زیباترین مدل‌های طراحی ناخن پاییزی برای آرایش ناخن‌های شما


داشتن ناخن‌های زیبا در گرو یک مانیکور کامل و طراحی ناخن جذاب است. یک طراحی ناخن زمانی زیباتر است که مناسب فصل طراحی شده باشد. بنابراین بهتر است در فصل پاییز از طراحی ناخن پاییزی استفاده کنید تا آرایش ناخن‌های شما هم به روز و زیبا شود. اما در فصل پاییز کدام مدل‌های طراحی ناخن، مناسب و مد روز هستند؟

واضح است که روش‌های بی‌شماری برای طراحی ناخن پاییزی وجود دارد اما طراحان و متخصصان آرایش ناخن سبک‌های خاصی را برای این کار پیشنهاد می‌کنند که در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز این مدل‌های طراحی ناخن پاییزی به شما معرفی خواهیم کرد تا با اجرای آن‌ها ناخن‌هایی زیبا و شیک داشته باشید.

زیباترین مدل های طراحی ناخن پاییزی

برای طراحی ناخن می‌توان از ایده‌های مختلفی الهام گرفت که هر یک به نتایج متفاوتی منجر می‌شود. از آن جایی که هر کسی ممکن است سلیقه متفاوتی در آرایش ناخن‌های خود داشته باشد بر این اساس می‌توان همه سلیقه‌ها را پوشش داده و سبک آرایش ناخن پاییزی مناسبی را انتخاب کرد. در ادامه ۱۵ نمونه از زیباترین سبک‌های آرایش ناخن را که برای فصل پاییز مناسب هستند و توسط طراحان معروف ناخن طراحی شده‌اند به شما معرفی می‌کنیم.

طراحی ناخن پاییزی با تیپ رنگارنگ:

تیپ ناخن همیشه فضایی مناسب برای آرایش ناخن در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید با مانور دادن روی این قسمت طرح‌هایی خلاقانه و جذاب ابداع کنید. مثلا مانند تصویر زیر می‌توانید از دو رنگ مختلف روی تیپ هر ناخن استفاده کنید، این رنگ‌ها می‌توانند نزدیک به هم یا متضاد با هم و یا ترکیبی از همه این حالت‌ها باشند و  رنگبندی‌هایی جذاب و چشمگیر روی ناخن‌ها شما به وجود آورند.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز

استفاده از رنگ‌های خنثی در ناخن‌های پاییزی:

رنگ‌های خنثی همیشه بهترین انتخاب برای آرایش ناخن‌ها هستند چون تبطیق پذیری بالایی دارند و از آن‌ها می‌توان در هر موقعیتی استفاده کرد. اگر می‌خواهید در فصل پاییز هم از رنگ‌های خنثی استفاده کنید می‌توانید این کار را انجام دهید اما برای ایجاد جذابیت و تنوع بیشتر، بهتر است خطوطی عمودی یا افقی روی تعدادی از ناخن‌ها به وجود آورید و زیبایی آن‌ها را چندین برابر کنید.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز

طراحی ناخن پاییزی به سبک فضای منفی:

فضای منفی از سبک‌های محبوب در آرایش ناخن است چون حالتی سه بعدی به ناخن‌ها می‌دهند که در عین جذابیت کاملا ساده و هماهنگ نیز هست. برای اجرای این مدل آرایش ناخن شما باید قسمتی از ناخن‌ها را خالی گذاشته و قسمت‌های دیگر را با فرم‌های هندسی و طرح‌های دلخواه خود با رنگ مورد نظر پوشش دهید و در انتها یک لایه تاپ کوت بزنید تا همه چیز یکدست و کامل به نظر برسد.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز

طراحی ناخن پاییزی به سبک موسکینو:

اگر اهل دنبال کردن نمایش‌های مد در هفته‌های مد باشید احتمالا نمایش مد برند موسکینو را نیز مشاهده کرده‌اید. طراح این برند در آخرین مجموعه خود از خطوطی نامنظم شبیه با هاشور و خط خطی استفاده کرد که تنها محدود به لباس‌ها و اکسسوری‌های مدل‌ها نبود و در آرایش و از جمله آرایش ناخن‌های آن‌ها هم مشاهده شد. پس اگر به دنبال یک روش با سبکی کاملا جدید و بدیع هستید این مدل را انتخاب کنید.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز

تزئین ناخن‌ها با استفاده از نگین‌های درشت رنگی:

جسارت و شجاعت در دنیای مد و زیبایی همیشه نتایج جالب توجه و جذابی به دنبال دارد و آرایش ناخن‌ها نیز با ویژگی‌های خاصی که دارد فضایی مناسب برای خلاقیت و جسارت در اختیار شما قرار می‌دهد. چسباندن نگین‌های درشت و رنگارنگ به ناخن‌ها هم از این جسارت‌های عجیب و خاصی است که نتایج جالب توجهی به دنبال دارد و می‌تواند ظاهری متفاوت و خاص به مانیکور پاییزی شما بدهد.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز

طراحی ناخن پاییزی با رنگ‌های پایه ناخن:

اگر به استفاده از رنگ‌های تند و روشن در آرایش ناخن علاقه‌ای ندارید اما می‌خواهید مانیکوری شیک و زیبا داشته باشید استفاده از رنگ‌های پایه ناخن را به شما توصیه می‌کنیم. رنگ‌هایی مثل کالباسی، صورتی چرک، بژ، هلویی و … می‌توانند در کنار هم مانیکوری زیبا و متفاوت برای شما بسازند که یک نمونه از آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز

