اگرچه هنوز چند روزی به شروع رسمی فصل پاییز باقی مانده است و هنوز از هوای خنک خبری نیست اما خانم‌های شیک پوش از مدت‌ها پیش به دنبال مدل‌های جدید لباس پاییزه هستند تا کمد لباس خود را برای فصل جدید آماده کنند. انتخاب لباس خارج از فصل همیشه ایده خوبی برای کاهش هزینه‌ها است اما به یک نکته کلیدی هم نیاز دارد و آن آشنایی با مدل‌های جدید لباس پاییزه است. در این صورت شما می‌توانید مطمئن باشید لباس‌هایی که می‌خرید در فصل آینده مد روز خواهند بود و ارزش هزینه کردن را خواهند داشت. اما مدل‌های جدید لباس پاییزه کدامند و در فصل آینده کدام لباس‌ها مد روز  محبوب خواهند بود؟ ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز به این پرسش پاسخ خواهیم داد و ایده‌ها و مدل‌های جدید لباس پاییزه را که امسال مد روز خواهند بود به شما معرفی خواهیم کرد.

طرح‌های پوست حیوانات

طرح پوست حیوانات از گذشته‌ جزو طرح‌های محبوب در لباس‌های زنانه بوده است. در واقع از زمانی که دیگر پوست واقعی حیوانات به چیزی دور از دسترس تبدیل شد نمونه‌های مصنوعی آن هم وارد بازار شدند و در حال حاضر که استفاده از پوست حیوانات در دنیای مد یک جنایت محسوب می‌شود این مدل جزو مدل‌های محبوب و پرطرفدار در لباس‌های زنانه است. طرح‌های پلنگی، یوزپلنگی، گورخری، ببری، پوست ماری و هر طرح دیگری که روی پوست حیوانات مشاهده می‌شود می‌تواند روی لباس‌های زنانه هم مورد استفاده و تقلید قرار بگیرد و در حال حاضر این مدل‌ها به خصوص در مدل‌های جدید لباس پاییزه بسیار شیک و مد روز تلقی می‌شوند. اگر شما هم از طرفداران طرح‌های حیوانات در لباس‌ها هستید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید به شرطی که این طرح‌ها را با لباس‌های ساده و بدون طرح بپوشید به خصوص لباس‌هایی در رنگ‌های خنثی و ملایم مثل مشکی و خاکستری و …  تا استایل شما بیش از حد شلوغ نشود و زیبایی طرح لباس شما بیشتر به چشم بیاید.

مدل‌های جدید لباس پاییزه شیک

راه راه در رنگ‌های اصلی

اگر از علاقمندان به مد و فشن باشید حتما با مزایای طرح‌های راه راه در لباس‌ها هم آشنایی دارید، لباس‌های راه راه عمودی اگر تنگ و چسبان نباشند شما را بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهند و در مقابل لباس‌های راه راه افقی که در رنگ‌های متضاد و روشن باشند شما را عریض‌تر نشان خواهند داد. طرح‌های راه راه رنگی از دهه ۶۰ و ۷۰ به شدت محبوب شدند و در انواع لباس‌های مردانه و زنانه به خصوص لباس‌های بافتنی مورد استفاده قرار گرفتند اما این طرح‌ها چند فصلی است که مجددا به دنیای مد بازگشته‌اند و شما می‌توانید لباس‌های رنگارنگ مورد علاقه خود را در طرح‌های راه راه افقی و عمودی تهیه و استفاده کنید. حضور رنگ‌های روشن و تند در کنار هم در یک لباس رنگین کمانی زیبا و هماهنگ به وجود می‌آورد که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند و برخلاف آن چه که به نظر می‌رسد شلوغ و درهم و برهم نیست. مثلا یک دامن راه راه در سه رنگ اصلی آب و قرمز و زرد در کنار یک بلوز ساده آبی رنگ زیبایی فوق العاده‌ای دارد و بهترین گزینه برای استایل پاییزی شما است.

مدل‌های جدید لباس پاییزه شیک

مدال‌های چندلایه به عنوان گردنبند

جواهرات در هر دوره و فصلی ترندهای خاص خود را دارد مثلا در یک دوره جواهرات ساده و بسیار ظریف مثل مدال‌های آویز مد روز می‌شود و در دوره‌ای دیگر جواهرات رنگارنگ و بزرگ که چشم هم بیننده‌ای را خیره می‌کند. اما در حال حاضر ما با یک  روش جدید برای استایل گردنبندها مواجه هستیم که در آن می‌توان نشانه‌ای از هر دو سبک را مشاهده کرد. در این روش شما تعداد زیادی گردنبند و مدال ساده و کوچک را در کنار هم مورد استفاده قرار می دهید طوری که بلندی این گردنبندها با یکدیگر متفاوت باشد. به این ترتیب هم استایل ساده و زیبایی خواهید داشت و هم روحیه تنوع طلبی شما ارضا خواهد شد. فقط یک نکته را به خاطر داشته باشید و آن استفاده از فلزات همرنگ در کنار هم است. در این روش شما می‌توانید از مدال‌های فلزی ساده در کنار مدال‌های اویز نگین دار و … استفاده کنید اما حتما باید رنگ فلزات آن‌ها با هم یکی باشد مثلا همگی طلایی و یا همگی نقره‌ای باشند تا اصل هماهنگی و تعادل رعایت شود.

