با شروع هر فصل مدل‌های جدیدی از انواع لباس زنانه و مردانه معرفی می‌شوند که البته اکسسوری‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و مدل‌های عینک آفتابی، ساعت، کیف و … در هر دوره زمانی به روز می‌شوند. به طور مثال برندها در هر فصل جدیدترین مدل‌های کیف زنانه را نیز در کنار لباس‌ها و سایر محصولات خود معرفی می‌کنند و این مدل‌ها از برندهای مختلف مشترکاتی دارند که این مشترکات ترندهای دنیای کیف‌ها را می سازند. اما در حال حاضر ترندهای جدید کیف‌های زنانه چیست و اگر قصد خرید کیف دارید در مدل‌های کیف زنانه باید به دنبال چه چیزهایی باشید؟ در این مقاله با جدیدترین ترندها و مدل‌های کیف زنانه برای پاییز ۲۰۱۷ آشنا می‌شوید.

کیف پوست ماری

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

کیف‌های الهام گرفته از فرهنگ‌های متفاوت بازگشتی پرسروصدا به دنیای مد داشته‌اند مثل کیف‌های خز مصنوعی، کیف‌های پلنگی و کیف‌هایی با بافت پوست کروکودیل که در فصل‌های اخیر محبوبیت فراوانی پیدا کردند. اما در میان این مدل‌های خاص و عجیب پاییز امسال یک ترند بیش از بقیه مورد توجه خواهد بود و آن مدل پوست ماری است. پس اگر طرفدار پوست حیوانات در لباس‌ها و اکسسوری‌های خود هستید و همیشه پالتوی پلنگی و کفش سوسماری می پوشید امسال این مدل کیف جالب را برای خود تهیه کنید و لذت ببرید. این پوست مار (که البته مصنوعی است) یا در همه جای کیف استفاده می‌شود و یا تنها در قسمت جلو و در کیف که در هر دور صورت مطمئن باشید این کیف کاملا به روز خواهد بود.

مدل‌های کیف زنانه با جزئیات زیاد

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

در حال حاضر رنگ‌های شاد با جزئیات زیاد حرف اول را در مد و فشن می‌زند، سبکی که از هه هشتاد میلادی بازگشته است و برخی برندها مثل گوچی هم بیش از بقیه روی این ترند تاکید دارند. در دنیای کیف‌ها این جزئیات زیاد شامل رنگ‌های تند، طرح‌های گلدار و گرافیکی با پارچه‌های دارای بافت و زردوزی و گلدوزی است که همراه با جزئیات دیگر مثل لوگوها و زنجیرها و … تزئین شده‌ و ترکیب متحدی را روی کیف به وجود آورده‌اند. اگر به این طرح‌های شلوغ علاقه دارید بهتر است با خرید یک کیف قرمز طرح‌دار شروع کنید و فراموش نکنید که لباس‌های نسبتا ساده بپوشید تا استایل متعادل‌تر و جذاب‌تری داشته باشید و زیبایی کیفتان بیشتر به چشم بیاید.

کیف‌های شل و بدون فرم

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

چند سالی است که کیف‌های فرم‌دار در دنیای کیف‌های زنانه سلطنت می‌کنند و کیف‌های شل و بدون فرم را به حاشیه رانده‌اند. اما اگر شما جزو طرفداران کیف‌های شل هستید باید خوشحال باشید چون این مدل‌های کیف زنانه دوباره بازگشته‌اند و به زودی شاهد حضور آن‌ها در همه جا خواهید بود البته این به معنای پایان کیف‌های فرم‌دار نیست و به نظر می‌رسد این دو مدل با هم همزیستی مسالمت آمیزی خواهند داشت. البته مدل‌های شل کیف بیشتر از جنس چرم هستند و مثل مدل‌های قدیمی ارزان و بی‌کیفیت به نظر نمی‌رسند. پس اگر قصد خرید کیفی برای دانشگاه و محیط کار و … دارید بهتر است دید خود را وسیع‌تر کنید و مدل‌های جدید و زیبای کیف شل را که جادار و راحت‌تر هستند به جای کیف‌های فرم‌دار امتحان کنید.

بند گیتاری برای کیف دوشی

شاید فکرش را هم نمی‌کردید که زمانی بند کیف هم به محل و موضوعی برای نوآوری و خلاقیت طراحان تبدیل شود. اما این اتفاق افتاده است و بند کیف‌ها این روزها تغییر کرده‌اند و از حالت تکراری و کسل کننده قدیمی به مدل‌های جالب و خاصی تبدیل شده‌اند. این ترند اولین بار توسط برندهای مشهوری مثل فندی اجرا شد و مورد استقبال قرار گرفت، بندهایی مثل بندهای چرم گلدار، پارچه‌ای گلدوزی شده، بند گلیمی و انواع دیگری که همه آن‌ها را تحت عنوان بند گیتاری می‌شناسیم. مزیت این ترند آن است که لازم نیست شما  برای به روز کردن تیپ خود پول زیادی خرج کنید و کیف نو بخرید بلکه می‌توانید با هزینه کم یک بند دوشی از مدل‌های جدید تهیه کنید و به کیف محبوب قدیمی خود متصل کنید.

مدل‌های کیف زنانه میکرو

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

همه ما عاشق کیف‌های کوچک و به اصطلاح مینی هستیم، این کیف‌ها در عین کوچکی جای کافی دارند و مدل‌های متنوع و خاصی از این کیف‌ها را می‌توان یافت که با هر لباسی هم هماهنگ هستند. حال باید با کیف‌های میکرو آشنا شوید، این کیف‌ها از سایز مینی هم کوچکتر هستند اما تقریبا همان استایل را دارند. به پیش بینی کارشناسان مد این مدل جالب و دوست داشتنی در فصل آینده بسیار محبوب و پرطرفدار خواهد شد و تنها محدود به استایل دوشی نیست بلکه مدل‌های دستی کیف میکرو به همراه یراق آلات فلزی زیبا ترند جدید پاییز سال ۲۰۱۷ خواهد بود. پس اگر وسایل زیادی را روزانه با خود حمل نمی‌کنید بهتر است کیف‌های خود را به روز کنید و یک مدل میکروی دستی هم برای پاییز تهیه کنید.

کیف کتابی برای استفاده روزانه

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

از گذشته کیف‌های کتابی کاربرد مجلسی داشته‌اند و در مهمانی‌ها به همراه لباس شب استفاده می‌شدند چون لباس شب هماهنگی خوبی با بند کیف ندارد و کیف دستی هم برای این موقعیت‌ها معمولا بزرگ است. در نتیجه در هر منزلی می‌توان یک کیف کتابی مجلسی پیدا کرد که از مهمانی‌ها باقی مانده است. اما جالب است بدانید کاربرد این کیف‌ها تغییر کرده و دیگر محدود به مهمانی‌ها نیستند بلکه از این به بعد می‌توانید این کیف‌ها را به عنوان کیف بیرون و روزمره هم استفاده کنید. البته کیف‌های کتابی جدید استایل متفاوتی دارند و کمی بزرگ‌تر هستند و می‌توان وسایل بیشتری را در آن جا داد. شکل خاص این کیف‌ها جای خلاقیت در تنوع در طرح و رنگ را به طراحان داده و مدل‌های جالب مثل کیف‌های لوگودار و رنگی و فانتزی را در این مدل‌ها می‌توان مشاهده کرد.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه جواهرات و اکسسوری و جدیدترین مدل‌های لباس مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)