پوشیدن لباس‌های زیبا هر کسی را شیک پوش و جذاب می‌کند اما اگر این لباس‌ها مد روز و جدید هم باشند این جذابیت و شیک پوشی چندین برابر خواهد شد. پس یکی از اصول مهم برای شیک پوش شدن آشنایی با مدل‌های جدید لباس است، این که بدانید کدام لباس‌های زیبا و شیک در هر دوره و فصلی مد روز هستند به دانش و سلیقه شما می‌افزاید و در انتخاب بهتر لباس‌ها به شما کمک می‌کند. پس شناخت ترندها را فراموش نکنید اما پیروی بی چون و چرا از ترندها را در دستور کار خود قرار ندهید چون هر کسی ویژگی‌های ظاهری و باطنی خاصی دارد و هر ترندی مناسب او نیست. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز تعدادی از لباس‌های زیبا و شیک زنانه را که امسال مد روز و محبوب هستند به شما معرفی خواهیم کرد.

کفش‌های کتانی به سبک دهه ۹۰

اگر نمایش‌های مد در فصل‌های اخیر را دنبال کرده باشید احتمالا با حضور چشمگیری از کفش‌های کتانی بزرگ و ورزشی مواجه شده‌اید تا حدی که این حضور از حضور کفش‌های پاشنه بلند زنانه هم پررنگ‌تر بوده است. کتانی‌های مدل جدید با الهام از کتانی‌های دهه ۹۰ میلادی طراحی شده‌اند و فرمی بزرگ دارند که بر خلاف ظاهر ورزشکارانه آن‌ها تنها مخصوص پیاده روی و ورزش نیستند بلکه استایل سطح بالایی دارند و می‌توانند بخشی از لباس‌های شیک روزمره و مدل جدید شما باشند. این کفش‌ها را می‌توانید در رنگ‌های ملایم و شیک مثل هلویی، کرم، توسی و … تهیه کنید تا با همه لباس‌های شما هماهنگ شوند.

لباس‌های زیبا و شیک زنانه لباس‌های زیبا و شیک زنانه

کیف‌های دیسکی مدل جدید

در کنار انواع لباس‌های زیبا خانم‌های شیک پوش به دنبال مدل‌های جدید کیف هم هستند چون کیف به عنوان یک اکسسوری پرکاربرد و اساسی همیشه بیشترین تاثیر را از ترندها می‌گیرد و استفاده از یک کیف مدل جدید می‌تواند تاثیر چشمگیری در ارتقاء استایل و زیباتر شدن آن داشته باشد. یکی از مدل‌های جدید و محبوب کیف‌های زنانه در فصل‌های اخیر کیف‌های موسوم به  دیسکی هستند که فرم‌هایی دایره شکل روی خود دارند و همین عنصر ساده به زیبایی و مد روز بودن آن‌ها افزوده است.

لباس‌های زیبا و شیک زنانه لباس‌های زیبا و شیک زنانه

شلوار جین راسته از لباس‌های زیبا و شیک زنانه

شلوارهای جین همیشه ترندهای مستقل و خاص خود را داشته‌اند و در هر دوره‌ای مدل‌های متفاوتی از این شلوارها محبوب می‌شود مثلا در یک دوره شلوارهای گشاد، در یک دوره شلوارهای فاق بلند و در دوره‌ای دیگر شلوارهای زاپ دار و گلدوزی شده و چیزهایی از این دست مد روز می‌شود. اما در حال حاضر محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مدل شلوار جین زنانه شلوارهای راسته هستند. این شلوارها زیبا، راحت و تطبیق پذیر هستند و هر کسی با هر فرم اندامی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

لباس‌های زیبا و شیک زنانه لباس‌های زیبا و شیک زنانه

کلیپس موی مرواریدی

اکسسوری‌ها تنها محدود به کیف و کفش و روسری نیست و چیزهای جزئی و به ظاهر کم اهمیتی مثل کلیپس و کش سر هم اکسسوری‌های مهمی محسوب می‌شوند که تاثیر زیادی روی زیبایی و هماهنگی استایل شما دارند. اکسسوری‌های مو هم ترندهای خاص خود را دارند و در هر دوره‌ای مدل‌های خاصی از گیره و کلپیس و کش سر مد روز می‌شود. با بررسی نمایش‌های مد و تیپ های خیابانی سلبریتی‌ها می‌توان حدس زد که اکسسوری‌های موی مخملی و مرواریدی ترند مهم حال حاضر در این بخش هستند.

