با شروع هر فصل وقت نو کردن کمد لباس‌ها و اضافه کردن لباس‌های جدید و مد روز هم فرا می‌رسد و خانم‌ها شیک پوش به دنبال این هستند که مدل‌های جدید کفش و لباس را تهیه کرده و تیپ‌های جدید خود را با کمک این کفش‌ها و لباس‌ها بسازند. اما این کار نیازمند آشنایی با ترندها و مدل‌های جدیدی است که در هر فصل مد روز می‌شوند چون یکی از لازمه‌های شیک پوشی و به روز بودن پوشیدن مدل‌های جدید کفش و لباس است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید در فصل جدید با کمترین هزینه استایلی شیک و مد روز داشته باشید حتما این مقاله را مطالعه کنید چون در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما مدل‌های جدید کفش و لباس را که پاییز امسال به آن‌ها نیاز خواهید داشت به شما معرفی خواهیم کرد تا با تهیه آن‌ها استایلی به روزتر و جذاب‌تر داشته باشید.

طرح پوست ماری از مدل‌های جدید کفش و لباس

طرح پوست حیوانات مثل پلنگی و گورخری و ببری و … از مدل‌های همیشه پرطرفدار در دنیای مد و فشن است که در انواع لباس‌ها و اکسسوری‌ها کاربرد دارند. طرح پوست ماری هم در دسته طرح‌های پوست حیوانات قرار می‌گیرد که زیبایی‌های خاص خود را دارد و حالت شیک و گران قیمت به البسه و اکسسوری می‌دهد. البته واضح است که در این لباس‌ها و اکسسوری‌ها از پوست مار واقعی استفاده نمی‌شود چون این کار با اخلاقیات جدید مبتنی بر ممنوعیت کشتار و آزار حیوانات به خاطر مد و زیبایی مغایرت دارد. بنابراین طرح‌های پوست ماری که در این مدل‌های جدید کفش و لباس مشاهده می‌کنید مصنوعی هستند اما به اندازه طرح‌ها واقعی زیبا و باشکوه به نظر می‌رسند و یک جفت کفش زنانه با طرح پوست ماری از هر مدلی که باشد می‌تواند انتخابی عالی برای فصل پاییز باشد.

مدل‌های جدید کفش و لباس زنانه

کیف‌های منجوقی رنگارنگ و مدل جدید

همان طور که بارها در مقالات قبلی مجله قرمز هم به این موضوع اشاره شد کیف‌های بافته شده و یا پوشیده شده از منجوق و مروارید و عناصر مشابه در حال حاضر جزو مدل‌های جدید و پرطرفدار کیف هستند. این مدل‌ها در دهه ۹۰ میلادی محبوب بودند اما مجددا با شکل و فرم جدیدی به دنیای مد بازگشته‌اند و از سال گذشته به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها تبدیل شدند. این مدل‌های کیف طرح‌هایی بسیار رنگارنگ دارند که حالتی شاد و شوخ طبعانه به آن‌ها می‌دهد اما این مساله باعث نشده که کیف‌های منجوقی محدود به فصل خاصی باشند و شما می‌توانید در تمام فصل‌ها چه در پاییز و زمستان و چه در بهار و تابستان از آن‌ها استفاده کنید.

مدل‌های جدید کفش و لباس زنانه

شلوار جین چاکدار یک مدل جدید و پرطرفدار

شلوار جین جزو لباس‌هایی است که در دنیای ترندها از اهمیت خاصی برخوردار است و خانم‌ها شیک پوش همیشه منتظر هستند تا ببینند کدام مدل‌های جدید شلوار جین برای فصل جدید مد روز هستند تا برای کامل کردن کمد لباس‌های خود سراغ آن‌ها بروند. امسال هم نوبت مدل جدیدی از شلوارهای جین رسیده است که به شلوارهای چاکدار موسوم هستند. این شلوارها در قسمت مچ پا چند سانتی‌متر باز هستند و همین حالت باعث می‌شود که شلوار راحت‌تر و تطبیق پذیرتر باشد. این ترند بیشتر روی شلوارهای تنگ و چسبان اعمال می‌شود و شما می‌توانید این مدل شلوارهای جین را همراه با کفش‌های بلندتر مثل بوت و صندل‌هایی که قسمت مچ آن‌ها بند دارد بپوشید.

مدل‌های جدید کفش و لباس زنانه

گردنبند و مدال چندلایه به عنوان اکسسوری

در چند سال اخیر هم گردنبندهای ساده و ظریف مد روز بودند و هم گردنبند های درشت و رنگارنگ که نگاه هر کسی را به خود جلب می‌کنند. اما از سال گذشته مدل جدیدی از گردنبندها مد روز شده‌اند که از آن‌ها به عنوان مدل لایه لایه یا چند لایه هم یاد می‌شود. این مدل‌ها در واقع یک محصول یا اکسسوری خاص نیستند بلکه روشی است که در آن از مدال‌ها و گردنبندها در کنار هم استفاده می‌شود. در این روش شما چند مدال و گردنبند ظریف را به هر تعداد که دوست دارید در کنار هم از گرن خود می‌آویزید طوری که ارتفاع و بلندی این گردنبندها با هم متفاوت باشد. به این ترتیب، ترکیبی زیبا و جذاب روی گردن شما شکل می‌گیرد که خود می‌تواند مثل یک گردنبند شلوغ و بزرگ باشد.

