با پر شدن اینترنت از شوخی های اول آپریل (چه خوب و چه بد) دشوار است بهترین شوخی این روز را پیدا کنید که ارزش توجه داشته باشد. گوگل برای انجام شوخی‌های جالب خود در این روز، بسیار محبوب است. بیشتر این شوخی‌ها از آنجایی جذابیت دارند که مربوط به محصولات گوگل و یا تیم منطقه‌ای آن است.

در زیر، لیستی از شوخی های اول آپریل گوگل را برای شما قرار داده‌ایم. با مجله قرمز همراه باشید.

شوخی های اول آپریل : نقشه‌های پک من (Pac-Maps)

شوخی های اول آپریل گوگل

امکان بازی پک من در نقشه‌های گوگل (Google Maps) ویژگی جدیدی نیست. این گروه همین شوخی را در سال ۲۰۱۵ نیز پیاده کردند، اما شاید به این دلیل این شوخی دوباره تکرار شده که محبوبیت بسیاری در بار اول خود داشت. واضح است که تنها راه بازی نسخه Pac-Maps: The Sequel اسین است که بازی Ms. Pac-Man را اجراء کنید.

شوخی های اول آپریل : کوتوله گوگل (Google Gnome)

شوخی های اول آپریل گوگل

Dieter Bohn چندی پیش از روز اول آپریل، توئیتی در اکانت توئیتر خود منتشر کرد و یک شوخی لفظی بود که تبدیل به یکی از شوخی های اول آپریل گوگل شد. این شوخی، یک کوتوله هوشمند برای حیاط خانه شما است که می‌تواند مسیر باد را به شما اطلاع داده و به فرزندتان درمورد تجزیه شدن مواد زنده اطلاع رسانی کند.  جالب نیست؟

شوخی های اول آپریل : دستیار گوگل (Google Assistant)

شوخی های اول آپریل گوگل

اگر از دستیار گوگل خود درمورد روز اول آپریل و شوخی‌های آن بپرسید، به شما توصیه‌های احمقانه‌ای خواهد کرد؛ مثلاً “به فامیل خود اعتماد نکنید” و یا “هرچه به نظر غیرعادی می‌آید را زود باور نکنید”. این شیوه ظاهراً روشی است که گوگل برای نمایش دادن شخصیت دستیار گوگل استفاده می‌کند.

شوخی های اول آپریل گوگل

شوخی های اول آپریل : باد گوگل (Google Wind)

برای دور کردن ابرهای بارانی در رژه اروپای غربی، تیم محلی در هلند، از Google Wind رونمائی کرد که یک سری ماشین‌های بادی با قابلیت یادگیری ماشینی هستند که می‌توانند ابرهای آسمان را با باد دور کنند. در گذشته، بسیاری از شوخی‌های روز اول آپریل پلت‌فرم ابری گوگل (Google Cloud Platform)، واقعاً تم‌هایی ابری داشتند.

شوخی های اول آپریل : گوگل پلی برای حیوانات خانگی (Google Play for Pets)

گوگل پلی برای حیوانات خانگی، یکی از ساخته‌های گوگل است که اپلیکیشن، بازی و ابزارهای آموزشی خاصی که برای حیوانات خانگی منتشر شده، ارائه می‌دهد. حتی شیوه‌ای برای جستجوی سریع دارد تا حیوان خانگی شما بتواند سرچ کند!

شوخی های اول آپریل گوگل

شوخی های اول آپریل : کمک کنندگان لمسی (Haptic Helpers)

یکی از شوخی‌ های اول آپریل گوگل برای افرادی بود که از واقعیت مجازی استفاده می‌کردند. Haptic Helpers گروهی یونانی است که به خانه شما آمده و احساسات فیزیکی، بویایی و غیره را به همراه صدا و شبیه سازی بصری، برای شما ارائه می‌دهند. زیرا آنچه واقعیت‌های مجازی حقیقتاً نیاز دارند، این است که زمانی که واقعیت را به صورت مجازی مشاهده می‌کنید، آن را در دنیای واقعی نیز به صورت فیزیکی حس کنید.

شوخی های اول آپریل : درک زبان موجودات فضایی فیلم Arrival به وسیله مترجم گوگل

شوخی های اول آپریل گوگل

Heptapod B آخرین زبان مورد پشتیبانی توسط ویژگی فوق العاده‌ی Word Lens در مترجم گوگل (Google Translate) است که به سرعت متنی که با دوربین گوشی خود از آن عکس گرفته‌اید را ترجمه می‌کند.

بنابراین زمانی که سرنوشت دنیا نامعلوم باشد، و یا سعی در تشخیص معنی حلقه جا مانده از قهوه خود باشید، این زبان به کمک شما می‌آید.

  • آیا شوخی های اول آپریل جذابتری از گوگل را به خاطر دارید؟ خاطرات خود را با قسمت فناوری مجله قرمز به اشتراک بگذارید.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Natt Garun و Chaim Gartenberg

منبع: theverge