لباس‌های زیبا و شیک زنانه لباس‌های زیبا و شیک زنانه

دامن قرمز طرح‌دار از لباس‌های زیبا و خاص زنانه

دامن از لباس‌های  کلاسیک و پرکاربرد زنانه است که انواع مختلفی هم دارد مثل دامن‌های کوتاه، چین‌دار، بلند، ماکسی و … که هر کدام کاربرد خاصی دارند. اما دامن‌های طرح‌دار و گلدار همیشه زیبایی و جذابیت خاص خود را داشته‌اند و در حال حاضر نیز جزو مدل‌های محبوب دامن زنانه به شمار می‌روند. پس اگر به دنبال دامنی هستید که زیبا، مد روز، خانمانه و شیک باشد یک دامن قرمز گلدار بلند همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

لباس‌های زیبا و شیک زنانه لباس‌های زیبا و شیک زنانه

کیف‌های دوشی کوچک

کیف‌های دوشی کوچک مدت زیادی است که دنیای مد را به تسخیر خود درآورده‌اند، سبکی، تطبیق پذیری و زیبایی این کیف‌ها باعث شده است که این ترند به یک ترند و سبک ماندگار تبدیل شود و به این زودی‌ها شاهد حذف یا حتی کمرنگ شدن آن در میان مدل‌های محبوب کیف نخواهیم بود. البته اگر می‌خواهید کیف دوشی کوچک شما به روزتر و شیک‌تر باشد و جلوه بیشتری داشته باشد توصیه می‌کنیم از مدل‌های جدید که به جای بند، زنجیر دارند استفاده کنید.

لباس‌های زیبا و شیک زنانه لباس‌های زیبا و شیک زنانه

شلوارهای طرح‌دار از لباس‌های زیبا  و مدل جدید زنانه

شلوارهای طرح‌دار زمانی یک اشتباه در مد محسوب می‌شدند و تنها در منزل و زمانی که کسی شما را نمی‌دید می‌توانستید شلوار طرح‌دار بپوشید. البته این محدودیت هنوز هم در استایل مردانه کلاسیک وجود دارد اما خانم‌ها ضرورتی برای پیروی از  این قانون ندارند و هر زمان که بخواهند می‌توانند شلوار طرح‌دار بپوشند مخصوصا اکنون و امسال که شلوارهای طرح‌دار محبوب و مد روز شده‌اند و ستارگان استایل خیابانی هم از آن‌ها استفاده می‌کنند.

لباس‌های زیبا و شیک زنانه لباس‌های زیبا و شیک زنانه

کیف بزرگ دستی

اگرچه کیف‌های کوچک همچنان محبوب هستند اما این به معنای آن نیست که کیف‌های بزرگ و دستی به فراموشی سپرده‌ شده‌اند. کیف‌های بزرگ در مدل‌های شیک و زیبا همچنان پرطرفدار هستند و شما می‌توانید از مدل‌های متنوع آن‌ها برای ارتقای استایل خود استفاده کنید. البته اگر به دنبال مدل‌های شیک‌تری هستید توصیه می‌کنیم سراغ کیف‌های بزرگ با فرم‌های هندسی مینیمال و رنگ‌های محدود و ساده بروید تا استایل شما شلوغ و ناهماهنگ به نظر نرسد.

