انتخاب رنگ لاک برای آرایش ناخن اهمیت زیادی دارند و متخصصان مد و زیبایی توصیه می‌کنند حتما رنگ لاک را متناسب با فصل انتخاب کنید مثلا برای فصل پاییز از رنگ‌های پاییزی لاک و برای فصل بهار از رنگ‌های بهاری لاک استفاده کنید. اما رنگ‌های پاییزی لاک کدامند و کدام رنگ‌ها را می‌توان در فصل پاییز استفاده کرد؟ رنگ‌های پاییزی لاک باید حال و هوای پاییزی داشته باشند و با شرایط و آب و هوای این فصل هماهنگ باشند. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک را که برای آرایش ناخن‌های شما در این فصل مناسب و مد روز هستند معرفی خواهیم کرد.

رنگ آبی نیمه شب

رنگ آبی خیلی تیره که به رنگ سرمه‌ای و سیاه نزدیک است تحت عنوان رنگ آبی نیمه شب شناخته می‌شود چون شباهت زیادی به رنگ آسمان در شب دارد. این رنگ در دسته رنگ‌های سرد و تیره قرار می‌گیرد و همه به خصوص خانم‌هایی که پوست روشن دارند می‌توانند از این رنگ زیبا در فصل پاییز برای آرایش ناخن‌های خود استفاده کنند.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

صورتی یاسی

صورتی یاسی طیفی از صورتی است که مقدار کمی آبی هم در خود دارد و می‌توان آن را در دسته رنگ‌های بنفش هم دسته بندی کرد. این رنگ یک رنگ سرد و ملایم است که تطبیق پذیری زیادی دارد و شما می‌توانید در همه فصل‌ها حتی فصل پاییز هم از آن استفاده کنید. صورتی یاسی برای پوست‌های روشن، متوسط و تیره مناسب است اما روی پوست روشن جلوه و درخشش بیشتری پیدا می‌کند.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

توسی متالیک از رنگ‌های پاییزی لاک

این رنگ لاک یک رنگ با طیف متوسط خاکستری است که درخشش رنگ‌های متالیک را هم دارد. این رنگ زیبا، درخشش خاص و سطح بالایی روی ناخن‌ها ایجاد می‌کند که حتی می‌تواند برای مانیکور در محیط کار هم مناسب باشد. توسی متالیک یادآور درخشش تیره خیابان‌ها در روزهای سرد پاییزی است و کاملا مدرن و امروزی است.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

ارغوانی مات

رنگ ارغوانی از رنگ‌های محبوب برای لاک ناخن است که همه می‌توانند از آن استفاده کنند. اما اگر تن تند و روشن این رنگ مانع از آن شده است که بتوانید در محیط کار و آموزش و … از آن استفاده کنید می‌توانید سراغ رنگ ارغوانی مات بروید. این رنگ زیبا کمی رنگ تیره و خاکستری در خود دارد که آن را ملایم‌تر و برای استفاده در پاییز مناسب‌تر کرده است.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

رنگ مشکی

رنگ مشکی جزو رنگ‌هایی است که همه خانم‌ها در مجموعه لاک‌های خود یک عدد از آن را دارند. این رنگ خاص و جذاب و تطبیق پذیر بهترین رنگ برای استفاده در فصل پاییز است و شما می‌توانید آن را به تنهایی و یا همراه با رنگ‌های روشن و متالیک استفاده کنید و طراحی‌های ناخن زیبا و جذابی برای خودتان بسازید.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

رنگ خاکستری مات

اگر به رنگ‌های خنثی مثل خاکستری علاقمند هستید لزوما نباید سراغ طیف متالیک آن‌ها بروید. این رنگ‌های زیبا و تطبیق پذیر در طیف مات خود تطبیق پذیرتر هستند و انتخابی عالی برای فصل پاییز به شمار می‌روند مثل رنگ خاکستری مات و نیمه مات که می‌تواند ته رنگ‌های دیگری مثل نعنایی، بژ و … هم در خود داشته باشد.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

رنگ شرابی از رنگ‌های پاییزی لاک

رنگ شرابی یکی از رنگ‌های کلاسیک در آرایش ناخن است که زیبایی و شکوه خاصی دارد. این رنگ طیف قرمزه تیره است که مقدار کمی هم  بنفش و آبی در خود دارد و می‌تواند رنگی شیک و عالی برای آرایش ناخن‌های شما در پاییز باشد. اگر به دنبال یک رنگ مجلسی برای این فصل هستید قطعا شرابی بهترین انتخاب است.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

رنگ رسی

آیا تاکنون خاک رس قرمز دیده‌اید؟ رنگ خاص و زیبای این خاک الهام بخش یک رنگ جدید برای لاک ناخن بوده است که می‌توان به آن نام اخرایی هم داد. این رنگ در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد اما ته رنگ آن قرمز است و برای خانم‌هایی که رنگ‌های خنثی را برای لاک پاییزی خود می‌پسندند بهترین انتخاب است.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

بنفش بادمجانی از رنگ‌های پاییزی لاک

رنگ بنفش همیشه طرفداران خود را دارد و چه رنگ سال باشد چه نباشد همیشه جزو محبوب‌ترین رنگ‌ها برای لاک ناخن خواهد بود. لاک بنفش تیره یا همان لاک بادمجانی از رنگ‌های تیره و زیبای پاییزی است که طیفی نسبتا خنثی دارد و می‌توان از آن برای آرایش ناخن‌ها به صورت ساده یا طرح‌دار استفاده کرد.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