مدل‌های جدید کفش و لباس زنانه

رنگ قرمز در مدل‌های جدید کفش و لباس

هیچ دوره‌ای در تاریخ مد وجود نداشته است که بتوانیم بگوییم در آن دوره رنگ قرمز مد روز محسوب نمی‌شده و لباس‌های قرمز، قدیمی و دمده بوده‌اند. اما در حال حاضر رنگ قرمز جزو رنگ‌ها پرطرفدار و محبوب در مدل‌های جدید کفش و لباس است و شما می‌توانید برای تهیه کفش و لباس جدید برای فصل پاییز سراغ این رنگ بروید. مطالعات نشان می‌دهد که رنگ قرمز به همه می‌آید و هر کسی با هر رنگ پوستی می‌تواند از لباس قرمز استفاده کند. تنها مشکل در به کار بردن این رنگ، محدودیت موقعیت است چون در شرایط رسمی و جدی پوشیدن لباس قرمز محل اشکال است اما این رنگ می‌تواند انتخابی عالی برای مهمانی‌ها و مجالس باشد.

مدل‌های جدید کفش و لباس زنانه

بوت‌های مدل گاوچرانی و کابویی

با شروع پاییز خانم‌ها قبل از هر چیزی سراغ خرید بوت می‌روند و بوت‌های ساق کوتاه هم در این میان بهترین و تطبیق پذیرترین مدل بوت هستند چون می‌توان آن‌ها را با هر مدل شلواری پوشید و با پوشیدن آن‌ها هم لازم نیست نگران چاقی و لاغری ساق پاهای خود باشید. البته بوت‌های ساق کوتاه هم مدل‌های متنوعی دارند مثل مدل‌های چلسی، زیپ دار، بنددار و … که هر کدام مزایای خاص خود را دارند اما در این میان مدل‌های گاوچرانی یا همان کابویی که الهام گرفته از لباس‌های غرب وحشی در دوران قدیم هستند جزو ترندهای جدید برای پاییز ۲۰۱۸ به شمار می‌روند. پس اگر می‌خواهید امسال به روز باشید یک جفت از این مدل‌ها را ترجیحا در اشکال ساده‌تر و تطبیق پذیرتر انتخاب کنید.

مدل‌های جدید کفش و لباس زنانه

طرح گلدار تیره یکی از مدل‌های شیک و جدید

بله همان طور که میراندا پرایسلی در فیلم “شیطان پرادا می‌پوشد” گفت طرح گلدار مخصوص فصل بهار نیست و برای این که جسور و ساختارشکن باشید لازم است که در فصل‌های دیگر نیز لباس گلدار بپوشید. با شروع فصل پاییز زمان پوشیدن لباس‌های گلدار به سبک جدید هم آغاز می‌شود و این سبک جدید برای پاییز امسال طرح‌های گلدار تیره هستند. لباس‌هایی که از پارچه‌های گلدار با زمینه و طرح تیره تهیه شده‌اند هماهنگی خاصی با فصل پاییز دارند و تطبیق پذیر بودن آن‌ها باعث می‌شود که شما بتوانید این لباس‌ها را با بیشتر لباس‌هایی که دارید همراه کنید. برای طرح لباس‌های گلدار خود بهتر است سراغ گزینه‌هایی بروید که گل‌های درشت‌تر و رنگی‌تر با فاصله بیشتر روی خود دارند.

مدل‌های جدید کفش و لباس زنانه

لباس‌های والان دار از مدل‌های محبوب لباس زنانه

والان در لباس زنانه به حاشیه دوزی‌هایی گفته می‌شود که با کمک اریب پارچه انجام می‌شود و حالتی ظریف و زنانه به آن می‌دهد. این والان‌ها می‌توانند به صورت یک ردیف یا چین خورده در قسمت‌های مختلف لباس اعمال شون مثل یقه، سرآستین، سردست، لبه لباس، کناره‌های دامن و حتی شلوار و … که همه این موارد به سلیقه طراح بستگی دارد. در حال حاضر لباس‌های والان دار و چین دوزی شده از ترندهای جدید پوشاک زنانه محسوب می‌شوند و اگر شما می‌خواهید در فصل جدید مد روز باشید بهتر است یک بلوز مجلسی والان دار و یا یک پیراهن و حتی مانتو با این مدل و طرح برای خودتان تهیه کنید.

مدل‌های جدید کفش و لباس زنانه

طرح چهارخانه از مدل‌های جدید کفش و لباس

طرح چهارخانه یک طرح کلاسیک است که هرگز نمی‌توان گفت از مد افتاده است اما نگاهی به نمایش‌های مد اخیر و استایل خیابانی چهره‌های مد نشان می‌دهد که این طرح در فصل‌های آینده حضوری چشمگیر و پررنگ در دنیای مد خواهد داشت. چهارخانه‌های مدل جدید با چیزهایی که قبلا دیده‌اید و احتمالا خاطره خوشی از آن‌ها ندارید متفاوت هستند و حالتی بسیار شیک‌تر و مدرن‌تر دارند و تا حدی استایل کلاسیک دهه هفتاد میلادی را یادآوری می‌کنند. شما می‌توانید از این طرح شیک و تطبیق پذیر در لباس‌های رسمی خود مثل مانتو، کت و شلوار و … استفاده کنید.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)