لباس‌های زیبا و شیک زنانه لباس‌های زیبا و شیک زنانه

پالتوی خز مدل جدید

اگرچه اکنون در میانه‌های تابستان به سر می‌بریم و کمتر کسی به لباس‌های زمستانی خود فکر می‌کند اما افرادی در شیک پوشی موفق‌تر هستند که بلندنظر بوده و نیم نگاهی به فصل‌های آینده هم دارند. پس اگر می‌خواهید در فصل زمستان امسال هم شیک پوش باشید از حالا دست به کار شوید و لیستی از لباس‌هایی که در زمستان مد روز خواهند بود تهیه کنید، یکی از مهم‌ترین عناوین این لیست پالتوهای خزدار مدل جدیدی است که در تصویر می‌بینید. این پالتوها بسیار شیک، گرم و راحت هستند و همه نیاز شما را برای زمستان تامین خواهند کرد.

لباس‌های زیبا و شیک زنانه لباس‌های زیبا و شیک زنانه

کت و مانتوی مدل کتی

کت و مانتو جزو لباس‌های اساسی استایل زنانه به شمار می‌رود که در هر فصلی کاربرد دارد. بنابراین اگر می‌خواهید همیشه به روز باشید لازم است که یک یا چند کت در مدل‌های جدید و متنوع در کمد لباس‌های خود داشته باشید. مانتوهای مدل کتی هم مانتوهایی هستند که می‌توانند بسیار پرکاربرد باشند چون برای موقعیت‌های رسمی مثل محیط کار و … کاملا مناسب و هماهنگ هستند.

لباس‌های زیبا و شیک زنانه لباس‌های زیبا و شیک زنانه

کیف‌های سطلی

یکی از مدل‌های جدید و جالب برای کیف‌های دستی و دوشی زنانه کیف‌های سطلی هستند. کیف‌های سطلی فرمی ساده و مینیمال دارند و در عین کوچک بودن سایز، کاملا جادار هستند و شما می‌توانید همه وسایل مورد نیاز خود را در آن‌ها جا دهید. اگر به دنبال یک کیف خاص و جذاب و متفاوت هستید که به روز و کاربردی هم باشد و به خوبی با بقیه اکسسوری‌ها و لباس‌های شما هماهنگ شود کیف سطلی از جنس چرم بادوام توصیه ما به شما است.

لباس‌های زیبا و شیک زنانه

گوشواره‌های بزرگ رنگی

در کنار مدل‌های مختلف اکسسوری، مدل‌های جدید جواهرات به خصوص گوشواره هم دنبال کنندگان زیادی دارد و بیشتر خانم‌های شیک پوش به دنبال این هستند که بدانند کدام مدل‌های گوشواره در فصل‌های آینده مد روز خواهند بود. یکی از مدل‌های جدید و زیبای گوشواره، گوشواره‌های بزرگ رنگی در فرم‌های ساده است که می‌تواند به نقطه کانونی استایل شما تبدیل شده و زیبایی آن را چندین برابر کند.

لباس‌های زیبا و شیک زنانه لباس‌های زیبا و شیک زنانه

بلوزهای تور ارگانزا یکی از لباس‌های زیبا و جذاب زنانه

بلوزهای مجلسی زنانه مدل‌های متنوعی دارند اما یکی از کلاسیک‌ترین و زیباترین مدل‌های آن‌ها بلوزهای توری از جنس تور ارگانزا است که می‌تواند جذابیت خاصی داشته باشد. بلوزهای توری تاریخچه بلند بالایی هم دارند  ومحبوبیت آن‌ها به دهه پنجاه، زمانی که گریس کلی در فیلم High Society یکی از آن‌ها را به تن کرده بود بازمی‌گردد. این بلوزهای توری زیبا را می‌توان روی لباس زیر مناسب و یا یک تاپ دکلته پوشید و ترکیبی هماهنگ و پوشیده به وجود آورد. اگر به مدل‌های جدید بلوز توری علاقمند هستید می‌توانید آن‌ها را همراه با شلوار جین، دامن و یا هر لباسی که دوست دارید بپوشید و استایل خود را شیک و گران قیمت نشان دهید.

لباس‌های زیبا و شیک زنانه لباس‌های زیبا و شیک زنانه لباس‌های زیبا و شیک زنانه

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)