در این مطلب کوتاه، به بررسی صنعت لوازم خانگی آنلاین می‌پردازیم. آمارها نشان می‌دهند که تجارت الکترونیک در این حوزه رشد زیادی داشته است و مردم ترجیح می‌دهند بسیاری از لوازم خانگی را به صورت اینترنتی خریداری کنند. در این مطلب، بعضی از آمارهای مربوطه بیان می‌شود. 

یک مثال در حوزه‌ی لوازم منزل و فروش آن به صورت اینترنتی یا آنلاین، فروشگاه اینترنتی آمازون (Amazon.com) است. دسته بندی لوازم منزل در خرده فروشی اینترنتی آمازون، با سرعت خوبی در حال پیشروی بوده و به نظر می‌رسد که فروشگاه اینترنتی آمازون، در حال تبدیل شدن به بازیگر اصلی صنعت لوازم خانگی – چه در حوزه ی آنلاین و چه آفلاین –  می‌باشد. در سال گذشته (۲۰۱۶)، شرکت آمازون – که رتبه‌ی اول در خرده فروشی اینترنتی در سال ۲۰۱۶ را دارد – حدودا ۷ میلیارد دلار محصولات در دسته بندی لوازم منزل، به مصرف کنندگان آمریکایی فروخت که نسبت به سال ۲۰۱۵، یک جهش ۳۳ درصدی بود. این رقم، بیش از سه برابرِ رشد سالانه‌ی کل بازار لوازم خانگی آمریکا می‌باشد. تخمین زن ها، با استفاده از شمارش تعداد کلیک هایی که در یک سایت صورت می‌گیرد، میزان فروش هر فروشگاه اینترنتی را تخمین می‌زنند.

خرده فروشان برتر در زمینه‌ی فروش لوازم خانگی

خرده فروشان برتر در زمینه‌ی فروش لوازم منزل، چه به صورت آنلاین و چه آفلاین، طبق آمار سال ۲۰۱۵، به صورت زیر هستند:

رتبه بندی فروشگاه های لوازم خانگی

تخمین زننده ها و عوامل رتبه بندی در حوزه‌ی لوازم منزل، موارد زیر را در نظر می‌گیرند:

دکور منزل و وسایل تزئینی مربوطه، محصولات مرتبط با حمام و دستشویی، آثار هنری، لوازم خواب (تخت خواب، ملحفه و غیره)، لوازم پخت و پز، لوازم شیرینی پزی و الزامات مربوط به آن. لازم به ذکر است که فعلا مبلمان، در این تخمین به حساب نمی‌آید.

در سال های اخیر و طبق گزارشات و مستندات، مشخص شده است که مردم نیز ترجیح می‌دهند کالاهای مربوط به منزل را به صورت اینترنتی خریداری کنند. در سال ۲۰۱۵، حدود ۱۸% از فروشگاه های لوازم خانگی، به صورت آنلاین فعالیت خود را آغاز کردند. در حالی که این رقم در سال ۲۰۱۴، ۱۵٫۸% بوده است. بنابراین مشاهده می‌شود که روند علاقه مندی مردم به خرید لوازم منزل به صورت اینترنتی، در حال افزایش است و در سال های آینده شاهد افزایش بیشتر آن نیز خواهیم بود.

ترجمه ی اختصاصی سایت مجله قرمز از منبع : digitalcommerce360.com

  • برای خواندن مطالب بیشتر در مورد فروشگاه های آنلاین، پیشنهاد می‌شود به مقاله ی بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان رجوع کنید.
  • اگر سوالی در مورد راه اندازی یک فروشگاه لوازم خانگی به صورت آنلاین دارید، خوشحال می‌شویم با ما و سایر دوستان، در قسمت نظرات مربوط به این مطلب مطرح کنید.