وقتی فصل عوض می‌شود یا سال نو آغاز می‌شود همه ترندها و سبک‌های آرایشی و مد که پیش از آن می‌شناختیم قدیمی می‌شوند از مدل‌های آرایش ناخن گرفته تا مدل مو و لباس و … تا چیزهای جدید جای آن را بگیرند. در این میان مدل‌های آرایش ناخن همیشه از تنوع بیشتری برخوردار هستند چون شما با تعدادی لاک رنگارنگ و اکسسوری‌های مربوط به آرایش ناخن می‌توانید مدل‌های بی‌شماری را خلق کنید. اما اگر می‌خواهید سبک آرایش ناخن خود را برای سال جدید به روز کنید بهتر است جدیدترین مدل‌های آرایش ناخن را بشناسید. در این مقاله اختصاصی از جله قرمز جذاب‌ترین و زیباترین مدل‌های آرایش ناخن را که برای سال آینده و همچنین زمستان امسال مد روز خواهند بود به شما معرفی خواهیم کرد.  

زیباترین مدل‌های مدل‌های آرایش ناخن برای سال جدید

وقتی صحبت از سبک‌ها و مدل‌های آرایش ناخن می‌شود همه به استفاده از رنگ‌های خاص و متفاوت لاک ناخن فکر می‌کنند اما شما با استفاده از رنگ‌های محدودی که در اختیار دارید هم می‌توانید زیباترین مدل‌های آرایش ناخن را بسازید. در ادامه با نمونه‌هایی از جدیدترین و زیباترین مدل‌های آرایش ناخن آشنا خواهید شد تا برای سال جدید از آن‌ها استفاده کنید.

مدل حاشیه نگین دار: در این مدل قسمتی از حاشیه داخلی ناخن به رنگ مشکی رنگ آمیزی می‌شود و سپس نگین‌های متالیک روی قسمت‌های تیره چسبانده می‌شوند تا آن را کاملا بپوشانند. در انتها نیز با استفاده از تاپ کوت می‌توان این نگین‌ها را سر جای خود محکم کرد.

