کیف‌های زنانه اهمیت و جایگاه خاصی در استایل زنانه دارند و بیشتر خانم‌ها علاقه خاصی به این اکسسوری مهم و پرکاربرد نشان می‌دهند طوری که اعتیاد به خرید کیف یکی از موارد شناخته شده و رایج میان خانم‌ها علاقمند به مد و فشن است. خانم‌های شیک پوش همیشه به دنبال جدیدترین مدل‌های کیف زنانه هستند تا با کمک آن‌ها استایل خود را به روز کنند و تیپی جذاب و مناسب فصل بسازند به همین دلیل شناختن جدیدترین مدل‌های کیف زنانه جزو موارد ضروری برای شیک پوشی به شمار می‌رود. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز زیباترین و جدیدترین مدل‌های کیف زنانه از برندهای معروف را که می‌توانید در سال جدید استفاده کنید به شما معرفی خواهیم کرد.

برندهایی که در این مقاله معرفی می‌شوند جزو برندهای لاکچری کیف زنانه نیستند و در نتیجه محصولات آن‌ها قیمت معقول‌تری دارند اما کیفیت و زیبایی محصولات آن‌ها تضمین شده است و چیزی کم از برندهای لاکچری مثل شانل و دیور و … ندارد. پس بهتر است به جای خرید محصولات بی نام و نشان و کپی شده سراغ برندهایی بروید که ر تولید کیف تخصص دارند و هویت آن‌ها تایید شده است. در ادامه با ده مورد از این برندها و زیباترین و جدیدترین مدل‌های کیف زنانه از آن‌ها آشنا خواهید شد.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برند Wandler

کمتر از یک سال از تاسیس برند هلندی وندلر می‌گذرد اما این برند توانسته است در همین مدت کوتاه به موفقیت‌های بزرگی برسد و جای خود را در دل مشتریان باز کند، در حالی که معمولا این فرآیند به چند سال زمان نیاز دارد. محصولات این برند ساده و شیک و برای استفاده روزمره مناسب هستند و کیفیت عالی این محصولات تضمین می‌کند که بتوانید چندین سال از آن‌ها استفاده کنید. کیف‌های این برند فرم‌های هندسی ساده و برش خورده جذابی دارند که در کنار رنگ‌های زیبا و چشمگیر به تطبیق پذیری آن‌ها کمک شایانی کرده است.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه Danse Lente

برند دانس لنته یک برند بریتانیایی تولید کیف است که در نخستین‌ سال‌های فعالیت خود توانست بازارهای خرده فروشی را به تسخیر خود درآورد. کیف‌های این برند فرم‌هایی متفاوت و کاربردی دارند که هم برای استفاده روزمره و هم به عنوان یک کیف شیک و سطح بالا می‌توانند به کار روند. البته اینفلوئنسرها و ستاره‌های اینستاگرامی مثل اوا چن با انتخاب این کیف‌ها و قرار دادن تصاویر آن‌ها در صفحه‌های خود نقش مهمی در محبوبیت و موفقیت برند داشتند اما نباید از کیفیت عالی این محصولات و فرم‌های تطبیق پذیر و ساختار شکن آن‌ها چشم پوشی کنیم.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برند Staud

سارا استاودینگر و جرج آگوستو در سال ۲۰۱۵ برند استاود را در مرکز شهر لس آنجلس راه اندازی کردند و هدف آن‌ها از تاسیس این برند طراحی کیف‌هایی با فرم خلاقانه اما در دسترس و قابل کاربرد برای زنان عصر حاضر بود. آن‌ها در همین مدت کوتاه نشان داده‌اند که در دستیابی به اهداف خود موفق بوده‌اند چون کیف‌های زیبای این برند به خصوص کیف معروف آن‌ها با فرم استوانه‌ای خود به محبوبیت بالایی دست یافته است. اکثر محصولات برند استاود کاملا ساده و در سبک مینیمال طراحی شده‌اند و هیچ چیز اضافی و غیرکاربردی در آن‌ها وجود ندارد یعنی همان چیزی که زنان امروزی نیاز دارند.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برند C.Nicol

برند C.Nicol یکی از برندهای تازه تاسیس بریتانیایی است که در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شده است و در همان سال‌های اول شروع به کار خود به موفقیت‌های مهمی دست یافته است. علت این موفقیت را می‌توان در سبک خاص طراحی این برند دانست که از چرم خالص و طرح‌های مینیمال برای محصولات خود استفاده می‌کند. کیف‌های سطلی برند سی نیکول از محبوب‌ترین کیف‌های سال‌های اخیر بوده است که مورد توجه و استقبال اینفلوئنسرها و چهره‌های مد قرار گرفته و به مردم معرفی شده است.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برند Manu Atelier

