با شروع هر فصل ما شاهد معرفی مدل‌های جدیدی از لباس و اکسسوری مخصوص آن فصل هستیم و کفش و پوتین زنانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. کفش و پوتین زنانه جزو اکسسوری‌هایی است که اهمیت و جایگاه خاصی در استایل زنانه دارد و خانم‌های شیک پوش همیشه سعی می‌کنند بهترین، زیباترین و مد روزترین کفش‌ها و بوت‌ها را برای استایل روزمره، مجلسی و رسمی خود انتخاب کنند. اگر شما هم قصد تهیه کفش و پوتین زنانه برای پاییز و زمستان امسال را دارید اما نمی‌دانید کدام مدل‌ها محبوب خواهند بود نگران نباشید ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز جدیدترین مدل‌های کفش و پوتین زنانه را که امسال مد روز خواهند بود به شما معرفی خواهیم کرد و خواهیم گفت که از این کفش‌ها و پوتین‌های جدید چطور در استایل خود استفاده کنید.

کفش و پوتین زنانه با طرح پلنگی

این روزها طرح پلنگی را می‌توان همه جا مشاهده کرد، از لباس‌ها و اکسسوری‌های زنانه گرفته تا حتی لوازم دکوراسیون منزل. پس جای تعجبی ندارد اگر بوت‌ها و کفش‌های زنانه با طرح پلنگی هم مد روز و محبوب باشند. اگر شما از طرفداران این طرح شیک و زیبا هستید و برای پوشیدن یک پالتوی سرتاپا پلنگی به اندازه کافی جسارت ندارید می‌توانید کفش و بوت پاییزی خود را با این طرح انتخاب کنید. در این صورت باید بقیه لباس‌ها و اکسسوری‌های خود را از طرح‌ها و رنگ‌های ساده و کلاسیک برگزینید تا استایل شما شیک و سطح بالا به نظر برسد و دچار به هم ریختگی و عدم تعادل نشود.

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

کفش‌های کتانی درشت و مدل ورزشی

کفش‌های کتانی از اجزای ضروری هر کمد لباسی هستند و خانم‌های شیک پوش باید حتما یکی دو جفت کفش کتانی در اختیار داشته باشند تا بتوانند استایل روزمره خود را با آن بسازند. اما کفش‌های کتانی هم مدل‌ها و ترندهای خاص خود را دارند که در هر دوره‌ای مد روز شده و پس از مدتی فراموش می‌شوند. در حال حاضر جدیدترین و پرطرفدارترین مدل‌های کفش کتانی مدل‌هایی هستند که حجم زیاد، رنگ‌های تند و روشن و استایلی ورزشی دارند. شما می‌توانید این کفش‌ها را با هر استایلی به خصوص استایل روزمره خود ترکیب کرده و زیبایی و تنوع خاصی به آن بدهید.

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

پوتین‌های مدل وسترن

بوت‌های کابویی یا وسترن جزو مدل‌های خاص بوت زنانه است که شاید به اندازه مدل‌های دیگر تطبیق پذیر نباشد اما برای خانم‌هایی که به چیزهای متفاوت علاقمند هستند می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این بوت‌ها معمولا در نوبت بلند و نیم بوت ارائه می‌شوند اما نوع ساق کوتاه آن‌ها تطبیق پذیری بیشتری دارد و می‌تواند با انواع لباس‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. بیشتر افراد تصور می‌کنند بوت‌های کابویی مخصوص استفاده همراه با تاکسیدوی کانادایی (کت و شلوار جین) هستند اما شما می‌توانید از این بوت‌ها همراه با لباس‌های استایل خانمانه هم استفاده کنید و ترکیبی جذاب بسازید.

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

پاپیون روی کفش و پوتین زنانه

حال که صحبت از سبک خانمانه شد بهتر است از پاپیون هم یاد کنیم. پاپیون یکی از نمادهای استایل خانمانه است که این روزها بسیار پرطرفدار و مد روز است. پاپیون‌های امروزی برخلاق گذشته کوچک و ساده نیستند بلکه بزرگ و نرم و پارچه‌ای هستند و روی همه مدل‌های کفش‌های زنانه  از کفش‌های تخت و عروسکی گرفته تا کفش‌های پاشنه بلند و بوت و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس اگر به دنبال یک مدل جدید برای کفش پاییزی خود هستید و می‌خواهید آن را به استایل خانمانه خود اضافه کنید بهتر است پاپیون را در اشکال و رنگ‌های مختلف در ذهن خود داشته باشید.

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

بوت‌های بلند و شل زنانه

بوت‌های شل از سبک‌های دهه هفتاد میلادی هستند که در طول سال‌های اخیر از محبوبیت آن‌ها کاسته نشده است طوری که می‌توان این مدل‌های زیبا و خاص را در دسته بوت‌های کلاسیک زنانه قرار داد. این بوت‌ها تطبیق پذیری بالایی هم دارند و می‌توان به روش‌های مختلفی آن‌ها را پوشید. مثلا شما می‌توانید طبق سلیقه خود این بوت‌ها را روی شلوار جین تنگ بپوشید و یا همراه با دامن مناسب از آن در مجالس و مهمانی‌ها استفاده کنید. این مدل به خصوص برای خانم‌هایی که پاهای چاقی دارند و نمی‌توانند بوت بلند مناسب خود را پیدا کنند یک انتخاب ایده آل است.

