لاک زدن یکی از بهترین راه‌ها برای شاد کردن روحیه است که فصل و موقعیت نمی‌شناسد. مثلا شما در زمستان از رنگ‌های زیبای زمستانی و در تابستان از رنگ‌های تابستانی برای لاک زدن استفاده می‌کنید. برای موقعیت‌های جدی و روزمره هم سراغ رنگ‌های ملایم و خنثی و برای جشن‌ها و مهمانی‌ها هم رنگ‌های شاد و چشمگیر را انتخاب می‌کنید. اما رنگ‌های زیبای زمستانی برای لاک زدن در این فصل کدامند؟ اگرچه فصل زمستان رو به پایان است و تا عید نوروز چیزی باقی نمانده است اما خالی از لطف نیست اگر رنگ‌های زیبای زمستانی را برای موقعیت‌های مختلف بشناسیم. ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ۱۱ نمونه از رنگ‌های زیبای زمستانی را که برای لاک ناخن در این فصل توصیه می‌شند به شما معرفی خواهیم کرد.

رنگ‌های زیبای زمستانی

رنگ‌های زیبای زمستانی برای لاک ناخن‌های شما

انتخاب رنگ لاک برای ناخن‌ها همیشه یک انتخاب دشوار است و خانم‌ها گاهی مدت‌هایی طولانی پشت ویترین‌ها و استندهای لوازم آرایشی مشغول تصمیم گرفتن هستند تا رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند. در این شرایط انتخاب رنگی که با فصل هماهنگ باشد انتخاب را محدود کرده و کار شما را ساده می‌کند. اما چه رنگی برای لاک زمستانی مناسب است؟ قطعا یک رنگ نمی‌تواند انتخابی برای همه باشد چون هر کسی سلیقه خاصی دارد و رنگ‌های متفاوتی را می‌پسندد، از طرف دیگر موقعیت‌هایی که در این فصل برای شما پیش خواهد آمد نیز متنوع است پس شما باید چند رنگ لاک در اختیار داشته باشید که بتوانید در موقعیت‌های مناسب از آن‌ها استفاده کنید.

رنگ‌های زیبای زمستانی برای آرایش ناخن‌های شما در این فصل

لاک رنگ خاکستری نیلی: اگر به دنبال یک رنگ خنثی و زیبا برای فصل زمستان هستید رنگ خاکستری سرد یا خاکستری نیلی را انتخاب کنید. این رنگ برای خانم‌هایی که به رنگ‌های سرد علاقه دارند بهترین انتخاب است، حال و هوای زمستانی در خود دارد و تطبیق پذیری آن عالی است. سادگی و خنثی بودن این رنگ باعث می‌شود که توجه زیادی را به خود جلب نکند و بهترین انتخاب برای محیط کار و آموزش باشد. اگر لباس‌هایی رنگی و پرزرق و برق انتخاب کرده‌اید و می‌خواهید با یک لاک ساده استایل خود را متعادل کنید این رنگ را به شما توصیه می‌کنیم.

رنگ‌های زیبای زمستانی

لاک قرمز براق: قرمز یکی از زیباترین رنگ‌ها است و کمتر کسی را می‌توان یافت که به این رنگ علاقه نداشته باشد. رنگ قرمز انرژی بخش است و اگر به آن نگاه کنید شور و نشاط شما برای زندگی بیشتر خواهد شد. پس اگر به دنبال رنگی برای لاک هستید که روزهای سرد زمستانی را گرم و پرنشاط کند قرمز را انتخاب کنید. رنگ قرمز بهترین گزینه برای لاک مجلسی است و اگر می‌خواهید زیبایی و شادابی بیشتری داشته باشد نوع اکلیلی آن را انتخاب کنید. این رنگ در کنار رنگ‌هایی مثل طلایی و مشکی هم جلوه زیباتری خواهد گرفت.

رنگ‌های زیبای زمستانی

مسی از رنگ‌های زیبای زمستانی : اگر به دنبال یک رنگ گرم و باشکوه هستید که چندان هم نظرها را به خود خیره نکند رنگ مسی بهترین انتخاب است. مسی رنگی متالیک است که ته رنگ قرمز در خود دارد و برای کسانی که یک رنگ متین اما براق و زیبا برای آرایش ناخن‌های خود می‌خواهند توصیه می‌شود. رنگ مسی انتخابی شما می‌تواند اکلیل داشته باشد یا نداشته باشد همچنین ته رنگ آن می‌تواند مایل به نارنجی، قرمز و یا دارچینی باشد. شما می‌توانید این لاک را در تمام سطح ناخن‌ها و یا بخشی از آن به کار ببرید اما اگر رنگ مسی تیره‌ای را انتخاب کرده باشید بهتر است فقط تیپ ناخن را با آن پوشش ندهید.

رنگ‌های زیبای زمستانی

رنگ آبی آسمانی اکلیل دار: وقتی به فصل زمستان فکر می‌کنیم بیش از هر چیزی برف و دانه های زیبا و درخشان آن در نظرها متبادر می‌شود. اگرچه برف سفید رنگ است اما کریستال‌های آن درخششی آبی دارند، آبی کمرنگ با دانه‌های درخشان و بلوری که نظرها را به خود خیره می‌کنند. پس اگر بخواهید این جلوه را روی ناخن‌های خود هم داشته باشید توصیه می‌کنیم از یک لاک آبی کمرنگ که داخل خود دانه‌های اکلیلی درشت و براق دارد استفاده کنید. این رنگ به خودی خود زیبایی کافی دارد و برای خانم‌هایی که پوست خیلی تیره یا روشن دارند انتخابی ایده آل است.