برند مانو آتلیه توسط دو خواهر به نام‌های مروه و بسته ماناستیر در شهر استانبول ترکیه تاسیس شده است و جزو برندهای شناخته شده اکسسوری در خاورمیانه به شمار می‌رود. کیف‌های برند مانو آتلیه فرم‌های هندسی را به شکلی جذاب و چشمگیر در محصولات خود به کار می‌برد و همین سبک باعث محبوبیت کیف‌های این برند شده است. محصول شاخص و معروف این برن کیف جعبه‌ای پریستین است که در طیفی از رنگ‌های متنوع تولید و به بازار عرضه می‌شود و اگر در یک سال اخیر به صفحات مد اینستاگرامی سر زده باشید حتما نمونه‌هایی از آن را مشاهده کرده‌اید.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برند Meli Melo

برند ملی ملو در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده و از آن زمان تاکنون توانسته است تاثیر زیادی روی بازار کیف‌های دستی زنانه داشته باشد و کیف‌های کلاسیک و ماندگاری را به دنیای مد معرفی کند. این روزها چهره‌های معروفی مثل کیت ماس و اولیویا پالرمو کیف‌های برند ملی ملو را در دست می‌گیرند و استایل خود را به نمایش می‌گذارند. یکی از محصولات موفق برند ملی ملو کیف سطلی سانتینا است که زیبایی آن چشم‌ها را خیره می‌کند و چندین سال است به کیف محبوب ستاره‌های اینستاگرامی تبدیل شده است.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برند Chylak

برند چیلاک در سال ۲۰۱۸ به یکی از محبوب‌ترین برندهای کیف زنانه تبدیل شده است چون کیف‌های کمری زیبایی تولید می‌کند و با ترند شدن کیف‌های کمری مشتریان بیش از پیش به محصولات این برند علاقه نشان می‌دهند. بیشتر محصولات برند چیلاک در رنگ مشکی و با چرم‌های بافت دار و طرح‌هایی مثل طرح پوست ماری و سوسماری تهیه می‌شوند و این ویژگی‌ها به هویت برند تبدیل شده است. البته برند چیلاک محدود به کیف زنانه نیست و این برند اکسسوری‌های متنوعی مثل قاب موبایل و مجموعه‌های کیف در سایزهای مختلف را نیز تولید می‌کند.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برند Little Liffner

برند لیتل لیفنر توسط یک مشاور سابق طراحی به نام پائوولینا لیفنر فون سیدو در شهر استکهلم تاسیس شده است و هدف او از تاسیس این برند طراحی و تولید کیف‌هایی با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار بوده است طوری که ظاهر کیف‌ها بسیار گران قیمت‌تر به نظر برسد. این برند سبک زیبایی شناسانه مینیمال بسیار تمیز و ساده‌ای دارد و محصولات آن بدون آن که جلب توجه کنند همیشه جزو برترین‌ها و پرفروش‌ترین‌ کیف‌ها در فروشگاه‌های خرده فروشی مد و فشن بوده‌اند.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه برند Yuzefi

برند یوزفی جزو برندهای برتر مد و فشن لندن به شمار می‌رود در حدی که سال گذشته در لیست نمایش‌های هفته مد لندن قرار گرفت و با این سطح از موفقیت انتظار می‌رفت که محصولات سطح بالایی را از این برند شاهد باشیم. طراح این برند ثابت کرد که انتظار ما بیهوده نبوده است و با معرفی کیف مدل دلایلا در رنگ صورتی که نوعی کیف جعبه‌ای متفاوت بود توجه علاقمندان را به خود جلب کرد. این کیف جالب و جادار امروزه در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و با وجود این که قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار دارد به یکی از پرفروش‌ترین کیف‌های دستی زنانه در اروپا تبدیل شده است.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه  برند Muun

در بهار و تابستان دو سال گذشته کیف‌های سبدی و حصیری حضوری پررنگ در دنیای کیف‌های زنانه داشتند و در این میان کیف‌هایی با کیفیت پایین و بی دوام هم مشاهده شد که این ترند را با تردیدهایی مواجه کرد اما برند مان با معرفی کیف‌های سبدی باکیفیت و بادوام خود که در غنا و فرانسه به طور دستی تهیه می‌شوند مشتریان را به خود جلب کرد و به موفقیتی بزرگ دست پیدا کرد. امسال هم کیف‌های سبدی و حصیری مد روز خواهند بود و محصولات این برند از هم اکنون در حال پیشفروش هستند.

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)