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

کفش و پوتین زنانه به رنگ شنی

اگر از مدل بوت جدیدی که برای فصل آینده انتخاب کرده اید مطمئن هستید اما در مورد رنگ آن تردید دارید ما رنگ شنی را به شما توصیه می‌کنیم. رنگ شنی یکی از طیف‌های روشن رنگ قهوه‌ای است و میزان گرمی آن نسبت به قهوه‌ای کمی کمتر است. این رنگ در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد و تطبیق پذیری بسیار خوبی دارد. بنابراین شما می‌توانید از یک بوت شنی رنگ در هر مدلی و با هر لباسی که دوست دارید استفاده کنید. به طور مثال ترکیب یک جفت بوت شنی زنانه با شلوار جین آبی ترکیبی ایده آل است در عین حال این رنگ با رنگ‌های خنثی و تیره دیگر نیز هماهنگی کاملی خواهد داشت.

بوت‌های زمستانی بنددار

بوت‌های زنانه لزوما یک کفش تزئینی نیستند بلکه از نظر کاربردی هم اهمیت زیادی دارند. شما در آب و هوای سرد نیاز به پوششی دارید که پاهای شما را گرم نگه دارد، علاوه بر این راه رفتن روی برف و یخ خیابان‌ها نیز تنها با کفش‌هایی امکان پذیر است که زیره‌ای مقاوم با اصطکاک کافی داشته باشند. بوت‌های زمستانی همه این شرایط را برای شما فراهم می‌کنند و علاوه بر این، تطبیق پذیری بالایی دارند. شما می‌توانید این بوت‌های کاربردی را همراه با شلوار جین تنگ یا گشاد یا هر مدل دیگری که دوست دارید بپوشید و در صورت لزوم لبه‌های شلوار جین را تا بزنید.

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

بوت‌های نیمه باز از مدل‌های جدید و جذاب امسال

همه ما بوت را به عنوان یک پوشش کامل روی پا می‌شناسیم اما مدل‌هایی از پوتین‌های زنانه وجود دارند که قسمت‌هایی از آن‌ها باز است و می‌توان آن‌ها را ترکیبی از بوت و صندل به شمار آورد. واضح است که این مدل‌های خاص و متفاوت تنها برای روزهای معتدل و غیربارانی مناسب هستند چون پوشش و گرمای لازم را روی پا به وجود نمی‌آورند. اما اگر شما در فصل پاییز به دنبال یک جفت بوت مجلسی و شیک مد روز برای خودتان هستید این مدل‌های بوت نیمه باز می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

کفش و پوتین زنانه با طرح پوست ماری

اگرچه طرح پلنگی جزو طرح‌های جدید و مد روز در لباس‌های زنانه به شمار می‌رود اما این گزینه تنها گزینه شما در میان طرح‌های پوست حیوانات نیست. طرح‌های دیگری هم وجود دارند که از دنیای حیوانات الهام گرفته شده‌اند و شما می‌توانید برای طرح بوت و کفش زنانه خود سراغ آن‌ها بروید. طرح پوست ماری یکی از این طرح‌ها است که زیبایی خاصی به کفش می‌دهدو واضح است که در ساخت این بوت‌ها از پوست مار واقعی استفاده نمی‌شود و تنها طرح و نقش آن روی کفش نقش می‌بندد اما زیبایی و جذابیت پوست مار را به طور کامل در خود دارد.

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

بوت‌های پنجه فلزی از مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه

یکی از مدل‌های جدید و متفاوت بوت و کفش زنانه، نمونه‌هایی هستند که قسمت پنجه آن‌ها با یک قطعه فلزی پوشیده شده است. این مدل جزو مدل‌های خلاقانه و جدید در کفش‌های زنانه است که تاکنون مشابه آن در دنیای مد مشاهده نشده بود. اما برندهایی مثل کالوین کلاین و ایزابل ماران با معرفی این مدل‌های جدید و جذاب بدعتی در مدل‌های کفش‌های زنانه به وجود آوردند. این مدل‌ها از نظر تطبیق پذیری تفاوتی با مدل‌های دیگر ندارند اما مقاومت و دوام آن‌ها در مقابل ضربه و ساییدگی بسیار بیشتر از مدل‌های ساده و معمولی است.

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

سایر مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه

بوت‌های چلسی پاشنه دار با تطبیق پذیری و راحتی فوق العاده هنگام پوشیدن، یک مدل کلاسیک هستند که هرگز از مد نخواهند افتاد.

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

بوت‌های طرح‌دار در طرح‌های ساده مثل دندانه‌ای، چهارخانه و … هم جزو مدل‌هایی هستند که می‌توان از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

بوت‌هایی که روی قسمت‌های مختلف آن‌ها تزئینات و یراق آلات فلزی وجود دارد همچنان مد روز هستند و می‌توان از آن‌ها در فصل پاییز و زمستان استفاده کرد.

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

 

اگر چرم و مواد مصنوعی بافت و جنس مورد علاقه شما برای کفش و بوت نیست می‌توانید سراغ جیر بروید چون جیر همیشه مد روز و شیک است و گران و سطح بالا به نظر می‌رسد.

مدل‌های جدید کفش و پوتین زنانه پاییزی

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)