن ساده‌تر خواهد شد. پس یک کیف دوشی بزرگ برای خانم‌هایی که هر روز لوازم سنگینی مثل چندین کتاب و لپ تاپ و … را با خود حمل می‌کنند ضروری است.

مدل‌های جدید کیف زنانه

کیف مدل سطلی از مدل‌های جدید کیف

کیف مدل سطلی همان طور که از نامش پیداست فرمی شبیه به شکل دارد و همین فرم باعث سادگی و تطبیق پذیری فوق العاده آن شده است. کیف‌های سطلی جادار هستند و در عین حال ابعاد بزرگی هم ندارند. این کیف‌ها در مدل‌های دستی، کوله پشتی، دوشی و به رنگ‌های و طرح‌های مختلفی وجود دارند که می‌تواند برای همه سلیقه‌ها راضی کننده باشد. برندهای مختلف به تولید کیف‌های سطلی اقدام کرده‌اند اما کیت اسپید طراح فقید هم مدل‌های بسیار زیبایی از کیف‌های سطلی را طراحی و روانه بازار کرده بود که این مدل‌ها هنوز هم جزو مدل‌های محبوب و پرفروش کیف‌های زنانه به شمار می‌روند.

مدل‌های جدید کیف زنانه

کیف دایره‌ای از مدل‌های جدید کیف زنانه

مدتی است که فرم‌های هندسی در کیف‌های زنانه حرف اول را می‌زنند و همین مساله وجود کیف‌های سطلی، استوانه‌ای، مربعی، دایره‌ای و حتی مثلثی را تایید می‌کند. کیف‌های دایره‌ای جزو مدل‌هایی است که چند سال پیش روانه بازار شد اما هنوز هم محبوب و پرطرفدار است. کیف‌های دایره‌ای معمولا در مدل‌های دوشی تولید می‌شوند و در عین این که سایز کوچکی دارند فضای زیادی در خود دارند. این کیف‌ها را می‌توان در مدل‌های مختلف مثل چرمی، حصیری، جیر و …  در رنگ‌های مختلف مشاهده کرد که برای همه فصل‌ها و همه موقعیت‌ها انتخابی مناسب و جذاب است.

مدل‌های جدید کیف زنانه

کیف زینی مدل دیور

همان طور که گفتیم کیف‌های مدل زینی یک دسته بندی خاص از کیف‌های دوشی کوچک زنانه هستند که از دهه ۹۰ میلادی آمده‌اند و در حال حاضر هم محبوبیت و فروش بالایی دارند. همین محبوبیت و پرطرفداری کیف‌های مدل زینی باعث شده است که برند دیور هم دست به کار شود و یک مدل متفاوت از این کیف‌ها را روانه بازار کرده است که مخصوص برند دیور است. کیف‌های زینی برند دیور به طور عمد با فرمی غیرمعمول و نامتقارن طراحی شده‌اند و رنگبندی و طرح‌های متنوعی دارند و علاقمندان به این مدل جالب می‌توانند آن را در جنس چرم یا پارچه یا فاستونی و … تهیه کنند.

مدل‌های جدید کیف زنانه مدل‌های جدید کیف زنانه

کیف‌های نگین کاری شده زنانه

فارغ از این که سایز و مدل و طرح کف شما چه باشد و در کدام یک از دسته‌های فوق قرار بگیرد، تزئیناتی که روی آن به کار می‌رود نیز در مد روز بودن و زیبایی آن تاثیر چشمگیری دارد. در حال حاضر در کنار کیف‌های ساده و مینیمالیستی که همچنان محبوب هستند کیف‌های نگین کاری شده با سبکی خاص هم جزو مدل‌های جدید و محبوب کیف زنانه به شمار می‌روند و اگر شما به کیف‌های ساده علاقه‌ای ندارید و یا می‌خواهید در کنار کیف‌های کلاسیک خود یک کیف زرق و برق دار شیک هم داشته باشید این مدل‌ها را به شما توصیه می‌کنیم.

مدل‌های جدید کیف زنانه مدل‌های جدید کیف زنانه

کیف زنجیری از مدل‌های جدید کیف زنانه

استفاده از زنجیر به عنوان بند کیف ایده جدیدی نیست و از گذشته‌های دور، زنجیر فلزی به عنوان بند کیف دوشی مورد استفاده قرار گرفته است. اما در حال حاضر کیف‌های دوشی زنجیری جزو مدل‌های جدید کیف زنانه هستند که به کیف‌های مجلسی هم محدود نمی‌شوند و شما می‌توانید از این مدل‌های جدید به عنوان کیف دوشی روزمره خود نیز استفاده کنید و زیبایی و جلوه خاصی به استایل خود بدهید.

مدل‌های جدید کیف زنانه

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)