زیباترین و جذاب‌ترین مدل‌های آرایش ناخن برای سال جدید

مدل دوبعدی: تزئینات و تصاویر دوبعدی روی ناخن‌های سه بعدی این روزها بسیار پرطرفدار هستند چون حالتی فانتزی و جذاب به ناخن‌ها می‌دهند. شما می‌توانید این طرح‌ها را با رنگ‌های مات و به اشکال مختلف روی ناخن‌های خود بکشید و طرح‌هایی زیبا بسازید.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل مینیمال با رنگ‌های هارمونیک: طرح‌های مینیمال همیشه پرطرفدار هستند اما انتخاب رنگ و طرح مناسب که نتیجه زیبایی بدهد ساده نیست. این مدل یکی از جذاب‌ترین ترکیبات رنگی را دارد و پیاده کردن آن روی ناخن‌ها با استفاده از برچسب‌های معمولی و حتی نوار چسب بسیار ساده است.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل خط خطی برند موسکینو: برن موسکینو در نمایش مد اخیر خود از سبک جدیدی در طراحی لباس‌های خود رونمایی کرد که در ناخن‌های مدل‌ها نیز استفاده شده بودند. این سبک خط خطی زیبایی خاصی دارد و به سادگی می‌توان آن را در کمترین زمان روی ناخن‌ها پیاده کرد.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل دورگیری از زیباترین مدل‌های آرایش ناخن : مدل دورگیری را هم می‌توان یکی از مدل‌های دوبعدی به شمار آورد چون حالتی فانتزی دارد و با مدل‌های کلاسیک آرایش ناخن تفاوت زیادی دارد. در این مدل شما می‌توانید با رنگ دلخواه فقط دور ناخن‌ها را پوشش دهید و حالتی جذاب در آن ایجاد کنید.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل خطوط سایه روشن: مدل‌های سایه روشن در طراحی ناخن بسیار پرطرفدار هستند اگرچه اجرا کردن آن‌ها برای افراد مبتدی چندان ساده نیست. در این مدل زیبا از خطوط باریک سایه روشن استفاده شده است که با استیکرهای مخصوص یا چسب می‌توان آن را پیاده کرد.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل ناخن‌های شیشه‌ای: این روزها طراحان ناخن پا  را از محدوده صدف ناخن فراتر گذاشته‌اند و این تزئینات و آرایش‌ها را روی قسمت‌های دیگر دست از جمله انگشت و … هم انجام می‌دهند. اگر به دنبال این هستید که زیبایی دستان خود را به نمایش بگذارید این مدل بهترین انتخاب برای شما است.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل الماسی: یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های آرایش ناخن که اخیرا در صفحات اینستاگرامی طراحان ناخن دیده شده است این مدل الماسی زیبا است که در آن از چندین نگین الماسی روی ناخن‌ها و حتی پوست دست هم استفاده شده و حالتی لاکچری به آن داده است.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل ساده سه ستاره: در این مدل ساده و زیبا کافی است تمام ناخن‌های خود را با دو لایه لاک همرنگ پایه ناخن پوشش دهید سپس با استفاده از سه عدد استیکر ستاره‌ای یکی از ناخن‌ها (معمولا ناخن انگشت حلقه یا وسط) را تزئین کنید.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل مارک جیکوبز: این مدل جالب و جذاب در یکی از نمایش‌های مد برند مارک جیکوبز مورد استفاده قرار گرفت و به همین نام معروف شد. این مدل حالتی ساده دارد که به آسانی قابل پیاده سازی است اما حسی مدرن و جذاب در مانیکور شما ایجاد خواهد کرد.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل آبستره دورنگ: افرادی که به طرح‌های هنری و خاص برای آرایش ناخن علاقمند هستند می‌توانند این سبک جذاب را انتخاب کنند. در این طرح ابتدا ناخن با یک رنگ پایه پوشیده می‌شود و لایه دوم با طرح‌هایی آبستره روی لایه اول زده می‌شود.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل راه راه رنگی: این طرح زیبا و ساده، فرمی فانتزی و دوست داشتنی دارد که می‌تواند مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها باشد. برای پیاده سازی این طرح ابتدا ناخن‌ها را با رنگ سفید بپوشانید و با رنک مشکی چند ناموازی با فاصله‌های مختلف روی آن بکشید و بین خطوطی را که فاصله بیشتری دارند با رنگ دلخواه پر کنید.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل متالیک ساده: طرح‌های متالیک ساده مثل نقره‌ای، طلایی، رزگلد و … این روزها بسیار پرطرفدار هستند و جزو شیک‌ترین و به روزترین طرح‌های آرایش ناخن به شمار می‌روند. اجرا کردن این طرح بسیار ساده است اما نتیجه آن شیک و جالب توجه خواهد بود.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل بلوکی مشکی طلایی: اگر به ترکیب رنگ طلایی و مشکی روی ناخن‌های خود علاقه دارید می‌توانید این طرح بلوکی را به سادگی روی ناخن‌های خود پیاده کنید. ترکیب این دو رنگ یک ترکیب مجلسی زیبا و جذاب است که به همه با هر رنگ پوستی می‌آید.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل ترکیبی متالیک: اگر استفاده از رنگ‌های متالیک به تنهایی در آرایش ناخن برای شما جذابیت ندارد می‌توانید از این رنگ‌ها در کنار رنگ‌های دیگر که با آن هماهنگ هستند استفاده کنید مثا ترکیب آبی لاجوردی با طلایی که یک ترکیب شیک و چشمگیر است.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل اکلیلی از زیباترین مدل‌های آرایش ناخن : گاهی فقط کمی اکلیل می‌تواند آرایش ناخن شما را شکل دهد، اکلیل‌های ریز و درشت در رنگ‌های مختلف مثل طلایی، نقره‌ای و … می‌توانند به اشکال متنوع روی ناخن‌های شما بچسبند و مانیکور مجلسی و روزمره شما را شکل دهند.