مدل‌های جدید لباس پاییزه شیک

دامن جین از مدل‌های جدید لباس پاییزه

حتما می‌دانید که دامن جین زنانه چیز جدیدی نیست و مادران ما از دهه‌ها قبل به پوشیدن این دامن‌های جالب و دوست داشتنی عادت داشته‌اند. اما چیزی که پاییز امسال مد روز است با دامن‌های مینی از مد افتاده مادران شما تفاوت زیادی دارد و بسیار شیک‌تر و مد روزتر است. دامن‌های جین امروزی هم فاق بلندتری دارند و هم قد آن‌ها بلندتر است و تا نزدیک زانو می‌رسند. این دامن‌ها جزئیات زیاد و ویژگی‌های خاصی دارند که آن‌ها را متفاوت و ویژه می‌کند مثل وجود دکمه، گره در کمر، گلدوزی‌های کوچک و اسپورت و حتی نگین دوزی، پولک دوزی‌ و منجوق دوزی‌هایی که متناسب با مد روز انتخاب شده و حالتی مدرن و جذاب به آن‌ها داده و به یک گزینه مناسب برای مدل‌های جدید لباس پاییزه تبدیل کرده است. این دامن‌ها را می‌توان با بلوزهای مجلسی، پیراهن کلاسیک و حتی تیشرت مناسب پاییز هم پوشید و استایلی جذاب به وجود آورد.

مدل‌های جدید لباس پاییزه شیک

رنگ نارنجی سوخته

برای خانم‌هایی که به دنبال یک رنگ جدید و متفاوت برای لباس‌های پاییزی خود هستند رنگ نارنجی سوخته انتخابی عالی است. این رنگ نه تنها یادآور حال و هوای پاییز و تداعی کننده رنگ برگ‌های درختان است بلکه می‌تواند بهترین گزینه برای خانم‌هایی باشد که پوست رنگ پریده و ماتی دارند. رنگ نارنجی سوخته حالتی برنزه و درخشان به پوست می‌دهد و با استفاده از لباس یا روسری با این رنگ، این طور به نظر خواهد رسید که پوست شما در طول تابستان برنزه و خوشرنگ شده است. این رنگ را می‌توان با رنگ‌های مختلفی همراه کرد اما توصیه ما برای ایجاد تضادی چشمگیر، استفاده از رنگ‌های خانواده سبز یا آبی است اما اگر به هماهنگی رنگی بیشتر علاقه دارید سراغ رنگ‌های گرم و خانواده رنگ‌های زرشکی و قهوه‌ای بروید.

مدل‌های جدید لباس پاییزه شیک

کیف‌های منجوقی از مدل‌های جدید لباس پاییزه

کیف‌های منجوقی جزو مدل‌هایی است که در گذشته به عنوان کیف‌های دخترانه و بچگانه مورد استفاده قرار می‌گرفت و حالا این لباس‌های بچگانه به دنیای بزرگسالان هم راه یافته‌اند و شما می‌توانید به عنوان کیف روزمره و حتی کیف مجلسی هم از آن‌ها استفاده کنید. کیف‌هایی که از منجوق و مروارید بافته شده‌اند از پاییز و زمستان سال گذشته وارد دنیای مد شدند اما جذابیت ظاهری و نوستالژیک بودن آن‌ها مانع از آن شد که به این زودی به فراموشی سپرده شوند و این طور که به نظر می‌رسد در پاییز آینده نیز شاهد محبوبیت کیف‌های منجوقی خواهیم بود. این کیف‌ها لزوما رنگارنگ و جلف نیستند و در مدل‌های تک رنگ و حتی کلاسیک مثل مشکی و سفید در بازار وجود دارند که شما می‌توانید به عنوان یک جایگزین سرگرم کننده برای کیف روزمره خود از آن‌ها استفاده کرده و رنگ و روی تازه‌ای به استایل پاییزی خود بدهید.

مدل‌های جدید لباس پاییزه شیک

لباس‌های چندرنگ به سبک ابر و بادی

حتما همه شما با لباس‌های رنگ شده به سبک ابر و بادی خاطره دارید، این لباس‌ها با رنگ‌های شاد و در هم تنیده خود حس و حال تابستان را تداعی می‌کنند اما این به معنای آن نیست که شما نمی‌توانید در فصل پاییز هم از آن‌ها استفاده کنید. برای این که لباس‌های رنگ شده به سبک ابر و بادی در فصل پاییز هم هماهنگ و زیبا باشند و این طور به نظر نرسد که گویی همین الان از سفر شما برگشته‌اید بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که تنها دو یه سه رنگ هماهنگ از یک خانواده در خود دارند تا چندان جیغ و چشمگیر نباشند. سپس این لباس‌ها را با لباس‌های شیک و سطح بالا مثل دامن میدی کلاسیک و کفش پاشنه بلند همراه کنید تا تعادل و رنگبندی زیبای استایل شما کامل شود.

مدل‌های جدید لباس پاییزه شیک

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)