رنگ‌های زیبای زمستانی

کله غازی از رنگ‌های زیبای زمستانی : رنگ کله غازی یکی از خاص‌ترین رنگ‌ها است که شاید نتوان تعریف خاصی از ان ارائه کرد، این رنگ یک رنگ متالیک است که هم طیف نقره‌ای در خود دارد، هم سبز است و هم آبی به شمار می‌رود. این رنگ متالیک نوعی درخشش هولوگرامی هم در خود دارد و وقتی زیر نور به آن نگاه کنید مثل پر ماکیان آبزی می‌درخشد. با استفاده کردن از یک لاک ناخن کله غازی می‌توان این درخشش و زیبایی را می‌توان به ناخن‌ها هم اضافه کرد که یک رنگ عالی برای فصل زمستان به شمار می‌رود.

رنگ‌های زیبای زمستانی

رنگ نارنجی روشن: همان طور که می‌دانید شرکت پنتن رنگ مرجان روشن را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ معرفی کرده است. مرجانی رنگی بین نارنجی و صورتی است و یک رنگ گرم و ملایم به شمار می‌رود. اما این رنگ در آرایش کاربرد زیادی دارد و شما می‌توانید برای آرایش ناخن‌های خود نیز از این رنگ استفاده کنید. اگر طرفدار رنگ‌های شاد هستید می‌توانید سراغ طیفهای گرم‌تر مرجانی، یعنی نارنجی هم بروید و درخششی جذاب به ناخن‌های خود بدهید. البته این رنگ برای کسانی مناسب است که پوست گرمی دارند.

رنگ‌های زیبای زمستانی

پوست پیازی از رنگ‌های زیبای زمستانی : رنگ بنفش یک رنگ محبوب است که از ترکیب قرمز و آبی به دست می‌آید. اما میزان آبی و قرمزی که با هم مخلوط می‌شوند همیشه یکسان نیست و نوع بنفش بر اساس آن تغییر می‌کند. اگر میزان قرمز به کار رفته کمی بیشتر باشد و طیف بنفش نیز زیاد تیره نباشد به رنگ پوست پیازی می‌رسیم. این رنگ زیبا هم علاقمندان به طیف صورتی را راضی نگه می‌دارد و هم خانم‌هایی را که عاشق بنفش هستند. علاوه بر این با هر رنگ پوستی هم سازگاری دارد و شما می‌توانید در فصل زمستان از آن استفاده کنید.

رنگ‌های زیبای زمستانی

رنگ اکلیلی سیاه سفید: رنگ لاک مشکی زیبا و مرموز است که برای زمستان هم انتخابی مناسب است و بسیاری خانم‌ها به آن علاقه دارند. اما این رنگ خیلی زود می‌تواند خسته کننده شود مگر این که بخواهید آن را به عنوان پس زمینه به کار ببرید و از رنگ‌های دیگر هم در کنار آن استفاده کنید. اما یک لاک با رنگ زمینه مشکی که اکلیل‌های ریز و درشت رنگی در خود دارد هرگز تکراری نمی‌شود و شما نیازی به انجام تزئینات کارهای وقت گیر برای جذاب کردن آن ندارید. فقط کافی است دو لایه از این لاک را بزنید و برای رفتن آماده باشید.

رنگ‌های زیبای زمستانی

لاک آبی نیمه شب اکلیلی: آیا در یک شب پرستاره به آسمان نگاه کرده‌اید؟ چه رنگ‌هایی را در آن می‌بینید؟ رنگ آبی خیلی تیره‌ای که با درخشش ستاره‌ها روشن شده است آسمان شب را زیبا و پرنور می‌کند اما این درخشش و زیبایی می‌تواند ناخن های شما را نیز زیبا کند. لاک نیمه شب اکلیلی پایه آبی دارد و برای خانم‌هایی که رنگ‌های تیره اما سرد را برای لاک ناخن خود ترجیح می‌دهند بهترین انتخاب است. اگر پوست تیره‌ای دارید معمولا نمی‌توانید سراغ رنگ‌های خیلی تیره برای لاک بروید اما اکلیل‌های این رنگ آن را برای شما هم مناسب می‌کند.

رنگ‌های زیبای زمستانی

رنگ طلایی از رنگ‌های زیبای زمستانی : اگرچه رنگ نقره‌ای و طیف‌ها و اشکال مختلف آن اعم از کرومی و آینه‌ای و … امسال بسیار محبوب و پرطرفدار شده‌اند اما نباید از محبوبیت رنگ طلایی بگذریم. طلایی یک رنگ گرم و لوکس است که در دسته رنگ‌های متالیک قرار می‌گیرد و هر دستی با این رنگ لاک زیباتر و باشکوه‌تر خواهد شد. این رنگ بهترین انتخاب برای مهمانی‌ها است که در هر فصلی به خصوص فصل زمستان هم قابل استفاده است. البته اگر پوست سردی دارید بهتر است از طیف طلایی که میزان زردی آن کمتر است استفاده کنید تا رنگ پریده به نظر نرسید.

رنگ‌های زیبای زمستانی

لاک رنگ شیرقهوه: رنگ‌های خنثی تطبیق پذیر هستند و چندان جلب توجه نمی‌کنند. اما این به معنای خسته کننده بودن و تکراری بودن همه آن‌ها نیست. رنگ لاک شیرقهوه در این میان یک استثنا است که رنگی ملایم اما جذاب و شیک به شمار می‌رود. این رنگ که به رنگ بژ کرم هم معروف است در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد و هم افرادی که پوست گرم دارند و هم افرادی که پوست سرد دارند می‌توانند از طیف‌های تیره یا روشن آن استفاده کنند. پس اگر می‌خواهید ناخن‌هایی شیک داشته باشید و برای هر موقعیتی مناسب باشید این رنگ را انتخاب کنید.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)