زیباترین مدل‌های موی پاییزی که امسال محبوب و پرطرفدار خواهند بود


زیباترین و پرطرفدارترین مدل‌های موی پاییزی کدامند؟ مدل مو تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی استایل شما دارد و انتخاب بهترین مدل مو برای خانم‌ها همیشه چالش برانگیز است.

فکر کردن به این که کدام مدل مو به صورت شما، جنس موهای شما، لباس و استایل شما می‌آید شما را با دردسرها و تردیدهای زیادی مواجه می‌کند. اما در این میان دنباله روی از ترندها می‌تواند یک گام مثبت باشد مثلا شما برای انتخاب مدل جدید موهای خود برای فصل پاییز می‌توانید جدیدترین مدل‌های موی پاییزی را دنبال کنید و از بین آن‌ها یکی را برای خودتان انتخاب کنید.

به این ترتیب هم می‌توانید بر اساس سلیقه و سبک خود عمل کنید و هم مد روز و شیک باشید. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما زیباترین مدل‌های موی پاییزی را که امسال پرطرفدار و محبوب هستند به شما معرفی خواهیم کرد.

قابل انکار نیست که سلبریتی‌ها و چهره‌های دنیای مد و سینما و موسیقی تاثیر زیادی بر سلیقه و زیبایی شناسی ما دارند و بسیاری از ترندهایی که امروزه در دنیای مد و زیبایی مشاهده می‌کنیم تاثیر نفوذ این سلبریتی‌ها بر فرهنگ مردم است.

مدل مو هم از این قاعده مستثنی نیست و وقتی یک سلبریتی و چهره شناخته شده، مدل موی خاصی را برای خود انتخاب می‌کند این مدل در میان مردم محبوبیت خاصی پیدا می‌کند و به یک ترند و سبک جدید و پرطرفدار تبدیل می‌شود. در این مقاله نیز ما سراغ سبک‌ها و مدل‌های موی پاییزی سلبریتی‌ها رفته‌ایم و از میان آن‌ها جدیدترین و پرطرفدارترین مدل‌ها را برای شما انتخاب کرده‌ایم.

مدل بافت نامتقارن پشت گوش

این مدل موی عجیب و غیرمنتظره که روی موهای اما رابرتز مشاهده می‌کنید ترکیبی کامل از بافت و نرمی و صاف بودن و حالت دار بودن موها را در کنار هم دارد و بهترین انتخاب برای موهای نازک است. اگر می‌خواهید این مدل زیبا را به عنوان یکی از مدل های موی پاییزی خود انتخاب کنید ابتدا باید موها را با استفاده از اتومو یا سشوار کاملا صاف کنید.

سپس فرق موها را از وسط جدا کرده و حدود ۴ تا ۵ سانتی‌متر از موهای پشت گوش را جدا کنید و ببافید و با یک کشش نامرئی محکم ببندید. در این مرحله بافت مو را از طرفین بکشید تا گیس شما عریض‌تر و پرپشت‌تر به نظر برسد، به این کار پنکیک کردن بافته گفته می‌شود. در این مرحله کار شما به پایان رسیده است و فقط کافی است با یک اسپری تثبیت کننده مخصوص موهای نازک، حالت آن را ثابت کنید.

مدل موی بلند دخترانه پاییزی جدید

بافت شبه تیغ ماهی برای موهای بلند

اگر موهای بلندی دارید و می‌خواهید حال و هوای پاییزی را در مدل موهای خود انعکاس دهید این مدل بافت شبه تیغ ماهی یکی از بهترین و زیباترین مدل‌های موی پاییزی برای شما خواهد بود. برای درست کردن موها به این شکل ابتدا دو دسته مو از کناره‌های گوش جدا کرده و بپیچید و با کش محکم ببندید.

