جدیدترین دستبند سلامتی پلار (Polar) مدل A370 مثل دیگر پوشیدنی‌های این شرکت، قادر به ردیابی سلامت، بررسی ضربان قلب و ردیابی میزان خواب شما است. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد این دستبند سلامتی جدید، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دستبندهای سلامتی که امروزه انواع مختلفی از آن توسط برندهای مختلف تولید شده است، برای بررسی سلامتی شما، کیفیت خواب، مشاهده‌ی کالری‌های سوزانده شده توسط شما، گام‌هایی که طی کرده‌اید و گاهاً بررسی ضربان قلب، مفید هستند. این دستبندها سن خاصی نداشته و برای تمام افراد، از کوچک تا بزرگ، قابل استفاده‌اند تا گامی به سوی زندگی سالم‌تر بردارند. از همین رو است که پلار، ردیاب سلامتی جدیدی را تولید کرده است که از لحاظ کیفیت و کارایی، بهبود یافته‌ی نسخه‌ی پیشین خود است.

دستبند سلامتی پلار مدل A370

دستبند سلامتی پلار مدل A370، ارتقا یافته از مدل قبل خود، یعنی دستبند سلامتی پلار مدل A360 است که فقط ضربان قلب را هنگام فعالیت نشان می‌داد. برتری مدل جدید نسبت به قبل در این است که مدل A370، قادر به اندازه گیری ضربان قلب در هر پنج دقیقه یکبار خواهد بود.

درواقع می‌توان دستبند سلامتی پلار مدل A370 را نسخه‌ی به روز شده‌ی مدل قبلی (A360) دانست. در غیر این صورت، تقریباً مشابه دیگر دستبندهای سلامتی است که فعالیت ورزشی شما را ردیابی می‌کنند، اطلاع‌ رسانی‌های تلفن همراه هوشمند شما را به شما خواهند گفت، گام‌های روزانه‌تان را می‌شمارند و کارهای دیگری که یک دستبند سلامتی معمولی امروزه قادر به انجام آن است. این دستبند علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، می‌تواند به دیگر لوازم جانبی سلامتی پلار همانند بندهای ضربان قلب و یا ترازو متصل شود تا اطلاعات اضافی درمورد وضعیت سلامت شما را به روتین تناسب اندام تان اضافه کند.

مدل جدید دستبند سلامتی پلار (A370) در حال حاضر  برای پیش فروش با مبلغ ۱۷۹ دلار، در دسترس است که ۲۰ دلار ارزانتر از دستبند سلامتی مدل A360 پلار است.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Chaim Gartenberg

منبع: theverge