استفاده از رنگ‌های متالیک به سبک اومبره:

رنگ‌های متالیک مثل طلایی همیشه طرفداران خود را دارند اما در فصل پاییز استفاده از آن‌ها به بالاترین میزان می‌رسد. شما می‌توانید برای ایجاد تفاوت و خلق یک طرح جدید، از سبک اومبره برای آرایش ناخن‌ها با لاک طلایی استفاده کنید و زیبایی آن را چندین برابر کنید. این روش برای آرایش ناخن مجلسی بهترین و جذاب‌ترین روش است.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز

طراحی ناخن پاییزی با رنگ پایه مشکی:

رنگ مشکی همیشه زمینه‌ای زیبا و کامل برای خودنمایی رنگ‌های دیگر به وجود می‌آورد و شما می‌توانید روی این زمینه از رنگ‌های دیگری استفاده کنید. البته رنگ مشکی به تنهایی هم زیبایی و شکوه خاصی دارد که برای فصل پاییز هم بسیار مناسب است. شما می‌توانید سطح ناخن‌ها را با لاک مشکی پوشش دهید سپس با کشین خطوط مورب سفید روی ناخن، آن‌ها را زیباتر و جذاب‌تر کنید.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز

طراحی ناخن اکلیلی بدون استفاده از اکلیل:

شاید عجیب به نظر برسد اما با ترکیب رنگ‌های مختلف با رنگ‌های متالیک می‌توان یک طراح ناخن اکلیلی بدون نیاز به لاک اکلیلی یا خود اکلیل به وجود آورد. در این روش شما به یک لاک متالیک و یک لاک با رنگ دیگر نیاز دارید که باید آن‌ها را با خطوط نامنظم روی ناخن‌ها ترکیب کنید و با استفاده از این خطوط طرح‌هایی اکلیلی و براق به وجود آورید.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز

طراحی ناخن پاییزی با نوشته‌ها روی ناخن:

ناخن‌ها بوم‌هایی خالی هستند که از آن‌ها می‌توان برای خلق آثار هنری، انتقال پیام و کارهای دیگر استفاده کرد. شما می‌توانید نوشته‌ها، پیام‌ها و چیزهایی را که می‌خواهید مردم درباره شما و عقاید شما بدانند روی ناخن‌های خود بنویسید. با این کار هم آرایش ناخن‌های خود را کامل کرده‌اید و هم پیام خود را به بهترین شکل به مخاطبان خود منتقل خواهید کرد.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز

استفاده از رنگ‌های مات در آرایش ناخن:

لاک مات یک انتخاب شیک و زیبا برای آرایش ناخن است که در فصل پاییز هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. برخی از رنگ‌ها به خصوص رنگ‌های تیره مثل زرشکی و مشکی اگر از نوع مات انتخاب شوند زیبایی بیشتری دارند. همچنین اگر این رنگ‌ها را در کنار رنگ‌های متالیک مثل طلایی و نقره‌ای به کار ببرید زیبایی آن‌ها دوچندان خواهد شد.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز

طراحی ناخن پاییزی سیاه و سفید:

ترکیب رنگ‌های سیاه و سفید در طراحی ناخن یک ترکیب کلاسیک به شمار می‌رود که همیشه پرطرفدار است و شما هم می‌توانید در تمام فصل‌ها از جمله فصل پاییز از این ترکیب استفاده کنید. روش‌های مختلفی برای ترکیب رنگ‌های سیاه و سفید برای مانیکور وجود دارد اما طرح های هندسی و ساده هماهنگی خوبی با این دو رنگ دارند و آن‌ها را به زیباترین و بهترین شکل روی ناخن‌های شما نمایش می‌دهند.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز

استفاده از رنگ‌های متالیک در کنار رنگ‌های خنثی:

رنگ‌های خنثی و پایه ناخن را می‌توان به روش‌های مختلفی برای مانیکور مورد استفاده قرار داد مثلا این رنگ‌ها می‌توانند به تنهایی برای پوشش دادن ناخن‌ها به کار روند و یا به عنوان زمینه برای طرح‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرند. شما می‌توانید این رنگ‌ها را در کنار یک رنگ متالیک مثل نقره‌ای و طلایی هم مورد استفاده قرار دهید و جلوه هر دو رنگ را روی ناخن‌های خود چند برابر کنید.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز

طراحی ناخن پاییزی مینیمال چند رنگ:

سبک مینیمال همیشه یک طرح محبوب و پرطرفدار در دنیای مد و زیبایی بوده و هست و ناخن‌ها هم از این قاعده مستثنی نبوده‌اند. بنابراین در فصل پاییز هم می‌توان از این سبک با طرح‌های مختلف برای آرایش ناخن‌ها استفاده کرد مثلا شما می‌توانید رنگ‌هایی مثل سفید و آبی و … را مانند تصویر با فرم‌های هندسی با هم ترکیب کنید و طرح‌هایی جدید و زیبا بسازید.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز

طرح های خال خالی برای آرایش ناخن:

خال خالی از طرح‌های ساده اما دلپذیر و جذابی است که در لباس‌ها و اکسسوری‌ها و دیگر زمینه‌های مد و طراحی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از طرح‌های خال خالی برای آرایش ناخن‌ها هم استفاده کنید و ناخن‌هایی زیبا با سبک ظریف و خانمانه و در عین حال ساده و دوست داشتنی بسازید.

مدل لاک ناخن پاییزی,طرح ناخن جدید ساده مخصوص پاییز