سپس دو دسته مو از قسمت پایین‌تر دسته قبلی جدا کرده و با آن دسته یکی کرده و با این کار حالتی شبیه به بافتن ایجاد کنید. سپس دسته موهای ایجاد شده را ببافید و این بافتن را تا نوک موها ادامه دهید و با کش موها را ببندید. پس از پایان بافت کمی حجم روی بافته ایجاد کنید و با اسپری حالت دهنده، حالت موها را تثبیت کنید.

مدل موی بلند دخترانه پاییزی جدید

مدل موی فضایی از جالب‌ترین مدل‌های موی پاییزی

موهای گرد شده در بالای سر همچنان مد روز و محبوب هستند و شما در همه فصول می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این مدل موی جالب موسوم به فضایی هم یکی از انواع مدل گرد شده است که می‌توان آن را روی هر جنس مو و با هر بلندی امتحان کرد.

برای این کار ابتدا فرق موها را از وسط جدا کنید و قسمت جلوی موها را از هر طرف جمع کرده و با کش کوچکی ببندید. این قسمت‌ها را دور کش پیچیده و گرد کنید و با چند سنجاق در جای خود محکم کنید. بقیه موها را نیز آزاد بگذارید و با کمی اسپری مو، حالت آن‌ها را تثبیت کنید تا مدل موی شما کامل و آماده شود.

مدل موی بلند دخترانه پاییزی جدید

استفاده از روسری و هدبند به عنوان اکسسوری

همه ما عادت داریم از کش سر و گیره و چیزهای شبیه به این برای بستن و حالت دادن به موهای خود استفاده کنیم. اما در حال حاضر چیزهایی مثل روسری و هدبند هم می‌توانند به عنوان اکسسوری مو مورد استفاده قرار گیرند.

شما هم می‌توانید به جای اکسسوری‌های روزمره و کش و گیره از یک روسری و سربند کوچک استفاده کنید و یا با هدبندهای زیبا و تزئینی مدل موهای خود را شکل دهید. فرقی نمی‌کند اگر موهای شما دم اسبی ساده باشند و یا بخواهید آن‌ها را بالای سر گرد کنید این کار تغییری اساسی در مدل موهای شما به وجود خواهد آورد.

مدل موی بلند دخترانه پاییزی جدید

فرهای ریز همراه با چتری از جذاب‌ترین مدل‌های موی پاییزی

فر کردن موها اصولا یک روش جدید نیست اما این کار به خصوص ایجاد فرهای ریز روی موها در پاییز و زمستان امسال بسیار پرطرفدار خواهد بود و شما می‌توانید با فر کردن تمام موها حجم و زیبایی خاصی به آن‌ها بدهید.

اگر موهای شما چتری هم دارد نگران نباشید، شما می‌توانید با فر کردن چتری‌ها هم زیبایی بیشتری به مدل موی خود بدهید و آن را خاص و متفاوت کنید. البته فر کردن موها ممکن است باعث خشکی و آسیب پذیری آن‌ها شود بنابراین لازم است برای محافظت از موهای فر شده از کرم‌ها و اسپری‌های مخصوص استفاده کنید.

مدل موی بلند دخترانه پاییزی جدید

موج های ساحلی از زیباترین مدل‌های موی پاییزی

شاید همه تصور کنند مدل مو با موج‌های ساحلی مخصوص تابستان است اما با دنبال کردن ترندهای جدید می‌توان دریافت که این مدل موی زیبا اگر با استایل رنگ مناسبی همراه باشد می‌تواند در فصل پاییز هم مورد استفاده قرار گیرد.

موهایی که با رنگ‌های گرم پاییزی به صورت اومبره و سایه روشن رنگ آمیزی شده باشند با موج‌های ساحلی زیبایی خاصی پیدا می‌کنند، شما می‌توانید این  فرها را با استفاده از بیگودی‌های بزرگ یا فرکننده‌های حرارتی با قطر زیاد ایجاد کنید و با کمی اسپری نمک بافت و حالت آن را تثبیت کنید.