قرمز تیره

اگر به دنبال یک رنگ کلاسیک برای آرایش ناخن‌های خود هستید رنگ قرمز همیشه بهترین و بدون خطاترین انتخاب است. این رنگ زیبا و محبوب، همیشه مد روز است و به خصوص طیف تیره آن که کمی خاکستری در خود دارد می‌تواند بهترین گزینه برای آرایش ناخن پاییزی شما باشد.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

طیف‌های مختلف نارنجی از بهترین رنگ‌های پاییزی لاک

یکی از زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک که امسال بسیار محبوب و مد روز به شمار می‌رود رنگ نارنجی است. این رنگ زیبا و گرم، همه ویژگی‌های یک رنگ پاییزی را دارد و اگر می‌خواهید آرایش ناخن شما برای فصل پاییز کاملا به روز و شیک باشد بهتر است سراغ این رنگ بروید. البته رنگ نارنجی طیف‌های مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند و برای سلیقه‌های مختلف مناسب هستند. در ادامه تعدادی از طیف‌ها و انواع مختلف رنگ لاک نارنجی را خواهید شناخت.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

نارنجی متالیک: نارنجی متالیک همان طور که از نامش پیداست یک رنگ متالیک با ته رنگ نارنجی است که درخشش و زیبایی خاصی دارد و برای علاقمندان به رنگ‌های متالیک که می‌خواهند مانیکور پاییزی داشته باشند انتخابی عالی و هیجان انگیز به شمار می‌رود. یک لاک نارنجی متالیک می‌تواند تیره، روشن، مایل به زرد یا قهوه‌ای باشد یا هر طیف دیگری داشته باشد.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاکزیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

نارنجی سوخته: اگر رنگ نارنجی کمی به قهوه‌ای متمایل شده و تیره‌تر شود به آن نارنجی سوخته می‌گوییم. رنگ نارنجی سوخته از رنگ‌های مد روز و جدید دنیای مد است که دنیای آرایش ناخن هم از آن بی بهره نمانده است. بنابراین لاک نارنجی سوخته می‌تواند بهترین انتخاب برای آرایش ناخن‌های شما در فصل پاییز امسال باشد. این رنگ برای همه حتی کسانی که پوست روشن و سرد دارند هم انتخابی زیبا و مناسب است.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

نارنجی مات: نارنجی مات به رنگی گفته می‌شود که مقدار کمی خاکستری در خود دارد و از نارنجی خالص مات‌تر و کدرتر است. این رنگ زیبایی و جذابیت خاصی دارد و می‌توان آن را در زمره رنگ‌های خنثی برای آرایش ناخن پاییزی قرار داد. این رنگ را می‌توان به تنهایی یا همراه با رنگ‌های دیگر به خصوص رنگ‌های متالیک مورد استفاده قرار دهید.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

نارنجی روشن: نارنجی روشن یا نارنجی حالص همان طور که از نامش پیداست تنها از رنگ‌های زرد و قرمز تشکیل شده است و یک رنگ تند و روشن به شمار می‌رود. برای خانم‌هایی که به رنگ نارنجی علاقه دارند و رنگ پوست آن‌ها گرم یا تیره است رنگ نارنجی روشن انتخابی عالی به شمار می‌رود که می‌توانند آن را به تنهایی یا همراه با رنگ‌های دیگر (متضاد یا از خانواده نارنجی) مورد استفاده قرار دهند.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

زرد قناری: زرد قناری اگرچه در دسته رنگ‌های خانواده زرد قرار می‌گیرد اما در واقع نوعی رنگ زرد است که با رنگ نارنجی ترکیب شده و یک رنگ گرم و دلپذیر به وجود آورده است. این رنگ از بهترین رنگ‌های لاک برای فصل پاییز است و به خصوص برای خانم‌هایی که پوست برنزه و تیره دارند انتخابی عالی و ایده آل به شمار می‌رود.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

مرجانی: رنگ مرجانی طیف خاصی از رنگ نارنجی است که مقداری صورتی هم در خود دارد و همین ترکیب صورتی با نارنجی حالت خنثی و ملایم به آن داده است. رنگ مرجانی برای خانم‌هایی که پوست خنثی و حتی سرد دارند انتخابی عالی است چون با ته رنگ طبیعی پوست هماهنگی خوبی دارد و در کنار رنگ‌های تیره و سرد مثل آبی نیمه شب و … هم زیبا و عالی دیده می‌شود.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

نارنجی کمرنگ: اگر رنگ نارنجی با مقداری سفید ترکیب شود حالتی ملایم و کمرنگ پیدا می‌کند و از درخشش و روشن بودن آن کاسته می‌شود. این طیف رنگ نارنجی، نزدیک به رنگ‌های خنثی است و جلوه چندانی روی ناخن‌ها ندارد بنابراین برای خانم‌هایی که دوست ندارند از رنگ‌های جیغ یا تیره استفاده کنند انتخابی ایده آل به شمار می‌رود.

زیباترین رنگ‌های پاییزی لاک

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)