مدل‌های آرایش ناخن مدل‌های آرایش ناخن

مدل متالیک رنگی: رنگ‌های متالیک لزوما نباید طلایی یا نقره‌ای یا برنزه و رزگلد و … باشند. بلکه رنگ‌های دیگر هم می‌توانند بافت متالیک داشته باشند و درخشش و جلوه خاصی به ناخن‌های شما بدهند. رنگ آبی با درخشش هفت رنگ یا هولوگرامی یکی از این رنگ‌های زیبا است.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل تکه چسبانی: اگر به اکلیل‌های درشت دسترسی ندارید و یا می‌خواهید طراحی متفاوتی روی ناخن‌های خود انجام دهید یک برچسب متالیک را به قطعات ریز برش دهید و روی ناخن بچسبانید. سپس تاپ کوت بزنید و از طرح زیبای ناخن‌های خود لذت ببرید.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل اکلیلی و سفید: گاهی می‌توان طرح‌های اکلیلی را با استفاده از رنگ سفید درخشان‌تر نشان داد. ترکیب رنگ سفید با رنگ‌های اکلیلی جلوه زیباتری به آن‌ها می‌دهد و باعث می‌شود لاک اکلیلی شما بیشتر به چشم بیاید و جذاب‌تر به نظر برسد.

مدل‌های آرایش ناخن

 

مدل اکلیلی روی زمینه مشکی: اکلیل‌ها هم مثل لاک‌های متالیک لزوما فقط طلایی و نقره‌ای و … نیستند، لاک‌های پولکی هم شبیه به لاک‌های اکلیلی عمل می‌کنند. درون این لاک‌ها دانه‌هایی در رنگ‌های مختلف وجود دارد که شاید درخشان نباشند اما جلوه‌ای زیبا به لاک ساده شما خواهند.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل اکلیلی ساده: خانم‌هایی که طرح‌های ساده را دوست دارند اما می‌خواهند کمی درخشش و جذابیت هم در لاک ناخن خود داشته باشند می‌توانند لاک اکلیلی ساده را در یک یا دو لایه روی ناخن‌های خود بزنند و از زیبایی ناخن‌های خود لذت ببرند.

مدل‌های آرایش ناخن

تزئین ناخن با نوار متالیک: نوارهای متالیک تزئین ناخن در اندازه‌های مختلف در بازار وجود دارند و شما می توانید آن‌ها را از فروشگاه‌های لوازم مانیکور تهیه کرده و با استفاده از آن‌ها طرح‌هایی زیبا و متفاوت روی ناخن‌های خود بسازید بدون آن که به لاک نیازی داشته باشید.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل اکلیلی روی زمینه پایه: اگر به لاک اکلیلی علاقه دارید اما دوست ندارید ناخن‌های شما بیش از حد بدرخشند و در چشم باشند این مدل ساده را امتحان کنید، ابتدا ناخن‌ها را با لاک رنگ پایه پوشش دهید و در میانه ناخن از رنگ اکلیلی ملایم مثل نقره‌ای یا مرواریدی استفاده کنید.

مدل‌های آرایش ناخن

مدل تیپ اکلیلی: پاک کردن لاک‌های اکلیلی ساده نیست و دردسر زیادی دارد. پس اگر حوصله پاک کردن این نوع لاک‌ها را ندارید می توانید روی قسمت کوچکی از ناخن، مثل تیپ ناخن از آن استفاده کنید، با این کار ناخن‌های شما جلوه و جذابیت بیشتری هم خواهند یافت.

مدل‌های آرایش ناخن

ناخن اکلیلی ارغوانی: لاک‌های اکلیلی در رنگ‌های روشن و تند، زیبایی و جلوه خاصی پیدا می‌کنند. یکی از این رنگ‌ها، رنگ ارغوانی روشن است که نوع اکلیلی آن بسیار زیباتر و چشمگیرتر از انواع دیگر است.

مدل‌های آرایش ناخن

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)