مدل موی بلند دخترانه پاییزی جدید

استفاده از اکسسوری‌های متعدد برای آرایش مو

در حال حاضر در دنیای مد و زیبایی دور دور ماکسیمالیسم و زر و برق و استفاده از اکسسوری‌های متعدد است و مدل مو هم از این قاعده مستثنی نیست. همان طور که در این تصویر از هایلی بالدوین نامزد جاستین بیبر مشاهده می‌کنید او از چندین گیره تزئینی برای بستن و حالت دادن به موهای خود استفاده کرده است که این گیره‌ها با گوشواره‌های بلند و بزرگ او نیز هماهنگی کاملی دارند.

اگر شما هم اهل زرق و برق و تزئینات متعدد هستید این ترند قطعا بهترین انتخاب برای شما در فصل پاییز خواهد بود.

مدل موی بلند دخترانه پاییزی جدید

مدل موی عقب داده شده مرتب

موهای عقب داده شده و مرتب همچنان جزو مدل‌های پرطرفدار هم در دنیای مجازی و هم در دنیای واقعی هستند و ستارگانی مثل جنیفر لوپز نیز این مدل را برای آرایش موهای خود انتخاب کرده‌اند.

این مدل مو بسیار ساده است و برای درست کردن آن حتی لازم نیست موهای شما شسته شده و تمیز باشد. فقط کافی است کمی ژل حالت دهنده روی موها بریزید و آن‌ها را در جهتی که دوست دارید (ترجیحا عقب و کناره‌ها) حالت دهید و فرق موها را درست کنید. به همین سادگی کار آرایش موهای شما به پایان می‌رسد و شما آماده حضور در مهمانی و هر موقعیت دیگری خواهید بود.

مدل موی بلند دخترانه پاییزی جدید

دم اسبی بلند برای موهای خیلی بلند

اگر موهای خیلی بلندی دارید احتمالا فردی خوش سلیقه و باحوصله هستید اما قرار است با این همه مو چه کنید؟ پیشنهاد ما این است که موهای خود را به سمت عقب حالت دهید و پایین گردن خود دم اسبی کنید. با این کار موهای شما بسیار بلندتر به نظر خواهند رسید و از طرف دیگر این مدل مو یک انتخاب عالی برای همراه شدن با لباس‌های مجلسی پر زرق و برق است.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی

مدل دم اسبی با فرق یک طرفه

این که فرق موهای خود را از کدام قسمت جدا کنید تاثیر زیادی در ظاهر آن خواهد داشت. مثلا اگر به دنبال یک مدل موی مرتب و شیک هستید که با رطوبت و گرمای هوا وز نشود توصیه می‌کنیم مانند تندی نیوتون موهای خود را به صورت فرق یک طرفه و از پشت دم اسبی کنید. این مدل برای خانم‌هایی که صورت کشیده یا مربعی دارند بهترین گزینه است.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی

مدل دم اسبی با فرق وسط از زیباترین مدل‌های موی پاییزی

برای خانم‌هایی که صورت گرد دارند فرق وسط بهترین گزینه است چون صورت را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد و همراه با آن به راحتی می‌توانید از یک دم اسبی ساده و زیبا هم استفاده کنید.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی

دم اسبی شل و نیمه کاره

اگر موهای شما بلند و حالت‌دار و موج‌دار است می‌توانید با این مدل زیبا و جذاب حالتی دراماتیک و پرپشت به موهای خود بدهید. ابتدا موها را در حجیم‌ترین حالت خود شکل دهید و پشت سر جمع کنید. سپس یک سوم پایینی موهای خود را با یک کش سر نامرئی طوری ببندید که کشیده نشوند. در انتها با یک گیره حلقه‌ای زیبا این کش را بپوشانید و برای زیبایی بیشتر چند دسته از موهای قسمت جلوی سر را آزاد بگذارید.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی


اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه مراقبت و زیبایی مو مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)